4
444
Itse olin tilannut oman pakettini kesällä silloin, kun puhuttiin ilmaisista harjoitusotteluista ilman kuukausirajoitusta. Minulle ei lähetetty missään vaiheessa sellaista tietoa, että laskutusperustetta on muutettu. Tämänhän pitäisi olla aivan itsestään selvä toimenpide, jos huomataan virheen tapahtuneen. Eihän se niin mene, että asiakasta ei informoida siitä, että ensimmäinen kuukausi on n. 100 % kalliimpi kuin mainostettu. Vai meneekö?Olet ihan oikeassa, että aluksi telia.fi:llä oli puutteellista infoa ja siellä puhuttiin yleisesti maksuttomista harkkamatseista, vaikka jo siinä vaiheessa tarkoitettiin vain elokuun otteluita. Tämä tieto korjattiin sivuille kuitenkin hyvin nopeasti. Myös ensi kauden osalta syyskuun matsit kuuluvat jo maksulliseen pakettiin ja elokuun preseason-matsit näytetään ilmaiseksi niille, joilla Telia Yhteisön blogissa mainitut ehdot täyttyvät.
// Ilari
Miksi tästä päivänselvästä virheestä ei informoitu maksavia asiakkaita siten, että nämä varmasti tiesivät asian?