Kyllä se siitä alkaa kasvaa kun ikää tulee lisää.Voi kun olisinkin töissä Telialla, lähinnä nauran vaan partaani (jos sellaisen omistaisin) teidän mussukoiden kirjoituksille.
Kyllä se siitä alkaa kasvaa kun ikää tulee lisää.Voi kun olisinkin töissä Telialla, lähinnä nauran vaan partaani (jos sellaisen omistaisin) teidän mussukoiden kirjoituksille.
Hyvä juttu tässä on se, että saat iloa elämääsi edes jostain.Voi kun olisinkin töissä Telialla, lähinnä nauran vaan partaani (jos sellaisen omistaisin) teidän mussukoiden kirjoituksille.
Hyvä juttu tässä on se, että saat iloa elämääsi edes jostain.
Luin viestisi useampaan kertaan uudestaan, ja yritin nauramista samanaikaisesti. Epäonnistuin.
No nyt päästiin ytimeen! Suoraan Telian toiminnasta Kärppien liiganousuihin. Joku voisi väittää viestiesi tason jopa heikentyneen.Joo ei kuulunutkaan nauraa, oli ihan totisinta totta tuo, vähän kuin aikanaan kärppien ensimmäinen yritys takaisin liigakartalle:)
Mä tykkäsin siitä viestistä. Tosin ironisesti, oletan sen olevan erotettavissa tavallisesta tykkäyksestä.Telian toiminnan kritisointi on aivan hyväksyttävää, mutta viestien tason soisi olevan hivenen, tai oikeastaan aika paljonkin korkeampi, kuin mitä nimimerkki @Hikiset kyynärit tuossa edellä on esittänyt.
Tämän ketjun taso tiivistettiin tuohon viestiin.Nyt on kyllä niin luokatonta paskaa, että harvoin saa tälläistä lukea mistään ketjusta. No, ethän sinä nolaa kuin itsesi - taas.
Tämän ketjun taso tiivistettiin tuohon viestiin.
Ei niin, sen on pilannut jo aikaa sitten muut viestit.Kuinka niin? Tämä ketjuhan on ollut mitä parhainta viihdettä. Tuo viesti sen sijaan oli sen sijaan ala-arvoinen. Onneksi ketjua ei yksi viesti pilaa.
Minunkin mielestäni eriävät mielipiteet on tosi inhottavia ja ihan typeriä. Ja on tosi munatonta olla minun kanssani eri mieltä nimimerkin takaa. Ihan varmasti eivät uskaltaisi olla sitä livenä. Ni!Ei niin, sen on pilannut jo aikaa sitten muut viestit.
Ketju ei ole enää mitään viihdettä vaan samaa ala-arvoista paskaa mitä jatkunut pidemmän aikaa. Sen verta paskaa, että yhdelläkään ei olisi munaa laittaa samoja oman nimensä takaa.
Nimimerkkien takaa on helppo huudella
@Telia, onko tiedossa tulevan kauden osalta, tarvitseeko yhä 4K-lähetyksiä varten olla Liigapassi?
Varmaan boksikauppa (99€) käy kuumana.Ilmoitamme UHD-lähetysten tarkemmat määrät ja muut speksit passeja myöten lähempänä kauden alkua. UHD-lähetyksiä aletaan lähettämään sitten runkosarjan alusta.
//Liisa
Ilmoitamme UHD-lähetysten tarkemmat määrät ja muut speksit passeja myöten lähempänä kauden alkua. UHD-lähetyksiä aletaan lähettämään sitten runkosarjan alusta.
//Liisa
Tuosta kannattaa ohjeistaa myös Telian omaa myyntihenkilöstöä. Ainakin minulle on aggressiivisesti kaupiteltu Telian UHD-digiboksia, vaikka Telian nettiä ei ole saatavilla. Ainakaan toistaiseksi UHD-lähetyksiä ei voi katsella ilman Telian kaistaa tai Telian Kaapeli-tv:ta, vaikka myyjä on muuta väittänyt. Kannattaa myös huomioida, että ilman Telian kaistaa ei Telian digiboksin kautta voi katsella edes kaikkia ilmaiskanavia.
Sen verran myyjät ovat kertoneet, että Chromecastille ei ole UHD-tukea tulossa lähitulevaisuudessa, vaan kehitys painottuu Telian Digiboksille.
Se on ihan hyvä vaihtoehto ja sitä kautta saa paljon muitakin sovelluksia käyttöön omaan televisioon, mitä ei välttämättä television sovellusvalikoimista löydy. Chromecastista on tarjolla perusversio ja 4K kuvanlaatuun kykenevä Ultra versio. Molemmat on toki ihan toimivia pelejä, muttra itse olen suositellut tuota Ultraa siitä syystä, että potku riittää varmasti pidemmälle tulevaisuuteen ja pääsee hyödyntämään joskus myös 4K laadulla olevia sisältöjä :)
Niko / Telia
Niinhän se on, selvästi tarkoituksena myydä niitä bokseja, mikään HTML5 kehitysongelmat yms eivät voi olla syynä. Tietysti jos tarpeeksi moni äänestää kukkarollaan*, niin äkkiäkös UHD tuodaan myös Chromecastille ja Apple tv:lle. Siitähän se on kiinni.On kyllä täyttä paskaa, ettei UHD tule Chromecastille saataville.
On kyllä täyttä paskaa, ettei UHD tule Chromecastille saataville.
Itsekin päädyin hankkimaan Ultran nimenomaan tulevaa 4K laatua varten. Nyt ilmeisesti sitä ei olekaan Telialta tulossa vai miten on Niko?
valokuidun kautta katselijat olisivat tyytyväisiä, mutta suurella osalla tämä ei toimisi
Tästä huolimatta olen nyt tehnyt päätöksen, että tulevan kauden alussa en tilaa Telialta liigaa. Pyrin edelleen otteluita näkemään kavereiden avustuksella yms, mutta itse en toistaiseksi halua maksaa Telian suuntaan yhtäkään ylimääräistä latia.
Enkä ole ainoa, joka on tällaisen päätöksen lähipiirissäni tehnyt. Toivottavasti Telia alkaa hiljalleen heräilemään todellisuuteen ja lopettaa asiakkaidensa aliarvioimisen.
Kuinka moni näistä on Liigatilaajia? Vähän tosin epäilen, ettet ihan tarkalleen ymmärtänyt vastausta, joten on vain helppo sanoa sitä "selitykseksi"Traficomin mukaan Suomen kotitalouksissa oli vuoden 2018 lopulla 1,5 miljoonaa kiinteän verkon laajakaistaliittymää, joista 36 % oli vähintään 100-megaisia, joten aika suurella osalla tämä toimisi, varsinkin kun määrä kasvanee koko ajan erityisesti valokuituliittymissä.
Mutta jostainhan ne selitykset aina pitää kaivaa.