The Jäähallin lipunhinnoissa järkeä?

  • 240 951
  • 946

scholl

Jäsen
Asiallista taas pohtia lipunhintoja.

mac6666 kysyy toisaalla:
Eli miksi ihmeessä TPS-peleistä peritään edelleen lisähintaa? Se on nykyään aivan HMV-jengi.

Itseäni ihmetyttää sellainen seikka, että mistä johtuu se, että tuo lisähinta on sama joka paikalle. Eikö se pitäisi olla prosenttiosuus lipun hinnasta?
Oletetaan, että johonkin peliin myydään 7000 lippua ja saadaan 3,50e lisähintaa niin se tekee 24500. Tuon summan voisi kerätä toisellakin tavalla. Nimenomaan pohtimalla eri lippujen hintajoustoja. Kaikista pahin tilanne on Jokerit-pelissä. Miten voi olla, että rouskuimmille paikoille vaihtoaition viereen, josta ei näe yhtään mitään, maksaa lippu 17 euroa. Sieltähän ei edes näe peliä. Eli 5,50e lisähinta per lippu on liian paljon halvimmissa lipuissa.

Muutenkin pitäisi pohtia, että voisiko ottelut jakaa viikonpäivän ja vastustajan mukaan selkeästi eri hintakategorioihin.

Kyllä nuo lippujen hinnat alkavat olla sillä tasolla, että uusi halli olisi perusteltu. Kapasiteettia pitää olla niin paljon, että varsinkin nuoriso pääsee ok paikoille kohtuullisilla lipunhinnoilla. Espoossa mielestäni hinnat ovat kohdallaan, Nordiksella ei. Se kertoo siitä, että meillä on liian vähän kapasiteettia ja liian pieni halli.

Lopuksi toteaisin, että Lippupalvelun järjestelmä on huonontunut entisestään. En voi käsittää, ettei päästä samaan kuin mikä on leffalipuissa tai vaikkapa FC Barcelonan futislipuissa, että voit valita nimenomaan sen paikan ruudulta, missä haluat istua. Nyt kone arpoo "hintakategorioiden mukaan", joten ei edes voi valita sitä, että istuuko IFK vai vastustajakannattajien joukossa.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Lopuksi toteaisin, että Lippupalvelun järjestelmä on huonontunut entisestään. En voi käsittää, ettei päästä samaan kuin mikä on leffalipuissa tai vaikkapa FC Barcelonan futislipuissa, että voit valita nimenomaan sen paikan ruudulta, missä haluat istua. Nyt kone arpoo "hintakategorioiden mukaan", joten ei edes voi valita sitä, että istuuko IFK vai vastustajakannattajien joukossa.

Näinhän se on ollut jo monta vuotta. Eli siis täysin perseestä. Tämän hienon järjestelmän "ominaisuuksiin" voi lisätä vielä sen, että jos ei ole tyytyväinen noihin arvottuihin lippuihinsa niin arpomisen uudelleensuorittaminen on turhaa, koska järjestelmä antaa samasta kategoriasta aina samat paikat.
 

scholl

Jäsen
Näinhän se on ollut jo monta vuotta. Eli siis täysin perseestä. Tämän hienon järjestelmän "ominaisuuksiin" voi lisätä vielä sen, että jos ei ole tyytyväinen noihin arvottuihin lippuihinsa niin arpomisen uudelleensuorittaminen on turhaa, koska järjestelmä antaa samasta kategoriasta aina samat paikat.

Ei ole samalla tavalla. Ennen sieltä kategoriasta sai valita katsomolohkon itse. Eli vielä viime kaudella sai ostaa esim. lipun C3. Ei voinut valita riviä tai paikkaa, vaan se antoi aina saman niinkuin sanoit. Nyt saa vain hinnan mukaan eli se menee minne vain hallissa, missä on sen hintainen lippu. Eli voi olla alhaalla kulmassa eikä ylhäällä keskemmällä.

Mielenkiintoista olisi tietää, minkänäköinen it-tyyppi on tuollaisen systeemin luonut. Kun kerran pitää kelvata lippu kuin lippu.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Mielenkiintoista olisi tietää, minkänäköinen it-tyyppi on tuollaisen systeemin luonut. Kun kerran pitää kelvata lippu kuin lippu.

Toivon itsekkin, että kyseessä olisi vain jonkun kokemattoman tyriminen. Usean pettymyksen kokeneena (ifk asioissa) synkät tuumailut vievät kuitenkin ajatukseen, jossa tämä on tehty tarkoituksella. Eli ajatuksella, jos et saa lippua haluamaasi katsomon osaan, niin jätät varmuudella tulematta. Mutta tässä systeemissä et voi olla varma, mistä saat paikan, saatat optimistina mennä kokeilemaan onnea ja pettyä vasta hallilla. Toivottavasti näin ei ole.

Hienoa olis, jos saataisiin finnkinon kaltainen paikkakohtainen varausjärjestelmä. Pessimistinä kuitenkin pelkään, ettei saada tällaista, ennenkuin Hjallis on lanseerannut sen itselleen. Sitten toimistolla keksitään, et hei, täähän olis hyvää asiakaspalvelua.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ei ei....ei ole mitään järkeä näissä hinnoissa. Kaksiosainen (retorinen) kysymys:
-Minkälaisia faneja IFK tarvitsee fanikulttuurinsa säilyttämiseksi? (nuoria ja lapsia). Jokainen voi miettiä itse että onko hinnasto suunniteltu heitä varten.

Itse asiassa ihmettelen hieman ettei suurempaa mielenilmausta ole lippujen hinnoista järjestetty, esim fanien marssiminen ulos kesken pelin. Joku ehkä näkee siinä joukkueen pettämistä, mutta minusta näin ei ole. Vaikka olenkin 100% IFK-mies, niin silti pystyn kritisoimaan äänekkäästikin omaa joukkuetta jos huomaan IFK:n "pettävän itseään". Välillä oikein hävettää IFK:n tapa kohdella fanejaan. Toisaalta, kohtelevatko fanit IFK:ta liian usein "liiankin kiltisti"?
 

scholl

Jäsen
Eivät fanit mutise, kun ne ovat niitä elinkautista suorittavia. Ei ajatella sitä potentiaalista yleisöä, joka katsoo jonkun verran sitä, että onko tapahtuma hintansa arvoinen. Väittäisin että urheilussa ainakin Veikkausliiga on tällä hetkellä paljon parempi juttu hintalaatusuhteensa puolesta. Toki IFK:n pitää saada rahaa ja sehän tarkoittaa sitä, että Nordiksesta pitää päästä eroon.

Eikä urheilu ole ainoa, mihin ihmiset vapaa-aikaa käyttävät. On erittäin paljon muutakin mihin ihmiset käyttävät aikaa ja rahaa. Niinpä joku 40e jostain Saipa- tai Kalpa-pelistä on aika palaillaan. Mitä enemmän asiaa olen miettinyt niin sitä enemmän olen tullut siihen lopputulokseen, että täysi tupa on tärkeämpi kuin ne maksimaaliset tulot. Kun on pirunmoinen meininki paikan päällä niin se vetää ihmisiä puoleensa ja hintoja voidaan nostaa. Nyt hintoja nostettiin kesken Baxter-katastrofin voimakkaasti ja ainakin heikompia joukkueita vastaan pelatut normipelit ovat aivan ylihintaisia.
 

CFC

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,Chelsea
Itse ainakin varasin äsken liput kauden avausmatsiin ja sain päättää myös katsomon missä istun. Eli kyllä sekin onnistuu. Toki olisi myös hienoa, että toimisi samalla lailla kuin juuri esim. finnkinon leffaliput.
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Itse koen lukeutuvani tähän "nuoret" -porukkaan. Lukiossa kun vielä vetelen, niin ei tässä oikein töitäkään pysty tekemään. Johtaa taas sitten siihen, että ei oo paljoo fyrkkaakaan.

Ja voin sanoa, että kyllä nuo hinnat on ihan perseestä. >30e pitäis maksaa, että sais olla muualla, kuin piippuhyllyllä kattomassa matsia siel vierasfanien keskellä. Tunnelman takia mä siella hallilla viihdyn parhaiten ja paras tunnelma kulkeutuu siellä fan-clubin mukana. Et sinne mä yleensä ensisijasesti paikkoja haen, jos vaan hilloa sattuu olemaan. Hilloa vaan kun pitäis olla niin helvetisti.

Sinänsä olis kuitenkin kiva käydä pari matsia kuukaudessa käydä kattomassa. Kausikortistakin haaveilen, mutta kun 760e on liikaa. Voishan sitä Fan Clubin kautta saada 300e halvemmalla, mutta edelleen se on vaan ihan liikaa.

Saattaa tietenkin kuulostaa muiden korvaan dorkalta, että mun ikänen juippi heiluis kausarin kanssa siel fanikatsomoissa, mutta se vaan on ainoa paikka, mistä olisin valmis maksamaan satoja euroja..

No tämä tästä.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hinnat

Kyllähän tuo hinta-laatusuhde on lähtenyt täysin lapasesta, rajoittaa ainakin minun kotimatseissa käyntiä, vaikka 3-kymppisenä tienaan jo yli 1,5krt suomalaisen keskiarvopalkan. Canalin kautta näkee matseja, radiosta tulee selostukset ja voi treenata salilla samaan aikaan, vierasreissuun lähteminen maksaa samanverran kuin kotimatsit ja reissuissa kannustus&fiilis parempaa(toivottavasti tällä kaudella kotihallikin alkaisi elpymään)...
Laittaa siis hieman miettimään, mitkä kotimatsit käy katsomassa... työpaikan henkilöstökerholle hankin 2vkoa sitten tuettuja lippuja paikallisotteluun... Pasilan hevoshalli oli ainoa järkevä vaihtoehto, koska 17€ lipulla sai huomattavasti paremman paikan(304/315 ylhäällä keskellä kategorian alimmat rivit) kuin yläkulmaan(E1,E9,F1,F9) pituussuunta kenttäalueen ulkopuolella. Mielummin olisin tuonut porukan IFK:n kotihalliin.
Liigan taso laskee, lipun hinnat nousee, Matti Meikäläis pelaajien palkat nousee... Laji kaivaa kuoppaa itselleen, siksi vahva kannatus pohjoismaiselle sarjalle.

KOFF GARDEN tervetuloa, mahdollisimman pian!

EDIT: Lippupalvelun palvelumaksut täyttä ryöstöä verrattuna täysin paskaan palveluun. Netissä ei voi tarkkaa paikkaa valita, Myyrmäen lippupalvelussa kävin 3krt touko-elokuu aikana ja kaksi kertaa oli kiinni poikkeussyystä ja kerran lappuluukulla palaan hetken kuluttua.
 
Viimeksi muokattu:

SjV

Jäsen
Lopuksi toteaisin, että Lippupalvelun järjestelmä on huonontunut entisestään. En voi käsittää, ettei päästä samaan kuin mikä on leffalipuissa tai vaikkapa FC Barcelonan futislipuissa, että voit valita nimenomaan sen paikan ruudulta, missä haluat istua. Nyt kone arpoo "hintakategorioiden mukaan", joten ei edes voi valita sitä, että istuuko IFK vai vastustajakannattajien joukossa.
Samoin JYPin käyttämän www.piletti.fi:n nettilippukaupasta ainakin viime kaudella pystyi valitsemaan haluamansa jakkaran. Tästä kaudesta ei ole varmuutta kun yksittäiset pelit tulee viikolla 37 myyntiin, mutta ihmettelisin jos tuohon tulee huononnus.
 

scholl

Jäsen
Lippupiste on myyty Saksaan. Lupaavat tuoda edistyksellisempiä lipunmyyntijärjestelmiä sieltä Suomeenkin.
eventim.de voi katsoa miten se homma toimii. Kokeilin esim. Stuttgartin uefa-cup peliä. Javalla aukeaa stadion kuva, jossa vihreinä ne lohkot, jonne lippuja saatavilla ja punaisina, minne ei. Kun klikkaa vihreätä, vapaata lohkoa niin aukeaa paikkakohtainen kartta. Sieltä voi sitten vapaan paikan klikata ostoskoriin ja jatkaa ostosten tekoa.

Mikäli tuollainen systeemi tulee tänne niin ehdotan IFK:n palaamista Lippupisteen asiakkaaksi.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Mikäli tuollainen systeemi tulee tänne niin ehdotan IFK:n palaamista Lippupisteen asiakkaaksi.

Tuollainen olisi kyllä helvetin hieno. Ei sillä ettenkö viihtyisi stondiksessa, lähinnä sen hyvän tunnelman takia, mutta monesti olen ostanut sinne lipun vain koska se on helpompaa ja tietää mitä saa. Tuollaisella systeemillä, jota kuvailit, ostaisin paljon useimmin vähän kalliimman lipun jonnekkin istumaan :)

EDIT: Niin se piti myös sanoa että jos ei nyt voi lippupalvelua vaihtaa (sopimus voimassa) niin ehkä kilpailijan uudet hienot systeemit pakottavat heidätkin tekemään vastaavanlaisen. Ehkä. Toivossa on hyvä elää.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
EDIT: Niin se piti myös sanoa että jos ei nyt voi lippupalvelua vaihtaa (sopimus voimassa) niin ehkä kilpailijan uudet hienot systeemit pakottavat heidätkin tekemään vastaavanlaisen. Ehkä. Toivossa on hyvä elää.

Onhan se aika koomista, että tuollainen todella helposti toteutettava paikkakohtainen varaussysteemi on vieläkin vasta "tulossa" Lippupalveluun ja vastaaviin. Vastaavat systeemit on löytyneet leffateattereista jo n. 10 vuoden ajan, eikä koko hallin kattava paikkajärjestelmä pitäisi olla teknisesti yhtään sen haastavampi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Erikoislipuilla lisää jengiä peleihin

Sellaisiin matseihin, joita ei lähtökohtaisesti myydä täyteen, voisi vaikka ottelupäivänä myydä alennushintaisia lippuja esim opiskelijoille ja alle 18-vuotiaille. Samoin voisi myydä "perhepaketteja" jossa yhden vanhemman kanssa pääsee vaikka kolme lasta könttähinnalla. Bluesilla tällainen perhelippu taitaa jo ollakin. Ei nimittäin tule ihan joka matsissa käytyä kolmen lapsen kanssa näillä hinnoilla ja jostain sitä uutta fanikantaakin pitäisi leipoa.
 

HouseCoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ISTUMAPAIKAN VALINTA

Ei ole samalla tavalla. Ennen sieltä kategoriasta sai valita katsomolohkon itse. Eli vielä viime kaudella sai ostaa esim. lipun C3. Ei voinut valita riviä tai paikkaa, vaan se antoi aina saman niinkuin sanoit. Nyt saa vain hinnan mukaan eli se menee minne vain hallissa, missä on sen hintainen lippu. Eli voi olla alhaalla kulmassa eikä ylhäällä keskemmällä.

Mielenkiintoista olisi tietää, minkänäköinen it-tyyppi on tuollaisen systeemin luonut. Kun kerran pitää kelvata lippu kuin lippu.

Onko todella näin??? Itse kyllä varasin kauden avauspeliin paikkani niin että sain todellakin valita katsomolohkon (A5) mutta todella itse paikkaa ei ole voinut varata mikä on tietty outoa.
Avauspeliin muuten lippu siis A-katsomoon maksoi ruhtinaalliset 41,5 euroa jota pidän todella korkena, saas nähdä montako peliä tulee katsottua tällä kaudella kun hinta on tuota luokkaa ja pelitkein kulkevat miten kulkevat
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellaisiin matseihin, joita ei lähtökohtaisesti myydä täyteen, voisi vaikka ottelupäivänä myydä alennushintaisia lippuja esim opiskelijoille ja alle 18-vuotiaille. Samoin voisi myydä "perhepaketteja" jossa yhden vanhemman kanssa pääsee vaikka kolme lasta könttähinnalla. Bluesilla tällainen perhelippu taitaa jo ollakin. Ei nimittäin tule ihan joka matsissa käytyä kolmen lapsen kanssa näillä hinnoilla ja jostain sitä uutta fanikantaakin pitäisi leipoa.

Tästä täysin samaa mieltä. Itse ehdotin tohon tulevaan kärppä-peliin jopa ilmaislippujen jakamista, koska halli tulee muuten olemaan puolityhjä. En ymmärrä kyllä miksi esim. juurikin noita opiskelijalippuja ei voida myydä. Onko siitä sitten jotain hyötyä HIFK:lle, että hallissa on 6500 katsojaa vaikka 7000 sijasta. Uskoisin erilaisten alennusten tuovan kuitenkin lisää rahaa seuralle, lippujen keskihinnan laskusta huolimatta. Tarjoukset voisivat olla vaikka voimassa kaikissa arkipeleissä poislukien Jokereita, Bluesia ja Kärppiä vastaan käytävät ottelut. Mutta ei, meillähän joutuu TPS matsistakin maksamaan extraa, uskomatonta.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Onko todella näin??? Itse kyllä varasin kauden avauspeliin paikkani niin että sain todellakin valita katsomolohkon (A5) mutta todella itse paikkaa ei ole voinut varata mikä on tietty outoa.

Ei ole vaan juurikin niin kuten itse sanoit, eli katsomolohkon voi valita edelleen mutta itse sitä paikkaa siitä kyseisestä katsomolohkosta ei. Veikkaan kyllä schollin arvostelleen juurikin tätä että itse sitä istumapaikkaa ei voi varata. Nordiksellakin on katsomolohkoja joista löytyy loistavia paikkoja ja paikkoja joista et nää kunnolla kaukaloon(siis näitten "mahdollinen näkörajoite-paikkojen" lisäksi). Vahinkojen välttämiseksi tästä näkee tarkalleen mihin lippupalvelun arpajaiset paikkaa tarjoaa.

Jos seuraavassakin matsissa on Lukko-matsin tapaan se rapiat 5000 katsojaa kannattaisi byroolla miettiä joko olisi ajankohtaista siirtyä nykyaikaan ja tarjota alennusryhmälippuja esimerkiksi opiskelijoille. Jos ei muuten niin runkosarjassa kokeilumielessä. Jo kolmanneksen rabatti tietäisi enemmän myytyjä tuoleja. Ja pomminvarmasti se "opiskelijahintaan" myyty tuoli tuottaa seuralle myymätöntä tuolia enemmän.
 
Viimeksi muokattu:

HouseCoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ALENNUSLIPPUJA?

Ei ole vaan juurikin niin kuten itse sanoit, eli katsomolohkon voi valita edelleen mutta itse sitä paikkaa siitä kyseisestä katsomolohkosta ei. Veikkaan kyllä schollin arvostelleen juurikin tätä että itse sitä istumapaikkaa ei voi varata. Nordiksellakin on katsomolohkoja joista löytyy loistavia paikkoja ja paikkoja joista et nää kunnolla kaukaloon(siis näitten "mahdollinen näkörajoite-paikkojen" lisäksi). Vahinkojen välttämiseksi tästä näkee tarkalleen mihin lippupalvelun arpajaiset paikkaa tarjoaa.

Jos seuraavassakin matsissa on Lukko-matsin tapaan se rapiat 5000 katsojaa kannattaisi byroolla miettiä joko olisi ajankohtaista siirtyä nykyaikaan ja tarjota alennusryhmälippuja esimerkiksi opiskelijoille. Jos ei muuten niin runkosarjassa kokeilumielessä. Jo kolmanneksen rabatti tietäisi enemmän myytyjä tuoleja. Ja pomminvarmasti se "opiskelijahintaan" myyty tuoli tuottaa seuralle myymätöntä tuolia enemmän.

niin myyty tuoli on aina myyty tuoli ja ilmeisesti tuo rahaa laariin. Olin tuossa Lukko-matsissa ja en usko että tuo 5000 toteutui fyysisesti, olisin itse veikannut alle 4000 katsojaa paikalla. Kyllä Brändi ja peli täytyy laittaa siihen kuntoon että me fanit olemme valmiit paketista maksamaan, jos alennetaan lippuja on se sen merkki että ollaan luovuttamassa. HIFK brändi myy kun vaan pelit kulkee ja kaukalossa SATTUU ja tapahtuu näin se vaan on markkinalaki
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
niin myyty tuoli on aina myyty tuoli ja ilmeisesti tuo rahaa laariin. Olin tuossa Lukko-matsissa ja en usko että tuo 5000 toteutui fyysisesti, olisin itse veikannut alle 4000 katsojaa paikalla. Kyllä Brändi ja peli täytyy laittaa siihen kuntoon että me fanit olemme valmiit paketista maksamaan, jos alennetaan lippuja on se sen merkki että ollaan luovuttamassa. HIFK brändi myy kun vaan pelit kulkee ja kaukalossa SATTUU ja tapahtuu näin se vaan on markkinalaki

Brändi möisi vielä paremmin jos joskus pelaisimme finaaleissa ja oikeasti menestyisimme jäällä. Tutinaa ja tötinää ei riitä!
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Brändi möisi vielä paremmin jos joskus pelaisimme finaaleissa ja oikeasti menestyisimme jäällä. Tutinaa ja tötinää ei riitä!

Tämä on niin totta. Voisin maksaa kivutta aina sen parikymppiä, jos joukkue taistelisi ja voittaisi, puhumattakaan finaaleihin riittävästä porukasta. Nyt tiistaina on katsastettava Kapanen, Timonen ja Seppänen. Ei, en tulle halliin Kip Brennanin "tutinan ja tötinän" vuoksi.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Lippupiste on myyty Saksaan. Lupaavat tuoda edistyksellisempiä lipunmyyntijärjestelmiä sieltä Suomeenkin.
eventim.de voi katsoa miten se homma toimii. Kokeilin esim. Stuttgartin uefa-cup peliä. Javalla aukeaa stadion kuva, jossa vihreinä ne lohkot, jonne lippuja saatavilla ja punaisina, minne ei. Kun klikkaa vihreätä, vapaata lohkoa niin aukeaa paikkakohtainen kartta. Sieltä voi sitten vapaan paikan klikata ostoskoriin ja jatkaa ostosten tekoa.

Mikäli tuollainen systeemi tulee tänne niin ehdotan IFK:n palaamista Lippupisteen asiakkaaksi.
Tällainen systeemi on ihan loistava; käyttäjäystävällinen ja helppo. Toivottavasti rantautuu Suomeen ja HIFK:n peleihin. Lippupalvelun systeemi on todella ahterista, sillä yleensä kone ehdottaa juuri niitä paskapaikkoja, joista ei näe mitään. Lippupalvelun tiskille raahautumalla saa kuitenkin paremmat paikat, jos tietää oikein kysyä.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Brändi möisi vielä paremmin jos joskus pelaisimme finaaleissa ja oikeasti menestyisimme jäällä. Tutinaa ja tötinää ei riitä!

Jep, paskan HIFK:n lipunhinnat ovat aina liian kalliita. Jos tulisi menestystä, niin kukaan ei miettisi lipunhintoja vaan sitä, että ehtiikö ostamaan liput ennen niiden loppumista.

Onkohan hulluilla päivillä taas kausareiden alennusmyynti, kuten viime kaudella.
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Avajaisgaala/matsilipusta tuli mieleen, ettei todellakaan ole tyhmää pyytää, kun vielä löytyy halukkaita maksajia.

Eli siis lippu, johon sisältyi seisova pöytä, J.Puotilan stand-up komiikkaa, kolme juomalippua ja matsinkatselua täydellisen surkeilta näköesteisiltä paikoilta (C6), vaivaiseen (lähes naurettavaan) 129€ (alv. 0%) hintaan, huh huh!

Ruoka oli erinomaista ja Puotila on tunnetusti hauska mies. Jalat paleli harkkahallin jään päälle pystytetyissä puitteissa, matsista ei saanut mitään kokonaiskuvaa, kun ei nähnyt toiseen päätyyn laisinkaan ja sitä rataa. Vaimon kanssa ihmeteltiin koko yhtälöä ja kiiteltiin onneamme, ettei itse ollut maksajan paikalla. Kyllähän sitä ilmaiseksi voi käydä, en vain ole varma, viitsisikö toistakertaa nyt kun tietää mitä on tulossa (ei sillä, että kukaan kutsuisikaan, mutta...).

No se siitä ja anteeksi kovasti vanhojen asioiden kaivelu, mutta tuli vain mieleen, kun kovista lipunhinnoista luki.
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Ei lippujen hinnoissa sinänsä mitään vikaa ole. Vika on ollut pitkään siinä tuotteessa, jonka rahallaan saa.

HIFK:n lipun todellinen keskihinta on korkeampi kuin Espoossa tai Ilmalassa, noissa halleissa on lippuja dumpattu jo pitkään. HIFK:lla on ollut erinomainen mahdollisuus käytössään. Mahdollisuudella tarkoitan yhdistelmää:hallin sijanti-hallin koko-fanit-perinteet-pelityyli-menestys.
Tuolla yhdistelmällä ei tarvitse olla mestari kuin silloin tällöin ja tupa pysyy sen verran täynnä ettei dumppauksiin tarvitse lähteä. Nyt ongelmana ovat olleet niin pitkään ja niiin vakavasti nuo kaksi viimeistä (pelityyli-menestys) että koko konsepti alkanut vajoamaan.

korjausliikkeitä on alettu tekemään, saa nähdä nouseeko kurssi vai onko tämä ryhtiliike liian vähän ja liian myöhään.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei lippujen hinnoissa sinänsä mitään vikaa ole. Vika on ollut pitkään siinä tuotteessa, jonka rahallaan saa.

HIFK:n lipun todellinen keskihinta on korkeampi kuin Espoossa tai Ilmalassa, noissa halleissa on lippuja dumpattu jo pitkään. HIFK:lla on ollut erinomainen mahdollisuus käytössään. Mahdollisuudella tarkoitan yhdistelmää:hallin sijanti-hallin koko-fanit-perinteet-pelityyli-menestys.
Tuolla yhdistelmällä ei tarvitse olla mestari kuin silloin tällöin ja tupa pysyy sen verran täynnä ettei dumppauksiin tarvitse lähteä. Nyt ongelmana ovat olleet niin pitkään ja niiin vakavasti nuo kaksi viimeistä (pelityyli-menestys) että koko konsepti alkanut vajoamaan.

korjausliikkeitä on alettu tekemään, saa nähdä nouseeko kurssi vai onko tämä ryhtiliike liian vähän ja liian myöhään.

Kyllähän se vika on vain ja ainoastaan siinä seuran tarjoamassa tuotteessa eli jäällä pelaavassa IFK:n joukkueessa. IFK-fanit ovat lätkäfaneja, joille se tärkein asia on illan lätkämatsi, eivätkä hallin jumbotron tai huippuravintola. Hyvän ja voittavan IFK:n näkemisestä ollaan valmiita maksamaan.
Ei se silti tuo yhtään lohtua, sillä tuo tuote/joukkue on ollut älytöntä paskaa jo niin kauan, ettei paremmasta oikein uskalla edes haaveilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös