Tinder – statsit & keskustelu

  • 654 892
  • 1 721

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Ajan kuluksi tätä tullut nyt muutamana iltana näppäiltyä ja onhan tuonne päässyt ilmaantumaan matcheiksi 50 kohtuullisen hyvännäköistä naikkosta. Eli ainakin jonkinlaisena itsetunnon kohottajana meikäläiselle toimii tämä peli, kun noinkin moni kaunis nainen tykkäilee.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ai? Yksi kaveri tuossa kiroili, että panettaisi ja vaikuttaisi hyvältä ohjelmalta, mutta kun pitää omalla Facebook-kuva paljastaa, niin ei viitsi.

Se fasenaama on pakko paljastaa, mutta noin muuten ei vakoilla tai jaeta mitään tietoja sieltä. Ei tämä ole mikään salaliitto.

Tai siis jaetaan niitä tykkäyksiä mitkä on fasessa jo valmiiksi julkisia. Tämä ei ole mikään salaliitto.
 

Number 11

Jäsen
Pari vuorokautta tuli täyteen Tinderissä (tai Lumian Timberissä) ja alkanut systeemin hienous paljastua. 69 matchia ja seitsemän minkkiä availlut keskustelun, joten vielä ei ole tarvinut itse olla aktiivinen edes. Ei tässä nyt mikään kiire ole päästä röhmyttämään joten vedetään maltillista linjaa ja aloitetaan ahkerampi spämmäys kun tarve sitä vaatii. Huikea keksintö kyllä, tarjoaisin tuopin tai pari kehittäjälle.

edit. Jaromir Jagr -> "muuten vaan mukava"
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tinderissä huvittavaa on se, että jos naisten kaatamista mietitään, niin se lähinnä laajentaa jo ennestään naisten naurattamisen osaavien gentlemannien reviiriä, ressukat jäävät yhä ilman.

Tinder sopii pelimiehistä heikoimmille, niille jotka eivät halua nähdä vaivaa itse saalistuksessa, joka ainakin minun mielestäni on koko jutun juju: kuinka sen naisen pokaat! Tylsää vetää pelkällä ulkonäkö-kortilla.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Muistatko aina myös sanoa neliraajahalvaantuneelle miksi et juokse kauppaan, jos on nälkä?

Kaunis ajatus nähdä tämä palvelu jonain elämän "laadunparantajana", joka auttaa neliraajahalvaantunuttakin tilaamaan ruoan kotiin.

Kyse on puhtaasti irtosuhteiden metsästyksestä, sillä erotuksella, että yhtälöstä on riisuttu viettelyvaihe kokonaan pois.

En sanoisi palvelun parantavan lainkaan sellaisia ongelmia, jotka liittyvät naisten kanssa kanssakäymiseen tai vaikkapa läheisyyteen, eli tuohon "neliraajahalvaantumiseen". Nähdäkseni palveluun puutuu aika nopeasti, mikäli nyt naisista jollain terveellä tavalla on kiinnostunut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nythän mä vasta pääsin vauhtiin, heh.

Aika pinnallisia naisia tuolla kyllä tuntuu olevan. Moni tuntuu harrastavan jotain mukatrendikästä fitnessjuttua. Ja aika moni tuntuu myös käyttävän jotain instagrammeja. Mä en ensisijaisesti etsi mitään nörttiä, joka varmaan kesken panojenkin twiittailee ja twerkkailee. Joo en edes tiedä mitä tuo jälkimmäinen sana tarkoittaa, mutta älkää vaan kertoko mulle. Mä en halua tietää. Ja sekin on tuolla pistänyt silmään kun niin moni jopa kolmekymppinen nainen heruttaa niissä kuvissa kuin mikäkin teinihoro. Ettei ne vaan itse olis ottanut niitä kuvia, huulet törröllään jne.

Ja jotenkin tuntuu että moni jätkä kehuskelee noita naisia ihan hirveästi. Kyllä mä kaunista naista voin kauniiksi sanoa, mutta sellaiseen liialliseen perseennuolentaan en viitsisi alentua.

Vähän tekis mieli mennä katsomaan millaisia jätkiä tuolla oikein pyörii...
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Statseja: käytössä lyhyehkön aikaa. 13 matchia, 2 treffit ja kerran seksiä. Oma ulkonäkö näin pinnallisessa paikassa ehkä about 6-7/10 kouluarvosanalla.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Tovi Tinderissä. Liuta matcheja. Ei treffejä. Vai pitäisikö tähän hehkuttaa jotain muuta?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yöllä oli tullut joku mätsi, jolle aamulla kirjoitinkin että moi, mutta sitten sitä ei enää löytynytkään tuolta tinder-pareista. Estiköhän se mut tai jotain. Mä en kerennyt ehdotella sille edes mitään pepunnuolentajuttuja. Vai oliko se muka joku noista.

Ja vasta kun tonne liityin niin yhdeltä tytöltä tuli joku juttu ja mä katselin sen kuviakin, mutta ajattelin myöhemmin miettiä mitä teen, mutta mistään en enää löytänytkään sitä. Mun mielestä mä en hylännyt sitä, mutta näköjään heti pitää jotain klikata. Hitto elämäni rakkaus meni siinä. Varmasti olis antanut kakkoseenkin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Huomionarvoisia asioita. Luuleeko nainen oikeasti löytävänsä seuraa, jos on kuvassa yhdessä Lauri Tähkän kanssa ja kaikkien ei välttämättä kannattaisi laittaa sinne kokovartalokuvaa.

Niin, ja hirveästi Virolaisia mirkkuja.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Tätä ketjua luettuani huomasin etten taida tietää nykypäivän vokottelusta juuri mitään.

Itse hankin naisseuraa lähinnä juttelemalla kapakassa ja muissa illanistujaisissa naisille, ehkä myös jopa jonkun harrastuksen tai muun tilanteen yhteydessä. Toki jos edellisenä iltana on tullut otettua yksi liikaa, niin seuraavana päivänä soitteleminen uuteen puhelinnumeroon ei välttämättä tunnu hyvältä ajatukselta koska arvostelukyky.

Kaikki netteilyhommat ovat aina olleet jostain syystä ärsyttäviä. Uudet sukupolvet eivät ainakaan sosiaalisemmiksi tule, jos pitää piileskellä puhelimien takana.

Itse taas olen harkinnut tämän Tinderin hankkimista juuri sen takia etten tiedä nykypäivän vokottelusta kapakassa mitään, tai siis lähinnä yökerhoissa. Ja kun minun kanssa samaa ikäluokkaa olevat naiset näissä oleskelevat niin hankalaksi tekee kontaktien luomisen. Itse kun en ymmärrä sitä mekaniikkaa että kuinka naista lähestytään siellä tanssilattialla paskan musiikin pauhatessa niin isolla että verbaliikkaa ei voi käyttää hyväksi. Seksin saanti onnistuu kyllä ihmistenilmoiltakin mutta iän puolesta morsiameksi soveltuvia kai täytyy puhutella älypuhelimen kautta vaikka sitä typeränä pidänkin. En kuitenkaan niin typeränä kuin clubbailua ja twirkkailua.
 

A Siente

Jäsen
Tinder neitsyys korkattua, matcheja odotellessa. Luonnollisesti kaikille sydäntä paitsi parille hirviön näköselle. Saa nyt nähä tuleeko tästäkään viritelmästä mitään. Yleensä oon karttanut kaukaa sovelluksia, jotka vaativat fb kirjautumisen, nytkin pitää jatkuvasti tarkastaa ettei varmasti tule mitään paskaa fb:n seinälle.

Huvittaa miten kaikilla naisilla joku väkinäinen selfie eikä melkein yhtään ns. luonnollisesti otettua kuvaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Huvittaa miten kaikilla naisilla joku väkinäinen selfie eikä melkein yhtään ns. luonnollisesti otettua kuvaa.

Juu, huulet törkeästi törröllään ja hirveen moni on jättänyt tissitkin pois kuvausten ajaksi. Tai sitten idioottikuvia kynsistä, lapsista tai jostain helvetin kissoista ja koirista. Ketä kiinnostaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä itse olen ainakin tissivakoja nähnyt tuolla useamman, mutta tosiaan paljon on näitä huulet töröllään ja kuvakulma ylhäältäpäin. Vieläpä sellaisilta kolmen kympin molemmin puolin olevilta, mikä on aika hämmentävää, että sen vielä sen ikäisillä on tuollaisia teinityylisiä kuvia itsestään.

Perseposeerauskuvat on kanssa aika hulvattomia, niitäkin on tuolla nähty.. On ne naiset ihme sakkia, sitten vingutaan kun miehet tuijottaa ja näkee vaan sen ulkokuoren. Ehkä kannattaisi pysähtyä hetken ja vähän miettiä, että minkälaisen signaalin sitä itsestään antaa.

7 matchia tullut ja muutama ihan laadukas tapaus seassa. Saa nähdä miten homma etenee.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Juu, huulet törkeästi törröllään ja hirveen moni on jättänyt tissitkin pois kuvausten ajaksi. Tai sitten idioottikuvia kynsistä, lapsista tai jostain helvetin kissoista ja koirista. Ketä kiinnostaa.

Onhan se hyvä tietää jos naisella on lapsia ja/tai lemmikkieläimiä. Varsin yleisiä tuntuu olevan myös laskettelu- tai snoukkauskuvat sekä sukelluskuvat. Ja joku biletyskuva, jossa on lasissa värikästä juomaa, naama tällättynä ja pilli suussa.

Ja sitten tekstinä tämä lainaus Marilyn Monroelta:
“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”

Hei oikeesti jotain omaperäisempää. Ei kukaan muu ole Marilyn Monroe kuin Marilyn Monroe.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Itse olen joskus mielenkiinnosta ajatellut että pitäisi käydä kurkkimassa noita naistenkin kuvia. Tietäisi eroaako omat kuvat mitenkään massasta.

Osa miestenkin kuvista on sellaisia että rasti pamahtaa samantien. Kaikki röökihuulet menee samantien roskiin, kuten myös autonsa / moottoripyöränsä hehkuttajat. Sitten on niitä sankareita jotka ovat kuvassa jonkun kymmenen blondin misukan kanssa - en tiedä miten myyvää tämä on? Sensijaan lätkä koetaan varmaan naisia vetoavaksi lajiksi, koska monilta löytyy pelikuvia tai kuvia jossa ollaan lätkävarusteissa. Tunnustaako joku palstalainen? :)
 

Markiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikällä on tässä nyt dilemma. Matchia iskee päivittäin uutta ja aina se on yhtä ilahduttavaa. Mutta, mutta. Nyt kun pääsi käymään niinkin mukavasti, että heti ensimmäisen keskustelun jälkeen mentiin jo yhden oikein nätin naisen kanssa ulos ja on pidetty yhteyttä ja puhuttu mahdollisista toisista treffeistä kunhan palaa maisemiin, niin meikällä on joku blokki iskenyt päälle, enkä saa itseäni edes aloittamaan noiden kaikkien (heh, ei yhtään retostelua) muiden kanssa mitään kunnollista keskustelua. Emmä kuitenkaan ole niin hyväuskoinen, että kuvittelisin tämän yhden kanssa heti syntyvän jotain vuosisadan rakkaustarinaa yhtien treffien jälkeen, varsinkin kun syntyivät vielä melko hätäseen parin tunnin keskustelun jälkeen samalle illalle.

Tässä nyt sitten odotellaan vain ja katsellaan syntyykö uusia Matcheja, mutta muuta ei sitten tapahdukkaan. En ilmeisesti olekaan sellainen pelimies kuin kuvittelin olevani. Jos nyt käykin ohrasesti tämän tytön kanssa, niin voisi ainakin kuvitella keskustelun aloittamisen olevan vaikeampaa, jos ovat ensin odotelleet listalla omaa vuoroaan kuin olisivat Helsingin Onnelan ovella.

On muuten omanlaista realitya tämäkin, enpä ois uskonut tällaiseen sekaantuvani.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Onhan se hyvä tietää jos naisella on lapsia ja/tai lemmikkieläimiä.

On, mutta niistä voi mielestäni laittaa maininnan tekstiin, ei minua ainakaan kiinnosta niistä kuvia katsella.
Ja tuossa olet oikeassa, pirun ärsyttävää tuo MM-sitaatin viljely. Jos ei itsestään muuta voi / osaa / keksi / sanoa, niin antaa olla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo siis noi kuvat on facebookista, mutta mä en oikeasti tiennyt että siellä ihan noin herutetaan. Eikö noita tyttöjä hävetä yhtään olla kolmekymppisenä edelleenkin joku vitun demipissis. Ja miltähän nuo ikuiset teinislutit näyttävät viiskymppisenä?

Ja muutenkin ne oletuskuvat. Kerran eläessään on tyttö tälläytynyt ja just se foto pitää tonne valita. Ja ne kaikki urheilukuvat. Toisaalta ymmärtäähän tuon.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Facebookiin voi luoda piilokansion. Sinne vaan kullinkuvat ja tinderissä jakoon! Eikä näy facessa. Jos ei oo ihan mikään 30 senttinen niin en lähtis jakamaan niitä kuitenkaan suoraan tuolla. Nehän voi sit lähetellä myöhemmin akalle whatsapissa kun on saanu mimmin numeron.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Facebookiin voi luoda piilokansion. Sinne vaan kullinkuvat ja tinderissä jakoon!
Hyvä idis. Ehkä nyt joku antaa säälistä.

Panomies Jumalan armosta ja janomies ihan muuten vaan. 70 kiloa dynamiittia, viiden sentin sytytyslanka. Sitä paitsi, ei sillä koolla ole väliä vaan sillä, miten sitä osaa käyttää, mut haittaaks vaikkei osaakaan?

Akat, here i come! Aaaaaah.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös