Tänä(kin) vuonna on Redramalla ollut tasokkaimmat laulajat. Moni on jo tippunut kyydistä, tai kaapattu. Itse olisin ehdottomasti laittanut ulos tuon laulajan, joka meni tuolille nro 1. Mulle esitys oli heikko, mutta en sitä tuolipaikkaa päättänyt (onneksi).

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Katsoin nyt vasta tämän Redraman tiimin knockoutin.

Vituttaa, että ohjelman nimi on Voice of Finland ja kuitenkin naama ratkaisee ennen ääntä, niinkuin joka vuosi.

Artsin putoaminen oli farssi. Siellä pääsi ääneltään kolme huonompaa laulajaa jatkoon.

"If they need me to bleed, then I'll bleed for my team"

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Artsin putoaminen oli farssi. Siellä pääsi ääneltään kolme huonompaa laulajaa jatkoon.
Se miespoppari oli ihan 12 tusibassa -tasoinen trubaduuri. Artsi hänen tilalleen ja parhaat olisivat jatkaneet. Nyt jäi aika kitkerä maku, koska Artsi todellakin jäi mieleen ja erottautui muista.

Kuten Bat Helvetistä, olen poissa kun aurinko taas saa

He jotka eivät asioista ymmärrä, voisivat luulla, että kyse on jääkiekosta. Heille vain hymyilen...
Tonilla oli paljon hyviä laulajia, mutta useimmat veti aika paskoja biisejä (mun mielestä). Ja tuo lyhyt lauluaikakin ei tuonut esille sitä, mitä osaavat.
Ollin korvaajaa ei siis liveihin tule. Laulajat jaetaan muille. Olivat Ollin laulajat kovin heikkoja, kuten Anna Puullakin, niin että näkemiin tulee nopeasti.

Suosikkijoukkue
KalPa
Montako penkkiä olisi kääntynyt ääni ratkaisee vaiheessa eilen sen pätkän tuomarin Yön kappaleen esittämisestä? Aina tiennyt sen paskaksi mutta että noin paska. Enpä oikeasti muista että kukaan mieslaulaja alkukarsinnoissa olisi tuon alittanut. Ehkä jossain Idolsin Juankosken karsinnoissa noita tulee vastaan.

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Montako penkkiä olisi kääntynyt ääni ratkaisee vaiheessa eilen sen pätkän tuomarin Yön kappaleen esittämisestä? Aina tiennyt sen paskaksi mutta että noin paska. Enpä oikeasti muista että kukaan mieslaulaja alkukarsinnoissa olisi tuon alittanut. Ehkä jossain Idolsin Juankosken karsinnoissa noita tulee vastaan.
Kyllähän Lasse veti sellaisen rimanalituksen eilen, että luulisi hävettävän....Kaverilla ei kyllä taipunut laulaminen ei sitten sitä vähää alusta. Siinä saattoi ropista kyllä rispektit tuomaria kohtaan jonkun pykälän. Suosittelen kaikille katsomaan tuon huikean esityksen. Kyseessä siis eilisen jakson alku kun tuomarit "lauloi" Ollille.

Wirtanen sentään veti kuten ammattilaisen kuuluukin.

Löytyy tästä artikkelin videosta (linkki is.fi):

Olli Lindholmin tunteikas The Voice of Finland -muistojakso herkisti tv-katsojat: ”Tuskin missään on kuivia silmiä”

Viimeksi muokattu:

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Oli kyllä ihan jäätävä rimanalitus se Redraman "laulu". Ihan hävetti kotona sitä katsella. Ei tuo nyt kai mikään laulaja olekkaan ollut, mutta ei olisi noin heikoksi vedoksi kyllä uskonut. Tuntui että eilen oli muutenkin tosi paljon laulussa epävirettä, esim. Oliverin veto oli niin ohi nuotista. Järjetöntä huutamista muutenkin. Jolista olen aina tykännyt, mutta eilinen ei kyllä ollut ihan parasta häneltäkään. Adele on aina vaarallinen valinta.

Sitten tapaus Jannika B, joo kaikki tietää että laulutaito on mitä on. Mut jos tulee laulukilpailuun esiintymään, niin vois olla ihan kiva, ettei laulaisi playbäckinä.

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tavallaan osuvaa, että Ollin muistoksi vedetään puolet kammottavista biiseistä kammottavan epävireisesti ja huonosti.

The "Give Them Hell, Yanko" -Fan Club

pepsi

Jäsen
Kun Lassen biisi pärähti soimaan, nanosekunnin ajan mietin että hitto mitä kuraa. Mutta samantien ajatukset hahmottuivat kyllä isompaan kuvaan: tuossa kuitenkin muisteltiin menehtynyttä henkilöä.

Eiköhän Lasse ole treeneistä asti tiennyt, että nyt ei olla mukavuusalueella eikä lähelläkään sitä mutta silti halunnut olla messissä muistelemassa ystävää.

Huono tsägä Lassen kannalta että Yö ei ollut rap-yhtye. Yhtälailla voidaan spekuloida, että miten joku Puun Anna olisi räpännyt.

Summa summarum: minun arvostukseni Lassea kohtaan ainakin nousi. Aivan yhdentekevää mitä itse laulaminen oli vaikka puhutaankin musiikkialan ammattilaisista. Tässä poikkeuksellisessa asiayhteydessä itse muisteleminen oli vain mikä merkitsee.

Mitä tulee Annan ja Virtasen vetoihin, vetivät kyllä mielestäni todella hyvin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: VT

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli kyllä ihan jäätävä rimanalitus se Redraman "laulu". Ihan hävetti kotona sitä katsella. Ei tuo nyt kai mikään laulaja olekkaan ollut, mutta ei olisi noin heikoksi vedoksi kyllä uskonut.
Niin, Redrama ei ollut tuolla kilpailemassa, hän ei tosiaan ole laulaja ja esiintymisen tarkoitus oli kunnioittaa Olli Lindholmin muistoa. Jos Lasse laittaa itsensä tuolla tavalla likoon vaikeassa paikassa, niin minä ainakin arvostan. Enkä pysty käsittämään näitä häpemisjuttuja.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Tpip

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Niin, Redrama ei ollut tuolla kilpailemassa, hän ei tosiaan ole laulaja ja esiintymisen tarkoitus oli kunnioittaa Olli Lindholmin muistoa. Jos Lasse laittaa itsensä tuolla tavalla likoon vaikeassa paikassa, niin minä ainakin arvostan. Enkä pysty käsittämään näitä häpemisjuttuja.
Vähän sama kun vittuilisi siitä miten Paasonen ja Puu murenivat tuossa tilanteessa. Kyllähän esimerkiksi juontajan tulee juontaa kylmähermoisesti. Redramalle pisteet juurikin siitä ettei ollut vääntänyt mitään räppipätkää sekaan vaan antoi mennä juuri kuten piti.

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Noniin toiseksi viimeinen jakso käynnissä ja tästä kaudesta todettava että melkoisen kova tasoinen tällä kertaa! Todellakin viihtyy tätä seuratessa.

Onko niin että joka joukkueesta menee yksi finaaliin? sääli että Roope tai Joli putoaa jos näin on.

Malkamenia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Underdog
Jasse on ollut yv suosikki ekasta jaksosta, nytkin 10/10 esitys. Ite toivoin Lamb of Godia tai sen suuntaista raskaampaa kamaa, kun örinä on laulamista parempaa omaan korvaan kuitenkin. Toivottavasti jatkaa!

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Jasse on ollut yv suosikki ekasta jaksosta, nytkin 10/10 esitys. Ite toivoin Lamb of Godia tai sen suuntaista raskaampaa kamaa, kun örinä on laulamista parempaa omaan korvaan kuitenkin. Toivottavasti jatkaa!
Joo oli kyllä ihan kova alice in chains versio.. Ehkä finaalissa Logia sitten. Ja se olisi jo jotain. Ruin kiitos. Noin hyvää huutaja/örisijä/laulajaa ei ole voicessa ehkä koskaan ollut.

Jasse on kyllä järisyttävän kova.

Joli oli myöskin todella hyvä tänään, mutta minulla on semmoinen tunne, että tuotantoyhtiö ei ole uskaltanut luottaa kotimaiseen osaamiseen vaan on lähtenyt kalastelemaan rahalla apua lahden takaa. Jotenkin tuntuu jäävän ohueksi tuo persoona, ja on kuitenkin niin ammattitaitoinen esiintyjä. Tämä tunne vahvistui tänään.

Veikkaan, että Jolin diili loppuu tähän ja Roopella mennään finaaliin.

Urheiluministeri

Malkamenia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Underdog
Joo oli kyllä ihan kova alice in chains versio.. Ehkä finaalissa Logia sitten. Ja se olisi jo jotain. Ruin kiitos. Noin hyvää huutaja/örisijä/laulajaa ei ole voicessa ehkä koskaan ollut.
Joo luulen samaa. Tuskin minkään maan voicessa ollut tällaista talenttia tässä melko marginaalimusiikissa. Kuulostaa että Jasse vetää playbäkiltä, koska tulee niin saatanan laadukkaasti ja virheettömästi kokoajan!

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Jolista taisi sitten loppujen lopuksi paljastua jonkun sortin pirttuhirmu. Mä en oikein innostunut enää näistä parista viimeisestä vedosta, mut se eka Adele oli ja on edelleen yksi hienoimmista vedoista. Sääli jos sieltä nyt paljastuikin tuollainen persoonallisuus.

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, KooKoo
Jolista taisi sitten loppujen lopuksi paljastua jonkun sortin pirttuhirmu. Sääli jos sieltä nyt paljastuikin tuollainen persoonallisuus.
Mikä homma?

Jassen tiimissä mennään täälläkin. Huikea ukko.

"Maailmassa ei ole paljon parempia paikkoja pelata kuin Jokerit"
- Steve Moses #11

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Mikä homma?
Lenni tais siinä ensin mainita että Joli on hyvin omapäinen persoona. Jolin esityksen jälkeen Redi kommentoi, että antaa enempi pisteitä sille jolla on parempi motivaatio jatkon kannalta (=Roope). Jolia ei ollu huvittanut treenailla, kun oletti olevansa jo niin "hyvä". Jostain luin että lauloi siinä Adelenkin biisissä saman säkeistön kahdesti, kun ei muistanut sanoja.

Redi siinä suoraan esityksen jälkeenkin vihjasi, että monista asiasta oli joutunut Jolin kanssa vääntämään. Joli tais siihen jotenkin kommentoida et "we never fight!" tms. Tais vaan nousta kusi hattuun?

Webb

Jäsen
Syvä vitutuksen tunne tuli heti alkuunsa, kun tasapaksu Markus pudotti huomattavasti kiinnostavamman ja paljon erilaisia esityksiä esittäneen Lindan.

Jassen ja Roopen jatkopaikoille peukut täältä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy