Liiga-tuotteen tilaajille on lähetetty ennen Liigan starttia useampia asiakastiedotteita, joissa on laskutusta käsitelty sekä telia.fi että Telia Yhteisössä tilanteesta viestittiin avoimesti. Mikäli et ole saanut meiltä näitä tiedotteita, niin tarkistathan että sinulla on
markkinointiluvat voimassa. // Katja
Teiltä on kyllä tullut paketin tilaamisen jälkeen mainoksia sähköpostiin kesäkuussa, elokuussa, lokakuussa jne. Lisäksi opastusta palvelun käyttöön ottamisen suhteen. Ainuttakaan tiedotetta laskutusta koskien ei näy, ja laskutuksesta tiedon saaminen on sellainen seikka, jota te ette vain voi ulkoistaa asiakkaalle. Ajattele nyt hetki omalla kohdallasi: tilaat esim. Netflixiä ja yhtäkkiä sinulta veloitetaan yksi kuukausi kaksinkertaisena. Kysyessäsi asiaa sinulle selvitetään, että Netflix Yhteisössä asiasta on puhuttu. Lisäksi on kuulemma lähetetty asiakastiedotteita, sellaisia jotka olet mahdollisesti pystynyt itse kytkemään pois päältä. Eli käytännössä olet itse vastuussa siitä, että et ollut tietoinen asiasta. Meneekö läpi?
Kun näitä asiakastiedotteita, joissa asiaa on käsitelty, on lähetetty useita, niin kopioisitko tähän ketjuun niiden tekstisisällön? Lisäksi päivämäärät, jolloin ne on joillekin onnekkaille lähetetty, olisi mukava lisä.
Minä olen edelleen sitä mieltä, että jos minä olen tilannut tuotteen tietyllä hinnalla, niin hinnan muuttuminen tiedotetaan niin varmasti tilaajille, että sellaista tiedotetta ei voi vahingossa kytkeä pois. Siinä siis käytännössä muutetaan sopimusehtoja ilman toisen osapuolen hyväksyntää.