Telian aspa apunasi – ilmoita viasta tai häiriöstä Liigan katselussa

  • 90 007
  • 740
Tila
Viestiketju on suljettu.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pätkäiseekö muilla Pelucans-Jyp lähetys tai siis äänet säännöllisesti n. 30 sek välein?
Hieman seilaa äänet. Minulla on kyllä uudet kaiuttimet kiinni, en tiedä onko asetukset pielessä. Pitää erätauolla tutkia.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Selostus kuuluu kyllä melko hiljaa!
 

Coopperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikä mahtaa olla vikana kun ei ole cast-painiketta Telia-TV sovelluksessa iPadillä? Kännykästä peilaustoiminto löytyyy sovelluksesta. Tabletti ja chromecast samassa Wi-Fi verkossa ja muilla sovelluksilla kuten ruudulla, areenalla ja viaplayssa ei ole mitään ongelmaa?
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Millä laitteella katselet peliä (sovellus, boksi vai kaapeli tv)?

Niko / Telia

Sovellus ja kuulokkeet! Äänet täysillä... no nyt kuuluu jo paremmin!
 

Telia

Jäsen
Sovellus ja kuulokkeet! Äänet täysillä... no nyt kuuluu jo paremmin!

Siellä tosiaan äänitasoja jumpataa, kun alkoi palautteita tulla katsojilta ja meidän omassakin testipenkissä havaittiin tämä tilanne.

Niko / Telia
 

Telia

Jäsen
Mikä mahtaa olla vikana kun ei ole cast-painiketta Telia-TV sovelluksessa iPadillä? Kännykästä peilaustoiminto löytyyy sovelluksesta. Tabletti ja chromecast samassa Wi-Fi verkossa ja muilla sovelluksilla kuten ruudulla, areenalla ja viaplayssa ei ole mitään ongelmaa?

Kuulostaapa erikoiselta ongelmalta. Melkeinpä suosittelisin ensiksi kokeilemaan sovelluksen uudelleenasennuksen tablettiin. Mikäli tuosta ei ole apua, niin voisitko laittaa tällä lomakkeella häiriöilmoituksen meidän suuntaan. Mielellään mahdollisimman tarkoilla tiedoilla, että mikä laitteisto kyseessä jne, niin pystyvät tutkimaan tilannetta tarkemmin. Laitteet tosiaan pitää olla samassa wlan verkossa, mutta näin sinulla siis onkin jo.

Niko / Telia
 

Coopperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuulostaapa erikoiselta ongelmalta. Melkeinpä suosittelisin ensiksi kokeilemaan sovelluksen uudelleenasennuksen tablettiin. Mikäli tuosta ei ole apua, niin voisitko laittaa tällä lomakkeella häiriöilmoituksen meidän suuntaan. Mielellään mahdollisimman tarkoilla tiedoilla, että mikä laitteisto kyseessä jne, niin pystyvät tutkimaan tilannetta tarkemmin. Laitteet tosiaan pitää olla samassa wlan verkossa, mutta näin sinulla siis onkin jo.

Niko / Telia
Nyt ilmestyi cast-painike, kun pari kertaa asensi sovelluksen uudestaan. Kiitoksia avusta.
 

Smeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Windows 10:n Telia TV appi on jostain syystä alkanut näyttää kuvan nykivänä aina kun sen suurentaa joko koko ruudulle tai "koko ruudulle" ikkunnassa. Jos ikkunan pienentää niin, että se on vain tuolla näytön yläkulmassa, kuva ei nyi. Missähän vika kun mitään ei ole koneessa ainakaan muuttunut sen jälkeen kun se viimeksi toimi hyvin?

EDIT. Nykiminen johtui NVIDIA:n uusimmista näytönohjainajureista eli versiosta 398.98 ja ongelma hävisi kun asensin edelliset käyttämäni ajurit takaisin (v. 397.64). Ei tietoa missä versiossa vika on alkanut kun noiden kahden väliin mahtuu neljä muuta ajuriversiota.
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lupaava ensikosketus suoraan lähetykseen (Jukurit-HIFK).

"Kuvayhteydessä tekninen ongelma. Asiaa selvitetään." Mutta onhan tässä vielä kaksi minuuttia aikaa.
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Lupaava ensikosketus suoraan lähetykseen (Jukurit-HIFK).

"Kuvayhteydessä tekninen ongelma. Asiaa selvitetään." Mutta onhan tässä vielä kaksi minuuttia aikaa.
Jo nyt voi sanoa että tämäkin ilta lienee tässä. Samat kaivurimiehet asialla taas?? Eikö niitä nyt kukaan saa kuriin? Telian kokeilut menee täysin pipariksi.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kohtuu kovan luokan puuhastelua, jos kaksi peräkkäistä ottelua jää välistä! Asettavat ne sen jonkun Telian dirikan taivaanrannan maalailut hienoon valoon nämä perseilyt! Toisaalta onhan tämä ennennäkemätöntä, kuten luvattiin.
 

Colin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jahas samaa diashow:ta näyttää kun eilisen pelinkin kohdalla. Hyvin tuntuu menevän.
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Läppärillä kun katsoo sovelluksen kautta lähetystä, käyt välillä selaimella surfaamassa netissä ja kun palaat sovellukseen, niin se on mennyt pauselle. Onko tämä normaalia?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Ei näkynyt illan peli. Oliko lähetyksessä ongelmia vai enkö vain osaa?
 

JiiGeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Pallo & Raha
Telia tuntus toimivan tänä yönä ihan hyvin. Kunhan vaan ajeli kotoa ensin sen verran, että pääsi ehjän Elisa-tolpan kantamalle...
#2018
 

Telia

Jäsen
Kuten suurin osa varmasti näkikin, torstain ja perjantain pelejä emme pystyneet lähettämään.

Ennen torstain SaiPa-KalPa -ottelulähetystä kaivinkone katkaisi kuituyhteyden Lappeenrannan alueella ja samaan aikaan meillä alkoi ongelmat lähetyksen kuvasignaalissa. Keskityimme tuolloin varayhteyden käynnistämiseen siinä onnistumatta. Perjantaiaamuun mennessä kaikki näytti hyvältä, eikä edellisen päivän kaapelikatkon pitänyt vaikuttaa enää Mikkelistä tulevaan kuvasignaaliin.

Ongelmat kuitenkin uusiutuivat perjantaina Jukurit-HIFK -ottelun kynnyksellä, mikä paljasti, että vika olikin uudessa etätuotantomallissa – ei katkenneessa kaapelissa. Parhaat verkkoasiantuntijamme selvittävät parhaillaan vian syytä, ja kerromme asiasta välittömästi, kun vika on löydetty.

Rakennamme ennen runkosarjan alkua vielä varayhteyden varayhteydet, mutta ne eivät valitettavasti ole vielä preseasonin aikana käytössä. Samalla jatkamme uuden tekniikan testausta ja hiomista käyttökuntoon.

Seuraavissa harjoituspeleissä käytämme perinteistä ulkotuotantoautoon perustuvaa tekniikkaa, jota käytimme esimerkiksi Pitsiturnauksen lähetyksissä. Hiomme samalla uutta etätuotantomallia kuntoon, jotta voimme hyödyntää sitä viimeistään kauden alkaessa.

Pekka / Telia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös