Niin kun rauta ei tue, niin softa tulee avuksi. Purkkaa ja jesaria.@Golden Retriever tuossa homman ehtikin jo avata hyvin selkokielisesti. Äpin tekijästä kiinni tämä homma.
Kaikki toimii, mutta et pysty identifioimaan mikä toimii ja miksi toimii. On hyvin tunnettu fakta, miksi youtube, Netflix ja muut toimivat ihan nätisti striimien kautta. Yhtä tunnettu fakta on, että suorat urheilulähetykset Euroopassa vaativat monessa tapauksessa purkkaa ja jesaria. Chromecast alkoi tukea 50 Hz tekniikkaa nelisen vuotta sitten, kun taisi olla googlen mielestä hyvä idea myydä noita palikoita globaalilla tasolla.Muiden viihdetarjoajien frame ratesta en osaa sanoa, eikä mua kiinnostakaan. Kuluttajana minua kiinnostaa saada viihdetarjonta näkymään pätkimättä ja muutenkin hyvällä laadulla.
Liittyy se sillä tavalla, että esim. Sony käyttää myös vippaskonsteja, kun se rauta ei tue. Toiset osaa sen paremmin kuin toiset, on siis telkkarista kiinni.Mun telkkari ei liity keskusteluun millään tavalla.
Ihan pirusti räksytät, mutta sitten vedät pulushakin puolelle, kun ruvetaan hiukan tarkentamaan kysymyksiä. Puhuit myös Android TV:stä eri asiana kuin sisäiset cast-laitteet, joita myös googlecasteiksi kutsutaan. Chromecast on googlen tuote, Android on googlen tuote. Nyt on ihan pakko kysyä, mikä firma vastaa siitä striimaavasta raudasta/softasta, kun Android TV lyödään wifiin kiinni?