Minä olen/olin aina varmaan aika normi 6-7 / 10 -jamppa ulkonäöltä, mutta kyllä mätsejä silti tuli kohtalaisesti (vaikea arvioida, mutta varmaan keskimäärin luokkaa 10 viikossa alkuvaiheessa, 10 kuussa myöhemmässä vaiheessa). Helsingissä asuminen tietysti auttoi asiaa. Kuvia oli monta, ja ne toivat monipuolisesti esiin persoonaani ja harrastuksia, tietysti korostaen liikunnallisempaa pyöräily-retkeily-salibandy-puolta kuin sohvan ääressä löhöilyä (sohvan ihanuudesta taisin puhua tekstissä). Mukana taisi olla pari kollaasiakin, jotta saa enemmän infoa pakattua mukaan. Oli parikin pelleilykuvaa, jossain taas duunivaatteissa virallisempana. Monta kokovartalokuvaa, monta naamakuvaa, jopa yksi matkailuselfie.
Vastaavasti tekstissä yritin tuoda ne olennaiset asiat esille, mitä olen, mitä haen ja mitä toivon tulevaisuudelta, kulkien kirjoitustyylin osalta hyvän maun rajoilla huumorin määrän ja laadun suhteen - tuodakseni sen potentiaalisen parisuhdeminän esiin. Infon lisääminen tietysti hieman vähentää mätsejä (vaikkapa minulla 176-senttisenä pituuden lisääminen harmillisesti pudotti pitkien naisten segmentin pois), mutta ainakin itse tykkäsin mieluummin siitä, että mätsejä oli vähän vähemmän, mutta ne olivat sopivampia.
Eli olisiko vinkkini tiivistetysti: paljon hyviä kuvia, ole avoin, tuo persoonasi esiin.