22,50€-57,50€ hintahaitari.Pystyykö joku laittamaan lippujen hinnat? En kuulu Bättre Folkkiin niin en näe lippujen hintoja.
22,50€-57,50€ hintahaitari.Pystyykö joku laittamaan lippujen hinnat? En kuulu Bättre Folkkiin niin en näe lippujen hintoja.
Näiden jälkeen poskettoman hintaiset kanavapaketit tuntuvat halvoilta....Nopeasti tsekattuna about näin (K-Espoo matsi):
B- ja D-päädyt = 48€
E-F "keskeiset katsomot" = 42,50€
E-F "reunat" = 36€ ja 30,50€
A-C katsomot = 48€
Itse laskeskelin, että jos kaksosten ja vaimon ottaa messiin, niin syömisineen ja juomisineen olis +/- 250€ laaki. Keskiviikon Jukurit trillerille ihan käypä hinta..Näiden jälkeen poskettoman hintaiset kanavapaketit tuntuvat halvoilta....
Se on satkun laaki, jos tulee pojan kanssa matsia katsomaan. Halvemmaksi tulee ajella jonnekin vierasmatsiin paikan päälle....
Musta nää on ainakin ihan hyviä, noita ynnä muut- pelejä ei kuitenkaan keskellä viikkoa myydä loppuun. Toki koko IFK:n peli on ynnämuut osastoa, mutta se nyt on ihan eri asia.Montakohan kertaa tänäkin vuonna tulee sähköpostiin näitä 10€ lippuja.
Juu siis mä jätän emännän ihan suosiolla kotiin... vanhin poika myös, kun ei ole niin kiinnostunut.... 11v tyttären kanssa saatan joutua vielä neuvottelemaan matsiin tulosta...Itse laskeskelin, että jos kaksosten ja vaimon ottaa messiin, niin syömisineen ja juomisineen olis +/- 250€ laaki. Keskiviikon Jukurit trillerille ihan käypä hinta..
Mihin kultapossukerhoon pitää kuulua, että sähköpostiin tarjotaan 10€ lippuja? Tarjotaanko näitä vain yhteistyökumppaneille ja/tai kausarin omaaville?Montakohan kertaa tänäkin vuonna tulee sähköpostiin näitä 10€ lippuja. Onko jollain vertailuna laittaa viime vuoden lippujen hintoja?
Näitä tarjotaan vain oikeille kannattajille.... FeikkiHeikit pysyköön kaukana....Mihin kultapossukerhoon pitää kuulua, että sähköpostiin tarjotaan 10€ lippuja? Tarjotaanko näitä vain yhteistyökumppaneille ja/tai kausarin omaaville?
Taitaa tulla skidiklubin kautta ainakin itselle nuo tarjoukset.Mihin kultapossukerhoon pitää kuulua, että sähköpostiin tarjotaan 10€ lippuja? Tarjotaanko näitä vain yhteistyökumppaneille ja/tai kausarin omaaville?
Perheliput 24€ per lippu (3-5 henkilöä joka sisältää 1-2 aikuista ja 1-4 lasta).Näiden jälkeen poskettoman hintaiset kanavapaketit tuntuvat halvoilta....
Se on satkun laaki, jos tulee pojan kanssa matsia katsomaan. Halvemmaksi tulee ajella jonnekin vierasmatsiin paikan päälle....
Jep, näillä mekin käytiin pari kertaa isommalla porukalla... sitten tuli liiton kautta yhteen peliin liput 15€/kpl sai ostella... ja sitten kun itse menin muutamat extra kotimatsit yksin niin ostin yksitäisen irtolipun ihan sivulta A/C keskeltä mahd ylhäältä, yleensä vkonloppu niin sai yksinkin sen huntin palamaan ;)Perheliput 24€ per lippu (3-5 henkilöä joka sisältää 1-2 aikuista ja 1-4 lasta).
Näitä käytin viime kaudella ja noilla hinnoilla näyttäisi olevan tarjolla nytkin. 96€:lla pääsi 2 aikuista ja 2 lasta peliin, joka oli mulle ihan siedettävä.
// kävin tarkistamassa mailista, ja viime kaudella perheliput 23€ ainakin tarkastamaani peliin, eli euron on tullut korotusta
Tein Makken ja Salmelaisen kanssa takapainotteiset kausaridiilit. IFK maksaa minulle tällä kaudella kausareista.Älkää mitään hintoja miettikö kun kuitenkin menette hallille tapahtui mitä tapahtui, jos ei palkka riitä niin myykää kodin irtaimistoa tai vaikka auto, kyllä HIFK:in ottelut ovat sen arvoisia!
Tuli sellainen mieleen, että liittyykö tämä lippujen hinnan nousu hallituksen yleiseen alv-kannna nousuun? Itselläni esim. työpaikan pysäköintimaksu nousi tästä syystä sen 4 euroa.
Ei. Sisäänpääsymaksut kulttuuri-, viihde- ja urheilutilaisuuksiin kuuluvat alennettuun 10% ALV-kantaan, johon ei ole tällä erää tulossa korotuksia.
Tämän mukaan lapsia pitää olla 2 kpl muuten ei ole kyseessä perhelippu vaan jotakin muutaNäin meidän kesken, mitenköhän suurella varmuudella jäisi kiinni jos kaksi aikuista menisi perhelipulla ilman yhtään lasta? "Lapsi sairastui niin nappasin kaverin mukaan köh köh ettei jää paikka tyhjäksi".
Viime kaudella omalla kohdalla ei huomattu mitään, eikä kysytty mistään lapsista. Liekkö ovella lipuntarkastajia edes kiinnostaa kun jengiä lappaa sisään siihen malliin. Itse menin kaverin kanssa kahdestaan matsiin ja ilman mitään lapsia, eikä kysytty mitään.Näin meidän kesken, mitenköhän suurella varmuudella jäisi kiinni jos kaksi aikuista menisi perhelipulla ilman yhtään lasta? "Lapsi sairastui niin nappasin kaverin mukaan köh köh ettei jää paikka tyhjäksi".
Varmaankin sillä hetkellä, kun Ville Peltonen joutuu luopumaan suojatyöpaikastaan? Ajankohta tosin hämärän peitossaKoska muuten seuraavan kerran kuulemme HIFK:sta oikeasti isossa kuvassa hyviä uutisia?