Mainos

The Jäähallin lipunhinnoissa järkeä?

• 258 402
  • 1 022

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei näytä menevän kaupaksi kauden avaus IFK-K-espoo Nordiksella. Julmetusti vielä lippuja myymättä. Onko lippujen hinnat korkeat vai eikö meitä kiinnosta enää Peltoskiekko?
Korkeat hinnat + yleinen trendihän maailmassa taitaa olla että lipunosto jää kokoajan myöhemmäksi ja myöhemmäksi, eli ne kriittiset myyntitunnit on vasta se viimeinen 48h ennen matsia.

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Korkeat hinnat + yleinen trendihän maailmassa taitaa olla että lipunosto jää kokoajan myöhemmäksi ja myöhemmäksi, eli ne kriittiset myyntitunnit on vasta se viimeinen 48h ennen matsia.
Tähän vaivaan purisi hyvin dynaaminen lipunhinnoittelu eli lipun hinta nousisi koko ajan mitä lähemmäksi tullaan ottelutapahtumaa. Silloin yhdellä myydyllä lipulla katetaan yksi myymätön lippu. Tietenkin koutsi pitää olla hyvä :-D

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakin äsken oli Meet& Greet / Garage Sale -tapahtumassa fanipääty kausareita myynnissä.
Niiden kai luulisin ensimmäisenä loppuvan.

Ite kanssa kuullut usean pitkä-aikais kausarilaisen jäävän kotiin kunnes Peltonen poistuu päävalmentajan paikalta.

Olin itsekin just Nordiksella tätä katsomassa. Oli tosiaan kiva nähdä pelaajia ja päästä ottaa heidän kanssaan fanikuvia. Fanikamaa, varusteita, mailoja, pelipaitoja yms. oli ihan hirveät määrät myynnissä ja kyllähän tuolta jotain tuli ostettuakin.

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Tähän vaivaan purisi hyvin dynaaminen lipunhinnoittelu eli lipun hinta nousisi koko ajan mitä lähemmäksi tullaan ottelutapahtumaa. Silloin yhdellä myydyllä lipulla katetaan yksi myymätön lippu. Tietenkin koutsi pitää olla hyvä :-D
Niin, eihän feikki-jengin ja Ankeuttajan peleistä kukaan halua maksaa tolkuttomasti.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tai ehkä he suhtautuvat kannattamiseen omalla tavallaan. Kyllä minunkin tuntemistani kausikorttilaisista, joita ei tosin ihan kauheasti ole, kaikki ovat läpyskänsä uusineet. Minullakin flabat jo avausmatsiin ja aion käydä peleissä kuten ennenkin.

Joo itse uusin kausikortin heti ensimmäisten joukossa ja ostin myös vähän aikaa sitten lipun sinne ekaan vierasmatsiin Espooseen. Toivottavasti saataisiin sinne paljon IFK-faneja paikalle ja hyvä meteli katsomoon.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kausarin uusin taas kesäkuun alussa.

Espoon puolen kirjastoissa on muuten 10 K-Espoon kausaria yhden pelin ajaksi lainassa. Mä hain äsken toisen Sellossa olleen. Aika nopeasti noi kyllä aina menee.

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei näytä menevän kaupaksi kauden avaus IFK-K-espoo Nordiksella. Julmetusti vielä lippuja myymättä. Onko lippujen hinnat korkeat vai eikö meitä kiinnosta enää Peltoskiekko?

Uin vastavirtaan ja uskallan väittää, että loppunmyyty Nordis on avauspelissä.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uin vastavirtaan ja uskallan väittää, että loppunmyyty Nordis on avauspelissä.

Kyllä mä itse uskon myös vahvasti siihen, että tämä kauden avausmatsi on loppuunmyyty, kun yleensä aina se kauden avaus kansaa täällä päin kovasti kiinnostaa ja nyt vielä kun vastassa on se Kiekko-Espoo, niin saadaan taas pitkästä aikaa se PK-seudun paikallispeli.

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Kyllä mä itse uskon myös vahvasti siihen, että tämä kauden avausmatsi on loppuunmyyty, kun yleensä aina se kauden avaus kansaa täällä päin kovasti kiinnostaa ja nyt vielä kun vastassa on se Kiekko-Espoo, niin saadaan taas pitkästä aikaa se PK-seudun paikallispeli.

Mua kiinnostaa et jos nyt voitto sattuisi tulemaan niin kuullaanko se legendaarinen "pysy aina pikkuveljenä" -biisi

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.

Smuggler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika hitaasti silti täyttyy, kun neljä päivää kauden alkuun ja 7000 vasta rikottu.
Uskon että ottelu tulee olemaan loppuunmyyty.

Ihmiset tekee tänä päivänä ostopäätöksen melko myöhään ja pakko sanoa että näillä vallitsevilla säätiloilla, mitä Stadin reviirillä on viime viikkoina koettu, on monen irtolippulaisen ajatukset (ja olemus) pikemminkin Hietsussa kun Jäähallissa. Ei oikein kukaan osaa yhdistää kauden alun olevan ovella jos lämpöä on +28.

Te myytte lippuja joka tapauksessa tulevalla kaudella vastaavaan tapaan kuin viime kaudella, ei se kiinnostus ole mihinkään kadonnut. Aina sattuu ja tapahtuu.

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Te myytte lippuja joka tapauksessa tulevalla kaudella vastaavaan tapaan kuin viime kaudella, ei se kiinnostus ole mihinkään kadonnut. Aina sattuu ja tapahtuu.

No ei kyllä ole sattunut viimeiseen kolmeen kauteen yhtään mitään. Ei myöskään tapahtunut.

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ei kyllä ole sattunut viimeiseen kolmeen kauteen yhtään mitään. Ei myöskään tapahtunut.

Kolmeen viime kauteen ei ole sattunut eikä tapahtunut, se on taivaan tosi.

Mutta totuus tuossa jäsenen @Smuggler viestissä on. Ihmiset nykyään tekevät päätöksen lähtemisestä vaikkapa lätkäpeliin aika myöhään. Ja, myös se pitää paikkaansa, että lämpötila Helsingissä ei innosta muuta kuin hardcore-porukkaa lähtemään katsomaan lätkää. Onhan nää kelit aivan käsittämättömät. Eilen kävin tyttöystävän kanssa siinä uudella puisto-jutulla, joka on tehty Oodin ja Finlandia-talon väliin. Voi jessus, että oli kuuma vielä illalla kuuden aikaan.

Olen käynyt kohta 20 vuotta katsomassa kausikortilla matseja, ja joka ikinen syksy on täälläkin puitu näitä yleisömääriä. Syksyllä ovat alhaisemmat, kun porukalla vielä rapujuhlia yms, mutta kyllä se sieltä lähtee nousuun taas, yleisömäärät siis. Nyt HIFK:lla on myös enemmän intressiä houkutella porukkaa paikalle vaikka ilmaislipulla (kyllä, luit oikein), kun todennäköisyys tällaisen tullessa taloon on käyttää rahaa muuhun. Mihin? Ruoka. Juoma. Ja, jos sattuu vielä niin vittumainen peli, johon tällainen untuvikko raukkaparka tulee, että HIFK voittaa ylivoimaisen esityksen jälkeen, se saattaa tulla uudelleen.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kovat on hinnat omasta mielestä. Henk. koht. vaikee saada kaveriporukkaa kasaan, jotka olis valmiita näitä hintoja yläkatsomosta maksamaan ainakaan ennakkoon.
Onhan nuo hinnat nyt varsinkin köyhähkölle opiskelijalle todella suolaisia. Yläkatsomolippu yli neljäkymppiä, ei hyvää päivää.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan nuo hinnat nyt varsinkin köyhähkölle opiskelijalle todella suolaisia. Yläkatsomolippu yli neljäkymppiä, ei hyvää päivää.
22,5€ on opiskelijalle lippu ja normiaikuinen pääsee 27€. Muutenkin liput näyttävät menevän hyvin kaupaksi joten miksi pyytää vähemmän? Itse en keksi yhtäkään syytä, kun yritetään onnistua taloudellisesti.

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua kiinnostaa et jos nyt voitto sattuisi tulemaan niin kuullaanko se legendaarinen "pysy aina pikkuveljenä" -biisi
Toivottavasti HIFK voittaa ja toivottavasti tuota kappaletta ei kuulla voiton jälkeen. Jotkut asiat ovat paikallaan kerran tai parin, mutta eiköhän tuon tavan voisi sijoittaa jääkiekkoaiheisten ilmiöiden arkistoon yhdessä Espoon edelliseen Liiga-joukkueeseen liittyvien asioiden kanssa.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Tämä taitaa olla se todennäköisin skenaario. Nopealla vilkaisulla jokunen sata paikkaa vapaana pääasiallisesti hajapaikkoina.
Eipä ainakaan kovin montaa lippua tule jäämään vajaaksi, 8000 menee ainakin rikki.

Smuggler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Op Mobiilin kautta on saatavilla viiteen teidän kotiotteluun kaksi lippua yhden hinnalla- periaatteella lippuja. Eli jos joku on em.pankin asiakas, siitä vain hyödyntämään.

Näytti olevan HPK, Tps, SaiPa ja kaksi kertaa Ässät- otteluihin tuo tarjous.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy