Lippupalvelusta vielä
Kertokaas minulle olenko minä missannut jotain Lippupalvelun/HIFK:n lippujutussa jotain kun päädyin eilenillalla lähettämään tällaisen viestin Lippupalvelun feedbackkiin sekä HIFK:n toimistolle. Eilisillan ajankohdasta huolimatta olin täysin sielun ja ruumiin voimissa ja vesiselvä ja muutenkin normaali. Olin huolimaton mutta joka tapauksessa vahingossa ostin totaalisen huonot liput vaikka tarkoituksena oli ostaa jotain muuta:
Hei,
Oletteko tietoisia siitä että Lippupalvelun ja HIFK -sivuilla on eri informaatio Helsingin jäähallin katsomoiden ja hintojen osalta?
Lippupalvelun sivuilla ei ainakaan lauantai-iltana toiminut Helsingin jäähallin pohjakartta-sovellus. Niinpä katsoin
www.hifk.fi -sivuilta lippujen hinnat ja katsomoalueet ennen lippujen ostoa.
Todettuani
www.hifk.fi -sivuilta että 25 EUR -hintainen lippu tarkoittaa E- ja F -katsomoita, (
http://www.hifk.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=672&Itemid=138)varasin Lippupalvelun sivuilta "parhaat mahdolliset" 25 EUR -hintaiset liput uskoen saavani jotkin hyvät liput suhteellisen ylhäältä E- tai F -katsomosta josta näkee kaukalon parhaiten.
Kävikin niin että huomasin (liian myöhään, jo maksettuani) saaneeni liput C6 -katsomoon rivlle 3.
Luulin siis ostavani hyvät liput ylhäälle E- tai F- katsomoihin (joissa yleensä olen ollut) mutta sainkin liput "parhaisiin mahdollisiin" 25 EUR -paikkoihin, jotka ovat lähes jään tasolla ja päätyviivan kohdalla, eli itse asiassa lähes huonoimmat mahdolliset näkyvyyden kannalta. Ja ainakaan
www.hifk.fi -sivujen mukaan ko. hintaisia paikkoja ei ko. alueella ole.
Toki omaa huolimattomuuttani: mitäs menin luottamaan "parhaat mahdolliset paikat" ja HIFK:n omien kotisivujen (enkä Lippupalvelun) tietoihin, mutta toisaalta Lippupalvelun oma linkki jäähallin pohjakarttaan ei toiminut.
Miten näin kävi? Miten tämän asian saa korjattua?
Yst. terv.