Tinder – statsit & keskustelu

  • 653 875
  • 1 721

Undrafted

Jäsen
Huoh. En tiedä miksi edes vastaan... Mutta Tinderissä ei voi lähettää valokuvia.
Taitaa jotkut laittaa dickpickin profiilikuviinsa, siitähän menee matcheille info. Dickpickit jännä juttu, kun kenellä on niin loputon itseluottamus, että uskoo dickpickin jälkeen naisen toteavan "vau mikä muna, tota on pakko saada ja heti". Käytöksestä hylätty ja kiitettävä typeryydestä, mutta papukaijamerkki itseluottamuksesta.

Numeroiden vaihtaminen Tinderissä onnistuu normaalisti. Ei ole kertaakaan match kadonnut siihen tai tullut banneja kummallekaan.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Saakeli ku tähän menee taas hermot. Ei tahdo tulla pareja. :D No profiili on toki tehty nyt muutaman kerran uudestaan tässä kahden viikon sisään kun on tinder gold ollu. Ehkä oon siellä pakan pohjalla tai sitten kuvat perseestä. Tällä viikolla tuli pari hyvää paria, mutta toisen kanssa juttu kuivu sitten, kun ei vastannu enää. Sama kävi oikeastaan toisenkin kanssa tai sitten olin liian nopea liikkeissäni, kun poistin tinderin ja tein uudelleen. No tuotapa ei enää saa tietää.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Ihan normaalia. Eka kokeilu eron jälkeen normikuvalla, eipä tullut mätsejä. Toka kokeilu vuoden myöhemmin firman edustuskuvalla, ainoat tindertreffit (no ei natsannut kuitenkaan). Kolmas kokeilu, sama kuva, ei mitään järkevää mutta mätsejä kuitenkin. Neljäs kokeilu rehellisesti kuvalla lasten kanssa, yhtä paljon mätsejä mutta ei mitään järkevää. Viidettä kokeilua varten en ole vielä juonut tarpeeksi ikinä.

Joo no en tiedä, mutta kait tuolla pitää olla useampi kuva laitettuna kerralla. Ymmärrän kyllä toki, että ei oo huvittanu enää tuonne profiilia tehä. Täällä jatkoajalla varmaan on niitäkin, jotka saa pareja ihan hemmetisti, niin vois tulla antamaan vinkkejä mitä se tapahuu. Muuten siis kuin olemalla komea.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mä olen karvainen läski, ja ihan hyvin matcheja tulee. Muutama erilainen kuva, jotka hyvin kuvaisi vähän nyt sitä että minkälainen kaveri olet ja mitä teet. Joku peilin kautta otettu selfie se pikee-paita päällä tai tosiaan duunin virallinen kuva nyt ei paljoa kerro. Panostaa vähän tekstiin ja kertoo muutakin kuin että on kiltti ja mukava. Kiltti ja mukava eivät ole mitään luonteenpiirteitä vaan ihan perusoletuksia ihmisenä olemisesta. Mulla on pari tekstiä mitä vaihtelen ja olen joskus pistänyt kasaan ne nopeasti ja pilke silmäkulmassa. Eli mä menen huumorin kanssa.

Tinder on hyvä väline seuranhakuun, se ei ole sovelluksen vika jos ei sieltä matcheja tule tai sitä ei osaa käyttää.

Lisäys: Oon tästä muutaman naispuolisen ystävän kanssa esim. keskustellut ja miehillä varsinkin on yleisesti ottaen aivan helvetin tylsiä profiileja. ”Kiltti ja huomaavainen mies etsii kahvittelu- ja mökkiseuraa. Tykkään ulkoilla. Jne jne.”

Siellä on oikeasti helppo erottua, tuo vaan sitä omaa persoonaansa esiin rehellisesti.
 
Viimeksi muokattu:

Andy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei se välttämättä mitään ihmeitä vaadi. Kysyin joskus kumppaniltani mikä sai vetäisemään oikealle, niin tuumasi vaan, että "siedettävän tunnistettava kuva ja näytit osaavan kirjoittaa kokonaisia lauseita". Tuolla sapluunalla olin tosin viettänyt Tinderissä jotain puolisentoista vuotta melkoista hiljaiseloa, eli en kyllä mikään match-magneetti ollut.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Hmmh voihan se olla, että mun kuvat on ihan paskoja, varsinkin kun kaks niistä oon ottanu ite. Kahdessa kuvassa seison pihalla ottamassa itsestäni kuvan. Toisessa on kesä ja toisessa syksy. Kolmas kuva on sitten koriskentältä, jossa oon koripallo kädessä. Esittelytekstissä kerron, että millaista seuraa etsin ja mitä tykkään harrastaa jne eli ei varmasti mitään ihmeellistä naisten silmiin sitten.

Varmasti sekin vaikuttaa ainakin vähän, jos pistän oman sijaintini vaikka Helsinkiin ja siinä kuitenkin näkyy, että oon tyyliin 350 kilometrin päässä kuitenkin sieltä. Täällä suunnalla kun pelattava valitettavasti loppuu aika nopeaa 161 kilometrin säteellä vai mitä se tarkasti onkaan nyt.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Jaaha. Nyt en sitten tiedä mistä on kyse, ettei matchejä tunnu tulevan riittävästi. Joko ikä, kuvat, liian vähän infoa, liian paljon infoa, pärstävärkki, joku muu mikä vai kaikki nämä. Ulkonäöstä se ei ainakaan ennen ole jäänyt kiinni, mutta mistä näistä tietää.

Sitten kun tulee match, niin naisten vastaukset on luokkaa joo, ok, nii, kyllä, ei. Ja vastakysymyksiä ei tule. Vitun ärsyttävää. Alota siinä sitten keskustelu.

Veikkaan, että tuolla on joku muutama hassu sata ukkoa jotka vetää kaikkia näitä naisia.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
@Ck varmaan itse tuossa tilanteessa poistaisin Tinderin ja tekisin sen jälkeen uuden profiilin päivitetyillä kuvilla. Ja toki tähän ne kliseet, että naiset saa samanlaisia viestejä melkein satoja päivässä, niin jotenkin siellä on pakko erottua. Kyllä ne aidosti kiinnostuneet laittaa sitten niitä vastakysymyksiäkin, elleivät vaan ole "juttuseuraa" hakemassa.

Eräskin daami ketä tässä kuukausi sitten tapailin kertoi, että yksinkertaisesti joskus vaan unohtaa vastata Tinderissä. Itse pääsin kuulemma iskemään hyvään saumaan, kun oli viettämässä jotain tylsää koti-iltaa sunnuntaina ja puhelin oli ainoa viihdyke.

Itse ajattelin myös parin kuukauden breikin jälkeen palata Tinderin ihmeelliseen maailmaan. Goldia on vielä kuukausi aikaa käyttää, niin boostia vaan päälle niin perkeleesti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tinder-profiili pitää myös poistaa perusteellisesti, jotta pääsee aloittamaan puhtaalta pöydältä. Laitoin muistaakseni tästä ohjeet jokin aika sitten.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
@Ck varmaan itse tuossa tilanteessa poistaisin Tinderin ja tekisin sen jälkeen uuden profiilin päivitetyillä kuvilla. Ja toki tähän ne kliseet, että naiset saa samanlaisia viestejä melkein satoja päivässä, niin jotenkin siellä on pakko erottua. Kyllä ne aidosti kiinnostuneet laittaa sitten niitä vastakysymyksiäkin, elleivät vaan ole "juttuseuraa" hakemassa.

Eräskin daami ketä tässä kuukausi sitten tapailin kertoi, että yksinkertaisesti joskus vaan unohtaa vastata Tinderissä. Itse pääsin kuulemma iskemään hyvään saumaan, kun oli viettämässä jotain tylsää koti-iltaa sunnuntaina ja puhelin oli ainoa viihdyke.

Itse ajattelin myös parin kuukauden breikin jälkeen palata Tinderin ihmeelliseen maailmaan. Goldia on vielä kuukausi aikaa käyttää, niin boostia vaan päälle niin perkeleesti.

Joo, kyllähän tuo on totta. Tinderistä on tullut kyllä saavutuksiakin. Ja nytkin olen lähestynyt monilla eri tavoin naisia, eli ei pelkkä "moi mitä kuuluu". Täytyy varmaan hommata joku ammattivalokuvaaja ja pyytää kuvaamaan hyvistä kuvakulmista kuitenkin niin ettei ne ole kusetuskuvia. Ehkä lähdin soitellen sotaan vajaan puolen vuoden Tinder tauon jälkeen. Naisille Tinder on huomattavasti helpompi juttu, kaikki panohaluiset hikiset äijät pommittaa jatkuvasti.

Tinder-profiili pitää myös poistaa perusteellisesti, jotta pääsee aloittamaan puhtaalta pöydältä. Laitoin muistaakseni tästä ohjeet jokin aika sitten.

Joo, lueskelinkin noita teidän keskusteluja. Kiitos niistä. Pitää oikeasti käyttää aikaa ja täräyttää tuonne jonojen ohi kaikkia kikkoja käyttäen.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Naisille Tinder on huomattavasti helpompi juttu, kaikki panohaluiset hikiset äijät pommittaa jatkuvasti.
Tai siis vaikeampi, kun yrittää saada selville ketkä on vaan pelkän pimperon perässä ja ketkä ois ns. tositarkoituksella. Tuntuu että se liika viestimääräkin oli välillä puuduttavaa, jos siis etsi jotain muutakin kuin panoseuraa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Tai siis vaikeampi, kun yrittää saada selville ketkä on vaan pelkän pimperon perässä ja ketkä ois ns. tositarkoituksella. Tuntuu että se liika viestimääräkin oli välillä puuduttavaa, jos siis etsi jotain muutakin kuin panoseuraa.

Nojoo tietenkin siinä mielessä vaikeampi. Kuitenkaan valinnanvarasta ei jää kiinni. Se vaikeus on juuri tuo tositarkoituksella, koska kaikki miehet on sen pimperon perässä, ennemmin tai myöhemmin. Ei ole varmaan helppo tosiaan löytää sieltä sitä miestä, joka on tositarkoituksella liikenteessä ja oikeasti rehellisesti haluaa mennä pitkän kaavan kautta.

Kyllä silti näkisin, että vähäisempi valinnanvara, munahaukat, tajuttoman pitkät listat mitä haluaa ja ei, sekä oletus, että on miehen paikka kirjoittaa ensin ja vastaus on "joo", on isompi ongelma.

Itse olen puhelias ja pystyn keskustelemaan oikeasti kunnolla ja tutustumaan kunnolla sekä haluan mieluummin nähdä livenä nopeastikin, mutta harvalta nainen omalla kokemuksellani on kykeneväinen. Ja siis joskus on ollut satoja matchejä, nyt n. 40 reilulta viikolta, eli mielestäni ihan hyvä otanta.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Kuitenkaan valinnanvarasta ei jää kiinni.

No ei, mutta toisaalta se "valinnanvara" on suurilta osin aika...noh, ei edes valinnanvaraa. Siis olisi ollut tosi mielenkiintoista jos niistä monista viesteistä olisi vaikka edes 40% ollut varteenotettavia yksilöitä. Usein kuitenkin puhuttiin jostain 5%. Joista treffeiksi päätyi ehkä 2%. Tinder ei kyllä koskaan ollut mun juttu, vaikka miehenkin kanssa "treffipalstalla" tavattiin.

Kyllä silti näkisin, että vähäisempi valinnanvara, munahaukat, tajuttoman pitkät listat mitä haluaa ja ei, sekä oletus, että on miehen paikka kirjoittaa ensin ja vastaus on "joo", on isompi ongelma.

Joo siis uskon kyllä tämänkin! Mä en ikinä oikein ymmärtänyt sitä ajatusta että miksi ihmeessä miehen pitäisi aina olla se aloitteellinen osapuoli. Kyllä itse ainakin jos match tupsahti, niin keskustelua saatoin viritellä. Usein vaan miehet oli nopeempia alottamaan, mutta kyllä useita tuli itsekin aloitettua.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Yllä oleviin kommentteja.

Kuvien laatu (ja sisältö) ja ulkonäkö ovat auttamatta ylivoimaisesti tärkein osa Tinder-käyttökokemusta. Paskoilla selfieillä mies ei pääse mihinkään. (Naisilla pelisäännöt eivät ole ihan samat tässä asiassa, mutta naisillekin sanoisin, että 10 v vanhat kuvat ja yläviistoselfiet ovat aika huono valinta jos live-tapaamiseen asti on tarkoitus mennä.)

Myös naisilla on puuduttavuuksiin asti ympäripyöreän latteita profiileja. Tylsyys ei ole missään nimessä miesten yksinoikeus Internetin seuranhakumaailmassa.

Hyvät ja kiinnostavat ja vetoavat keskustelut eivät etene kysymys-vastaus-periaatteella. Opetelkaa muita keinoja chättäillä. Tämä voi olla ehkä mahdoton tehtävä joillekuille, ja jos näin on, on varmaan parempi kokeilla jotakin muuta pariutumisvälinettä kuin Tinder.

Listojen tekijöillä voi pyyhkiä persettä. Todella väsynyt ihmismuoto. Älä mätsää sellaisen kanssa.

Loppujen lopuksi nämä on aivan hirvittävän pienistä asioista kiinni. Homma voi kuolla yhteenkin "väärään" kommenttiin (tai yhtä lailla yhdelläkin "oikealla" kommentilla voi saada jonkun koukutettua). Ei kannata hermostua, vaan siirtyä seuraavaan. Kalaa riittää.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Tai siis vaikeampi, kun yrittää saada selville ketkä on vaan pelkän pimperon perässä ja ketkä ois ns. tositarkoituksella. Tuntuu että se liika viestimääräkin oli välillä puuduttavaa, jos siis etsi jotain muutakin kuin panoseuraa.

Pekka ja Maija hakevat työpaikkaa. Pekka lähettää sata hakemusta, eikä pääse yhteenkään haastatteluun. Maijaa headhuntataan sataan paikkaan, ja saa itse valita mihin menee. Tokihan Maijan tilanne on _vaikeampi_.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Pekka ja Maija hakevat työpaikkaa. Pekka lähettää sata hakemusta, eikä pääse yhteenkään haastatteluun. Maijaa headhuntataan sataan paikkaan, ja saa itse valita mihin menee. Tokihan Maijan tilanne on _vaikeampi_.
Joko Pekan hakemus on paska tai sitten hänen pätevyytensä ei riitä niihin toimiin mitä hän tavoittelee. Maijaa taas ei juurikaan lohduta, että päivittäin töitä tarjoaa Korson mäkkäri ja maansiirtofirman Pena, joka tarvitsee sihteerin.

Jos siis alun perinkään potentiaalista parisuhdetta ja työpaikkaa voisi mitenkään verrata toisiinsa.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Joko Pekan hakemus on paska tai sitten hänen pätevyytensä ei riitä niihin toimiin mitä hän tavoittelee. Maijaa taas ei juurikaan lohduta, että päivittäin töitä tarjoaa Korson mäkkäri ja maansiirtofirman Pena, joka tarvitsee sihteerin.
Joo siis pikkusen taas @op777 ampui ohi. Eihän sitä Maijaa lohduta jos lääkärinä saa 90% työtarjouksista kaupan kassalta tai vaikka sieltä mäkkäristä. Mut saahan siinä valita! Sehän on se juttu.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Joo siis pikkusen taas @op777 ampui ohi. Eihän sitä Maijaa lohduta jos lääkärinä saa 90% työtarjouksista kaupan kassalta tai vaikka sieltä mäkkäristä. Mut saahan siinä valita! Sehän on se juttu.

Toisaalta minulla on se käsitys, että "kaupankassa-Maijakin" saa niitä työtarjouksia välillä jopa lääkärin hommiin vaikka hakemuksessa ei ole kun naamavärkki.

Itse taas mietin omaa tilannettani. Kuten sanoin aikaisemmin, olen ulkoisesti naamasta varmasti riittävän hyvännäköinen, kroppa on varmasti parempi kuin monella miehellä (kai se sitten pitäisi leväyttää puolialasti näkyviin?) ja silti on kivien ja kantojen alla, että sieltä tulisi oikeasti edes sitä perus "kaupanmaijaa" enemmän ja vaikka ei tulisikaan, niin jos osaisivat vähät edes puhua. En silti, millään ole sitä ihan parasta A-ryhmää.

Toki minun pitää saada paremmat kuvat, esittelytekstiin vielä ehkä enemmän potkua. Kuitenkin tuntuu, että nämäkään speksit ei riitä, sillä uskon, että tuolla pyörii juuri se muutama sata ukkoa, jotka vie suurimman osan kaikesta sadosta. Ja tähän kohtaloon meidän muiden on tyytyminen.

Voisitko Freya kertoa mitä siellä toisella puolella näytellään ja esitellään, että saa naiset kiinnostumaan? Vatsalihakset, bemari, rahatukku, dickpic?
 
Viimeksi muokattu:

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Toisaalta minulla on se käsitys, että "kaupankassa-Maijakin" saa niitä työtarjouksia välillä jopa lääkärin hommiin vaikka hakemuksessa ei ole kun naamavärkki.

Itselläni ei tälläisestä ole havaintoa. Valelääkäreistä olen kuullut, mutta en tiedä mitä ammattikuntaa he mahtoivat edustaa.

Vatsalihakset, bemari, rahatukku, dickpic?

Äääh. Jos törmäät tälläseen listaan jollain naisella, niin juokse ja äkkiä.

Naiset on tosi erilaisia, mutta mulle ei ainakaan koskaan tarvinnut esitellä mitään. Mun miehellä ei ees ollut kuvaa, kun lähdettiin kirjoittelemaan. Tinderissä vedin oikealle ne kuvat jossa ei nimenomaan seisty ilman paitaa, tai istuttu missään bemarin ratissa. Sellaset jätin suosiolla pois, joista ei saanut mitään selvää ( jotkut suttuiset vessaselfiet). Mut jos jotain niin huumorintajun pilkahdus tekstissä herätti huomion. Ylipäätänsä mikään ei jotenkin ollut yhtä noloa, kun olla treffeillä tyypin kanssa kun huumori ei natsannut tippaakaan yhteen. Viesteistä sai aina kivasta irti, jos toisessa päässä oli pilkettä silmäkulmassa, toinen oli aidosti omat itsensä, osasi keskustella ( kertoa itsestään ja osoittaa mielenkiintoa myös vastapuolelle). Itse laitoin viestiä ainakin silloin, kun tekstissä oli joku kiva kohta mihin tarttua. Sellainen joka oli omaa sydäntänikin lähellä.

Ei näistä nyt kovasti ole apua. Mun kokemuksen mukaan oli ihan kuun asennosta kiinni jos sattui vetämään oikealle just sellasen tyypin kenen kanssa lähti keskustelu sujumaan. Mut mä en tosiaan ikinä innostunut Tinderistä, just sen takia kun oli tosi vaikea päästä hyvälle keskusteluasteelle. Moni tuntui vaan iltasin huvin vuoksi etsivän jotain yhden illan juttuja.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Toki minun pitää saada paremmat kuvat, esittelytekstiin vielä ehkä enemmän potkua. Kuitenkin tuntuu, että nämäkään speksit ei riitä, sillä uskon, että tuolla pyörii juuri se muutama sata ukkoa, jotka vie suurimman osan kaikesta sadosta. Ja tähän kohtaloon meidän muiden on tyytyminen.
Tästä tindertilastoa: Tinder Experiments II: Guys, unless you are really hot you are probably better off not wasting your… - Medium

Tuon artikkelin mukaan jakon on 80/20. 78% naisista kilpailee ukkeleiden parhaasta viidenneksestä. Mikäli et kuulu tähän porukkaan, kamppailet neljän viidesosan kanssa siitä heikoimmasta 22%:sta. Tai sitten joku tästä parhaasta 78%:sta "tyytyy" sinuun.

Et siis ole ainoa, joka on tullut tähän tulokseen. Nyt vaan sali-, solarium- ja luottokortit vinkumaan ja hinaat itsesi sinne kärkiviidennekseen vaikka väkisin.

Näin siis tinderissä. Oman kokemuksen mukaan tosielämässä meillä taviksilla on paremmat saumat. Oma vaimo on sekä absoluuttisesti että suhteellisesti meikäläistä paremman näköinen ja vielä 11 vuotta nuorempikin. Sukukin taitaa olla omaani varakkaampi, mutta niin vain olen hänet huijannut asumaan yhdessä, naimisiin ja lasten tekoon kanssani. Ding, Ding!
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Minä olen/olin aina varmaan aika normi 6-7 / 10 -jamppa ulkonäöltä, mutta kyllä mätsejä silti tuli kohtalaisesti (vaikea arvioida, mutta varmaan keskimäärin luokkaa 10 viikossa alkuvaiheessa, 10 kuussa myöhemmässä vaiheessa). Helsingissä asuminen tietysti auttoi asiaa. Kuvia oli monta, ja ne toivat monipuolisesti esiin persoonaani ja harrastuksia, tietysti korostaen liikunnallisempaa pyöräily-retkeily-salibandy-puolta kuin sohvan ääressä löhöilyä (sohvan ihanuudesta taisin puhua tekstissä). Mukana taisi olla pari kollaasiakin, jotta saa enemmän infoa pakattua mukaan. Oli parikin pelleilykuvaa, jossain taas duunivaatteissa virallisempana. Monta kokovartalokuvaa, monta naamakuvaa, jopa yksi matkailuselfie.

Vastaavasti tekstissä yritin tuoda ne olennaiset asiat esille, mitä olen, mitä haen ja mitä toivon tulevaisuudelta, kulkien kirjoitustyylin osalta hyvän maun rajoilla huumorin määrän ja laadun suhteen - tuodakseni sen potentiaalisen parisuhdeminän esiin. Infon lisääminen tietysti hieman vähentää mätsejä (vaikkapa minulla 176-senttisenä pituuden lisääminen harmillisesti pudotti pitkien naisten segmentin pois), mutta ainakin itse tykkäsin mieluummin siitä, että mätsejä oli vähän vähemmän, mutta ne olivat sopivampia.

Eli olisiko vinkkini tiivistetysti: paljon hyviä kuvia, ole avoin, tuo persoonasi esiin.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ex-duunikaveri (27-v nainen) valitteli, kun tinder-deitit ei johda mihinkään. Kun asiasta sitten juteltiin lounaalla ja esitteli kuviaan, niin työpaikan muut (vanhemmat) naiset ihmetteli, että vau kun on upeet kuvat ja oot niin hyvännäköinen, että luulisi vientiä olevan. Itse miehenä tajusin heti, mikä on vikana: kuvat ovat toki edustavia, mutta eivät näytä siltä kuin hän näyttää todellisuudessa. Helvetin käsiteltyjä kuvia pelkillä kasvoposeerauksilla, joista ei esim. huomaa, että kyseinen tyttö - vaikka onkin ihan nätti - on ylipainoinen.

Toisaalta samaa "kusetusta" on kaikkialla esim. jos katsot kuvia lomakohteista tai hotelleista. Ei mikään näytä samalta IRL.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Itse miehenä tajusin heti, mikä on vikana: kuvat ovat toki edustavia, mutta eivät näytä siltä kuin hän näyttää todellisuudessa. Helvetin käsiteltyjä kuvia pelkillä kasvoposeerauksilla, joista ei esim. huomaa, että kyseinen tyttö - vaikka onkin ihan nätti - on ylipainoinen.

Tämä on miesten keskuudessa hyvin tunnettu asia, eikö naiset muka tiedä miesten tietävän.

Jos on pelkkiä kasvokuvia, niin siihen on syy. Ja siihen on vain yksi syy ja se on aina ylipaino. Joskus voi epäillä pyöreistä poskista jo suoraan, mutta ei sitä aina edes näe. Silti sen tietää miksi kroppa on piilossa.

Kuvat ei välttämättä ole edes käsiteltyjä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Heinz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy
Joo siis pikkusen taas @o4p777 ampui ohi. Eihän sitä Maijaa lohduta jos lääkärinä saa 90% työtarjouksista kaupan kassalta tai vaikka sieltä mäkkäristä. Mut saahan siinä valita! Sehän on se juttu.

Toisin sanoen keskivertonaisella on varaa arvottaa 90 prosenttia miehistä alempaan luokkaan. Ongelmansa kullakin. Kuitenkin vähän eri luokan kysymys kuin jampalla, joka kipuilee että ylipäätään saisi matchejä.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä on miesten keskuudessa hyvin tunnettu asia, eikö naiset muka tiedä miesten tietävän.

Jos on pelkkiä kasvokuvia, niin siihen on syy. Ja siihen on vain yksi syy ja se on aina ylipaino. Joskus voi epäillä pyöreistä poskista jo suoraan, mutta ei sitä aina edes näe. Silti sen tietää miksi kroppa on piilossa.

Kuvat ei välttämättä ole edes käsiteltyjä.

Myös jos ottaa kokovartalokuvia, niin oikeanlaisella kuvakulmilla ja poseerauksilla pystyy kusettamaan paljon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös