... Vasemmisto on vaatinut suurempaa resursointia, kun taas perussuomalaiset ovat tätä(kin) vastustaneet. Riittämättömät resurssit ovat yksi riskitekijä, koska ongelmatapauksia ei kyetä havaitsemaan riittävän aikaisin.
Poimin viestistäsi korvaani aina särähtävän resursoinnin, se ei korvassani sulosointu ole. Mikäli kyse olisi joidenkin innokkaiden vapaaehtoisten tuottavasta talkootyöstä, tulijoiden länsimaiseen ajatusmaailmaan onnistuva manipulointi eli oikeastaan ajatustenpeseminen, niin se olisi ok. Mutta kun ei, aina mangutaan rahaa. Kaikki toivotetaan tervetulleeksi ja seuraavaksi mangutaan rahaa daria, arabiaa, somalia, urdua osaavien mielenterveysammattilaisten perään. Resursointia. Ehkäisemään syrjäytymistä, ehkäisemään sosioekomisen tasapainoaistin harhautumista, mielipahaa kun ei uutta puhelinta heti tarjota.
Suomalainen ajaa itsensä rekan alle, astuu junan eteen vailla mielenterveyspalvelun tarjontaa. Suomalaisen vanhus on viikon kuolleena kotonaan, "kotihoidossa". Koska kaikki tämä palvelu ( yhteiskunnan suoma "palvelu") maksaa. Minä haluan resursoida näille sektoreille enemmän, kotimaisten ihmisten eloon. Ja kyllä se on nollasummapeliä, resursointi.
Minä olen haaveillut vuosia kahlaavani valtion budjetin läpi, punakynällä resursoiden, mutta en ole saanut aikaiseksi. En tee myöskään vapaaehtoistyötä, en jaksa. Tai niin, enhän minä perkele mitään punakynää käyttäisi, violetti tai turkoosi olisi kiva mutta viittaisi joillekin jotakin nekin.
Keltaista kynää käyttäisin, puolueeni nimi tulee olemaan: Kusessa ollaan, jos ei tajuta ajoissa.
Tämä oli vuodatukseni tuohon lisäresursointiin, jolla aina ratkaistaan bona fide-resursoinnilla aiheutetut ongelmat.
Minä en jaksa ymmärtää poloista, islamistisesti harhaanjohdettua terroristia. Minä en halua tuhlata resurssejamme typeriin ulkomaanpelleihin.