Tinder – statsit & keskustelu

  • 653 398
  • 1 721

Number 11

Jäsen
Itsekin tuon Timberin tosiaan latasin ja tuossa pari tuntia sitten noin tunnin ajan laitoin omat profiilit "kuntoon" ja lähdin metsästämään.

Pari tuntia tässä antanut sydämiä kaikille ja pari matchia tullut. Molemmat tosin vaikuttavat feikkiprofiileilta ja tietojen mukaan viimeksi kirjautuneet silloin kun tätä appsia en ollut edes ladannut vielä. Kattellaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei se väärin ole, mutta ei oo mun "formaatti" ;)
Eli et halua seksiä miehen kanssa? Ihme nainen(?) oot...

Päätin luopua nirsoilusta ja iskeä sydäntä myös naisille joiden kanssa ei selkeästi ole yhteistä mitään, mutta näyttävät kuitenkin hyvältä. Katsotaan, ehkä tulee vielä match! Eka päivä Tinderissä ei tosin siltä vaikuta, mutta meikähän se ei luovuta koskaan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Eli et halua seksiä miehen kanssa? Ihme nainen(?) oot...

Päätin luopua nirsoilusta ja iskeä sydäntä myös naisille joiden kanssa ei selkeästi ole yhteistä mitään, mutta näyttävät kuitenkin hyvältä. Katsotaan, ehkä tulee vielä match! Eka päivä Tinderissä ei tosin siltä vaikuta, mutta meikähän se ei luovuta koskaan.
No sitä kai lähinnä tarkoitan, että tuolta tuskin mitään kestävää löytyy? Tiedän aika monta jotka ei tuonne mene, koska "kaikki" etsii vaan yhden illan seuraa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No sitä kai lähinnä tarkoitan, että tuolta tuskin mitään kestävää löytyy? Tiedän aika monta jotka ei tuonne mene, koska "kaikki" etsii vaan yhden illan seuraa.
No en nyt sanoisi. Kyllä minulle kestävä kelpaa oikein hyvin, mutta ei sen varaan nyt uskalla erityisemmin laskea ja jos on ainoastaan siitä kiinni, niin joo: varmasti väärä formaatti. Muu yhteinen hauskanpito on myös tervetullutta jos molemmat on samoilla linjoilla asioiden suhteen. En ole itse kovin rajoittunut tässä. Elämä on liian lyhyt siihen, että kärvistelee sinkkuna esim. jonkun sellaisen periaatteen takia, että seksi kuuluu jotenkin parisuhteeseen. Ylevä, mutta kuitenkin aika siveysvalistuksen luoma mielleyhtymä. Minun mielestäni ihminen on luotu panemaan ja kaikki protokollat ja säännöt milloin se on sopivaa ja milloin ei on aika modernia hapatusta.

Toki, jokainen tyylillään. Sen hyväksyn. Tekopyhyyttä sen sijaan en ymmärrä (en nyt viittaa, että sinä olisit sellainen, enhän edes tunne sinua.)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No sitä kai lähinnä tarkoitan, että tuolta tuskin mitään kestävää löytyy?
Ennenaikainen tuleminen saattaa kyllä olla varsinkin nuorempien miesten ongelmana...

En ole Tinderissä. Tuskin ikinä menenkään. Ei ole älypuhelintakaan enkä ole semmoista hinkuamassa. Mutta ihan hauskahan näitä muiden tarinoita on täältä lukea.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Toki, jokainen tyylillään. Sen hyväksyn. Tekopyhyyttä sen sijaan en ymmärrä (en nyt viittaa, että sinä olisit sellainen, enhän edes tunne sinua.)

Näinhän se menee. En tosiaan mitenkään tuomitse Tinderin käyttäjiä enkä baarista yhden yön seuraa etsiviä. En ole edes uskovainen. Mutta silti en usko, että Tinder ihan mun juttu on :) Kiva jos jotkut tykkää!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari tuntia tässä antanut sydämiä kaikille ja pari matchia tullut. Molemmat tosin vaikuttavat feikkiprofiileilta ja tietojen mukaan viimeksi kirjautuneet silloin kun tätä appsia en ollut edes ladannut vielä. Kattellaan.
Itselläkin näyttää kaikille tuota, mutta saattaa olla ihan vain bugi ohjelmassa. Tai ainakin näin haluan uskoa. Olen tässä nyt parin muijan kanssa reilun tunnin chatannut ja molemmilla näkyy profiilissa että olivat paikalla pari tuntia sitten.
Ehkä tuolta loppujen lopuksi paljastuu joku hikinen nörtti, mutta se on sen ajan murhe. Nyt nautitaan.
Tulipahan jäätyä nopeasti koukkuun tähän. Hyvin alkoi heti matchaus ja tulee sellainen rohmuamisfiilis ja haluaa vain lisää. On tämä elämä nykyään tehty helpoksi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näinhän se menee. En tosiaan mitenkään tuomitse Tinderin käyttäjiä enkä baarista yhden yön seuraa etsiviä. En ole edes uskovainen. Mutta silti en usko, että Tinder ihan mun juttu on :) Kiva jos jotkut tykkää!
En tiedä tykkäänkö itsekään. Jos lopputulos on se, että ei kenenkään kanssa tule matchia ja pääse edes tapaamaan, niin en todellakaan tykkää. Etenkin kun olen nyt kaikista puutteistani huolimatta varsin pätevä miehenpuolikas ja järkevälle naiselle (joita toki on valitettavan harvassa) erittäin hyvä catch! Joten saa nähdä, onko tuolla oikeasti ketään fiksua naarasta käyttäjänä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minusta tuntuu, että tuohon jää jotkut sillä tavalla koukkuun, että palaavat sinne heti jos tinderöinnistä(!) on kehittynyt jopa parisuhde ja parisuhteeseen tulee joskus ongelmia. Tai ehkä ei edes tule, niin tuo koukuttaa ja siitä ei sitten välttämättä seuraa mukavia juttuja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Näinhän se menee. En tosiaan mitenkään tuomitse Tinderin käyttäjiä enkä baarista yhden yön seuraa etsiviä. En ole edes uskovainen. Mutta silti en usko, että Tinder ihan mun juttu on :) Kiva jos jotkut tykkää!

Laittaisin sinulle heti perinteisen yv:n, jos asuisimme yhtään lähempänä toisiamme.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
No sitä kai lähinnä tarkoitan, että tuolta tuskin mitään kestävää löytyy? Tiedän aika monta jotka ei tuonne mene, koska "kaikki" etsii vaan yhden illan seuraa.

Tämän takia minäkin olen kyllä ollut aika skeptinen koko sovelluksen suhteen. Eiköhän tinderin tarkoitus nyt ole lähinnä tarjota helppoa yhden illan huumaa - ilman että täytyy sen ihmeemmin täytellä mitään pitkiä esittelyjä yms. Naama tiskiin ja sitten katsotaan että voisko tuota katsella sen aikaa että saa tarpeensa tyydytettyä.

Elämä on liian lyhyt siihen, että kärvistelee sinkkuna esim. jonkun sellaisen periaatteen takia, että seksi kuuluu jotenkin parisuhteeseen. Ylevä, mutta kuitenkin aika siveysvalistuksen luoma mielleyhtymä.

Uskaltaisin väittää että tämä " Seksi kuuluu parisuhteeseen" - alkaa olla aika harvinainen mielleyhtymä. Ainakin mitä omaa lähipiiriään on tarkastellut. Ymmärrän että moni nauttii niistä yhden illan jutuista, mutta minulle ventovieraan ihmisen kiksauttaminen ei vaan anna mitään. Olen tässä mielessä sitten varmaan vähän " vanhoillinen" mut ehkä jonkun täytyy sitäkin katoavaa luonnonvaraa edustaa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Itse aika tiukalla otteella karsin ketä tykkään ja ketä en. Silmiin pistävintä on ollut, että vaikka parikymmentä matchia on niin yksikään nainen ei ole keskustelua aloittanut. En tiedä johtuuko meikäläisen viehätysvoimasta vai mistä.
Sama juttu se on kuin kaikkien muidenkin treffijuttujen kanssa. Ei naisten kuulu ottaa yhteyttä. Niin se vaan tuntuu menevän.

Omat tilastot on muutamassa kuukaudessa varmaan sata sydäntä naisten suuntaan ja tasan kaksi paria joista toinen katosi aika nopeasti ja toinen asuu oikeasti yli sadan kilometrin päässä (oliko sitten käymässä lähempänä). Alaikäraja mulla on tuolla 30 eli jos sitä laskisi varmasti naisia tulisi vielä enemmän, mutta en mä niin kipeästi seuraa kaipaa. Eikä tuon ikäiset meikäläistä silti valitsisi. Yksi työkaveri (joka on 30 ja hakee oli 20v) on kyllä tuolta löytänyt aika hyvinkin seuraa. Tosin se nyt on iskenyt jo firman konttorin aulaemännänkin eli ei se mitään tindereitä tartte. Supliikki riittää.

Ja joo, Metsänpeikkokin on tullut tuolla vastaan (mutta en kerro julkisesti annoinko sydämen vai ruksin).
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Itsekin tuon Timberin tosiaan latasin ja tuossa pari tuntia sitten noin tunnin ajan laitoin omat profiilit "kuntoon" ja lähdin metsästämään. Jonkun varmaan noin 200 tykkäystä annoin ja pidin tunnin tauon. Nyt juuri äskön avasin taas Timberin ja itselle oli tullut 8 matchia. Oli vielä varsin hyviä tapauksia, joten pieni itsetunnon kohennuksen sai ainakin, jos ei muuta. Mitään viestejä en vielä ole laittanut ja saa nyt nähdä onko mitään intoa jatkaa eteenpäin tässä Tinder-seikkailussa.

Mulla tuo ratio on taas ihan päin vastoin. 9 matchia osunut omista sydämistä ja vain 1 tainnut tulla niin, että en itse olisi ollut mätkimässä sydämiä, joten kävi tuossa jo ihmetyttämään, että toimiiko tuo softa edes kunnolla.
 

Perateutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Noo, vastasko tissikuvat todellisuutta? Meinaaksä lähettää sen saman kullinkuvan ny kaikille vai pitääks ottaa aina uus?

Kyllähän mimukan tissit oli kunnossa. Jotain D kupin sarjaahan ne oli, vuosimallia 1991. Todella mukavat ajaa siihen vakoon. Peniksestä en aio nyt ainakaan koko ajan kuvia räpsiä, ja tarvittaessa käyn hakemassa toiselta palstalta, julkisesta profiilistani uuden kuvan.

Eilen oli sen toisen matchin kanssa tällit. Opiskelee sairaanhoitajaksi, on brunetti ja todella viehättävä. Illalla vielä myöhemmin soiteltiin, mitään ei olla vielä sovittu, mutta aika flirttailevaa oli käytös. Pusuja vaihdettiin, tai oikeastaan kosteita kielisuudelmia, mikä oli ihan kivaa.

Carlos, kyllähän toi Samsungi on täynnä kuvia itse aktista, ne vaan ei tänne palstalle ole sopivaa tavaraa.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja joo, Metsänpeikkokin on tullut tuolla vastaan (mutta en kerro julkisesti annoinko sydämen vai ruksin).

No miten se on mahdollista kun mä oon vasta 29?

Kai sitä odottelee jotain olympiakiekkoilijoita taas, kun ei vaan jaksa syttyä mihinkään koira-, lapsi-, moottoripyörä- ja salikuviin. Luulen että serkku huijas mua kun kerto tavanneensa Tinderin kautta hyviäkin tyyppejä, jotka ei muka olis pillun perässä.
 

Carlos

Jäsen
Luulen että serkku huijas mua kun kerto tavanneensa Tinderin kautta hyviäkin tyyppejä, jotka ei muka olis pillun perässä.

Toivottavasti tämä ei tule sinulle shokkina, mutta kukaan mies (biologisen perheen ulkopuolinen) ei juttele/kirjoittele/hengaile sinun kanssa ihan vaan huvikseen. Kaikilla on mielessä enemmän tai vähemmän se mahdollisuus että mitä jos sitä fjömppaa saisi. Ihan sama kuinka pieni se mahdollisuus on, mutta "eihän sitä koskaan tiedä". Myös se paras kaverisi, bestiksesi poikaystävä, vanha luokanopettaja, satunnainen vastaantulija, joku joka auttaa sinua esim. auton kanssa hyväähyvyyttään, postimies, huoltomies, naapuri, siskosi/veljesi/isäsi kaveri. Siinä jutellessa sivusilmällä mittaillaan tissejä, takapuolta, kasvoja, käsiä, silmiä, hiuksia, sääriä, reisiä, käsivarsia, varsinkin kaikkea mikä on hyvin näkyvissä. Huippuhienoa olisi jos kävisi niin hyvä tuuri että joudut syystä tai toisesta kumartumaan, ja vaatetuksesi olisi sen verran löysä että pääsisi näkemään kauluksesta sisään. Wau. Ja mitäs sitten jos sinulla ei olekaan niitä tylsiä t-paita rintsikoita, vaan oikein seksikkäät sellaiset? Tai jopa kokonaan ilman? Schwing! Tai kumartuisit toiseen suuntaan paljastaen pehvasi. Uhhuh. Oivoivoi. Wautsiwau ja bumtsibum.

Joillekin miehille tämä voi olla mielessä pelkästään (eli 100%), jollekin vain 0,01%, mutta kaikilla jonkun verran. Se ei toki tarkoita että edes puolet näistä miehistä oikeasti olisivat valmiita työntelemään ulokkeitaan sinun aukkoihisi tilaisuuden tullen (monistakin eri syistä, päälimmäisenä ehkä se että on varattu), mutta kaikki sitä enemmän tai vähemmän mielessään haluaisivat. Sitä kutsutaan myös nimellä lisääntymisvietti. Ei naiset keskimäärin niin mukavia ole, että niiden kanssa mies muuten jaksaisi elää, ellei voisi olla tiedossa pientä hellää/rajua hetkeä silloin tällöin.

Elämä on laiffia.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Elämä on laiffia.

Jaa, mulla on kyllä naispuolisia kavereita joihin en kyllä fyysisesti koskisi missään olosuhteissa.

Edit: Tosin Tinderin kautta en kyllä minäkään mitään pelkkää kaveria etsisi.
 
Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
No miten se on mahdollista kun mä oon vasta 29?

Kai sitä odottelee jotain olympiakiekkoilijoita taas, kun ei vaan jaksa syttyä mihinkään koira-, lapsi-, moottoripyörä- ja salikuviin. Luulen että serkku huijas mua kun kerto tavanneensa Tinderin kautta hyviäkin tyyppejä, jotka ei muka olis pillun perässä.
Kappas kappas, mulla onkin rajana 29. Eipä tuo nyt niin tarkkaa ole.

Ihan varmasti sieltä löytyy kaikenlaisia tyyppejä, vaikka suurimmaksi osaksi tuo lieneekin pillun perässä olevien sovellus.
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Tuli ihan mielenkiinnosta ladattua tämä sovellus ja kyllähän tähän helposti meinaa koukkuun jäädä. Mites kannattaa peli avata? Suoraan asiaan ilman lämmittelyjä vai pienin askelein eteenpäin?
Mitä muuten teette jos tulee vastaan profiili joilla on yhteisiä kavereita facebookissa, painatteko suoraan punasta vai lähettekö koettamaan onnea?
 
Toivottavasti tämä ei tule sinulle shokkina, mutta kukaan mies (biologisen perheen ulkopuolinen) ei juttele/kirjoittele/hengaile sinun kanssa ihan vaan huvikseen.

Ja kun nainen etsii miestä, joka "ei ole pelkän pillun perässä", nainen ei yleensä ymmärrä sitä, että ei mies paiskisi hommia pystyäkseen hankkimaan ne omakotitalot, farmari-Volvot ja kultaiset noutajat (joilla osoitetaan, ettei olla "pelkän pillun perässä"), jos pillua saisi yhtä helposti ilman noita statussymboleita.

Kuten Dave Chappelle osuvasti totesi: "If a man could fuck in a cardboard box, he would not buy a house."
 

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei taida olla tämä sovellus saatavissa Nokia lumiaan? Itse tuossa koitin hakea, mutta en saanut ladattua älypuhelimeeni.

Harmi sinänsä, jos näin tosiaan on. Olisin kyllä mielelläni halunnut kokeilla tätä ja samalla hieman testata omaa "markkina-arvoa".
 

jyly

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Ei taida olla tämä sovellus saatavissa Nokia lumiaan? Itse tuossa koitin hakea, mutta en saanut ladattua älypuhelimeeni.

Harmi sinänsä, jos näin tosiaan on. Olisin kyllä mielelläni halunnut kokeilla tätä ja samalla hieman testata omaa "markkina-arvoa".

Ei saa ainakaan vanhemman mallisiin Lumioihin, joissa on tuo 7.8 winukka. Uusimpiin Nokialaisiin pitäisi saada ladattua Marketplacesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös