Ti 9.4.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 36 918
  • 984
Tila
Viestiketju on suljettu.

sokea linjuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Sen verran kauan tuo viimeinen videotarkastus kesti (tai ainakin siltä tuntui) että ehdin jo miettiä että montakohan välipuhelua siinä otettiin ja miten ylös kiekkohiearkiassa edettiin - ei tainnut ihan Kummolalle asti sentään siirtyä...?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Sen verran kauan tuo viimeinen videotarkastus kesti (tai ainakin siltä tuntui) että ehdin jo miettiä että montakohan välipuhelua siinä otettiin ja miten ylös kiekkohiearkiassa edettiin - ei tainnut ihan Kummolalle asti sentään siirtyä...?
Luultavasti soittivat Karri Rämölle.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Toinen tuomari maalin kulmalla huitoi voimakkaasti hylkyä heti kiekon mentyä maaliin. Hänellä oli varmaan ennakkoasenne kun videoita tutkittiin...
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Toinen tuomari maalin kulmalla huitoi voimakkaasti hylkyä heti kiekon mentyä maaliin. Hänellä oli varmaan ennakkoasenne kun videoita tutkittiin...
Noinhan se ennen videotarkistuksia aikoinaan meni ja voisi mennä edelleenkin
 

Tuamas

Jäsen
Toinen tuomari maalin kulmalla huitoi voimakkaasti hylkyä heti kiekon mentyä maaliin. Hänellä oli varmaan ennakkoasenne kun videoita tutkittiin...

No saa olla melko sokea seepra, jos ei tuosta kohdasta näe tilannetta kunnolla.

Näki että Savinainen nyppäsi kaveria päästä kiinni, jonka jälkeen hylky oli päivänselvä.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Vaikea sanoa miten asiat kehittyvät mutta 12 vuotta sitten riitti omalla kohdalla perusteluksi yksi lyhyt virke. En jaksa uskoa että modet tänäkään päivänä jaksavat lukea tekstiseinä-sankaritarinoita siitä minkälainen sisällöntuottaja sieltä on liittymässä joukkoon.
about sama aika mulla palstalla olleena, 3 kertaa hain ja ku laitoin vapaassa muodossa cv liitteeksi, ni sitten päästettii sisään. Ei ollut mikään 1 lauseen setti millä mut otettiin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
about sama aika mulla palstalla olleena, 3 kertaa hain ja ku laitoin vapaassa muodossa cv liitteeksi, ni sitten päästettii sisään. Ei ollut mikään 1 lauseen setti millä mut otettiin.
Mä taisin päästä "helposti" kun olin KalPan palstalla pitkään kirjoitellut ja se muistaakseni suljettiin. Sitten ihan sillä CVllä pääsin ekalla yrittämällä.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Tuomarit päätti että halutaan mahdollisimman pieniin halleihin finaalit, jotta saadaan todistettua se että paskalla budjetilla on mahdollista voittaaa ja siten saadaan lisää rahaa apinoilta jotka liittyy liigaan.
Eipä kyllä Tapparan kannattajilla ole mitään varaa itkeä tuomioista. Sen verran Tapparan pussiin ovat tuomarit tämänkin kauden pudotuspeleissä viheltäneet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös