Bättre Folkkiin tuli hetki sitten. 23:30 taitaa alkaa julkinen myyntiTietääkö kukaan mihin aikaan liput tulevat myyntiin?
Bättre Folkkiin tuli hetki sitten. 23:30 taitaa alkaa julkinen myyntiTietääkö kukaan mihin aikaan liput tulevat myyntiin?
Onhan se aika sääli, ettei edes perjantain välieräavausta saada myytyä loppuun. Siis jos Jatkoajan tiedot pitävät kutinsa loppuun saakka. Vähän ymmärtäisin jos tämä olisi vaikka maanantaina, mutta perjantaina ei pitäisi olla ongelmaa. Pitäisi antaa vakavaa pohdinnan aihetta toimistolla, että miksi näin..
Onhan se aika sääli, ettei edes perjantain välieräavausta saada myytyä loppuun. Siis jos Jatkoajan tiedot pitävät kutinsa loppuun saakka. Vähän ymmärtäisin jos tämä olisi vaikka maanantaina, mutta perjantaina ei pitäisi olla ongelmaa. Pitäisi antaa vakavaa pohdinnan aihetta toimistolla, että miksi näin..
Ja sitten pleijareita pari matsia sääleissä, minkä jälkeen joutuu käytännössä ostamaan vitutuksen keskellä seuraavan kauden kausarin tietämättä jengin kokoonpanoa. Hieno järjestely, joka toimii ainoastaan elinikäisten kustannuksella.Tuli maili pleijarikausareihin liittyen. Liitteenä oli myös irtolippuhinnastot. Viesti oli hiukan sekava, mutta mikäli oikein tulkitsen niin finaaleissa lippujen hintahaitari 34,50€-67€. Aika rajut hinnat alkaa olemaan.
Vituttaa itseäkin, että vaikka Turussa juuri pelataan tällä hetkellä Suomen paskinta lätkää, vastaan huomenna tulevaan tekstiviestiin "A". Miksi olen tälläinen?Hieno järjestely, joka toimii ainoastaan elinikäisten kustannuksella.
Mä en hirveästi stressaisi finaalien lippujen hinnoista...Tuli maili pleijarikausareihin liittyen. Liitteenä oli myös irtolippuhinnastot. Viesti oli hiukan sekava, mutta mikäli oikein tulkitsen niin finaaleissa lippujen hintahaitari 34,50€-67€. Aika rajut hinnat alkaa olemaan.
Minä pähkäilin eilen tuota samaa, eikä siinä mun mielestä löydy mitään ihan konkreettistaTuosta eilen tulleesta kausikorttimailista en löytänyt päivämäärää mihin mennessä pudotuspelikausarit pitää vahvistaa. Löytääkö joku muu, olenko sokea? Tässä kohtaa nimittäin pari seuraavaa viikkoa ovat hyvin oleellisia siihen,
haluaako pudotuspelejä mennä todistamaan, ainakaan kausarin lunastamalla.
Ja hei, samallahan siinä tarjottiin myös mahdollisuutta varmistaa kausari jo ensi kauden runkosarjaan! Paina vaan B. Luultavasti lunastan kyllä pudotuspelikortin, vaikka A:n sijaan tekisi mieli painaa deleteä. Mutta entäs sitten jos nostellaan kannua Nordiksella ja olen kotisohvalla??? Nauran ääneen itselleni nyt.Minä pähkäilin eilen tuota samaa, eikä siinä mun mielestä löydy mitään ihan konkreettista
dead-linea, joten kai se sitten on vaan pakko lunastaa, vaikka se tällä hetkellä tuntuu täysin
sadomasokistiselta vaihtoehdolta.
Tuotahan mäkin ajattelin eilen, jos näin kävisi niin sitä ei varmaan koskaan antaisi itselleenMutta entäs sitten jos nostellaan kannua Nordiksella ja olen kotisohvalla??? Nauran ääneen itselleni nyt.
Tuosta eilen tulleesta kausikorttimailista en löytänyt päivämäärää mihin mennessä pudotuspelikausarit pitää vahvistaa. Löytääkö joku muu, olenko sokea?
6.3. verkkosivujen mukaan deadline.Minä pähkäilin eilen tuota samaa, eikä siinä mun mielestä löydy mitään ihan konkreettista
dead-linea, joten kai se sitten on vaan pakko lunastaa, vaikka se tällä hetkellä tuntuu täysin
sadomasokistiselta vaihtoehdolta.
Hieno homma. En ihan heti sitten ole vahvistamassa, kuukaudessa joko tapahtuu jotain parannusta, tai sitten ei.6.3. verkkosivujen mukaan deadline.
Kausikorttien hinnasto pudotuspeleihin - HIFK
POIKKEUKSET: E3-E7 ja F3-F7 katsomoissa rivit 1-3 ovat hintakategoriaa 2 A2-A6 katsomoissa alin rivi on hintakategoriaa 2 C2-C6 katsomoissa osa paikoista on hintakategoriaa 3 ja 5 Petoklubi-kausikortteja voi tiedustella sähköpostilla. A4-aitioon ja Royal Clubille ei myydä kausikortteja...hifk.fi
Sama homma. Venailen tarkoituksella playoff kausarin kanssa ”protestina”, vaikka tulen sen kyllä lunastamaan. Toivottavasti kausarimyynti sakkaa näin alkuun niin alkaa toimistollakin hiki valua otsasta.Hieno homma. En ihan heti sitten ole vahvistamassa, kuukaudessa joko tapahtuu jotain parannusta, tai sitten ei.
Vähän samaa ajattelen juuri. Veikkailen että jos myynti ei lähde, niin officelta valjastetaan porukkaa soittelemaan. Muistanko oikein että onko pelaajatkin joskus soitelleet? Ainakin fudiksen puolella sain joskus pelaajalta soiton, että olisi kausarin uudistuksen aika.Sama homma. Venailen tarkoituksella playoff kausarin kanssa ”protestina”, vaikka tulen sen kyllä lunastamaan. Toivottavasti kausarimyynti sakkaa näin alkuun niin alkaa toimistollakin hiki valua otsasta.
Juu ainakin futiksessa tuota tapahtui. Office varmasti ainakin soittelee jos ei ala kauppa käymään.Vähän samaa ajattelen juuri. Veikkailen että jos myynti ei lähde, niin officelta valjastetaan porukkaa soittelemaan. Muistanko oikein että onko pelaajatkin joskus soitelleet? Ainakin fudiksen puolella sain joskus pelaajalta soiton, että olisi kausarin uudistuksen aika.
Just näin. Ei koske meitä.Mä en hirveästi stressaisi finaalien lippujen hinnoista...