Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 525 982
  • 21 783

Don Douchebag

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No eihän ole :D.

Jos haluat että palaute menee tässä tapauksessa eteenpäin niin C Morelle suoraan eikä DNA:n kautta.

Itsestäänselvyyksiä nämä.

Eli aina ei syy olekaan siinä jolta olen palvelun ostanut? Mielenkiintoinen käänne kyllä tämä mutta en mitä tätä lähde kiistämäänkään.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Eli aina ei syy olekaan siinä jolta olen palvelun ostanut? Mielenkiintoinen käänne kyllä tämä mutta en mitä tätä lähde kiistämäänkään.
Ei tässä tilanteessa. DNA vain jälleenmyy eikä ole mitenkään muuten mukana. Palaute menee huomattavasti paremmin perille kun sen heittää Telialle/Cmorelle.
 

Don Douchebag

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tässä tilanteessa. DNA vain jälleenmyy eikä ole mitenkään muuten mukana. Palaute menee huomattavasti paremmin perille kun sen heittää Telialle/Cmorelle.
Tämä hyvä tarkennus kyllä ja totta jos vaan jälleenmyy eli jakaa tuotannot sellaisenaan omalla alustallaan niin yleensä palaute kannattaa ohjata sille joka lähetyksen tekee.
 

Tapsuttelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Taas tätä vastuulässytystä. Jos myyt kuluttajalle palvelun X, vastaat siitä että toimitat kuluttajalle palvelun X. Sitä on palveluntarjoajan vastuu. Yksiselitteisesti.
Voi pyhä yksinkertaisuus. Totta kai. Heti ensimmäiseen lauseeseen kirjoitin, että "Discoveryn asiakkaille toki se ensisijainen vastuullinen mihin sormella osoitella, kun tuotteen ovat kuluttajille myyneet". Irrotit lainauksesi kontekstista ja aiemmista viesteistä. Se ei liittynyt kuluttajan oikeuksiin ja juridiikkaan, vaan lähinnä teknisen ongelman spekulointiin, että miksi sitä lähetystä ei tullut, ja Discovery ottakoon vastuun, jos itse ovat teknisesti jotain kämmänneet, eikä selitellä sitä millään yksinoikeusasioilla.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
14 päivää ilmasta sai hyvitykseksi Discoveryltä. Suosittelen valittamaan asiasta.
 

Tonait

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Seattle Kraken
Suhisiko tai rätisikö muilla äänet välillä pelejä katsoessa? Semmosia hyvin nopeita ettei kauheasti edes ehtinyt häiritsemään. Mietin olikohan palvelusta kiinni vai pätkikö yhteys tai jotain.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
En tiedä onko muillakin operaattoreilla (pois lukien siis Telian asiakkaat) jotka näitä pelejä näyttävät turhankin pitkä viive. Itselläni matsit näkyvät Elisa viihteen kautta ja viime kaudella se viive suoraan lähetykseen oli parhaimmillaan 50 s. Nyt lauantaina se viive oli "vaivaiset" 35 s. Ottopoika asuu Tampereen lähellä ja heillä matsit näkyvät Telia tv:n kautta, silloin kun näkyy (esim. lauantaina toinen erä meni lähes täydellisesti ohi Telian ongelmien takia). Hänestä on hauskaa soittaa minulle ja kertoa "etukäteen" mitä milloinkin tapahtuu.
Viime kaudella Liigan sivut päivittyivät lähes reaaliajassa, tästä kaudesta ei ole vielä kokemusta, mutta jos itsekin epäilee olevansa viiveen uhri, niin helppo tapa on käydä välillä Liigan sivuilla ja katsoa mitä se pelikello siellä näyttää. Toki siinä on vaarana se, että näkee kuten minun tapauksessani jo hieman eteenpäin mitä tuleman pitää.
Tekisi mieli laittaa asiasta palautetta Elisalle, mutta jos olen yksin tämän ongelman kanssa, sille tuskin mitään muuta tehdään kuin pahoitellaan ja laitetaan toisten syyksi. Joten löytyykö muitakin kohtalotovereita?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
En tiedä onko muillakin operaattoreilla (pois lukien siis Telian asiakkaat) jotka näitä pelejä näyttävät turhankin pitkä viive. Itselläni matsit näkyvät Elisa viihteen kautta ja viime kaudella se viive suoraan lähetykseen oli parhaimmillaan 50 s. Nyt lauantaina se viive oli "vaivaiset" 35 s. Ottopoika asuu Tampereen lähellä ja heillä matsit näkyvät Telia tv:n kautta, silloin kun näkyy (esim. lauantaina toinen erä meni lähes täydellisesti ohi Telian ongelmien takia). Hänestä on hauskaa soittaa minulle ja kertoa "etukäteen" mitä milloinkin tapahtuu.
Viime kaudella Liigan sivut päivittyivät lähes reaaliajassa, tästä kaudesta ei ole vielä kokemusta, mutta jos itsekin epäilee olevansa viiveen uhri, niin helppo tapa on käydä välillä Liigan sivuilla ja katsoa mitä se pelikello siellä näyttää. Toki siinä on vaarana se, että näkee kuten minun tapauksessani jo hieman eteenpäin mitä tuleman pitää.
Tekisi mieli laittaa asiasta palautetta Elisalle, mutta jos olen yksin tämän ongelman kanssa, sille tuskin mitään muuta tehdään kuin pahoitellaan ja laitetaan toisten syyksi. Joten löytyykö muitakin kohtalotovereita?
Ota suoraan C Morelta. Noin 20s viive, ei ehdi Liiga päivittymään yms. mitä nyt parina päivänä huomannut.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilisestä Lukon pelistä en tiedä mitään, mutta torstain peli näkyi sekin alusta asti. En siis yritä puolustella Discoverya, jos kaikki ongelmat heidän "syytään" on sitten olleetkaan, vaan sivuhuomatuksena tämä, että itsellä nuo ainakin on toimineet ongelmitta, eli kaikki ongelmat ei ole kollektiivisesti koskeneet kaikkia Discoveryn tilaajia.
Siis kyllähän tuo kyseinen ongelma nimenomaan koski kollektiivisesti kaikkia Discoveryn tilaajia. Ei ehkä ollut haitaksi kaikille, mutta koski kaikkia. Ongelma on olemassa, vaikka siitä ei itse kärsisi.
 

Tapsuttelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En tiedä onko muillakin operaattoreilla (pois lukien siis Telian asiakkaat) jotka näitä pelejä näyttävät turhankin pitkä viive. Itselläni matsit näkyvät Elisa viihteen kautta ja viime kaudella se viive suoraan lähetykseen oli parhaimmillaan 50 s. Nyt lauantaina se viive oli "vaivaiset" 35 s.
Viime torstain Lukko-TPS -pelissä viive oli antenniverkon C More -lähetykseen verrattuna sekä Discoveryn, että C Moren kautta molemmilla n. 30 sekuntia.
 

Don Douchebag

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avaatko nyt tätä logiikkaasi hieman enemmän? Jos näen pelin alusta loppuun Discoveryn kautta ilman ongelmia, niin miten se ongelma, että toiset eivät näe ensimmäistä erää laisinkaan, koskee minua?

Samalla logiikalla jos joku pyöräilylähetys ei toimi on se kaikkien käyttäjien ongelma
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avaatko nyt tätä logiikkaasi hieman enemmän? Jos näen pelin alusta loppuun Discoveryn kautta ilman ongelmia, niin miten se ongelma, että toiset eivät näe ensimmäistä erää laisinkaan, koskee minua?
Et olisi nähnyt sitä kyseistä peliä, jos olisit päättänyt sitä katsoa. Jos auto on rikki, niin se on edelleen rikki, vaikka sillä ei yrittäisi ajaa.
 

Tapsuttelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Et olisi nähnyt sitä kyseistä peliä, jos olisit päättänyt sitä katsoa. Jos auto on rikki, niin se on edelleen rikki, vaikka sillä ei yrittäisi ajaa.
?? Mikä ihmeen analogia tuo auto nyt on. Päätin kyseisen pelin katsoa ja kyseisen pelin myös näin. Jos lähetys tulee alusta loppuun ongelmitta, niin ei se lähetys, eikä mikään muukaan järjestelmä ollut silloin minun näkökulmastani rikki. Jos en tätä jatkoajan palstaa lukisi, niin en edes tietäisi, että joillain Discoveryn tilaajilla oli ongelma, että ensimmäistä erää ei päässyt näkemään. Itse sen näin. Ongelma ei todellakaan koskenut kaikkia tilaajia.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
?? Mikä ihmeen analogia tuo auto nyt on. Päätin kyseisen pelin katsoa ja kyseisen pelin myös näin. Jos lähetys tulee alusta loppuun ongelmitta, niin ei se lähetys, eikä mikään muukaan järjestelmä ollut silloin minun näkökulmastani rikki. Jos en tätä jatkoajan palstaa lukisi, niin en edes tietäisi, että joillain Discoveryn tilaajilla oli ongelma, että ensimmäistä erää ei päässyt näkemään. Itse sen näin. Ongelma ei todellakaan koskenut kaikkia tilaajia.
Jos Discoverylla on ongelma, että palvelu ei toimi ollenkaan, niin sanotaanko silloin, että ongelma koskee vain niitä, jotka ovat yrittäneet käyttää palvelua? Ei, silloin sanotaan, että ongelma koskee kaikkia Discoveryn asiakkaita. Ei kukaan tule silloin kertomaan, että minulla ei tuota ongelmaa ollut, kun en edes yrittänyt käyttää palvelua.

Ei tämä ole ydinfysiikkaa. Ongelma voi olla olemassa, vaikka et itse siihen törmää, kun päätät käyttää sitä osaa palvelusta, joka toimii. Se ongelma koski myös sinun tilaustasi, vaikka et siitä itse kärsinytkään.

En nyt tiedä mitä ihmettä selität, kun aiemmin olet sanonut, että et katsonut kyseistä matsia ollenkaan ja nyt yhtäkkiä katsoit.
 

Don Douchebag

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos Lahdentiellä on ruuhkaa niin totta kai se koskettaa kaikkia suomalaisia eikä vain heitä jotka siellä ajaa! Kaikille automaattisesti näissä korvaukset.
 

Tapsuttelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En nyt tiedä mitä ihmettä selität, kun aiemmin olet sanonut, että et katsonut kyseistä matsia ollenkaan ja nyt yhtäkkiä katsoit.
Enkä minä ymmärrä, että mitä sinä selität. Luetko lainaamiasi viestejä lainkaan? Jos luet sen alussa lainaamasi, minun viestini, vaikka pari -kolme kertaa uudelleen, niin varmaan ehkä ymmärrät, että kyse oli TORSTAIN pelistä (Lukko - TPS). Sen jälkeen voit kertoa, että missä viestissä olen sanonut, että en torstain peliä ole katsonut. Tässä pelissä JOILLAIN Discoveryn tilaajilla ilmeisesti oli ongelmia nähdä ensimmäinen erä, mutta ei kaikilla, huom. ei kaikilla. Ja kerroinko jo, että ei kaikilla. Samassa viestissä kirjoitin myös LAUANTAIN pelistä (Lukko-Ässät), että siitä ja sen mahdollisista ongelmista en tiedä mitään.

Se alkuperäinen viestihän sanoi: " Kolmas pelipäivä ja toinen kerta kun Discoveryn tilaajille jää ensimmäinen erä näkemättä. " Johon kommentoin, että ei kaikilla Discoveryn tilaajilla ole jäänyt kahta kertaa ensimmäinen erä näkemättä. Ja näissähän on koko ajan viitattu Lukon peleihin. Toivottavasti se lamppu nyt viimein syttyy.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minkähän vuoksi C morea tilatessa maksu vain epäonnistuu. Yritin eri selaimilla, mutta ei auta mitään.

Joskus oli samanlaista kun yritin maksaa jotain muuta, mutta silloin vika oli Danske Bankissa. Jessus...

Edit. Tajusin että käyttäjäni oli varmaan yli 10 vuotta vanha ja kaikki siellä päin helvettiä, joten poistin sen ja tein uuden. Tämän jälkeen onnistui.
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ilmeisesti Telian digiboxin kautta Cmoren lähetystä ei voi kelata vaan vaihtoehdot ovat pause, play ja stop?

Vastaan itselleni: tallenteissa kelaaminen onnistuu mutta live-lähetyksessä ei. En tiedä koskeeko vain Telian digiboxin kautta katsottuna vai miten käyttäytyy selaimen kautta katsottuna.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Selaimella pystyy kelailemaan myös live-lähetystä.

Ok, tämä on hyvä tietää. Ärsyttävää tuo jos joutuu pausettamaan hetkeksi niin hyppää live-tilaan, kun käynnistää lähetyksen uudestaan
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kysyin myös hyvitystä, mutta ei tippunut. Valitukset pyydettiin suuntaamaan Applelle. Onneton palvelu kyllä koko Discovery.
Jännä homma, mitä kautta kokeilit? Itse otin suoraan facebookissa yhteyttä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös