Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 518 282
  • 21 783

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuon siis saa näkymään jos on Elisa Viihde boksi systeemi.
Mitenköhän mahtaa toimia sitten jos sovelluksen kautta laittaa pyörimään lähetyksen ja chromecastilla peilaa telkkariin (kun on toisessa asunnossa missä sitä elisaviihdettä ei ole tarjolla)?
Kannattaisikohan suosiolla mennä C Moren tai Discoveryn paketeilla, jos on tällainen tilanne? Toimii sitten appien kautta missä tahansa.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tuon siis saa näkymään jos on Elisa Viihde boksi systeemi.

Näkyy ihan karvalakkikaapeli-tv:ssäkin, itse olen Elisan kaapelissa ja kanavat on listassa ilman Viihde-härpäkkeitä.
Tuossa saattaa hämätä se, että Elisa on niputtanut kaikki maksukanavansa Viihde-brändin alle, myös kaapeli-tv:n kanavakortin takana olevat.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Cmorella imo softissa parempi toimivuus kuin Discoveryllä, ja löytyy telkkareistakin apit, en tiedä löytyykö Discoceryt joka televisiosta.
Niin on ja itse valitsisin aina C Moren, koska toimivuus on paremmalla tasolla. Discovery on kuitenkin halvempi ja jos sen softa löytyy omille laitteille, niin jotkut arvostavat halvempaa hintaa tarpeeksi.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kannattaisikohan suosiolla mennä C Moren tai Discoveryn paketeilla, jos on tällainen tilanne? Toimii sitten appien kautta missä tahansa.

Discoverya oon nyt käyttänyt reilun kuukauden ja en kyllä ole vielä keksinyt mitään valittamista. Puhelin/läppäri+chromecast on ollu käytössä. Hyvä laatu ilman pätkimistä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Discoverya oon nyt käyttänyt reilun kuukauden ja en kyllä ole vielä keksinyt mitään valittamista. Puhelin/läppäri+chromecast on ollu käytössä. Hyvä laatu ilman pätkimistä.
Pääosin toimiikin ihan hyvin, mutta joissain tapauksissa kuvanlaatu ei ole C Moren tasolla ja pientä epävakautta on toimivuudessa muutenkin.

Ehkä itselleni tärkein asia on C Moren käytettävyys, joka on aika paljon edellä Discoverya.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Mulla on ollut jo useampia kausia sopimus TeliaTV:stä niin, että näen vain suosikkijoukkueeni pelit. Kun suosikkijoukkueeni pelit päättyvät, loppuu myös laskutus. Näin tapahtuu miltei joka kausi hyvin varhaisessa vaiheessa.

Onkohan tämä soppari edelleen voimassa ja katselu voi jatkua entiseen malliin? Kiitos avusta jo etukäteen.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulla on ollut jo useampia kausia sopimus TeliaTV:stä niin, että näen vain suosikkijoukkueeni pelit. Kun suosikkijoukkueeni pelit päättyvät, loppuu myös laskutus. Näin tapahtuu miltei joka kausi hyvin varhaisessa vaiheessa.

Onkohan tämä soppari edelleen voimassa ja katselu voi jatkua entiseen malliin? Kiitos avusta jo etukäteen.
Minulla oli vastaava pitkään, kunnes viime vuoden lopulla soittivat Telialta ja kertoivat, että kyseinen tuote on poistumassa valikoimasta. Telian liittymäasiakkaana tarjolla oli kuitenkin C More Total hintaan 29,90 €, joten päätin tarttua siihen, koska varsinkin lastenohjelmille on käyttöä urheilun lisäksi.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla on ollut jo useampia kausia sopimus TeliaTV:stä niin, että näen vain suosikkijoukkueeni pelit. Kun suosikkijoukkueeni pelit päättyvät, loppuu myös laskutus. Näin tapahtuu miltei joka kausi hyvin varhaisessa vaiheessa.

Onkohan tämä soppari edelleen voimassa ja katselu voi jatkua entiseen malliin? Kiitos avusta jo etukäteen.
Tietääkseni joukkuepassia ei ole enää olemassakaan, vaan joukkuepassit muutettiin jossain kohtaa tavallisiksi liigapasseiksi, joka kattaa kaikki pelit.

Suosittelisin vaihtamaan C Moren tuotteisiin, jos ei ole pakottavaa tarvetta pysyä Telia TV:ssä.
 

R & L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko kukaan vaihtanut tai onko kokemuksia eroista C-moren apin kautta (apple-tv) katsottaessa vs Telian boxi? Telian laatikolla ymmärtääkseni lähetyksen laatu maksimissaan, mutta maksaako vaivaa?
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Semmoinen muistutus toki yhä kaikille että ainakin toistaiseksi C More tarjoaa vain 720p50fps lähetyksiä urheilusta.

Toki 1080p ja UHD lähetykset on sisäisissä testeissä tällä hetkellä eli josko nekin saataisiin vaikka tämän kauden aikana kehiin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli jos tämän haluaa, niin tällä hetkellä Telian boxi on ainoa vaihtoehto ei kaapelitaloudessa asuvalle?
Tällä hetkellä joo, mutta tietääkseni UHD-lähetyksiä on edelleen varsin vähän, joten pelkästään sen takia en lähtisi edes ajattelemaan Telian boksia. Sellainen tuntuma on muutenkin, että Telia TV tekee kuolemaa ja kohta C More on ainoa vaihtoehto.

Tuo 720p50 on oikeasti ihan ok ja sillä kyllä pärjää, kunnes saavat 1080p/UHD -lähetykset myös C Morelle. Ihmettelen, jos tämän kauden aikana ei tapahdu edistystä tämän suhteen.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Suosittelisin vaihtamaan C Moren tuotteisiin, jos ei ole pakottavaa tarvetta pysyä Telia TV:ssä.
Hyppäsin nyt myös TeliaTV:ltä CMoren tuotteisiin, kun tuota CHLää piti väijyä samalla. Telian puolella toki pystyi näppärästi yhdistämään änärin (Viaplayn) liigan kanssa samaan pakettiin. Nyt en oikein tiedä miten tuota NHL:ää ottaisi mukaan. Onko vinkkejä?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyppäsin nyt myös TeliaTV:ltä CMoren tuotteisiin, kun tuota CHLää piti väijyä samalla. Telian puolella toki pystyi näppärästi yhdistämään änärin (Viaplayn) liigan kanssa samaan pakettiin. Nyt en oikein tiedä miten tuota NHL:ää ottaisi mukaan. Onko vinkkejä?
Jos NHL:n haluaa mukaan, niin mitään kovin edullista vaihtoehtoa ei C Moren kanssa taida olla. Täytyisi ottaa Viaplay ihan erillisenä.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun painat siitä sitä Tilaa nyt -palkkia, niin ei siellä ainakaan mun silmiin osu Telian liigapassia?
Eikä sitä myöskään löydy puhelimen oma Elisa apista.
Tätä kannattanee kysellä Elisan aspasta. Tuo liigapassi tuli tarjolle viime vuonna, mutta en sitten tiedä onko jokin muuttunut.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Onkos muilla kokemusta Liigapassi+HBO Nordic?

Joutuuko tuota HBO Nordicia katsomaan aina vain Telia TV:n kautta, vai onnistuuko se myös joillain Telian tunnuksilla HBO Nordicin sovelluksen kautta?

Ite tuota jossain vaiheessa mietein ja en ainakaan ole nähnyt mitään vahvistusta tuohon missään. (En vain ole huomannut jos jossain mainintaa asiasta on)
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onkos muilla kokemusta Liigapassi+HBO Nordic?

Joutuuko tuota HBO Nordicia katsomaan aina vain Telia TV:n kautta, vai onnistuuko se myös joillain Telian tunnuksilla HBO Nordicin sovelluksen kautta?

Ite tuota jossain vaiheessa mietein ja en ainakaan ole nähnyt mitään vahvistusta tuohon missään. (En vain ole huomannut jos jossain mainintaa asiasta on)
Mulla oli joskus HBO:n ilmaiskuukausi Telian kautta ja sitä pystyi katsomaan vain Telia TV:ssä. En usko, että tähän on tullut muutosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös