Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 946 070
  • 23 567

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän tuossa olisi Telialla hyvä sauma painaa rahaa, kun myisi UHD-passia CC Ultralle. Ainakin itse voisin siitä maksaa hyvin 10 eur lisää kuussa. Sen sijaan Telian Digiboksia en tule ottamaan, enkä usko niitä menevän kaupaksi aggressiivisesta myynnistä huolimatta.

Kuten tuo täällä julkaistu tutkimus näytti, niin CC on todella yleinen ja suosittu tapa katsoa Liigaa.
 

emz1

Jäsen
Kyllähän tuossa olisi Telialla hyvä sauma painaa rahaa, kun myisi UHD-passia CC Ultralle. Ainakin itse voisin siitä maksaa hyvin 10 eur lisää kuussa. Sen sijaan Telian Digiboksia en tule ottamaan, enkä usko niitä menevän kaupaksi aggressiivisesta myynnistä huolimatta.

Kuten tuo täällä julkaistu tutkimus näytti, niin CC on todella yleinen ja suosittu tapa katsoa Liigaa.
Telian keskustelupalstalta selviää, että Liigapassi UHD:n hinta on lipsahtanut vahingossa jollekin infosivustolle ja siellä myös myönnetään että sellainen on tulossa.

https://yhteiso.telia.fi/t5/Liiga-k...uohjelma-selostajat-ja-UHD-matsit/td-p/188408

EDIT. En tosin tiedä, että onko mahdollista ostaa sovellusmuodossa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: msg

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Telian keskustelupalstalta selviää, että Liigapassi UHD:n hinta on lipsahtanut vahingossa jollekin infosivustolle ja siellä myös myönnetään että sellainen on tulossa.

https://yhteiso.telia.fi/t5/Liiga-k...uohjelma-selostajat-ja-UHD-matsit/td-p/188408

EDIT. En tosin tiedä, että onko mahdollista ostaa sovellusmuodossa.

Tuollainen UHD-passi tulee varmasti myyntiin, mutta vaatii kylkeen Telia TV Digiboksin.

Itse ajoin takaa sitä, että UHD-passi tulisi saataville CC Ultran kautta.
 
4

444

Suositan aina kaikissa laitehankinnoissa miettimään useampia vuosia eteenpäin, Toki jokainen tekee itselleen parhaiten sopivat valinnat.



//Niko
Hei //Niko,
Voisitko ystävällisesti lähettää tämän suosituksen myös työnantajallesi? Telialla on jokin kummallinen fiksaatio tuollaisia aataminaikaisia tikipokseja kohtaan, vaikka tulevaisuus eittämättä on Chromecastin ja Apple TV:n kaltaisissa tuotteissa. Noin niinkuin meitä, jotka olemme miettineet useampia vuosia eteenpäin, ajatellen tuo olisi hirmuisen jättekiva juttu.
Saman suosituksen voisi laajentaa koskemaan myös laskutusta, jotta yhä useampi voisi liittyä asiakkaaksenne. Koska korttimaksu on todella harvassa paikassa käytössä, niin sille tulisi luonnollisesti kehittää jokin oma ratkaisu. Nämä kehityskustannukset voisi sitten vaikka jyvittää niille, jotka edelleen haluavat laskuja sen automaattiveloituksen sijaan.

Telian keskustelupalstalta selviää, että Liigapassi UHD:n hinta on lipsahtanut vahingossa jollekin infosivustolle ja siellä myös myönnetään että sellainen on tulossa.

https://yhteiso.telia.fi/t5/Liiga-k...uohjelma-selostajat-ja-UHD-matsit/td-p/188408

EDIT. En tosin tiedä, että onko mahdollista ostaa sovellusmuodossa.
Ja sieltä lyhyesti ja ytimekkäästi: Liigapassi UHD 29,90€/kk, saatavilla Telian digibokseille operaattorista riippumatta. Tämä siis linkitetyn keskustelun moderaattori SannaMKoon lausumana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: msg

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Ja sieltä lyhyesti ja ytimekkäästi: Liigapassi UHD 29,90€/kk, saatavilla Telian digibokseille operaattorista riippumatta. Tämä siis linkitetyn keskustelun moderaattori SannaMKoon lausumana.
Itse voisin aivan hyvin maksaa tuon 5€ ekstraa siitä, että kuvanlaatu olisi joka matsissa 4K. Tosin tuosta näköjään puuttui joukkuepassivaihtoehto, tieto siitä, onko ylipäätään jokainen matsi 4K (vahvasti epäilen, että ei ole) ja sekin toki rajaa minut pois, että eihän tuo toimi kuin tuon boksin kautta, jota en missään nimessä aio ostaa...
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täytyy se myöntää että on Telia sitkeä pakottamaan omia tuotteitaan. Ensin yritettiin UHD:tä omille laajakaista asiakkaille, ei myynyt, nyt laajennetaan pikkuhiljaa muille laajakaistoille ja myös mobiilinetitkin riittää. Digiboksin kyllä tarttee kun ei ole tarvittavia koodereita firmalla. On ne pirulauta sinnikkäitä. Olisi yhtä sinnikäs myös oikeasti palvelemaan asiakkaita niin saattaisi ottaa markkinat haltuun.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Siitähän joutuu maksamaan nyt 15€ extraa liigapassi-asiakkaille (+5€/kk uhd ja 10€/kk digipoksin "vuokra", joka maksetaan muuten kesältäkin + 30€ toimitusmaksu). 20€/kk joukkuepassin asiakkaille lisää, toki näkee muidenkin joukkueiden pelit. Kesäaika + toimitusmaksun voi myös ajatella "könttänä", eli kesäkuu, heinäkuu ja elokuu x2 = 60€ + 30€ toimitusmaksu. Eli 90€ tai 45€ kausi extraa. Lisäksi 5-10€/kk lisää
 

Mailman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jokaisella on tietysti luovuttamaton oikeus näkämyksiinsä. Silti. Aivan uskomaton keskusteluketju.

Mää oon (Samsung Galaxy S7-10) Android-Chromecastilla yhden kauden kokemusten jälkeen erittäin tyytyväinen Telian palveluihin. Kuvanlaatu OK, viive toki kiusallisen pitkä, mutta piruako hengailla somessa pelin (erien) aikana? Jos se on jollekin ns. must, niin varmaan on iso ongelma. Mulle ei.

Laskutus. Joo, ei paras mahdollnen. Mutta avautua tästä järkyttävänä ongelmana satojen ja satojen viestien settinä on musta aivan käsittämätöntä. Määkin toki ihmettelin ja otin asiakaspalveluun yhteyttä koskien heinäkuun laskun häntiä. Ja ei, en ihan ymmärtänyt perusteluita. Mutta epäselvyys oli 2,69 erurosta.

Kyllä mun perse vuositasolla kestää sen. Enkä oo edes varma, oliko se edes väärin laskutettu.

Mutta. Jatkakaa! Sivu 414 on juuri tuloillaan.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mää oon (Samsung Galaxy S7-10) Android-Chromecastilla yhden kauden kokemusten jälkeen erittäin tyytyväinen Telian palveluihin. Kuvanlaatu OK, viive toki kiusallisen pitkä, mutta piruako hengailla somessa pelin (erien) aikana? Jos se on jollekin ns. must, niin varmaan on iso ongelma. Mulle ei.
Kyseessähän ei ole pelkkä somessa hengailu, vaan esim. liveveto ja toki sekin jos haluaa vaikka liigan sivuja pitää auki samalla niin aika mahdotonta tuo on jos peli on minuuttitolkulla jäljessä televisiossa. Ihan oikeasti se ei ole mikään ratkaisu että "älä pidä sivuja auki", koska nykypäivänä tuollainen monen minuutin viive on suorastaan käsittämätön.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyseessähän ei ole pelkkä somessa hengailu, vaan esim. liveveto ja toki sekin jos haluaa vaikka liigan sivuja pitää auki samalla niin aika mahdotonta tuo on jos peli on minuuttitolkulla jäljessä televisiossa. Ihan oikeasti se ei ole mikään ratkaisu että "älä pidä sivuja auki", koska nykypäivänä tuollainen monen minuutin viive on suorastaan käsittämätön.

Juurikin näin. Viive on todella kiusallinen - varsinkin meille, jotka tykkäävät esim. oman joukkueen pelin ratketessa (jos Tappara on viiden maalin tappiolla niin yleensä käännän katsomaan jonkun toisen joukkueen peliä) siirtyä seuraamaan muita pelejä. On erittäin häiritsevää esim. playoffeissa siirtyä katsomaan jonkun toisen jatkoaikaa, kun olet jo kuullut puhelimesta kilahduksen Liigan sivuilta. Tapparallakin on älykiekkosovellus, jonka kautta kulkee myös tulosdataa. Ilmoitusten hiljentäminen käytännössä poistaa mielekkyyden käyttää koko sovellusta.

Ymmärtäisin vielä, jos viive olisi mallia inhimillinen - esim. 30 sekuntia. Telian viive voi olla jopa kolme tai neljä minuuttia pahimmillaan.
 

Mailman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo. Oikeastaan tuo ei ollut mun pointti. Jos live-veto suhteessa kiistatta pitkään viiveeseen on Telian asikkaiden pääongelma, OK. Sehän on parannusta vaativa ongelma. Ei kahta puhetta.

Mutta. Mun mielestä näiden kohta 414 sivun aikana isoon rooliin on noussut laskutus. Ei se munkaan mielestä oo luokkaa Netflix. Mutta että jeesustella vuositasolla jostain luokkaa 3-6 euron "epäselvyyksistä" on mun makuun kauniisti sanottuna lapsellista.

Yleisimmin. Ikään kuin näillä palstoilla toinen toistaan tukien ja kannustaen haluttaisiin luoda ns. palstatotuus, että kaikki Telialla on perseestä. Mun asiakaskokemuksen perusteella kaikki ei ole. Parannettavaa toki on, mutta kaikki ei oo perseestä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Telia lupasi ummet sekä lammet, mutta tulos oli varsin keskinkertainen ja mielestäni hyvinkin vajaa. Eniten häiritsevä asia koko Teliassa oli ainakin Rauman pelit. Kuvanlaatu ihan ok, mutta kameratyöskentely aivan sitä samaa paskaa mitä Urhon ja Ruudun aikana, vaikka piti olla ties kuinka monet uudet kamerat hallissa.

Tulevaksi kaudeksi ostin kausikortin Lukolta, joten jäänee vähälle kotipelien katsominen Telian kautta. Hinta ei ole mitenkään häiritsevä ja UHD-laadusta sekä kunnon katselukokemuksesta olisin helposti valmis maksamaan vaikka 35 euroa kuukaudessa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta. Mun mielestä näiden kohta 414 sivun aikana isoon rooliin on noussut laskutus. Ei se munkaan mielestä oo luokkaa Netflix. Mutta että jeesustella vuositasolla jostain luokkaa 3-6 euron "epäselvyyksistä" on mun makuun kauniisti sanottuna lapsellista.

Yleisimmin. Ikään kuin näillä palstoilla toinen toistaan tukien ja kannustaen haluttaisiin luoda ns. palstatotuus, että kaikki Telialla on perseestä. Mun asiakaskokemuksen perusteella kaikki ei ole. Parannettavaa toki on, mutta kaikki ei oo perseestä.
Kuten täällä on ehkä tuhanteen kertaan todettu, niin kyse ei ole niistä muutamista euroista, vaan periaatteesta. Siitä periaatteesta, että Telia valehtelee ja kohtelee asiakkaitaan huonosti, joka ei ole sitten asiakkaiden mielestä ok.

Juuri sinun kaltaistesi asiakkaiden vuoksi yritykset voivat tällaista toimintaa harjoittaa ja tehdä miljoonia euroja huijaamalla ihmisiä. Jos kaikki olisivat yhtä suvaitsevaisia kuin sinä, niin tällainen toiminta lisääntyisi jatkuvasti ja yritysten johtoportaassa naureskeltaisiin matkalla pankkiin aina vain enemmän.

Ja käytännössä lähes jokainen pahimmistakin kriitikoista on täällä puhunut myös niistä asioista, mitkä Telia on hoitanut hyvin. En ole huomannut oikeastaan yhtäkään kirjoittajaa, jonka näkemyksen mukaan "kaikki Telialla on perseestä". Ongelmat ovat vain suuria, kun ne liittyvät yrityksen toiminnan rehellisyyteen tai paremminkin sen puutteeseen.

Jos sinun mielestäsi asiakkaiden vedättäminen ja sillä rahan tekeminen on ok, niin mihin vedät rajan?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Joo. Oikeastaan tuo ei ollut mun pointti. Jos live-veto suhteessa kiistatta pitkään viiveeseen on Telian asikkaiden pääongelma, OK. Sehän on parannusta vaativa ongelma. Ei kahta puhetta.

Mutta. Mun mielestä näiden kohta 414 sivun aikana isoon rooliin on noussut laskutus. Ei se munkaan mielestä oo luokkaa Netflix. Mutta että jeesustella vuositasolla jostain luokkaa 3-6 euron "epäselvyyksistä" on mun makuun kauniisti sanottuna lapsellista.
Voin korjata. Se ei ole lapsellista.

Kyseessä on ennemmin 1 300 000 - 1 600 000 euron epäselvyys, kun puhutaan koko asiakaskunnasta.

Olen liki satavarma, että suurin osa Telian asiakkaista ei tiedä noista laskutuksen yksityiskohdista kovinkaan paljon. Ja siksi Telia voikin laskuttaa miljoonan verran extraa antaen vastineena - niin - ei juurikaan mitään.

Rehellinen toimintamalli olisi sellainen, että laskutus loppuu siihen päivään, kun pelit loppuvat ja alkaa sinä päivänä, kun pelit alkavat. Noin yksityiskohtiin tässä tarkemmin menemättä.

Yhtä ainutta hyvää perustelua en ole saanut sille miksi liigapassista laskutetaan vaikka ensi syyskuun alun osalta noin kolmasosakuukauden hinta ennen kuin runkosarjan käynnistyy. Näkeehän sillä ilmeisesti kolme joidenkin joukkueiden harjoituspeliä ja yhden ennakkolähetyksen.

Jos jokaiselta asiakkaalta kysyisi haluatko maksaa tuollaisesta liki 10 euroa, niin +90% vastaisi, että ei halua.

Rehellisyys ja hyvä asiakaspalvelu ovat oleellisimpia osia tällaisen palveluntarjoajan konseptissa. Ihmettelen miksi Telia pyrkii käyttämään asiakkaille hyvin epäselviä metodeja, mitkä aiheuttavat lähinnä suuttumusta asiakkaissa.

Suomalainen mentaliteetti on vain näin vähän vitsillä sanottuna sellainen, että "jos sä kusetat multa kympin, niin tulee turpaan, mutta jos olet mulle oikein mukava, niin kyllä mulla on viiskymppiä heittää ihan tuota vaan".
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Telia lupasi ummet sekä lammet, mutta tulos oli varsin keskinkertainen ja mielestäni hyvinkin vajaa. Eniten häiritsevä asia koko Teliassa oli ainakin Rauman pelit. Kuvanlaatu ihan ok, mutta kameratyöskentely aivan sitä samaa paskaa mitä Urhon ja Ruudun aikana, vaikka piti olla ties kuinka monet uudet kamerat hallissa.

Tulevaksi kaudeksi ostin kausikortin Lukolta, joten jäänee vähälle kotipelien katsominen Telian kautta. Hinta ei ole mitenkään häiritsevä ja UHD-laadusta sekä kunnon katselukokemuksesta olisin helposti valmis maksamaan vaikka 35 euroa kuukaudessa.
Ei hyvilläkään kameroilla ihmeitä tehdä jos on paskat ja ammattitaidottomat kameramiehet/kuvaajat. Samat kuvaajathan Telialla on pääosin kuin oli Ruudulla.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Rehellinen toimintamalli olisi sellainen, että laskutus loppuu siihen päivään, kun pelit loppuvat ja alkaa sinä päivänä, kun pelit alkavat. Noin yksityiskohtiin tässä tarkemmin menemättä.

Yhtä ainutta hyvää perustelua en ole saanut sille miksi liigapassista laskutetaan vaikka ensi syyskuun alun osalta noin kolmasosakuukauden hinta ennen kuin runkosarjan käynnistyy. Näkeehän sillä ilmeisesti kolme joidenkin joukkueiden harjoituspeliä ja yhden ennakkolähetyksen.

Jos jokaiselta asiakkaalta kysyisi haluatko maksaa tuollaisesta liki 10 euroa, niin +90% vastaisi, että ei halua.

Rehellisyys ja hyvä asiakaspalvelu ovat oleellisimpia osia tällaisen palveluntarjoajan konseptissa. Ihmettelen miksi Telia pyrkii käyttämään asiakkaille hyvin epäselviä metodeja, mitkä aiheuttavat lähinnä suuttumusta asiakkaissa.
Jos tuo liigapassikin olisi suoraan 200€ kausi, eli 25€ x 8kk (toukokuun jätin nyt pois), niin en usko että tuosta kauheasti tulisi sanomista. Tai joukkuepassi voisi olla 160€, jolla näkee sitten oman joukkueen pelit. Jos oman joukkueen pelit loppuvat, niin liigalive-kanava (yms) voisi silti näkyä.

Rahaa tulisi suurinpiirtein saman verran, tilanne olisi kaikille selvä ja toiminta läpinäkyvää, eikä turhaan tarvitse kikkailla paketin päättämisillä yms. Kun normaali maksumenettely on Telialle ilmeisesti liian vaikeaa, niin tarvitaan muita vaihtoehtoja.

Lisäksi digipoksiin pakottaminen jos haluaa katsoa UHD:tä on täysin perseestä, kun lähetyksille on ilmeisesti tulossa vielä oma korotettu hintansa.
 

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Jotain hyvääkin tuossa viiveessä on.
Kuuntelen paljon pelejä kotona radiosta kun projektoin tallissa jotain. Radiossa kun maali tai joku muu katsomisen arvoinen tapahtuu ehtii hyvin olkkariin katsomaan livenä. Perhe tosin arvaa aina miksi tulen sisälle.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo. Oikeastaan tuo ei ollut mun pointti. Jos live-veto suhteessa kiistatta pitkään viiveeseen on Telian asikkaiden pääongelma, OK. Sehän on parannusta vaativa ongelma. Ei kahta puhetta.

Mutta. Mun mielestä näiden kohta 414 sivun aikana isoon rooliin on noussut laskutus. Ei se munkaan mielestä oo luokkaa Netflix. Mutta että jeesustella vuositasolla jostain luokkaa 3-6 euron "epäselvyyksistä" on mun makuun kauniisti sanottuna lapsellista.

Yleisimmin. Ikään kuin näillä palstoilla toinen toistaan tukien ja kannustaen haluttaisiin luoda ns. palstatotuus, että kaikki Telialla on perseestä. Mun asiakaskokemuksen perusteella kaikki ei ole. Parannettavaa toki on, mutta kaikki ei oo perseestä.

Tää on monimutkainen asia. Maksukyky ei ole se mistä ihmiset oikeasti murjottaa. Kuten kyselystä käy ilmi ehdottomasti suurin ongelma on viestintä.

Viestinnän tulee Suomessa olla aina avointa ja rehellistä sekä selkeää ja siinä Telia on epäonnistunut.

Markkinointi on käyttänyt seuraavia sloganeita:
-2018 - preseason ennakkotilaajille veloituksetta

Tämä on huijaus, koska tilaushetkellä ennakkotilaajille annettiin väärää tietoa, koska kyseessä olivat ainoastaan elokuun pelit ja laskutus avattiin 1.9. Tilanne tarkennettiin vasta heinäkuussa 2018, vaikka tilaus oli tehty toukokuussa.

-maksat ainoastaan kun pelataan
Ei pidä paikkaansa. Maksat puolikkaan siitä kuusta, kun pelit loppuu. Tämä tieto tuli helmikuussa 2019 eli jälleen kerran raivostuttavan myöhään, laskutuksen voi suunnitella vaikka kuinka ennakkoon ja kertoa kaikki asiat heti tilaushetkellä. Uusi tuote ei pelasta, jos ehtoja muutetaan kesken.

Nämä eivät ole ainoita. Ongelma on se viestintä ja sen tarkkuus. Olisi ollut lähtökohtaisesti täysin ok, jos Telia olisi kertonut maksuautomaatista kauden lopussa ja alussa ennakkoon. Tällöin sen 15e olisi voinut maksaa. Nyt kerrotaan sitä mukaan kun tehdään ja se ei luottamusta kyllä tuo.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä mun perse vuositasolla kestää sen. Enkä oo edes varma, oliko se edes väärin laskutettu.

Tästä on jo moni kertonutkin että kyse ei ole yksittäisen asiakkaan maksukyvystä. Voin vaikka käydä tänään heittämässä 5€ oikeaan kaivoon. Perse kestää kyllä.

Jos näet kaupassa pienen pojan varastamassa omenan, näet tämän ja annat hänelle 5€ tuosta vaan. Mitä luulet varastaako tämä poika seuraavalla kerralla ja ottaako hän jopa kaksi omenaa?
Taasen jos näet samaisen pojan avaamassa vaikka oven vanhukselle, näet tämän ja annat taas 5€ ulkopuolisena henkilönä. Avaako hän myös seuraavalla kerralla?

Perse kyllä kestää mutta systemaattinen kusetus jatkuu ja jopa pahentuu jos sitä katsotaan läpisormien. Se että Telian tarjoama kokonaisuus on välttävällä tasolla ei oikein riitä.
 
4

444

Jos tuo liigapassikin olisi suoraan 200€ kausi, eli 25€ x 8kk (toukokuun jätin nyt pois), niin en usko että tuosta kauheasti tulisi sanomista. Tai joukkuepassi voisi olla 160€, jolla näkee sitten oman joukkueen pelit. Jos oman joukkueen pelit loppuvat, niin liigalive-kanava (yms) voisi silti näkyä.
Juuri näin. Suurin ongelma ei ole se hinta, vaan se, miten sitä veivataan ja säädetään. Tuo 25€ * 8 = 200€ sisältäen koko Liigakauden ilman mitään säätämistä olisi oikeasti hyvä lupaus. Ei jäisi mitään napinaa yksittäisen kuukauden hinnasta, kun laskutus olisi kausikohtainen.

Tämän hetken mallissa ongelma on mm. se suoranainen valehtelu preseasonin osalta. ”Preseason pelit maksutta” tarkoittaa sitä, että niistä maksaa 6€ ja hilut päälle enemmän kuin se, joka käynnistää tilauksen kauden alkaessa ja lopettaa sen kauden päättyessä ja tilaa preseason erikseen. Eli ilmainen muuttuu muotoon ”maksat enemmän”. Se että tuolla kuudella eurolla saa sitten tilalle jonkun päälle liimatun kausiennakon syyskuussa ei ole mitään viheltävän vitun väliä, kun esim. Tapparan joukkuepassilla olet sillä ylimääräisellä kuudella eurolla saanut seurata 0 preseason-ottelua. Ja luonnollisesti se kausi täytyy lisäksi aktivoida itse, jos vain kykenee. Paitsi jos kuuluu siihen osaan, jolle se tehdään automaattisesti.

Kiinteä hinta, automaattiset aktivoinnit ja maksu sitten kortilla, laskulla, pay palilla, mobile paylla, oravannahoilla, luonnossa, you name it. Tän firman historia ulottuu 1800-luvulle, ja vielä pitää opettaa perusasioita.
 

sensori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tulostietoja julkaistiin Telialta.
Liikevaihto kasvoi Suomessa, tulos tippui kolmanneksella.
Juna taitaa edetä suunnitelman mukaan, mitään ei tarvitse muuttaa.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ylen uutinen Telian tuloksesta: https://yle.fi/uutiset/3-10883041

"Telian mukaan Suomen jääkiekon Liigan televisiointi onnistui hyvin asiakashankinnassa, mikä yhtiön mukaan antaa hyvät lähtökohdat tulevalle kiekkokaudelle."

Tämä on juuri sen kaltainen kommentti, joka kertoo ettei kaikki ole hyvin. Asiakastyytyväisyys on ottanut varmasti paljon takapakkia ja "asiakashankinta" on todellisuudessa onnistunut erittäin huonosti. Toki uusia asiakkaita on saatu Liigan kiinnostavuuden myötä runsaasti, mutta ei lähimainkaan niin paljon kuin olisi voitu saada. Uskaltaisin väittää, että Telia on saanut Liigan myötä asiakkaita lisää pitkälti sen minimimäärän, mitä Liiga tuotteena tuo väkisinkin sisään, mutta ei yhtään enempää.

Ja ne lähtökohdat tulevalle kaudelle? No ne ovat huonommat, kuin ensimmäiselle kaudelle. Ja se jos joku on paska suoritus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös