(Tennis) Wimbledon 2007

  • 24 611
  • 203

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Rogerin hermot palaa jo videotuomioihin. Purnaa tauollakin "How in the world was that in? Shit!". Ja vaati kuulemma "haukansilmän" poistamista. Nadal johtaa jo 3-0.

Kysehän oli siitä, että Roger olisi voinut lyödä palloa mutta tuomari huusi ulos ja jätti lyömättä. Sitten tarkisteltiin ja kun ei lyönyt palloa niin tuomari päätti ettei Roger olisi osunut palloon kuitenkaan(ilman huutoa). Ja onhan tänään kyllä tainnut mennä kaikki paitsi 1 näistä Nadalin puolelle.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Ja onhan tänään kyllä tainnut mennä kaikki paitsi 1 näistä Nadalin puolelle.

Tällä taas ei ole mitään merkitystä minkään kanssa. Jos pallo on ulkona/sisällä, niin kyllä tuo laite sen huomaa. Virhemarginaali oli korkeimmillaan jotain n.3 milliä.

Se on totta että tuomio mistä Roger purnasi, niin meni kyllä täysin Federeriä vastaan.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Niin no, elektroniikka ei erehdy, tosin aina voi kiistellä kannattaako sitä tuomita sisällä olevaksi jos millin tuhannesosa on viivan päällä.

Niin sehän Federeriä tuossa söi, että hän oli kuitenkin siinä kohdalla ja olisi palloon osunut, jos ei olisi huudettu ulos. Nyt piste sitten meni suoraan Nadalille, vaikka Roger olisi tahtonut pallon uusimista.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Tällä taas ei ole mitään merkitystä minkään kanssa. Jos pallo on ulkona/sisällä, niin kyllä tuo laite sen huomaa. Virhemarginaali oli korkeimmillaan jotain n.3 milliä.

On sillä pelaajan hermojen kannalta merkitystä ja myös voi puhua päivittäisestä tuuristakin. Itse olen kyllä noiden laitteiden kannalla muuten, mutta mielestäni on ristiriitaista nämä tilanteet missä tuomarit tekevät virheitä. Federer juurikin tätä kritisoi ja sanoi että tällä tuomareiden vastuuta otetaan pois ja sekoittaa pelaajien pelaamistakin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
I´m all over Roger. Sen sijaan, että on silmät lapuilla (mitä se sitten ikinä sun terminologiassa tarkoittaakaan), katson tätä ottelua, enkä vaan fanita sokeasti suosikkiani.

Silmät lapuilla= Noh vaikkapa sitä, että mainitset faktoja jotka on ketjussa jo kerrottu aiemmin vain muutama viesti takaperin tyyliin "by the way".
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Loistavaa sanailua Jarilta ja Heikiltä. Heikki pisti poikansa koville, mutta Jari oli lukenut tenniskirjansa. :D
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silmät lapuilla= Noh vaikkapa sitä, että mainitset faktoja jotka on ketjussa jo kerrottu aiemmin vain muutama viesti takaperin tyyliin "by the way".

Voi anteeksi.
Mä en hakkaa sormet paskana refresh-nappulaa ja lue orjallisesti jokaista viestiä. Olen vitun pahoillani, jos on jäänyt huomaamatta, että joku mainitsi jonkun kirjoittamani asian jo aiemmin.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Niin sehän Federeriä tuossa söi, että hän oli kuitenkin siinä kohdalla ja olisi palloon osunut, jos ei olisi huudettu ulos. Nyt piste sitten meni suoraan Nadalille, vaikka Roger olisi tahtonut pallon uusimista.

En tuosta tiedä mutta nuo mainitsemani sanat kuuluivat selkeästi stremistä ja selostaja sanoi että Federer halusi ottaa "haukansilmän" pois päältä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Voi anteeksi.
Mä en hakkaa sormet paskana refresh-nappulaa ja lue orjallisesti jokaista viestiä. Olen vitun pahoillani, jos on jäänyt huomaamatta, että joku mainitsi jonkun kirjoittamani asian jo aiemmin.

Niin noh jos asia on mainittu n.50minuuttia aiemmin, niin voisi suositella että keskustelupalstalla luettaisiin viestejä, niin keskustelukin on helpompaa.
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin noh jos asia on mainittu n.50minuuttia aiemmin, niin voisi suositella että keskustelupalstalla luettaisiin viestejä, niin keskustelukin on helpompaa.

Voi vittu sulla mahtaa olla elämässä vaikeaa, kun jaksat ruveta hinaamaan tommosista täysin epäolennaisista asioista.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Niin noh jos asia on mainittu n.50minuuttia aiemmin, niin voisi suositella että keskustelupalstalla luettaisiin viestejä, niin keskustelukin on helpompaa.

Ei ei, tämä on Jatkoaika, ei tuollainen peli täällä vetele. Luetaan tasan ainoastaan edellinen viesti ja siitäkin vain vähän alusta. ;)
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
En tuosta tiedä mutta nuo mainitsemani sanat kuuluivat selkeästi stremistä ja selostaja sanoi että Federer halusi ottaa "haukansilmän" pois päältä.

Niin, Federer kritisoi heti järjestelmää kun se otettiin kokeiluun juuri sen takia, että tuomarit kun huutelevat sitten joko a)liian herkästi b)jättävät huutelematta ulos ja luottavat laitteisiin enemmän. Tiedä tuosta muuten, mutta kyllähän nämä tietyt tilanteet ovat hämmentäviä kun pelaaja x lyö pallon aivan viivaa hipoen kenttään, tuomari huutaa out(ei siis päätuomari vaan linjalla oleva) ja pelaaja jättää pallon lyömättä tämän takia. Sitten katsotaan että "sepäs olikin sisällä" ja sitten arvotaan olisiko palloa ehditty lyömään vai ei. Nämä varmasti syövät pelaajaa eniten juurikin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ei ei, tämä on Jatkoaika, ei tuollainen peli täällä vetele. Luetaan tasan ainoastaan edellinen viesti ja siitäkin vain vähän alusta. ;)

Näinhän se tuntuu olevan. Sitten kun huomautetaan että keskustelupalstalla olisi suotavaa lukea viestejä mennään henkilökohtaisuuksiin. Nooh onneksi on ignore.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Ei mulla ainakaan kiinnosta yhtään mitä muut kirjoittaa, kunhan pääsen itse suoltamaan asiakirjoituksia ja pätemään.

Roger antaa Nadalin nyt viedä tämän erän, mutta ratkaisevassa erässä FedEx pistää vitosen silmään ja vaivainen Nadali ei pysy perässä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Roger antaa Nadalin nyt viedä tämän erän, mutta ratkaisevassa erässä FedEx pistää vitosen silmään ja vaivainen Nadali ei pysy perässä.

Noh ainakin saisi aktivoittaa peliään ja paljon. Onhan se hyvin heikkoa, kun Nadalilla on lähes yhtä monta winneriä.

edit:Eikös Hedmanit luvanneet 19:30 ottelun ratkaisut, pitipä vain katsella pettääkö maikkari aina ja kyllähän se pettää.
 
Viimeksi muokattu:

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Tunnistaako joku tätä Starsportsin selostajaa? Kuulostaa intialaiselta, eikös joku intialainen voittanut nelinpelititteleitä useamman? Leander joku?
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eagle oli oikeassa sanoessaan, että pitäisi lukea paremmin edellisiä viestejä, kun heitin faktan viidennen erän saldoista melkein heti perään, kun Bili oli sen tänne postannut.
Yleensä seuraankin paremmin, mutta finaalin takia keskittyminen on ehkä ymmärrettävästikin enemmän toisaalla. Olen pahoillani.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Aika tiukalle vaikuttaa viides erä. En yhtään ihmettelisi vaikka ratkeaisi vasta katkaisupelissä. Pahasti pelkään että Nadal vie.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös