The Jäähallin lipunhinnoissa järkeä?

  • 240 890
  • 946

444

Jäsen
Tulevan lauantain matsiin pari lippua e9:stä 25e ja rapiat kappale plus kulut niin tulikohan tuosta nyt joku 60e. Jotenkin muistin e9 katsomoon lippuja saatavan noin 15eurolla. Eipä kovin useasti näillä hinnoilla tarvii mennä.
E9:ssä kannattaa ehdottomasti valita vielä mahdollisimman matalalta paikat. Ei takuulla näe kuin puolet kentästä, vaikka pyörätuolipaikoilla ei olisi ketään. Hintoihin ei toki vaikuta. Joskus erehdyin sinne istumaan, en enää uudestaan.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Multa joutaa yksi kausari lainaan lauantaille! Jos jotakin kiinnostaa niin YV:tä vaan tulemaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jos kotiavaus oli historiallisen täynnä, taitaa tänään olla historiallisen tyhjää. En ole ikinä nähnyt näin tyhjiä katsomoita vartti ennen pelin alkua.
No ei täällä nyt poikkeuksellisen tyhjää sentään ole.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Laitetaanko perhepelin piikkiin?
Esitykset jos jatkuu tälläsenä niin yleisömäärät alkavat lähennelle 6 tai 5 tai jopa 4 alkuisia numerosarjoja
 

Tyttebären

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Sportin matsiin tulossa niin sellainen kyssäri et onko C6 katsomon alimmat rivit ok paikat? Kerran oon käyny aikasemmin niin pitää kysellä :D
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Sportin matsiin tulossa niin sellainen kyssäri et onko C6 katsomon alimmat rivit ok paikat? Kerran oon käyny aikasemmin niin pitää kysellä :D

En ole noilla paikoilla koskaan peliä katsonut, mutta voisin kuvitella että vaihtoaitio on tiellä toiseen päätyyn katsottaessa, joten suosittelen kyllä ylempää paikkoja.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Sportin matsiin tulossa niin sellainen kyssäri et onko C6 katsomon alimmat rivit ok paikat? Kerran oon käyny aikasemmin niin pitää kysellä :D
Kuten yllä sanottu, ottaisin myös ylempää, näyttää vapaata vielä olevan.
 

Pushead

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sportin matsiin tulossa niin sellainen kyssäri et onko C6 katsomon alimmat rivit ok paikat? Kerran oon käyny aikasemmin niin pitää kysellä :D

Täältä voi vähän katsoa, jos auttaa valinnassa. Saman hintakategorian lipuista ehkä joku D2 voisi olla parempi, jos ei päädystä seuraaminen ole este.. tungosta tuskin on, joten ehkä voi vähän vaihtaa paikkaa kesken peliä ;)
 

Tyttebären

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Täältä voi vähän katsoa, jos auttaa valinnassa. Saman hintakategorian lipuista ehkä joku D2 voisi olla parempi, jos ei päädystä seuraaminen ole este.. tungosta tuskin on, joten ehkä voi vähän vaihtaa paikkaa kesken peliä ;)
Toi oli näppärä! Päädystä seuraaminen on tuttua :D
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
On kyllä kovat hinnat. C3 katsomoon 56€/lippu. Yläkatsomoihinkin se olisi 40,5€ lippu. Kyllä nämä IFK:n lippuhinnat huitelevat Liigassa ihan omassa luokassaan...
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jaaa kiva kun itse just makseli melkein kolminkertaisen hinnan… ei silleen mitään, mutta kun pelikin niin paskaa, niin kyllä se vähän vituttaa syöttää rahaa tuohon tämän hetkiseen roskaan.
”Kiitos panostuksestasi Dev! Vastineeksi tarjoamme joukkueen, joka ei pelaa mestaruudesta kaudella 2022-2023, terveisin Mare, Markus, Kiffe, Koffe ja Moppe”
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Jaaa kiva kun itse just makseli melkein kolminkertaisen hinnan… ei silleen mitään, mutta kun pelikin niin paskaa, niin kyllä se vähän vituttaa syöttää rahaa tuohon tämän hetkiseen roskaan.
Tästä olisi hauska nähdä jonkinlainen viestien vaihto IFK:n kanssa. Laitat asiallisesti tuon mitä juuri kävi ja kerrot että vuosien saatossa olet IFK:hon rahaa lyönyt. Olen vakuuttunut että saat officelta postissa ilmaistiketit johonkin seuraavaan spektaakkeliin.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy joo laittaa, koska jäi nyt kyllä vähän ärsyttämään. On tuossa vajaan 20 vuoden aikana joo jokunen euro tullut IFK:n kassaan syötettyä..
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Täytyy joo laittaa, koska jäi nyt kyllä vähän ärsyttämään. On tuossa vajaan 20 vuoden aikana joo jokunen euro tullut IFK:n kassaan syötettyä..
Saat vastaukseksi: "valitettavasti tämä on oma moka emmekä voi asialle mitään, koko IFK perhe toivottaa kuitenkin sinut tervetulleeksi myös jatkossa Helsingin jäähalliin"

Joo ok. Onhan tuo kinkkinen tilanne kun vasta tuli tuonne eetteriin, mutta pelisilmää vaatisi, joten jäämme mielenkiinnolla odottamaan suurseuran vastuksia.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jaaa kiva kun itse just makseli melkein kolminkertaisen hinnan… ei silleen mitään, mutta kun pelikin niin paskaa, niin kyllä se vähän vituttaa syöttää rahaa tuohon tämän hetkiseen roskaan.
Jatkossa pitää jättää lippujen hankinta viime tippaan ja kytätä ale-lippuja. Muistan vielä senkin ajan kun perjantain kärppä peliin oli vaikeuksia saada lippuja täyteen rahaan. Ajat muuttuu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkossa pitää jättää lippujen hankinta viime tippaan ja kytätä ale-lippuja. Muistan vielä senkin ajan kun perjantain kärppä peliin oli vaikeuksia saada lippuja täyteen rahaan. Ajat muuttuu.
Joo kyllä siinä mielestäni on jo aika hyvä keskustelunaihe että miten voi olla että Perjantai-illan HIFK - Kärpät otteluun pitää ylipäätään myydä lippuja 15€ hintaan.

Yleensä nuo on ollut jo ennen pelipäivää käytännössä loppuunmyyty.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Meinasin jättää matsin väliin, mutta onneksi eksyin tänne... Kävi järjetön tuuri lipun suhteen. En kyllä hetkeen muista tällaiseen matsiin alemyyntiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös