Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 909 190
  • 23 440

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämähän ei ollut tilanne, vaan tilausvahvistuksessa (ja ainakin netissä tilausta tehdessä) oli alunperinkin oikeat tiedot ja sanamuodot. Myöhemmässä mainosviestissä - ja markkinoinnissa muutenkin - sama asia oli sitten ilmaistu siten että asiakas pystyi sen helposti ymmärtämään väärin.
Ja tämähän ei ole totta. Tilausvahvistuksen teksti oli ok, mutta markkinointiviestit ja -tekstit olivat väärin muistaakseni elokuulle asti. Vasta silloin niitä lähdettiin korjaamaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja tämähän ei ole totta. Tilausvahvistuksen teksti oli ok, mutta markkinointiviestit ja -tekstit olivat väärin muistaakseni elokuulle asti. Vasta silloin niitä lähdettiin korjaamaan.
Siis mikä ei ole totta?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se että vain myöhemmässä vaiheessa olisi ollut virheellistä tekstiä markkinoinnissa. Oli nimittäin alusta alkaen.
Eli siis halusin vain korostaa sitä, että ennen elokuun valitussumaa virheellistä tekstiä oli kaikkialla muualla, paitsi tilausvahvistuksessa.
Enhän minä kirjoittanut että vain myöhemmässä vaiheessa olisi ollut virheellistä tietoa. Kirjoitin että myöhemmin tulleessa mainosviestissä oli helposti väärin ymmärrettävää tietoa. Lisäksi kirjoitin että markkinoinnissa muutenkin oli helposti väärin ymmärrettävää tietoa. Viesti oli siis totta.

Muistikuvani ovat hatarat, mutta eikös tämä mennyt oikeastaan niin, että vasta elokuussa joku tajusi, että on ylipäätään mahdollista tilata pelit niin, että syyskuulta maksaa vasta pelien alkaessa. En sitten tiedä, onko Telian vastuulla kertoa asiakkaalle, miten pelit saa mahdollisimman halvalla näkyviin, ts irtisanomalla paketin aina minimitilausjakson täyttyessä ja tilaamalla uudestaan vasta sinä päivänä kun seuraava peli on. Ainakin tässä ketjussa Telia koitti parhaansa mukaan olla vastaamatta suoriin kysymyksiin aiheesta, joka vain pahensi hämmennystä.

Taisin aiheesta vitsaillakin silloin, että Teliahan voisi tehdä myös niin, että veloittaisi syyskuusta täyden hinnan myös mattimyöhäisiltä, niin sittenhän harkkapelit olisi ilmaiset, mutta liigapelit tietysti pikkaisen kalliimmat...
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Tässä jo oon sekaisin siitä mitä kukin tarkoittaa, mutta ite tilasin ensimmäisen joukossa saadakseni ennakkotilaajana etua. Alusta lähtien tiesin maksavani syyskuusta 19,90 (joukkuepassi) ja saavani harjoitusottelut ilmaiseksi. Tosin JYPiltä näkyi kaksi harkkapeliä. Joten jos siitä laskee niin harkkapelit maksoi loppuviimein 5€/kpl. Tunsin tulleeni "huijatuksi" kun sitten mattimyöhäset saikin syyskuun puoleen hintaan.

Sitten tuli se korvaushakemuskaavake-farssi ja helmikuussa oli joku lähetysongelma mistä heti Telialta mainittiin etteivät ole korvauksia maksamassa. Tein päätökset ja irtisanoin tilaukseni. Ekat missatut matsit sitten UrhoTV:n alkuajoista.

Ens kaudelle en tilaa ennenkuin täällä lukee useamman kuukauden positiivista tekstiä. Omalta osaltani Telian tappio oli 2x19,90€ ja tulevalta kaudelta ehkä se 8x19,90€.

Itse pelit näkyi omalla kombollani (android+ChtomaCast+TV) lähes ongelmitta, joten hieman harmi että itse operaattori on noin epämiellyttävä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Enhän minä kirjoittanut että vain myöhemmässä vaiheessa olisi ollut virheellistä tietoa. Kirjoitin että myöhemmin tulleessa mainosviestissä oli helposti väärin ymmärrettävää tietoa. Lisäksi kirjoitin että markkinoinnissa muutenkin oli helposti väärin ymmärrettävää tietoa. Viesti oli siis totta.
Mainitsit myös, että netissä olisi tilausvaiheessa ollut oikeaa tekstiä, joka ei pidä paikkansa. Miksi koit tarpeelliseksi korostaa tuota "myöhemmässä" -sanaa, jos mainosviestit olivat sinunkin mielestäsi väärin alusta alkaen?

Ylipäätään minua vähän häiritsee sinun tapasi korostaa tuota tilausvahvistuksen tekstiä, kun tässä on pääosin puhuttu markkinoinnista yleisesti. Tilausvahvistus kun ei siihen markkinointiin suoranaisesti kuulu.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mainitsit myös, että netissä olisi tilausvaiheessa ollut oikeaa tekstiä, joka ei pidä paikkansa.
Onko näin? Yleensä otan ruutukaappaukset Oma Telian tilaussivuista koska sopimusehdot on usein niin erikoisia (esim C More Total pari vuotta ilmaiseksi) mutta tuosta Liigan-tilaussivusta en sattunut ottamaan. Luulisin kuitenkin että siinä oli tilausvahvistuksen kanssa yhtenevät tiedot. Oliko sinulla toisenlaista tietoa?

Miksi koit tarpeelliseksi korostaa tuota "myöhemmässä" -sanaa, jos mainosviestit olivat sinunkin mielestäsi väärin alusta alkaen?
Koska tuota kyseistä mainospostia on tässä nyt pariin otteeseen analysoitu ja se käsittääkseni tuli vain tilaajille, ts myöhemmin kuin tilausvahvistus.

Ylipäätään minua vähän häiritsee sinun tapasi korostaa tuota tilausvahvistuksen tekstiä, kun tässä on pääosin puhuttu markkinoinnista yleisesti. Tilausvahvistus kun ei siihen markkinointiin suoranaisesti kuulu.
Puutuin vaan tuohon kohtaan ijukan viestissä, josta sai kuvan että sopimusehtoja olisi muutettu jälkikäteen tai että siitä olisi tiedotettu mainospostilla. Nämä eivät pitäneet paikkaansa, tilausvahvistuksessa oli oikeat tiedot alusta asti, myöhemmässä mainospostissa oli helposti väärin ymmärrettävät tiedot, kuten markkinoinnissa muutenkin, sekä myöhemmässä että aiemmassa.

Mutta kuten totesin, (älkää nyt suuttuko) tämä johtui oikeastaan siitä että Telian päiväkohtainen laskutussysteemi on asiakkaalle niin suotuisa, ts mahdollisti tuon mattimyöhäistilaamisen. Olisihan Telia voinut tosiaan laittaa syyskuun alusta uusille tilaajille tuplahinnan, jolloin ennakkotilaajien ilmainen harjoituskausi olisi toteutunut, mutta ketä se olisi hyödyttänyt?
Vakavasti puhuen, tietysti kun moka kävi niin oikea ratkaisu Telialta olisi ollut goodwillinä veloittaa ennakkotilaajiltakin vain puolikas syyskuu.
 
4

444

@benicio
Mikä tilaajan tulisi mielestäsi tulkita oikeaksi tiedoksi: tilausvahvistuksessa mainittu asia vai myöhemmin sähköpostitse tiedotettu hinnasto, joka selvästi poikkeaa edullisempaan suuntaan aiemmin mainitusta? Minä elän sellaisessa maailmassa, jossa annettuja tietoja päivitetään, eli jossa myöhemmin annettu tieto korvaa aiemmin annetun tiedon. Maksavan asiakkaan tehtävä ei ole tietää, onko kyse sopimusteknisestä muutoksesta vai pelkästään mainoksessa valehtelemisesta. Ilmainen ei ole ilmainen, jos se maksaa edes puupennin pyöryläisen, eli nämä tiedotteet eivät ole ”tulkinnanvaraisia”, vaan puhtaasti valehtelua.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei mulla @Ishmael oikeastaan mitään uutta sanottavaa. En tiedä mistä hinnastosta puhut, ilmeisesti mm tuosta toukokuisesta kököstä mainosviestistä. En minä ainakaan olettanut että se korvaa tilausvahvistuksen. Vihkoonhan homma meni Telialta, mutta huomautan vielä että osittain koska hinnoittelusysteemi oli (mattimyöhäisille) niin joustava.
 
4

444

Ei mulla @Ishmael oikeastaan mitään uutta sanottavaa. En tiedä mistä hinnastosta puhut, ilmeisesti mm tuosta toukokuisesta kököstä mainosviestistä. En minä ainakaan olettanut että se korvaa tilausvahvistuksen. Vihkoonhan homma meni Telialta, mutta huomautan vielä että osittain koska hinnoittelusysteemi oli (mattimyöhäisille) niin joustava.
Ihan siitä ”hinnastosta”, jossa pitkin kesää mainostetaan ilmaisia harjoituspelejä. Se on yksiselitteisesti valehtelua. On aika helvetin suuri ero, mainostetaanko ”harjoituspelit veloituksetta” vai ”osa harjoituspeleistä veloituksetta”. Jälkimmäinen ei jätä mitenkään sellaista kuvaa, että kaikki olisivat ilmaisia, ensimmäinen puolestaan ei jätä mitään jossiteltavaa sanamuodon sulkiessa muut vaihtoehdot pois.

@Telia olisiko mahdollista saada nähtäväksi niitä lukuisia asiakasviestejä, joita olette sanomanne mukaan lähettäneet asiakkaille koskien tätä tapausta? Siis sellaisia viestejä, joissa selvennätte ”epäselvää” mainontaanne ja korjaatte virheet. Näitä on aiemmin kerrottu lähetetyn useita kappaleita ennen kauden alkua, mutta niistä yksikään ei ole päätynyt esim. minulle. Tarkistin omat asetukseni ja siellä ei ole mitään markkinointikieltoja. Ja outoahan sellaisten löytyminen olisi, kun mainoksia olette kuitenkin lähettäneet tasaisin väliajoin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Telia olisiko mahdollista saada nähtäväksi niitä lukuisia asiakasviestejä, joita olette sanomanne mukaan lähettäneet asiakkaille koskien tätä tapausta? Siis sellaisia viestejä, joissa selvennätte ”epäselvää” mainontaanne ja korjaatte virheet. Näitä on aiemmin kerrottu lähetetyn useita kappaleita ennen kauden alkua, mutta niistä yksikään ei ole päätynyt esim. minulle. Tarkistin omat asetukseni ja siellä ei ole mitään markkinointikieltoja. Ja outoahan sellaisten löytyminen olisi, kun mainoksia olette kuitenkin lähettäneet tasaisin väliajoin.
Minun tietääkseni yhtäkään sellaista viestiä Telia ei ole lähettänyt, jossa olisi selvennetty tai korjattu virheellistä mainontaa. He vain yksinkertaisesti muuttivat mainosviestien tekstiä, mutta suoraan ei tehty selväksi, että kyse olisi korjauksesta tai selvennyksestä aiempiin viesteihin. Telia ei siis tehnyt missään kohtaa asiakkailleen selväksi, että se oli aiemmin käyttänyt virheellistä mainontaa. Keskustelupalstoilla ilmiselvä virhe saatettiin myöntää, mutta millään tavoin julkisesti sitä ei myönnetty tai tehty selväksi niille asiakkaille, jotka eivät keskusteluita seuraa.

Tämä on toki vain oma käsitykseni, sillä en muista nähneeni yhtäkään korjausviestiä Telialta. Voin toki olla väärässäkin, mutta haluaisin siinä tapauksessa nähdä sellaisen viestin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei sitä minustakaan myönnetty, vaan päinvastoin suoriin kysymyksiin jätettiin tälläkin palstalla vastaamatta, ts ei haluttu kertoa miten liigapelit saa mahdollisimman halvalla näkymään, ja siinä samallahan olisi tullut myönnettyä että "ilmainen pre-season" ei pitänyt paikkaansa. @Nelfor @Ishmael
 
Viimeksi muokattu:

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Kyllä tämän minun ja Telian välisen liigataipaleen kruunasi se, kun yritin katsoa ennen palvelun sulkeutumista yhden ottelun kirjaston kautta, niin kuva pätki ja puuroutui JATKUVASTI ja lähetys käynnistyi 5 kertaa itsekseen, enkä päässyt ensimmäistä erää pidemmälle, kun hermot meni totaalisesti. Eikä tarvitse mainita, että Netflix, Areena, CMore ja YouTube pelittivät samaan aikaan kokeiluiden perusteella ongelmitta. Ei jää ikävä, kiitos ja heihei.

Liiga, suosittelisin etsimään uuden kodin.
 

Telia

Jäsen
On totta että viime syksynä jossakin mainosviestissä puhuttiin maksuttomista preaseason peleistä, joka sitten myöhemmin tarkentui että kyseessä on nimenomaan elokuun maksuttomat pelit. Tästä on otettu opiksi ja tällä hetkellä puhumme juurikin tulevista maksuttomista elokuun preseason peleistä. Ehdoista on kerrottu tarkemmin täällä.

Tässä vielä lainaus viime syksyn kirjoituksesta jossa käsiteltiin nimenomaan tätä laskutusta. Asiaa pyrittiin tuolloin avaamaan mahdollisimman avoimesti ja selkeästi.


Laskutuksesta tarkennuksia

Tähän tilanteeseen kaivattiin tarkennuksia, joten yritän nyt avata asiaa mahdollisimman selkeästi. Kanavapaketeissa on Telian toimitusehtojen mukaisesti 1 kuukauden irtisanomisaika. Aiemmin on voitu asiakaspalvelussa hyödyntää myös lyhempää irtisanomisaikaa, mutta lähtökohtaisesti aina maksu-tv kanavien minimi tilausjakso on ollut 1 kuukausi ja näin myös Liigan osalta. Määräaikaiset sopimukset on mahdollista lopettaa määräaikaisen sopimuksen loppuun, irtisanomisaika toki huomioiden.

Teknisistä syistä johtuen meillä on tällä hetkellä itsepalvelukanavassa telia.fi ja Minun Telia –sovelluksessa mahdollista päättää toistaiseksi voimassaoleva kanavapaketti heti irtisanomispäivälle, jolloin kanavien näkyminen ja laskutus päättyvät välittömästi samalle päivälle. Tähän tekniikkaan on tulossa muutoksia, jotta järjestelmä osaa tarjota irtisanomistilanteessa asiakkaalle toimitusehtojen mukaista irtisanomisvaihtoehtoa.

Liiga-passin ja Joukkuepassin osalta laskutus alkaa 1.9. ja kaikki passin tilanneet näkevät siis televisioitavat harjoitusottelut kauden alkuun saakka Telia TV:n kautta. Mikäli passin tilaa myöhemmin, niin kyseiseltä kuukaudelta veloitetaan päiväkohtaisella veloituksella ne päivät jolloin palvelu on käytössä. Laskulla näkyvä laskutusjakso voi vaihdella tilaushetkestä riippuen, eli laskulla ei veloiteta täsmällisesti kalenterikuukautta, vaan laskutettava jakso voisi olla esimerkiksi 14.9. – 13.10. väliseltä ajalta. Laskun erittelystä näkee aina selvästi, mitä aikaväliä siinä veloitetaan.

Syyskuun laskutuksesta on viestitty avoimesti Telian Q&A-listauksessa, foorumeilla, sosiaalisessa mediassa ja tilausvahvistuksissa. Mikäli joku haluaa tilaamaansa pakettiin jotakin muutoksia tässä elokuun aikana, niin Telia TV –sovelluksen osalta se onnistuu telia.fi sivujen kautta ja muiden tekniikoiden osalta asiakaspalvelusta.

Liiga-passi ja Joukkuepassi on automaattisesti maksuton kesätauon aikana, eli maksat niiltä kuukausilta kun pelejä pelataan. Mikäli käytössäsi on Joukkuepassi ja oman joukkueesi pelit päättyisivät maaliskuussa, niin laskutus päättyy automaattisesti maaliskuun loppuun. Mahdollisesti toukokuulle venyvien finaalipelien laskutus on meillä vielä mietinnässä. Haluamme toki löytää sellaisen ratkaisun, joka on kaikkien kannalta myös toukokuun osalta reilu.

Telian yleiset toimitusehdot löytyvät täältä

Toivottavasti tämä toi tarvittavaa selvennystä meidän laskutuskäytäntöön.

Niko / Telia

//Merja
 
4

444

On totta että viime syksynä jossakin mainosviestissä puhuttiin maksuttomista preaseason peleistä, joka sitten myöhemmin tarkentui että kyseessä on nimenomaan elokuun maksuttomat pelit. Tästä on otettu opiksi ja tällä hetkellä puhumme juurikin tulevista maksuttomista elokuun preseason peleistä. Ehdoista on kerrottu tarkemmin täällä.

Tässä vielä lainaus viime syksyn kirjoituksesta jossa käsiteltiin nimenomaan tätä laskutusta. Asiaa pyrittiin tuolloin avaamaan mahdollisimman avoimesti ja selkeästi.




//Merja
Lainaus tältä palstalta. Tavoittaako tämä palsta kaikki tilaajat? Minulle myös aiemmin väitettiin tällä palstalla Telian asiakaspalvelijan toimesta, että tilaajille on lähetetty tiedotteita tähän liittyen. Monikossa. Pyysin saada nähdä näitä tiedotteita, koska itse en ole niitä nähnyt. Onnistuuko?
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
On totta että viime syksynä jossakin mainosviestissä puhuttiin maksuttomista preaseason peleistä, joka sitten myöhemmin tarkentui että kyseessä on nimenomaan elokuun maksuttomat pelit. Tästä on otettu opiksi ja tällä hetkellä puhumme juurikin tulevista maksuttomista elokuun preseason peleistä. Ehdoista on kerrottu tarkemmin täällä.

Tässä vielä lainaus viime syksyn kirjoituksesta jossa käsiteltiin nimenomaan tätä laskutusta. Asiaa pyrittiin tuolloin avaamaan mahdollisimman avoimesti ja selkeästi.




//Merja
Tuon "tarkennuksen" jälkeenkin kuitenkin levititte väärää tietoa täällä ja muissa somekanavissa, että tilausta ei kannata katkaista, koska koko preaseason olisi ilmainen.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pientä puuhastelun makuahan tässä on, mutta niin on nähdäkseni melkein kaikissa Suomen kokoisille markkinoille suunnatuissa tuotteissa. Omat havainnot kuluneesta kaudesta:

+ kuvanlaadussa selkeä parannus menneisiin palveluihin (canal+, Ruutu, Urho)
+ lähetyksen laatu on melko stabiili: ottelulähetykset ovat suht tasalaatuisia, selostajat ok jne.
+ aspa reagoi yhteydenottoihin ja ongelmat yleensä ratkesivat. Parista pätkivästä lähetyksestä tuli tuntuva korvaus.
+ Nyholm, Saravo, Vallin

- Raumalla kuvaaja oli välillä tasoa "työelämään tutustuja"
- Palvelun käyttöönotto vaatii aikamoista keskittymistä. Palveluntarjoajan viestinnän taso on paikoin heikkoa.
- Tarkki, Bergenheim ja Kallio eivät tuo mitään lisäarvoa lähetyksiin. Naisisännät (hehheh) tuntuvat olevan aivan väärässä paikassa
- Irtisanominen on tehty juuri niin vaikeaksi, että herää kysymys, yrittääkö Telia kusettaa minua asiakkaana.

Toisin sanoen paljon hyvää, mutta paljon huonoa (=parannettavaa). Olen kuitenkin siinä mielessä tyytyväinen, että omat tarpeeni täyttyvät varsin hyvin tälläkin sapluunalla. Lisäksi voin olettaa, että virheitä korjataan ainakin jossain määrin tulevina kausina.

Eihän tämä nyt tekemisen laadulla mitattuna ole lähelläkään kv-tason toimijoita. Katselen keväästä syksyyn baseballia, ja voin luottaa siihen, että jokaikinen kivimurskan pöllähdys ja kengänkärjen hipaisu kotipesään saadaan tallennettua HD-tason kuvana. Lähetykset alkavat juuri silloin kuin pitääkin ja laskutus on suoraveloitus kertalaakista koko kaudeksi. Tällaisesta maksaa mielellään sen 100e+ vuodessa.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
On totta että viime syksynä jossakin mainosviestissä puhuttiin maksuttomista preaseason peleistä, joka sitten myöhemmin tarkentui että kyseessä on nimenomaan elokuun maksuttomat pelit. Tästä on otettu opiksi ja tällä hetkellä puhumme juurikin tulevista maksuttomista elokuun preseason peleistä. Ehdoista on kerrottu tarkemmin täällä.

Mutta ette vieläkään järkeistäneet hommaa niin että laskutus lähtisi juoksemaan vasta liigakauden alusta?

Tämä katkaisi kamelin selän, irtisanon tilaukseni välittömästi.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta ette vieläkään järkeistäneet hommaa niin että laskutus lähtisi juoksemaan vasta liigakauden alusta?

Tämä katkaisi kamelin selän, irtisanon tilaukseni välittömästi.
Tämä. Etenkin kun nyt kestotilaajan ylimääräistä laskua toukokuulta perustellaan "ilmaisilla" harjoituspeleillä, mutta syyskuultakin edelleen maksetaan puoli kuukautta ylimääräistä. Vaikka harkkamatseista joutuu maksamaan erikseen mikäli tilaustaan ei pidä voimassa, niin silti pääsee halvemmalla, kun irtisanoo itse tilauksensa toukokuussa, maksaa erikseen harkkamatseista ja aloittaa uuden tilauksen liigan alkaessa syyskuun puolivälissä. Kestotilaaja yksinkertaisesti maksaa enemmän kuin muut.

Olisin iloinen kestotilaaja, jos laskutus alkaisi ensimmäisestä pelipäivästä syksyllä ja päättyisi viimeiseen pelipäivään keväällä. Siihen päälle vielä ne harkkamatsit oikeasti ilmaisena, niin se olisi ihan aito etu kestotilaajalle. Näin toimisi rehti ja asiakkaitaan kunnioittava organisaatio.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Luulin myös, että KAIKKI pre-season matsit ovat ilmaisia ja niin minulle chatissa sanottiin viime viikolla, kun olin irtisanomassa tilausta.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Luulin myös, että KAIKKI pre-season matsit ovat ilmaisia ja niin minulle chatissa sanottiin viime viikolla, kun olin irtisanomassa tilausta.
Olet toinen jonka olen kuullut saaneen tämän saman tiedon.

@Telia, tulkaa nyt itse kertomaan miksi huijaatte asiakkaita valehtelemalla tästäkin asiasta!?!

Telialta tämä on tietenkin täysin tietoinen valinta. Liiga tuottaa niin paljon tappiota firmalle, että väkisin pitää ottaa rahat pois asiakkailta. Esim. 50 000 asiakasta maksavat syyskuun alun harjoituspeleistä 13,90 euroa = 695 000 euroa.

Ihmettelen, että Telia ei ole lähtenyt laskuttamaan asiakkaitaan läpi kesän mainitsematta asiasta kenellekään. Se olisi helppo keino rahastaa miljoonia.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja elokuu ei ole ilmainen kuukausi vaan sisältyy 13e hintaan toukokuulta. Tokkopa yksittäinen reenipeli kymppiä enempää maksaa jos sen yhden pelin haluaa omiltaan nähdä ja Telia juuri kyseiseltä joukkueelta pelin esittää.

Voihan se tietysti olla että tuommoiset yksittäispelit pitää käydä ostamassa myymälästä tai jostain ja rekisteröityä kolmeen eri paikkaan mutta se on sitten sen ajan murhe.
 

Kemppilukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olisi kiva tietää mitkä ne edut lopulta on siitä, että on niinsanottu kestotilaaja. Viime vuonna jouduin maksumieheksi. Mikä on tilanne tänä vuonna? Voisiko @Telia tulla kertomaan miksi ihmeessä pitäisin tilaukseni voimassa? Ja miksi te kusetatte asiakkaitanne? Fool me once shame on you. Fool me twice, shame on me.
 

A Siente

Jäsen
Toivon että tilauksen tekeminen tehdään ensi kaudelle helpommaksi. Viime kauden alussa kun piti tehdä kahdet eri tunnukset Teliaan ja sit TeliaTV, niin ei pysyny enää mukana miten hommat toimii. Varsinkin kun piti odotella vahvistusviestejä joita piti sit myöhemmin erikseen kysellä. En lopulta tilannut koko pakettia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös