Jos ei urheilu kiinnosta, ei kannata tilata CMoren urheilupakettia. Päästiin taas pizzan pariin.Eli ei menetä mitään? Onneksi tässä on aikaa vielä ämpyillä mitä tilaa ja mistä.
Jos ei urheilu kiinnosta, ei kannata tilata CMoren urheilupakettia. Päästiin taas pizzan pariin.Eli ei menetä mitään? Onneksi tässä on aikaa vielä ämpyillä mitä tilaa ja mistä.
Hyvä pitsa on kyllä hyvää, keskivartalolihavuuttani voisin syyttää pitsan hyvyydestä, mutta täältä perslävestä pitsan löytämiseen käytettävä energia ylittänee itse ruoassa olevan energiamäärän.Jos ei urheilu kiinnosta, ei kannata tilata CMoren urheilupakettia. Päästiin taas pizzan pariin.
Tiedätkö onnistuuko kahdelta laitteelta samanaikaisesti katsominen?
On.Päätin nyt tilata isomman sisällön vuoksi C morelta totalin.
Kysymys kuuluukin, onko kuvanlaatu ollut mielestänne hyvää jos on katsonut esim suoraan telkkarin sisäisen C Moren kautta?
Kokemuksia android tv:lla ja webosilla ja kuvanlaatu tyylii samaa ku normi tvn hd kanavilla.Päätin nyt tilata isomman sisällön vuoksi C morelta totalin.
Kysymys kuuluukin, onko kuvanlaatu ollut mielestänne hyvää jos on katsonut esim suoraan telkkarin sisäisen C Moren kautta?
Itsellä pätkii välillä, mutta oon aina laittanu netin piikkiin.Päätin nyt tilata isomman sisällön vuoksi C morelta totalin.
WebOs LG:ltä täällä, Toivottavasti pelaa hyvinKokemuksia android tv:lla ja webosilla ja kuvanlaatu tyylii samaa ku normi tvn hd kanavilla.
Telian liittymän omistajalle C More Total+ viisi euroa halvemmalla Telian laskutuksen kautta, eli 29,95 €/kk. Löytyy, kun kirjautuu tunnuksilla Telian sivuille.
Mitään muuta ei kannata harkita, jos vähänkään katsoo myös muuta kuin lätkää ja arvostaa kuvanlaatua.
CMoren muu viihdetarjonta on Netflixi/HBO/Disney+ - tilaajana melko yhdentekevää.Telian liittymän omistajalle C More Total+ viisi euroa halvemmalla Telian laskutuksen kautta, eli 29,95 €/kk. Löytyy, kun kirjautuu tunnuksilla Telian sivuille.
Mitään muuta ei kannata harkita, jos vähänkään katsoo myös muuta kuin lätkää ja arvostaa kuvanlaatua.
Naimisissa Otso Rantakarin kanssa, eli tietää jääkiekosta kaiken.Mitä helvettiä Viivi Pumpanen tekee missään kiekkotiimissä?
Itse odotin Extreme Duudsoneja studiotiimiin mutta kai Viivikin menee paremman puutteessa.
Taitaapi Viivi olla vain mukana Liivikin ja Vallinin reissuilla ympäri paikkakuntia.Itse odotin Extreme Duudsoneja studiotiimiin mutta kai Viivikin menee paremman puutteessa.
Nopealla laskennalla vapailla kanavilla tulee syyskaudella näkyviin joukkueiden otteluita seuraavasti:
HIFK ja Tappara 5 kpl
TPS 4 kpl
Ilves, JYP ja Kärpät 3 kpl
KooKoo ja Pelicans 2 kpl
HPK, Lukko, SaiPa ja Sport 1 kpl
Ässät 0 kpl
Kevätkaudella tasaantunee, mutta onhan tuossa jo tiettyä epäsuhtaa.
Jaahas, kaksi missiä tullut mukaan eli Pumpanen ja Voronkova. Mielenkiinnolla odotan mikä mahtaa leidien rooli olla.
Jaahas, kaksi missiä tullut mukaan eli Pumpanen ja Voronkova. Mielenkiinnolla odotan mikä mahtaa leidien rooli olla.