Ti 9.4.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 36 851
  • 984
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Täh? Eihän Savinaisella ollut mitään mahdollisuutta päästä pois maalivahdin alueelta, kun Mattila jatkaa poikittaisten antamista. Mattilalta aivan käsittämätön aivopieru ensin keilata Savinainen molarin päälle, ja sitten vielä estää tätä pääsemästä pois alueelta.

Ilmeisesti Ilves-paniikki on DNA:ssa, onhan Mattila Ilves-kasvatti ja tämän isä pelannut paljon Ilveksessä.

e. Eikös viime keväänä Jatkola loukkaantunut, kun KalPan pelaaja keilasi Pelicansin hyökkääjän tämän päälle. Onko tuo joku savolaisten perinne jyrätä oma molari vastustajan pelaajalla?

Jos Savinainen olisi ottanut Mattilan iskut vastaan, ja PYRKINYT alueelta pois, olisi maali ollut selviö. Nyt se jäi tönimään
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Viidennen pelin voittaja menee finaaliin, näin se on. Ja kaikkihan tietysti toivoo et se on Tappara!
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei Savinainen kyllä edes yritä poistua. Mielestäni se kalpalainen poistui aika äkkiä siinä KalPan hylätyssä. Siihen nähden selkeämpi hylky itsestä tämä. Olisin toki itse hyväksynyt varmaan molemmat.
Siinä KalPan maalissa ongelma ei ollut poistuminen, vaan Liigan tulkinnalla ei tarpeeksi voimakkaasti yritetty estää alkuperäistä kontaktia. Siinäkin oli työntö, mutta maalille ajanut pelaaja teki myös valinnan kääntyä ennen jarrutusta. Liigan linjalla siis hylkyjä molemmat, mutta kuten sanottu, itse olisin hyväksynyt molemmat.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En ymmärrä näitä "Savinaista vituttaa" -kommentteja. Totta kai vituttaa, eikä tuollaisessa tilanteessa ajattele sitä, että no saatiin viime matsissa suosiollinen tuomio. Eikö se ole vain hyvä, kun pelataan tunteella? Varsinkin, kun vastustajalle ei aiheutunut tuosta mitään vaaraa, kun iski vain mailan palasiksi, eikä esim. käsille.
 

Tuamas

Jäsen
No aika vaikea tuolta on luistella pois, kun molari on jaloissa, ja vastustajan pakki tönii poikittaisella. Itse olisin hyväksynyt sekä edellisen pelin KalPan maalin että tämän ottelun Tapparan maalin. No, nyt "väärät" tuomiot menneet tasan.

Sen pelaajan pitää pyrkiä pois sieltä maalivahdin alueelta.

Maali olisi voinut olla hyväksymisen rajoissa, jos Savinainen ei olisi ryhtynyt ottamaan Kalpa-pakin päästä kiinni ennen vetoa.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Miten ihmeessä tuo ei ollut maali? Mattila tunaroi oikein urakalla ja palkintona maalin hylkäys?
Kieltämättä Mattila kyllä teki kaikkensa jotta oltas nähty jatkoaika. Ensin Savinainen oman veskarin päälle. Sitten pienen pohdinnan jälkeen uusi isku, jonka voimasta itse kaatui ja samalla väistyi kiekon tieltä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös