The Jäähallin lipunhinnoissa järkeä?

  • 240 821
  • 946

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olihan siinä taas vähän sellainen "oho"-reaktio, kun valitsi pari lippua B3-katsomosta ja hinta tuli näytölle: 100,50 euroa.

Ei oo halpaa mutta pitäähän se nyt hallille perjantaina mennä Tapparan kaatamista katselemaan.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tj Lindström kertoo miksi häkki ei ollut täynnä eilen:


Taloudellisen tuloksen Lindström kertoo tulevan olemaan plusmerkkinen, kuten täälläkin on eri ketjuissa puhuttu.

Nordenskiöldinkadullakin pystyy silti yhä toimimaan tasolla, joka pitää HIFK:n yhtenä Liigan suurista. Lindströmin mukaan tämän kauden osalta joukkue on ”budjettivauhdissa”.
Tarkempia lukuja Lindström ei avaa, mutta sanoo tavoitteen olevan ”jonkin matkaa plusmerkkinen”.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Yllättävän paljon lippuja vielä vapaana perjantaille. Olisiko kyllä luullut että maanantain hurmoksellisen voiton jälkeen menisi nopeasti täyteen. No vielähän tässä hyvin aikaa.

Kieltämättä sitä vähän yllättyi itsekin kun kaksi lippua otti ja hinnaksi tuli yli 100€. On se kuitenkin sen arvoista!
 

chamberlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi lauantain toiseen välierämatsiin yksi lippu tarjolla B3 katsomoon, lähempänä B4:aa. Myyn sen samalla hinnalla kuin Ticketmaster minulle möi, ilman Ticketmasterin ylimääräisiä kuluja. Laita yv jos kiinnostaa.
 

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan se aika sääli, ettei edes perjantain välieräavausta saada myytyä loppuun. Siis jos Jatkoajan tiedot pitävät kutinsa loppuun saakka. Vähän ymmärtäisin jos tämä olisi vaikka maanantaina, mutta perjantaina ei pitäisi olla ongelmaa. Pitäisi antaa vakavaa pohdinnan aihetta toimistolla, että miksi näin..
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan se aika sääli, ettei edes perjantain välieräavausta saada myytyä loppuun. Siis jos Jatkoajan tiedot pitävät kutinsa loppuun saakka. Vähän ymmärtäisin jos tämä olisi vaikka maanantaina, mutta perjantaina ei pitäisi olla ongelmaa. Pitäisi antaa vakavaa pohdinnan aihetta toimistolla, että miksi näin..

Njep. Ajattelin, että tänään olisi varmuudella halli täynnä ja voitolla myös huomenna. Taitaa jäädä kumpikin ottelu vajaaksi.

e. huomisen osalta tilanne näyttääkin paremmalta ja halli tulossa täyteen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan se aika sääli, ettei edes perjantain välieräavausta saada myytyä loppuun. Siis jos Jatkoajan tiedot pitävät kutinsa loppuun saakka. Vähän ymmärtäisin jos tämä olisi vaikka maanantaina, mutta perjantaina ei pitäisi olla ongelmaa. Pitäisi antaa vakavaa pohdinnan aihetta toimistolla, että miksi näin..

Mollikka paistaa ja fågelit sjungaa. Ehkä jengi ei vaan hiffaa skaffaa tai sitten ihmiset ei seuraa tiedotusvälineitä, vaan kuvittelee, että tänään pelataan Tampesterissa. Tosin Ticketmasterin sivujen perusteella arvioisin, että noin 8000 lippua on myyty tämän illan peliin. Oikeastaan vain vieraspäädyssä on paljon vapaita paikkoja, muuten joitain yksittäisiä jakkaroita.

Tänään ollaan striimin äärellä, mutta huomenna Nordiksella.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ticketmasterin sivuilla lipunmyynnissä mitään järkeä. Tai sitten en vain osaa.

Pohjakarttaa en saa auki mistään, vaan pelkkää randomizeria tarjolla "parhaat vapaat paikat"-tyylillä. Luurilla selatessa ainakin näin.

Edit. Jaahas, oli tunnelmaketjussa. No tulipa nosteltua tämäkin ketju ylös.
 

Skib71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ollut jo pitkään todella törkeät hinnat otteluihin, siihen päälle 10 euron olut ja 8 euron nakki sinapilla ei nyt vastaa ihan ainakaan HIFK:in pelillistä tarjontaa, no onneksi peleihin pääsee ilmaiseksi mutta muusta joutuukin maksamaan. Osanottoni kaikille jotka maksavat lipuista!
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli maili pleijarikausareihin liittyen. Liitteenä oli myös irtolippuhinnastot. Viesti oli hiukan sekava, mutta mikäli oikein tulkitsen niin finaaleissa lippujen hintahaitari 34,50€-67€. Aika rajut hinnat alkaa olemaan.
Ja sitten pleijareita pari matsia sääleissä, minkä jälkeen joutuu käytännössä ostamaan vitutuksen keskellä seuraavan kauden kausarin tietämättä jengin kokoonpanoa. Hieno järjestely, joka toimii ainoastaan elinikäisten kustannuksella.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Hieno järjestely, joka toimii ainoastaan elinikäisten kustannuksella.
Vituttaa itseäkin, että vaikka Turussa juuri pelataan tällä hetkellä Suomen paskinta lätkää, vastaan huomenna tulevaan tekstiviestiin "A". Miksi olen tälläinen?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tuosta eilen tulleesta kausikorttimailista en löytänyt päivämäärää mihin mennessä pudotuspelikausarit pitää vahvistaa. Löytääkö joku muu, olenko sokea? Tässä kohtaa nimittäin pari seuraavaa viikkoa ovat hyvin oleellisia siihen,
haluaako pudotuspelejä mennä todistamaan, ainakaan kausarin lunastamalla.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Tuosta eilen tulleesta kausikorttimailista en löytänyt päivämäärää mihin mennessä pudotuspelikausarit pitää vahvistaa. Löytääkö joku muu, olenko sokea? Tässä kohtaa nimittäin pari seuraavaa viikkoa ovat hyvin oleellisia siihen,
haluaako pudotuspelejä mennä todistamaan, ainakaan kausarin lunastamalla.
Minä pähkäilin eilen tuota samaa, eikä siinä mun mielestä löydy mitään ihan konkreettista
dead-linea, joten kai se sitten on vaan pakko lunastaa, vaikka se tällä hetkellä tuntuu täysin
sadomasokistiselta vaihtoehdolta.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Minä pähkäilin eilen tuota samaa, eikä siinä mun mielestä löydy mitään ihan konkreettista
dead-linea, joten kai se sitten on vaan pakko lunastaa, vaikka se tällä hetkellä tuntuu täysin
sadomasokistiselta vaihtoehdolta.
Ja hei, samallahan siinä tarjottiin myös mahdollisuutta varmistaa kausari jo ensi kauden runkosarjaan! Paina vaan B. Luultavasti lunastan kyllä pudotuspelikortin, vaikka A:n sijaan tekisi mieli painaa deleteä. Mutta entäs sitten jos nostellaan kannua Nordiksella ja olen kotisohvalla??? Nauran ääneen itselleni nyt.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Mutta entäs sitten jos nostellaan kannua Nordiksella ja olen kotisohvalla??? Nauran ääneen itselleni nyt.
Tuotahan mäkin ajattelin eilen, jos näin kävisi niin sitä ei varmaan koskaan antaisi itselleen
anteeksi. Muistan kun saatiin viime kerralla kannu, olin päälle iskevässä flunssassa Nordiksella
finaalivalvojaisissa, enkä enää jaksanut lähteä mihinkään jatkoille, sitten kimpussa olikin jo
poskiontelotulehdus, ja kuume enkä pystynyt osallistumaan mestaruusjuhliin Nordiksen parkkipaikalla,
katselin sitä menoa vaan harmistuneena himasta käsin kipeänä.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuosta eilen tulleesta kausikorttimailista en löytänyt päivämäärää mihin mennessä pudotuspelikausarit pitää vahvistaa. Löytääkö joku muu, olenko sokea?

Minä pähkäilin eilen tuota samaa, eikä siinä mun mielestä löydy mitään ihan konkreettista
dead-linea, joten kai se sitten on vaan pakko lunastaa, vaikka se tällä hetkellä tuntuu täysin
sadomasokistiselta vaihtoehdolta.
6.3. verkkosivujen mukaan deadline.

 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
6.3. verkkosivujen mukaan deadline.

Hieno homma. En ihan heti sitten ole vahvistamassa, kuukaudessa joko tapahtuu jotain parannusta, tai sitten ei.
 
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Hieno homma. En ihan heti sitten ole vahvistamassa, kuukaudessa joko tapahtuu jotain parannusta, tai sitten ei.
Sama homma. Venailen tarkoituksella playoff kausarin kanssa ”protestina”, vaikka tulen sen kyllä lunastamaan. Toivottavasti kausarimyynti sakkaa näin alkuun niin alkaa toimistollakin hiki valua otsasta.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Sama homma. Venailen tarkoituksella playoff kausarin kanssa ”protestina”, vaikka tulen sen kyllä lunastamaan. Toivottavasti kausarimyynti sakkaa näin alkuun niin alkaa toimistollakin hiki valua otsasta.
Vähän samaa ajattelen juuri. Veikkailen että jos myynti ei lähde, niin officelta valjastetaan porukkaa soittelemaan. Muistanko oikein että onko pelaajatkin joskus soitelleet? Ainakin fudiksen puolella sain joskus pelaajalta soiton, että olisi kausarin uudistuksen aika.
 
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Vähän samaa ajattelen juuri. Veikkailen että jos myynti ei lähde, niin officelta valjastetaan porukkaa soittelemaan. Muistanko oikein että onko pelaajatkin joskus soitelleet? Ainakin fudiksen puolella sain joskus pelaajalta soiton, että olisi kausarin uudistuksen aika.
Juu ainakin futiksessa tuota tapahtui. Office varmasti ainakin soittelee jos ei ala kauppa käymään.

Voisivat laittaa Bulin soittelemaan… Olisin myyty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös