No minä nyt sitten tanakele asensin sen Tinderin, kun asiaa olen täällä useamman viestin pyöritellyt. Jos nyt vaikka saisi jotain aktiviteettiseuraa, kun tässä alkaa kesäkin olla ovella. Laitoin nyt kompromissina kokeeksi 10km säteen, ja kyllä on tarjontaa paljon.. vastaan on myös tullut mm. ex-vaimo ja seinänaapuri (ihan siis kirjaimellisesti olohuoneeni seinän toisella puolella asuva neitokainen)
Muutama asia ihmetyttää: ensinnäkin sovellus näyttää myös kauempana olevia naisia kuin tuon 10km säteen sisältä. Ei paljoa, mutta toisinaan heitä tulee. Miksi ihmeessä näen heitä, tietääkö joku? Ja sitten sovellus ilmoitti melkein heti alussa, että minusta olisi tykännyt jo "yli kolme käyttäjää", ja sillä varjolla minulle tyrkytetään maksullisia palveluja, jotta näkisin keitä tykkääjät ovat, ja saisin helppoja matcheja tykkäämällä heistä takaisin. Lienee todennäköisesti uudelle käyttäjälle syötettävää propagandaa, jotta sortuisi ostamaan maksupaketteja..
En ole varmaan päässyt sovelluksen syvimmän ajatuksen äärelle, sillä ainakin 95% naisista menee vasemmalle, eli en tykkää. Ensinnäkin ainakaan puolella naisista ei ole profiilissaan lainkaan tekstiä, tai sitten heillä on vain valtaisa rivi emojeita, joilla ilmeisesti yrittävät kertoa jotakin. Mutta en millään saa kiinni ajatuksesta, miten ihmeessä minä voisin tykätä jostakusta, jos näen vain naaman. Ei se ole minun kuvaraamatussani mitenkään mahdollista, eihän sellaisen ihmisen kanssa pysty lähtemään liikkeelle mistään päästä, kun pitäisi kuitenkin kirjoitella. Kyllähän sitä livenä juttelee tuntemattomien kanssa, mutta kirjoittelua noista lähtökohdista en kyllä jaksa lähteä edes yrittämään. Todella moni nainen muuten kirjoittaa englanniksi, eli intressit ovat selvästikin tavallisten Suomi-miesten lisäksi myös muualla, tai kokonaan muualla. Nämä menevät kaikki myös vasemmalle ihan miettimättä..
Muutaman tykkäyksen olen kokeeksi laittanut, mutta kohteethan eivät siis tiedä niistä (tai ilmeisesti sillä Gold maksupaketilla näkee ne, ketkä ovat tykänneet sinusta) elleivät sattumalta tykkää minusta takaisin. Jaa-a, saas nähdä kauanko tällä jaksaa leikkiä, ennen kuin kyllästyn..