Otitpa pahasti itseesti tuollaisesta lauseesta, jonka ajattelin olevan kaikille täysin selvä asia.Ehh, nyt taisi @Nelfor sinulta jäädä jotain lukematta tai ymmärtämättä. Huh huh, aika tiukkaa väärinymmärtämistä ja uhriutumista sekä minun että @avatar viesteihin.
Puhdasta faktaa millä perusteella? Tuo on sinun mielipiteesi, ei fakta.
Päähenkilöt ovat Ellie ja Abby. Tästä tulkitsin, että heidän välistä dialogia olisi pitänyt olla enemmän, mikä olisi tarkoittanut välienselvittelyä puhumalla. Kerro asiasi tarkemmin, jos haluat välttää väärinkäsityksiä tai ainakin jos väärinymmärtäminen loukkaa sinua verisesti.
Edit. "Parhaan pelin" määritelmästä vielä. Mikä tekee pelistä "parhaiden" joukkoon kuuluvan? Se, että se on juuri sinun mielestäsi paras? Olen melko varma, että on paljon arvostettuja peliklassikoita, joista juuri sinä et pidä.
Parhaus on subjektiivinen käsite ja siksi vaikkapa tämän ketjun aiheena olevan pelin arvottaminen sen perusteella, että se jakaa voimakkaasti mielipiteitä, ei ole millään muotoa käyttökelpoinen parhauden mittari.
Ehkä sen verran voin tarkentaa, että parhaan pelin määrittelee mielestäni se, miten suuri osa pelaajista on pelistä tykännyt. Tämä peli jakaa pelaajien mielipiteet hyvin vahvasti. Historian parhaiten myydyt pelit eivät jaa mielipiteitä näin jyrkästi.
Et vieläkään ole lukenut viestejäni kunnolla. En sanonut, että Ellien ja Abbyn olisi pitänyt selvittää välinsä puhumalla. Hahmojen välillä käytävä dialogi ei todellakaan tarkoita, että ainoa mahdollinen dialogi liittyy välien selvittelyyn. Toivoin dialogia, joka olisi selkeyttänyt ja voimistanut kyseisten hahmojen välistä vihaa ja kostoretkien tarkoitusta. Nyt jäi kovin epäselväksi, että miten paljon he tiesivät toistensa taustoista, jolloin koko kostoretkeily tuntuu hieman tyhjältä.
Mutta eipä tämä ollut lähimainkaan ainoa asia, joka minua pelissä häiritsi.
Mutta eipä tämä ollut lähimainkaan ainoa asia, joka minua pelissä häiritsi.