The Voice of Finland

  • 670 473
  • 2 823

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Yrittävät vetää livet toistaiseksi läpi niin, että ensimmäinen live 10.4. olisi ilman yleisöä ja seuraavat sitten tilanteen mukaan.

Facebookista bongattua:
"The Voice of Finlandin suorat lähetykset Turun Logomosta huhti-toukokuussa on tarkoitus toteuttaa suunnitellun aikataulun mukaisesti.

Viranomaisten ohjeistuksen mukaan ensimmäinen livelähetys 10.4. tehdään ilman yleisöä. Toistaiseksi päätöksiä ei ole tehty koskien lähetyksiä 17.4., 24.4. ja 1.5. Odotamme viranomaisten suosituksia tuolle ajankohdalle koskien yleisömääriä.
Tähän mennessä jo lippunsa ostaneiden toivotaan malttavan odottaa ja seuraavan tilanteen kehittymistä kolmen viimeisen lähetyksen osalta. 10.4. lähetyksen osalta lippunsa jo hankkineet voivat olla yhteydessä lippu.fi

Logomon nettisivuilta voi seurata päivitettyä tietoa tapahtumista: https://logomo.fi/ "
 

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Piti tarkastaa tuon mainitsemani körmyn nimi, eli Juffi Seponpoika. Herra joka esitti All by Myselfin. Pidän täysin mahdottomana voitettavana tuollaista luontoa lähellä olevaa jässikkää joka kykenee laulamaan isoa ääntä vaativaa matskua ja tarvittaessa herkistelykin sujuu. Koko paketti kuin tehty tällaiseen kisaan ja tuossa jää söpöt pojat sekä semipersoonalliset mimmit jalkoihin.
Juffi henkilökohtainen suosikkini. Tosin kaksintaistelussa oli apulannat valinneet paskan biisin.
-h-
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Joka kaudella pitää olla joku inhokki. Tällä kaudella se on Aada Adaya. Ymmärränkö mä vaan tamperelaisen itsevarmuuden väärin, kun musta tuo vaikuttaa aivan perkeleen itseään täynnä olevalta? Osaa laulaa, mutta hukuttaa sen teatraalisuuteen. En olisi päästänyt jatkoon edes ÄR-vaiheessa.

Juffi ja Emilia parhaat tähän mennessä. Juhan tiimistä Sandra paras. Monta kovaa pudonnut. Yleisesti ottaen nyt on minusta oikein hyvä taso!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joka kaudella pitää olla joku inhokki. Tällä kaudella se on Aada Adaya. Ymmärränkö mä vaan tamperelaisen itsevarmuuden väärin, kun musta tuo vaikuttaa aivan perkeleen itseään täynnä olevalta?
On vain suomalaiseksi harvinaisen aito ihminen ja sekös suomalaisia vituttaa, jos on aito, eikä ole murjottaja. Asuminen monta vuotta ulkomailla nuorena ihmisenä takuulla vaikuttaa luonteeseen.
 

Kiprusoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toronto Maple Leafs
Joka kaudella pitää olla joku inhokki. Tällä kaudella se on Aada Adaya. Ymmärränkö mä vaan tamperelaisen itsevarmuuden väärin, kun musta tuo vaikuttaa aivan perkeleen itseään täynnä olevalta? Osaa laulaa, mutta hukuttaa sen teatraalisuuteen. En olisi päästänyt jatkoon edes ÄR-vaiheessa.
Mun mielestä Aadassa on ehkä koko kisan eniten potentiaalia nousta oikeasti artistiksi tähän maahan. Laulutaitonsa lisäksi juuri sen itsevarmuutensa takia, jonka avulla etenkin poikkeaa massasta. Ja hei, nimikin on jo kuin tehty artistille, eikä mikään perus hannakorhonen!

Toinen potentiaalinen voisi ehkä olla se supererikoinen Annan tiimissä oleva mimmi, joka pääsi jatkoon latvialaisjannun nokan edestä. Ehkä kuitenkin liian erikoinen suomalaiseen makuun.

Eikä siinä, emmä myöskään näkisi itseni viihtyvän välttämättä tuon Aadan seurassa. Mutta jotain artistiutta siinä on, mikä yleensä 95 % Voicen kisailijoista puuttuu. Siksi olisin apulantoina laittanut hänet jatkoon, vaikka sitä ääntä tässä kai ensisijaisesti haetaankin. :)
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joutuu tiputtaa monta hyvää laulajaa. Joku vuosi oli vastaava tilanne, että yhden joukkueen laulajat voitti kaikkien muiden joukkueiden lähes kaikki laulajat mennen tullen.
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Apulannan veljeksillä on saatanan huono visuaalinen maku, aivan hirveitä kledjuja. Ja kun molemmilla on samat yllä, niin vaikutelma on perin luotaantyöntävä.

Tämän voisi ymmärtää, jos tavoitteena olisi olla kitsch, mutta Tonin aiemman historian perusteella voi sanoa, että siitä ei ole kyse. Ja jos olisikin, niin joku raja se on kitschilläkin.

Ja ennenkin olen sanonut niistä osallistujien lierihatuista. Et-sä-vittu-käytä-lierihattua ellet olet tomwaits tai jonimitchell.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
@vdx mua zorbas, olen kuvitellut, että nuo tuomareiden vaatteet olisivat jotain puvustajien toteutettuja pervoja fantasioita. Miksi aikuiset miehet muuten koko ajan pukeutuisi samanlaiseen vaatteisiin? Mauttomia yhtä kaikki.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@vdx mua zorbas, olen kuvitellut, että nuo tuomareiden vaatteet olisivat jotain puvustajien toteutettuja pervoja fantasioita. Miksi aikuiset miehet muuten koko ajan pukeutuisi samanlaiseen vaatteisiin? Mauttomia yhtä kaikki.
Samalla kanavalla Paasosen Heikki on jokaisessa vetämässään tv-sarjassa pukeutunut liian tiukkaan puvun takkiin ja liian tiukkoihin farkkuihin sekä joihinkin satunnaisiin lenkkareihin. Puvustajien taso on heikko.
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
@vdx mua zorbas, olen kuvitellut, että nuo tuomareiden vaatteet olisivat jotain puvustajien toteutettuja pervoja fantasioita. Miksi aikuiset miehet muuten koko ajan pukeutuisi samanlaiseen vaatteisiin? Mauttomia yhtä kaikki.

Ei kukaan järjissään oleva puvustaja toisi tuollaista roinaa julkisuuteen. Kyllä tässä näkyy Virtasen kädenjälki.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Partakaveri on kyllä ihan finaalissa.
Keikalle menisi helpollakin.
Lisäys. Ok tuolille nro1

Kisaa ei loppuun saakka taatusti viedä, mutta Juffi naulasi homman eilen. Edes shallown vetänyt daami ei päässyt lähellekään. Ja oli kevyesti illan toiseksi paras.

Tonin ja Sipen tiimistä en muita esille nostaisi.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mun mielestä Aadassa on ehkä koko kisan eniten potentiaalia nousta oikeasti artistiksi tähän maahan. Laulutaitonsa lisäksi juuri sen itsevarmuutensa takia, jonka avulla etenkin poikkeaa massasta. Ja hei, nimikin on jo kuin tehty artistille, eikä mikään perus hannakorhonen!

Hieman tuli hymähdettyä tälle kommentille, sillä Aada Adaya on pelkkä taiteilijanimi ja oikealta nimeltään tuo mainitsemasi hannakorhonen on erittäinkin lähellä hänen omaa nimeään. Haluaa tarkoituksella ettei oikea nimi tule julkisuuteen, joten kunnioitan sitä ja jätän sen kertomatta. Aada Adaya kuvaa nimenä tosin hänen persoonaansa niin paljon paremmin, joten hyvä että vetää keksityllä taiteilijanimellä. Muuten olen täysin samaa mieltä potentiaalista, todellinen luonnonlapsi ja aito persoona.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Mun kristallipallon mukaan Juffi vetää seuraavaksi Disturbed-tyyliin The Sound of Silencen, ja sitten muut voisikin lähteä himaan saman tien. On muuten kohtuullisen ärsyttävää, kun biisit on typistetty noin lyhyiksi.
 

Kiprusoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toronto Maple Leafs
Hieman tuli hymähdettyä tälle kommentille, sillä Aada Adaya on pelkkä taiteilijanimi ja oikealta nimeltään tuo mainitsemasi hannakorhonen on erittäinkin lähellä hänen omaa nimeään. Haluaa tarkoituksella ettei oikea nimi tule julkisuuteen, joten kunnioitan sitä ja jätän sen kertomatta. Aada Adaya kuvaa nimenä tosin hänen persoonaansa niin paljon paremmin, joten hyvä että vetää keksityllä taiteilijanimellä. Muuten olen täysin samaa mieltä potentiaalista, todellinen luonnonlapsi ja aito persoona.
Jaaha. Kuvittelin, että kaikki vetäisivät tämmöisessä kisassa oikeilla nimillään, mutta eipä näköjään. Mihinkään voi enää luottaa shaattana!

Läheshannakorhonen taitaakin olla tänään taas askissa. Töllö päälle.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kummisetä-veto, veto joka pelotti. Onneksi suomeksi, vähensi tuota hieman. Mutta ei juma, hyvinhän tuo meni.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Vaikea on tuostakaan porukasta löytää edes yhtä laulajaa, joka missään määrin kiinnostaisi tv-ohjelman loputtua.

Kisan voittanee joku teknisesti taitava uikuttaja, jolle sitten nämä kaiken maailman jurekit ja muut "ykkösnimet" tehtailevat levyllisen EllinooraSanniEveliina-tyylistä modernia ähkimistä:

Mä aion tsekkaa sun TikTokin
Tokin-tokin-ääh-uuu-u-u-tok
Meitä ei muut katso-o-oo-o-o-oo
Meitä ei muut seuraa-aa-aa-aa-a-a

Mut se riittää-ää-ää-ää
Et me saadaan toisiltamme
Tykkäyksii-ii-ii-ii-ii
Tykkäyksii-ii-ii-ii-ii
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
EllinooraSanniEveliina-tyylistä
Ellinooraa en niputtaisi samaan kategoriaan Sannin ja Evelinan kanssa. Hänellä on vahva ääni ja jonkinlaisesta omistautumisesta musiikille kertoo se, että hylkäsi ensimmäisen levydiilinsä päästäkseen tekemään musiikkia omilla ehdoillaan.

Sannilla on muutama periaatteessa hyväkin biisi, jotka kuulostaisivat hyvältä, jos esittäjä ei olisi Sanni. Evelinassa toki mitään hyvää ei olekaan paitsi ulkoinen olemus, ja naisen uusin kipale joka löysi tiensä meikäläisen soittolistalle.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Vaikea on tuostakaan porukasta löytää edes yhtä laulajaa, joka missään määrin kiinnostaisi tv-ohjelman loputtua.

Kisan voittanee joku teknisesti taitava uikuttaja, jolle sitten nämä kaiken maailman jurekit ja muut "ykkösnimet" tehtailevat levyllisen EllinooraSanniEveliina-tyylistä modernia ähkimistä:

Ehkä tämä ohjelma ei siis ole sinua varten?

Kai hyvän muusikon pitää tehdä sellaista musiikkia, joka menee kaupaksi. Muutoinhan musiikki on vain kiva harrastus.

Ellinoora ja Sanni ovat ikäisekseen todella kovia tekijöitä. Jos miettii esim. Sannin sanoittamia kappaleita noinkin nuorena, niin on huikea taito saada teiniihastuksesta väännettyä kappale, joka iskostuu vanhempaankin kuulikuntaan. Ei toki kaikkiin, mutta noinkin suureen massaan. Vähän epäreilua verrata danoituksen sisältöä 20 vuotta vanhempiin kirjoittajiin, mutta esim. Sanni tulee olemaan kauan huipulla ja tekee varmasti vielä muillekin repullisen hittejä. Itse arvostan sanoituksissa sitä, että arkisista asioista kerrotaan hieman poikkeavilla tyylillä mielikuvia luomalla. Esim "netflix-sarjoja, syön purkista" Muutamalla sanalla saadaan mielikuva sohvan perukoille painautuneesta vähän alamaissa olevasta ihmisestä.

Ellinnoorasta samat sanat. Hänellä huipulle pääseminen kestänyt kauan ja on mennyt omilla ehdoillaa.

Mutta tämän vuoden kisaajista Juffi on huikea. Ihmetyttää kylläm että näin mahtaville äänille ei tämän kisan myötä saada rakennettua hittibiisejä.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Ehkä tämä ohjelma ei siis ole sinua varten?

Kai hyvän muusikon pitää tehdä sellaista musiikkia, joka menee kaupaksi. Muutoinhan musiikki on vain kiva harrastus.

Ellinoora ja Sanni ovat ikäisekseen todella kovia tekijöitä. Jos miettii esim. Sannin sanoittamia kappaleita noinkin nuorena, niin on huikea taito saada teiniihastuksesta väännettyä kappale, joka iskostuu vanhempaankin kuulikuntaan. Ei toki kaikkiin, mutta noinkin suureen massaan. Vähän epäreilua verrata danoituksen sisältöä 20 vuotta vanhempiin kirjoittajiin, mutta esim. Sanni tulee olemaan kauan huipulla ja tekee varmasti vielä muillekin repullisen hittejä. Itse arvostan sanoituksissa sitä, että arkisista asioista kerrotaan hieman poikkeavilla tyylillä mielikuvia luomalla. Esim "netflix-sarjoja, syön purkista" Muutamalla sanalla saadaan mielikuva sohvan perukoille painautuneesta vähän alamaissa olevasta ihmisestä.

Ellinnoorasta samat sanat. Hänellä huipulle pääseminen kestänyt kauan ja on mennyt omilla ehdoillaa.

Mutta tämän vuoden kisaajista Juffi on huikea. Ihmetyttää kylläm että näin mahtaville äänille ei tämän kisan myötä saada rakennettua hittibiisejä.

Tv-ohjelmanahan tuo on ihan viihdyttävä. Pohdinkin nimenomaan sitä, että mitä tapahtuu ohjelman jälkeen, kun ei enää viikosta toiseen ollakaan vetämässä covereita tv:ssä, vaan pitäisi pärjätä omillaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös