Itse olin tilannut oman pakettini kesällä silloin, kun puhuttiin ilmaisista harjoitusotteluista ilman kuukausirajoitusta. Minulle ei lähetetty missään vaiheessa sellaista tietoa, että laskutusperustetta on muutettu. Tämänhän pitäisi olla aivan itsestään selvä toimenpide, jos huomataan virheen tapahtuneen. Eihän se niin mene, että asiakasta ei informoida siitä, että ensimmäinen kuukausi on n. 100 % kalliimpi kuin mainostettu. Vai meneekö?
Miksi tästä päivänselvästä virheestä ei informoitu maksavia asiakkaita siten, että nämä varmasti tiesivät asian?
Asiasta tiedotettiin kyllä ja nettisivuille tiedot korjattiin kun tilanne huomattiin. Viime elo/syyskuussa käytiin asiasta paljon keskustelua ja palautetta vietiin eteenpäin, jotta jatkossa viestintä olisi selkeämpää.
// Katja