Lupailtiin minullekin puhelimessa, että laskutus katkeaa heti viimeisen pelin jälkeen oli mikä tahansa passi käytössä. Totesi vielä muun olevan järjetöntä. No, täällä se sitten kiistettiin.
Ei varmaan auta kun kokeilla toimiiko uhd ja palautella sitten jos ei toimi. Kannattanee myös lukea pikku präntit ennen kuin paketin avaa ja laitteet asentaa.
No voikos tässä olla vaan nyt sellainen pieni tulkintaero / ristiriita, että toki laskutus katkeaa heti viimeisen pelin jälkeen - se vaan kun kk laskutus, niin tietenkin se kuu laskutetaan jossa ollaan, vaikka siitä olisi mennyt vain pari päivää ja peli tai pari tullut? On toisteisesti sanottu, että ei ole päivä/pelikohtainen laskutus, vaan ns. kk jaksoissa. Irtisanominen päättää siihen paikkaan. Tai ainakin pitäisi.
Sitten tätä kevään laskutusta vielä mietitään, saataisiko se esim. juuri tuollaiseksi et katkeasi heti siinä kun pelit loppuu ts. ei tarvitsisi maksaa samaa summaa kuin aiemmilta kuukausilta. Jotenkin vain absurdia miten vaikeaa ja aikaa vievää tälläisen "asiakkaalle reilun" homman tekeminen on. Toki kun tausta on se, että firmalla on intressi vain ja ainoastaan tehdä rahaa - muusta viis, niin ymmärtää vitkuttelun. JOS halua olisi niin olisihan tuo ihan helppo homma. Vaikka kuinka jäykkä laskutus systeemi, niin vähintään vaikka niin, että edellisestä tai seuraavasta laskusta vaan - merkillä se osa pois.
Olen sitä mieltä, et tää tulee menemään juurikin niin et vitkuttelevat sinne loppuun asti, ja sitten jälkeenpäin vaan harmitellaan ja kohautellaan olkia et no sori.. vähän meni nyt taas näin mut hei ei se mitään tää nyt on tällästä. Osan rahat taskussa.
Ilmainen vinkki kaikille - irtisanokaa surutta niin, että katkeaa siihen kun pelit loppuu, piste. Samalla vinkki Teliallekin et homma ei ole ihan jiirissä.