Don Douchebag
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Hyvää reagointia Discoverylta tämä. Asiallisesti hoidettu ”jälkityö”.14 päivää ilmasta sai hyvitykseksi Discoveryltä. Suosittelen valittamaan asiasta.
Hyvää reagointia Discoverylta tämä. Asiallisesti hoidettu ”jälkityö”.14 päivää ilmasta sai hyvitykseksi Discoveryltä. Suosittelen valittamaan asiasta.
14 päivää ilmasta sai hyvitykseksi Discoveryltä. Suosittelen valittamaan asiasta.
Ota suoraan C Morelta. Noin 20s viive, ei ehdi Liiga päivittymään yms. mitä nyt parina päivänä huomannut.En tiedä onko muillakin operaattoreilla (pois lukien siis Telian asiakkaat) jotka näitä pelejä näyttävät turhankin pitkä viive. Itselläni matsit näkyvät Elisa viihteen kautta ja viime kaudella se viive suoraan lähetykseen oli parhaimmillaan 50 s. Nyt lauantaina se viive oli "vaivaiset" 35 s. Ottopoika asuu Tampereen lähellä ja heillä matsit näkyvät Telia tv:n kautta, silloin kun näkyy (esim. lauantaina toinen erä meni lähes täydellisesti ohi Telian ongelmien takia). Hänestä on hauskaa soittaa minulle ja kertoa "etukäteen" mitä milloinkin tapahtuu.
Viime kaudella Liigan sivut päivittyivät lähes reaaliajassa, tästä kaudesta ei ole vielä kokemusta, mutta jos itsekin epäilee olevansa viiveen uhri, niin helppo tapa on käydä välillä Liigan sivuilla ja katsoa mitä se pelikello siellä näyttää. Toki siinä on vaarana se, että näkee kuten minun tapauksessani jo hieman eteenpäin mitä tuleman pitää.
Tekisi mieli laittaa asiasta palautetta Elisalle, mutta jos olen yksin tämän ongelman kanssa, sille tuskin mitään muuta tehdään kuin pahoitellaan ja laitetaan toisten syyksi. Joten löytyykö muitakin kohtalotovereita?
Siis kyllähän tuo kyseinen ongelma nimenomaan koski kollektiivisesti kaikkia Discoveryn tilaajia. Ei ehkä ollut haitaksi kaikille, mutta koski kaikkia. Ongelma on olemassa, vaikka siitä ei itse kärsisi.Eilisestä Lukon pelistä en tiedä mitään, mutta torstain peli näkyi sekin alusta asti. En siis yritä puolustella Discoverya, jos kaikki ongelmat heidän "syytään" on sitten olleetkaan, vaan sivuhuomatuksena tämä, että itsellä nuo ainakin on toimineet ongelmitta, eli kaikki ongelmat ei ole kollektiivisesti koskeneet kaikkia Discoveryn tilaajia.
Viime torstain Lukko-TPS -pelissä viive oli antenniverkon C More -lähetykseen verrattuna sekä Discoveryn, että C Moren kautta molemmilla n. 30 sekuntia.En tiedä onko muillakin operaattoreilla (pois lukien siis Telian asiakkaat) jotka näitä pelejä näyttävät turhankin pitkä viive. Itselläni matsit näkyvät Elisa viihteen kautta ja viime kaudella se viive suoraan lähetykseen oli parhaimmillaan 50 s. Nyt lauantaina se viive oli "vaivaiset" 35 s.
Avaatko nyt tätä logiikkaasi hieman enemmän? Jos näen pelin alusta loppuun Discoveryn kautta ilman ongelmia, niin miten se ongelma, että toiset eivät näe ensimmäistä erää laisinkaan, koskee minua?Siis kyllähän tuo kyseinen ongelma nimenomaan koski kollektiivisesti kaikkia Discoveryn tilaajia.
Avaatko nyt tätä logiikkaasi hieman enemmän? Jos näen pelin alusta loppuun Discoveryn kautta ilman ongelmia, niin miten se ongelma, että toiset eivät näe ensimmäistä erää laisinkaan, koskee minua?
Et olisi nähnyt sitä kyseistä peliä, jos olisit päättänyt sitä katsoa. Jos auto on rikki, niin se on edelleen rikki, vaikka sillä ei yrittäisi ajaa.Avaatko nyt tätä logiikkaasi hieman enemmän? Jos näen pelin alusta loppuun Discoveryn kautta ilman ongelmia, niin miten se ongelma, että toiset eivät näe ensimmäistä erää laisinkaan, koskee minua?
?? Mikä ihmeen analogia tuo auto nyt on. Päätin kyseisen pelin katsoa ja kyseisen pelin myös näin. Jos lähetys tulee alusta loppuun ongelmitta, niin ei se lähetys, eikä mikään muukaan järjestelmä ollut silloin minun näkökulmastani rikki. Jos en tätä jatkoajan palstaa lukisi, niin en edes tietäisi, että joillain Discoveryn tilaajilla oli ongelma, että ensimmäistä erää ei päässyt näkemään. Itse sen näin. Ongelma ei todellakaan koskenut kaikkia tilaajia.Et olisi nähnyt sitä kyseistä peliä, jos olisit päättänyt sitä katsoa. Jos auto on rikki, niin se on edelleen rikki, vaikka sillä ei yrittäisi ajaa.
Jos Discoverylla on ongelma, että palvelu ei toimi ollenkaan, niin sanotaanko silloin, että ongelma koskee vain niitä, jotka ovat yrittäneet käyttää palvelua? Ei, silloin sanotaan, että ongelma koskee kaikkia Discoveryn asiakkaita. Ei kukaan tule silloin kertomaan, että minulla ei tuota ongelmaa ollut, kun en edes yrittänyt käyttää palvelua.?? Mikä ihmeen analogia tuo auto nyt on. Päätin kyseisen pelin katsoa ja kyseisen pelin myös näin. Jos lähetys tulee alusta loppuun ongelmitta, niin ei se lähetys, eikä mikään muukaan järjestelmä ollut silloin minun näkökulmastani rikki. Jos en tätä jatkoajan palstaa lukisi, niin en edes tietäisi, että joillain Discoveryn tilaajilla oli ongelma, että ensimmäistä erää ei päässyt näkemään. Itse sen näin. Ongelma ei todellakaan koskenut kaikkia tilaajia.
Enkä minä ymmärrä, että mitä sinä selität. Luetko lainaamiasi viestejä lainkaan? Jos luet sen alussa lainaamasi, minun viestini, vaikka pari -kolme kertaa uudelleen, niin varmaan ehkä ymmärrät, että kyse oli TORSTAIN pelistä (Lukko - TPS). Sen jälkeen voit kertoa, että missä viestissä olen sanonut, että en torstain peliä ole katsonut. Tässä pelissä JOILLAIN Discoveryn tilaajilla ilmeisesti oli ongelmia nähdä ensimmäinen erä, mutta ei kaikilla, huom. ei kaikilla. Ja kerroinko jo, että ei kaikilla. Samassa viestissä kirjoitin myös LAUANTAIN pelistä (Lukko-Ässät), että siitä ja sen mahdollisista ongelmista en tiedä mitään.En nyt tiedä mitä ihmettä selität, kun aiemmin olet sanonut, että et katsonut kyseistä matsia ollenkaan ja nyt yhtäkkiä katsoit.
Ilmeisesti Telian digiboxin kautta Cmoren lähetystä ei voi kelata vaan vaihtoehdot ovat pause, play ja stop?
Selaimella pystyy kelailemaan myös live-lähetystä.Vastaan itselleni: tallenteissa kelaaminen onnistuu mutta live-lähetyksessä ei. En tiedä koskeeko vain Telian digiboxin kautta katsottuna vai miten käyttäytyy selaimen kautta katsottuna.
Selaimella pystyy kelailemaan myös live-lähetystä.
14 päivää ilmasta sai hyvitykseksi Discoveryltä. Suosittelen valittamaan asiasta.
Jännä homma, mitä kautta kokeilit? Itse otin suoraan facebookissa yhteyttä.Kysyin myös hyvitystä, mutta ei tippunut. Valitukset pyydettiin suuntaamaan Applelle. Onneton palvelu kyllä koko Discovery.
Millä tavoin esitit asian, jos aspa tulkitsi, että ongelma liittyisi Appleen?Kysyin myös hyvitystä, mutta ei tippunut. Valitukset pyydettiin suuntaamaan Applelle. Onneton palvelu kyllä koko Discovery.
Laitoin viestiä Discoveryplussan asiakaspalveluun tuosta viime viikon farssista ja vain pahoittelivat tapahtunutta ja sanoivat ettei tule toistumaan.
Jännä homma, mitä kautta kokeilit? Itse otin suoraan facebookissa yhteyttä.
Joo eiköhän kannata kysellä Applelta tota. Mul oli sama Googlen ja Disney+ kanssa.Sähköpostilla laitoin ja liittyy varmaan siihen, että tilasin Appin kautta kuukaudeksi Discoveryn. Kuulostaa mielestäni selittelyltä, etteivät tässä tapauksessa korvaa mitään. En kyllä todellakaan tule tuota tilausta jatkamaan kuukauden jälkeen.