papa durdin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Kyllä riitti. Tappara jäi toiseksi. Hyvä Kalpa! Iha ite voititte ilman tuomariapuja.Ei muuten riitä toi 2 maalia
Kyllä riitti. Tappara jäi toiseksi. Hyvä Kalpa! Iha ite voititte ilman tuomariapuja.Ei muuten riitä toi 2 maalia
Ja viettelevästi veti myös Savinaisen kädet kypäräänsä?Ja samalla piti oman maalivahdin maissa könyämällä tämän päälle. Itse en keksi yhtään syytä hylätä tuota maalia, vaikka KalPan toivoisin tämän sarjan vievän. Mattila esti omaa maalivahtia torjumasta ja piti Savinaisen maalivahdin alueella ensin pakotettuaan hänet sinne, selvä maali.
Ei kai Ilves saa?Mutta hei.. saadaan kaikki vähän lisää rahaa.
Älä jaksa.. mieti sitä Kalpan hylättyä maalia.Aivan uskomaton tuomaripeli muuten oli voitettu!
Oon aina tykänny Savinaisesta, mutta nyt on todella näkymätön. Onko rikki vai alkaako ikä painaa?Ei varmaan koskaan voita mitään tuommoinen kaveri.
Tottakai saa.. siinä missä Kalpakin. Jonkun prosentin vähemmän toki.Ei kai Ilves saa?
Tämä oli lopulta ehkä selkeämpi hylky kuin se KalPan hylätty. Perin kriittisellä hetkellä vain, joten eiköhän nämä ole nyt tasan ja jatkossa keskitytään itse peliin.Älä jaksa.. mieti sitä Kalpan hylättyä maalia.
Juu se jotenki jännästi levy vaihtu objektiivisen kansan keskuudessa. Noo nää on näitäHyväksyn tuomion, mutta ootte te hienoa sakkia, nyt käydään tilanteesta oikeasti analyysiä pelkän "LAHJOTTU TUOMARI LIIGA HALUAA TAPPARAN FINAALEIHIN" sijaan
Jatkakaa
Mummielestä toi oli good goal, mutta ihan hyvä näin. Ei olisi jaksanut sitä itkun tulvaa.
Pari isoo loukkia tälle kautta. Taitaa olla niin repalainen kausi takana, ettei putki vaan kulje.Oon aina tykänny Savinaisesta, mitta nyt on todella näkymätön. Onko rikki vai alkaako ikä painaa?
Onhan se rikki. Liike aika kauheata normaaliin verrattuna. Pelipaikka Konnan rinnalla ei helpota asiaa. Alkukausi piste per peli tahdissa ennen vammoja.Oon aina tykänny Savinaisesta, mitta nyt on todella näkymätön. Onko rikki vai alkaako ikä painaa?
Ymmärsin että puolivälieristä kaikki saa omien pelien tulot. 4 parhaan menee keskenään jakoon?Tottakai saa.. siinä missä Kalpakin. Jonkun prosentin vähemmän toki.
Minkä vamman takia oli runkosarjan lopussa poissa jonkin aikaa? Oliko polvi?Onhan se rikki. Liike aika kauheata normaaliin verrattuna. Pelipaikka Konnan rinnalla ei helpota asiaa. Alkukausi piste per peli tahdissa ennen vammoja.
Taisi olla molemmat vammat alaraajavammoja eli polvea epäillään.Minkä vamman takia oli runkosarjan lopussa poissa jonkin aikaa? Oliko polvi?
Ei mene.. kahdeksan parasta saa rahhoo.. eli vitonen saa melkein yhtä paljon mitä nelonenkin.Ymmärsin että puolivälieristä kaikki saa omien pelien tulot. 4 parhaan menee keskenään jakoon?
Täytyy olla kuopiolaisten rahoja, me annettiin jo kaikki tuomareille!Tapparafanit itkee ja siellä heitetään jo kolikoitakin jäälle.
Jos tuomarit heitti ne jäälle.. vähän kuin Juudas joka katui ja heitti rahansa pois.Täytyy olla kuopiolaisten rahoja, me annettiin jo kaikki tuomareille!