Telia tosiaan mainosti ennen kauden alkua, että tehdään aivan jotain uutta ja huikeaa. Tekijät tekee ja puhujat puhuu. Mullistetaan oikein elämys katsoa pelejä ja studiot on viimeisen päälle kunnossa. No studiossa on kainenmaailman pekkasaravoja, seaneita ja mitä näitä muita hassun hauskoja äijiä sielä nyt onkaan. Studio on ulkoasultaan ihan ok ja näyttävä, mutta ei sillä kyllä peitetä muuten vajaavaista osaamista. Surkuhupaisin hahmo on tämä nainen, joka välillä vetää studiota. Ei herranjestas sentään. Ei sitten niin mitään osaamista. Viihdettähän Telia halusi tehdä, mutta välillä tuntuu että katsoo jotain komediaa. Kiitos Lehkosen ja Ari Vallinin mukahauskojen vitsien. Eihän noita studioita jaksa kukaan katsoa, kun taso on aivan naurettavaa. Samat naamat siellä oli ruudunkin aikana ja yhtä helvetin paskat jutut. Mitähän mullistavaa siis Telia tässä asiakkaille on tällä kaudella tarjonnut? Kyllä studiossa olisi hauska välillä kuulla jotain fiksuakin analyysia peleistä. Mutta ei, niin ei. Itse säästän hermojani ja mielellään pistän äänet erätauon ajaksi pois.
Telialla on perusasiat ollut aivan hukassa tässä alussa, mikä minusta ainakin on ollut aivan uskomatonta. Koosteet on aivan järjettömän surkeita, kuva ei ole yhtään sen parempi kuin ruudun aikana ja väitänpä että monessa asiassa ollaan otettu aika paljon takapakkia, kun Liiga siirtyi Telialle. Itselläni on oikein hyvä televisio, on Telialta laajakaista, digiboksit ja vehkeet. Mutta mikä se ainutlaatuinen katsojakokemus on tällä kaudella ollut mitä niin kovasti Telian puolelta hehkutettiin? Ari Vallinin oma sarja? Kuva? Äänet nyt ei ainakaa, mitään ainutlaatuista ei ole näissäkään ollut. Välillä nekin vaihtelee lähetyksen aikana, mikä on kummallista. EIkö minun
@Wire pitäisi saada tähän panostukseen nähden saada kaikki herkut? Aika perus porkkanalla ollaan menty.
Ja asiakaspalvelun pitää toimia. Itse pyysin laittamaan 11.2 päättymään tilauksen ja oletin että minulla myös näkyy kanavat siihen asti. Ei näkynyt, mutta lasku varmastikkin tulee tähän päivään asti. Miten se on mahdollista? Vai onko Telialla 40 -luvun järjestelmät ettei teillä pysty ajastamaan kanavapaketin irtisanoutumista? Tämänhän pitäisi onnistua jo ihan asiakkaan omilta sivuilta. Nyt eletään kuitenkin vuotta 2019, mutta ei onnistu. En koe tarvetta soittaa tai chatata tämmöisessä asiassa asiakaspalveluun, koska oikeasti osaan itse irtisanoa kanavapaketin. Tähän on turha käyttää selitystä, että kanavapaketilla 30 päivän minimitilaus. Voisiko
@Telia vähän selventää asiaa?
Todella paljon on Telialla vielä tehtävää, jotta oma mielipiteeni muuttuu positiiviseksi tästä kokonaisuudesta. Ei kannata uhota ja meuhkata, jos homma ei ole edes kauden alussa kuosissa kunnolla. Puolivalmista konseptia ei kannata mainostaa ylisanoin, koska valitettavasti se karahtaa aika kovasti omille kintuille. Teliahan on jäänyt aivan housut kintuissa kiinni monessakin asiassa tässä puolen vuoden aikana. Perusasioista kannattaisi lähteä liikkeelle ja sitten vasta alkaa huutelemaan niistä aivan huikeista elämyksistä mitä aiotte joskus tulevaisuudessa tarjota. Tällä hetkellä ette ole tarjonneet vielä mitään mullistavaa.