Kai Viivi Rantakari arvostelee omaa miestäkin sitten studioissa?Jos nyt Saukkosen Mika on remmissä mukana, niin silloin menee Viivi Pumpanenkin.
Kai Viivi Rantakari arvostelee omaa miestäkin sitten studioissa?Jos nyt Saukkosen Mika on remmissä mukana, niin silloin menee Viivi Pumpanenkin.
Cmorella imo softissa parempi toimivuus kuin Discoveryllä, ja löytyy telkkareistakin apit, en tiedä löytyykö Discoceryt joka televisiosta.Kannattaisikohan suosiolla mennä C Moren tai Discoveryn paketeilla, jos on tällainen tilanne? Toimii sitten appien kautta missä tahansa.
Niin on ja itse valitsisin aina C Moren, koska toimivuus on paremmalla tasolla. Discovery on kuitenkin halvempi ja jos sen softa löytyy omille laitteille, niin jotkut arvostavat halvempaa hintaa tarpeeksi.Cmorella imo softissa parempi toimivuus kuin Discoveryllä, ja löytyy telkkareistakin apit, en tiedä löytyykö Discoceryt joka televisiosta.
Kannattaisikohan suosiolla mennä C Moren tai Discoveryn paketeilla, jos on tällainen tilanne? Toimii sitten appien kautta missä tahansa.
Mahtaakohan tulla mitään tarjousta keneltäkään liigasta? Halvin minkä löysin on 27,90€/kk.
Pääosin toimiikin ihan hyvin, mutta joissain tapauksissa kuvanlaatu ei ole C Moren tasolla ja pientä epävakautta on toimivuudessa muutenkin.Discoverya oon nyt käyttänyt reilun kuukauden ja en kyllä ole vielä keksinyt mitään valittamista. Puhelin/läppäri+chromecast on ollu käytössä. Hyvä laatu ilman pätkimistä.
C More | Koukussa draamaan
Telian liittymäasiakkaana saat Cmore Hockeyn 24,95 hintaa. Linkistä näkee Telian asiakkaan hinnoitellut paketit.
Minulla oli vastaava pitkään, kunnes viime vuoden lopulla soittivat Telialta ja kertoivat, että kyseinen tuote on poistumassa valikoimasta. Telian liittymäasiakkaana tarjolla oli kuitenkin C More Total hintaan 29,90 €, joten päätin tarttua siihen, koska varsinkin lastenohjelmille on käyttöä urheilun lisäksi.Mulla on ollut jo useampia kausia sopimus TeliaTV:stä niin, että näen vain suosikkijoukkueeni pelit. Kun suosikkijoukkueeni pelit päättyvät, loppuu myös laskutus. Näin tapahtuu miltei joka kausi hyvin varhaisessa vaiheessa.
Onkohan tämä soppari edelleen voimassa ja katselu voi jatkua entiseen malliin? Kiitos avusta jo etukäteen.
Tietääkseni joukkuepassia ei ole enää olemassakaan, vaan joukkuepassit muutettiin jossain kohtaa tavallisiksi liigapasseiksi, joka kattaa kaikki pelit.Mulla on ollut jo useampia kausia sopimus TeliaTV:stä niin, että näen vain suosikkijoukkueeni pelit. Kun suosikkijoukkueeni pelit päättyvät, loppuu myös laskutus. Näin tapahtuu miltei joka kausi hyvin varhaisessa vaiheessa.
Onkohan tämä soppari edelleen voimassa ja katselu voi jatkua entiseen malliin? Kiitos avusta jo etukäteen.
Toki 1080p ja UHD lähetykset on sisäisissä testeissä tällä hetkellä eli josko nekin saataisiin vaikka tämän kauden aikana kehiin.
Tällä hetkellä joo, mutta tietääkseni UHD-lähetyksiä on edelleen varsin vähän, joten pelkästään sen takia en lähtisi edes ajattelemaan Telian boksia. Sellainen tuntuma on muutenkin, että Telia TV tekee kuolemaa ja kohta C More on ainoa vaihtoehto.Eli jos tämän haluaa, niin tällä hetkellä Telian boxi on ainoa vaihtoehto ei kaapelitaloudessa asuvalle?
Hyppäsin nyt myös TeliaTV:ltä CMoren tuotteisiin, kun tuota CHLää piti väijyä samalla. Telian puolella toki pystyi näppärästi yhdistämään änärin (Viaplayn) liigan kanssa samaan pakettiin. Nyt en oikein tiedä miten tuota NHL:ää ottaisi mukaan. Onko vinkkejä?Suosittelisin vaihtamaan C Moren tuotteisiin, jos ei ole pakottavaa tarvetta pysyä Telia TV:ssä.
Jos NHL:n haluaa mukaan, niin mitään kovin edullista vaihtoehtoa ei C Moren kanssa taida olla. Täytyisi ottaa Viaplay ihan erillisenä.Hyppäsin nyt myös TeliaTV:ltä CMoren tuotteisiin, kun tuota CHLää piti väijyä samalla. Telian puolella toki pystyi näppärästi yhdistämään änärin (Viaplayn) liigan kanssa samaan pakettiin. Nyt en oikein tiedä miten tuota NHL:ää ottaisi mukaan. Onko vinkkejä?
Kun painat siitä sitä Tilaa nyt -palkkia, niin ei siellä ainakaan mun silmiin osu Telian liigapassia?Kyllä nykyään saa? Telia Liigapassi Elisa Viihteessä ja Elisa kaapeli-tv:ssa
Tätä kannattanee kysellä Elisan aspasta. Tuo liigapassi tuli tarjolle viime vuonna, mutta en sitten tiedä onko jokin muuttunut.Kun painat siitä sitä Tilaa nyt -palkkia, niin ei siellä ainakaan mun silmiin osu Telian liigapassia?
Eikä sitä myöskään löydy puhelimen oma Elisa apista.
Tätä kannattanee kysellä Elisan aspasta. Tuo liigapassi tuli tarjolle viime vuonna, mutta en sitten tiedä onko jokin muuttunut.
Mulla oli joskus HBO:n ilmaiskuukausi Telian kautta ja sitä pystyi katsomaan vain Telia TV:ssä. En usko, että tähän on tullut muutosta.Onkos muilla kokemusta Liigapassi+HBO Nordic?
Joutuuko tuota HBO Nordicia katsomaan aina vain Telia TV:n kautta, vai onnistuuko se myös joillain Telian tunnuksilla HBO Nordicin sovelluksen kautta?
Ite tuota jossain vaiheessa mietein ja en ainakaan ole nähnyt mitään vahvistusta tuohon missään. (En vain ole huomannut jos jossain mainintaa asiasta on)
Tuossa paketissa homma taitaa mennä niin, että kaikkia änäri pelejä ei nää? Vaan ainoastaan V-sport kanavien ottelut. Toki onhan tuo edullinen paketti.Nyttemmin kun noihin paketteihin tuli tutustuttua ajatuksella että Liigaa ja änäriä näkis, niin Telialtahan tuo on vaan otettava, kun liittymäasiakkaalle 29.90 eli ei oikesstaan maksa mitään.
Näin se käsittääkseni tosiaan on, mutta omiin tarpeisiin riittävä kun en mitään tiettyä joukkuetta seuraa, ja lähinnä riittää että aamuyöstä jonkun pelin sais katella ennen hommiin lähtöä. Liigan päätyttyä voi sitten vaihtaa Viaplaylle ni saa sitten valita poffi pelit.Tuossa paketissa homma taitaa mennä niin, että kaikkia änäri pelejä ei nää? Vaan ainoastaan V-sport kanavien ottelut. Toki onhan tuo edullinen paketti.