Minulla oli aivan sama tilanne. En voinutkaan vaihtaa pelistä toiseen, kun käytin Chromecastia.Kännykällä lähetys toimii mutta CC herjaa DRM-virhettä. Pitääkö taas asentaa ja virittää kaikki uudelleen? Virhekoodi on Cn11:82500.
Mitähän v*ttua tarkoittaa virhekoodi (DRM) Cb12:51001? Käytössä W10 @Telia-sovelluksineen.
Onneksi matsi näkyi loppuun asti, mutta kanavan vaihto löi tauluun yo. virheen. Alkaa vähän nyppiä tämä touhu.
Siitä olen samaa mieltä, että Telia on vetänyt totaalisesti vihkoon tämän Liiga-tuotteen lanseerauksen kanssa, mutta millä tavalla he ovat sotkeneet pesäpallon tähän mukaan, niin sen haluaisin tietää.
Mistähän löytyisi video tuosta tämän illan Ilves - Sport -pelissä tapahtuneesta pelaajien yhteentörmäyksestä joka johti loukkaantumiseen? Telialla ei näemmä pidetä tuollaista ottelukoosteeseen tai liigavahdin klippeihin mahtuvana asiana.
Ruudussa oli noita parran pärinää aiheuttaneita "illan erikoinen" -pätkiä.
Mistähän löytyisi video tuosta tämän illan Ilves - Sport -pelissä tapahtuneesta pelaajien yhteentörmäyksestä joka johti loukkaantumiseen? Telialla ei näemmä pidetä tuollaista ottelukoosteeseen tai liigavahdin klippeihin mahtuvana asiana.
Aiemmin ei yksittäisiä yhteyskatkoksia lukuunottamatta ole ollut ongelmia. Mutta eilen Jukurit-Lukko pelistä näin ensimmäisen erän ja viimeisestä erästä vikan kympiin + jatkot. Eli noin puolet koko pelistä. Syynä tuo sama DRM-ongelma Chromecastin kanssa Telia Appilla. Käytössä Android puhelimessa ja IOS padissa. Molemmilla sama homma.
Tuon ongelman aikana en saanut mitään lähetystä auki Chromecastin kanssa tai ilman. TV välilehti ei latautunut, ohjelmaopasta ei voinut ladata (järjestelmävirhe ilmoitus).
En ole mikään IT guru, mutta pidän itseäni kuitenkin normi-ihmistä etevämpänä näiden vehkeiden kanssa. Asensin molempiin laitteisiin (puhelin, padi) Telia Appin uudelleen. Kirjauduin ulos ja sisään useita kertoja. Buuttasin puhelimen ja padin monta kertaa. Buuttasin Wifi-tukiaseman jne
Eipä tuossa tavallinen kuluttaja paljon muuta pysty enää tekemään. Toivottavasti ei tule tavaksi..
En tiedä, mutta ihan pikkuisen tässä vastauksessa haiskahtaa @Telia :n ylimielisyys asiakkaita kohtaan. Ihme firma.Eilisen ottelukierroksen aikana osalla käyttäjistä Telia TV-sovellus näytti DRM-herjaa. Häiriö oli havaittavissa ainakin Windows 10-sovelluksella. Häiriön juurisyytä tutkitaan parhaillaan ja erillistä hyvityslomaketta ei näillä tiedoin tulla avaamaan. Pahoittelemme tilannetta.
//Joonas S.
Toimiiko tämä molempiin suuntiin? Siis, jos mainosten perusteella olettaa näkevänsä kaikki Liigan pelit, ja sitten ei kuitenkaan näe, niin voin laskutukseen ilmoittaa, että laskua ei näillä spekseillä tulla maksaan, pahoittelemme tilannetta. Ja se on teille ihan jees? Siis ihan vaan yleisesti kyselen.Eilisen ottelukierroksen aikana osalla käyttäjistä Telia TV-sovellus näytti DRM-herjaa. Häiriö oli havaittavissa ainakin Windows 10-sovelluksella. Häiriön juurisyytä tutkitaan parhaillaan ja erillistä hyvityslomaketta ei näillä tiedoin tulla avaamaan. Pahoittelemme tilannetta.
//Joonas S.
Eilisen ottelukierroksen aikana osalla käyttäjistä Telia TV-sovellus näytti DRM-herjaa. Häiriö oli havaittavissa ainakin Windows 10-sovelluksella. Häiriön juurisyytä tutkitaan parhaillaan ja erillistä hyvityslomaketta ei näillä tiedoin tulla avaamaan. Pahoittelemme tilannetta.
//Joonas S.
Kyllä tähän ketjuun marmattaminen saa kaikki hyvitykset laskulle ja tekniset viat korjaantumaan, vaikkei olisi edes asiakas. Single point of contact.Alkaisikohan kuluttaja-asiamiestä kiinnostaa tämä Telian tapa hoitaa asioita?
Kyseessä ei vika vaan palvelussa on ominaisuus, että toimii jos sattuu toimimaan. Hyvityksiä sitten jos ilmenee jotain vikaa.Jos virhe/vika on teille sattunut ja asiakas ei saa maksamaansa palvelua, niin mikä on perustelu ettei aiheuta hyvitettävää??