Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 946 570
  • 23 567

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Tulin, näin ja voi...". - VOI, VOI!
Kännykällä lähetys toimii mutta CC herjaa DRM-virhettä. Pitääkö taas asentaa ja virittää kaikki uudelleen? Virhekoodi on Cn11:82500.
Minulla oli aivan sama tilanne. En voinutkaan vaihtaa pelistä toiseen, kun käytin Chromecastia.

Telian Android-sovellus on mielestäni nykyään liian epävakaa toimimaan luotettavasti. Ei tuo sovellus ole joka kerta noin pahasti jumittanut Chromecastin kanssa. Puuhastelua.
 

Heretic

Jäsen
Suosikkijoukkue
1948
Mitähän v*ttua tarkoittaa virhekoodi (DRM) Cb12:51001? Käytössä W10 @Telia-sovelluksineen.
Onneksi matsi näkyi loppuun asti, mutta kanavan vaihto löi tauluun yo. virheen. Alkaa vähän nyppiä tämä touhu.

Liityn joukkoon k/tummaan, ja toistan informaatioluontoisesti itseäni. SaiPan toilailun sai katseltua, mutta taiston tauottua siirtymä 360 asteeseen aloitti herjauksensa. Toki jo heti kymmenkunnan uudelleen yrityksen jälkeen yhteys palautui.

Tuleekohan tästä näin kevään lähestyessä oikein tapa, miten on, @Telia?
 

A Siente

Jäsen
Teillä on liian huonot laitteet Telian pyörittämiseen. Kannattaa myös päivittää Telian liittymään, jos ei jo ole. Aivan mahtava palvelu ja pelastus suomalaiselle jääkiekolle.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Siitä olen samaa mieltä, että Telia on vetänyt totaalisesti vihkoon tämän Liiga-tuotteen lanseerauksen kanssa, mutta millä tavalla he ovat sotkeneet pesäpallon tähän mukaan, niin sen haluaisin tietää.

En jaksanut kirjoittaa de facto, koska kaikki kuitenkin tietää mistä on kyse.
 

j2k

Jäsen
Mistähän löytyisi video tuosta tämän illan Ilves - Sport -pelissä tapahtuneesta pelaajien yhteentörmäyksestä joka johti loukkaantumiseen? Telialla ei näemmä pidetä tuollaista ottelukoosteeseen tai liigavahdin klippeihin mahtuvana asiana.

Ruudussa oli noita parran pärinää aiheuttaneita "illan erikoinen" -pätkiä.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mistähän löytyisi video tuosta tämän illan Ilves - Sport -pelissä tapahtuneesta pelaajien yhteentörmäyksestä joka johti loukkaantumiseen? Telialla ei näemmä pidetä tuollaista ottelukoosteeseen tai liigavahdin klippeihin mahtuvana asiana.

Ruudussa oli noita parran pärinää aiheuttaneita "illan erikoinen" -pätkiä.

Sportin kovia kokenut pelaaja käveli omin jaloin ambulanssiin - katso epäonnekas tilanne

Linkin takaa löytyvästä YLEn jutusta löytyy video tapahtuneesta. Sikäli, kun tätä tapahtumaa tarkoitettiin.
 
Viimeksi muokattu:

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Yritän katsoa Liigan sivuilta Jyp-Pelicans Kohokohtia, mutta näkyy pelkkää mustaa ruutua ja äänet kyllä kuuluu. Hienosti meni jälleen Telia, voisitteko lähteä vaikka Venäjälle, siellä olisitte keskivertoa parempi operaattori.
 

J_bro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mistähän löytyisi video tuosta tämän illan Ilves - Sport -pelissä tapahtuneesta pelaajien yhteentörmäyksestä joka johti loukkaantumiseen? Telialla ei näemmä pidetä tuollaista ottelukoosteeseen tai liigavahdin klippeihin mahtuvana asiana.

Jotenkaan en yllättynyt, ettei koosteessa ollut tästä ikävästä törmäyksestä yhtään mitään...

Ollut nyt aikamoinen tuskien taival koko Telian touhu. Luulisi, että Liigaakin alkaa kiinnostamaan tämä perseily ja käydään vähän tiukempaan sävyyn läpi sovittuja standardeja.

Niin ja kolmisen viikkoa on kulunut nyt tästä häiriölomakkeen täytöstä, mutta ilmeisesti sille nyt vaan ei tapahdu mitään. Noh, eipä tartte enää hyvittää sitä hassua pari euroa, mikä sieltä todnäk. olisi tullut. Telia on tässä taloudessa nyt historiaa.

@Telia , yhteinen matkamme oli lyhyt ja erittäin epäonnistunut. Katotaan, jos ensi kaudella homma toimisi.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Oman joukkueen peliä ei tänään (onneksi) ollut, mutta kyllähän tässä kun näitä viestejä taas lukee, niin toivoisi Telialta, että se hattu otettaisiin nyt siihen kauniiseen käteen ja nöyrästi tultaisi pyytämään anteeksi ja annettaisiin asianmukaiset hyvitykset. Tähän asti koko Liiga-projektista on saanut niin ylimielisen kuvan kun vaan voi saada aina hankkeen vetäjästä lähtien. Selkeät puutteet ovatkin "ominaisuuksia", ongelmat koskevat vain pientä osaa katsojista, kehutaan "uudistukset" maasta taivaisiin, vaikka todellisuudessa mitään mullistavaa ei ole tapahtunut ja syytetään asiakkaan laitteistoa, vaikka ongelman syypää onkin Telian huonosti suunnitellut prosessit ja tekniikka (toki joskus myös asiakas on väärässä). Erästä entistä liigavalmentajaa lainaten: "Eihän tämmöstä voi tapahtua?! Miten tää on mahollista!?".
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Aiemmin ei yksittäisiä yhteyskatkoksia lukuunottamatta ole ollut ongelmia. Mutta eilen Jukurit-Lukko pelistä näin ensimmäisen erän ja viimeisestä erästä vikan kympiin + jatkot. Eli noin puolet koko pelistä. Syynä tuo sama DRM-ongelma Chromecastin kanssa Telia Appilla. Käytössä Android puhelimessa ja IOS padissa. Molemmilla sama homma.

Tuon ongelman aikana en saanut mitään lähetystä auki Chromecastin kanssa tai ilman. TV välilehti ei latautunut, ohjelmaopasta ei voinut ladata (järjestelmävirhe ilmoitus).

En ole mikään IT guru, mutta pidän itseäni kuitenkin normi-ihmistä etevämpänä näiden vehkeiden kanssa. Asensin molempiin laitteisiin (puhelin, padi) Telia Appin uudelleen. Kirjauduin ulos ja sisään useita kertoja. Buuttasin puhelimen ja padin monta kertaa. Buuttasin Wifi-tukiaseman jne

Eipä tuossa tavallinen kuluttaja paljon muuta pysty enää tekemään. Toivottavasti ei tule tavaksi..
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Outoa. Mulla näkyi Kerhon peli alusta loppuun, IOS + CC. Käynnistin lähetyksen 18.20 enkä koskenut siihen vasta kuin pelin jälkeen. Tähän mennessä ainoa pätkäisy peleissä viime perjantaina, kun CC päätti tiltata eikä näkynyt lainkaan Google Homessa ennen palikan buuttaamista. Silloinkin vika CC:ssä eikä lähetyksessä. Samaan aikaan läppärillä toinen peli näkyi kyllä normaalisti.
 

Taklaustyyny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aiemmin ei yksittäisiä yhteyskatkoksia lukuunottamatta ole ollut ongelmia. Mutta eilen Jukurit-Lukko pelistä näin ensimmäisen erän ja viimeisestä erästä vikan kympiin + jatkot. Eli noin puolet koko pelistä. Syynä tuo sama DRM-ongelma Chromecastin kanssa Telia Appilla. Käytössä Android puhelimessa ja IOS padissa. Molemmilla sama homma.

Tuon ongelman aikana en saanut mitään lähetystä auki Chromecastin kanssa tai ilman. TV välilehti ei latautunut, ohjelmaopasta ei voinut ladata (järjestelmävirhe ilmoitus).

En ole mikään IT guru, mutta pidän itseäni kuitenkin normi-ihmistä etevämpänä näiden vehkeiden kanssa. Asensin molempiin laitteisiin (puhelin, padi) Telia Appin uudelleen. Kirjauduin ulos ja sisään useita kertoja. Buuttasin puhelimen ja padin monta kertaa. Buuttasin Wifi-tukiaseman jne

Eipä tuossa tavallinen kuluttaja paljon muuta pysty enää tekemään. Toivottavasti ei tule tavaksi..

Jotain ongelmia Telialla oli eilen kyseisen ottelun kanssa. Itsellä kuva pätki ja muutti resoluutiota vähän väliä. Vastaavaa ei ole kertaakaan aikaisemmin esiintynyt. Laitoin vielä läppärin loggaamaan nettiä ja mitään ongelmia siinä ei ollut, joten Telian päässä vika. Käytössä ATV4 ja 200mb valokuitu.
 

Telia

Jäsen
Eilisen ottelukierroksen aikana osalla käyttäjistä Telia TV-sovellus näytti DRM-herjaa. Häiriö oli havaittavissa ainakin Windows 10-sovelluksella. Häiriön juurisyytä tutkitaan parhaillaan ja erillistä hyvityslomaketta ei näillä tiedoin tulla avaamaan. Pahoittelemme tilannetta.

//Joonas S.
 
Jos virhe/vika on teille sattunut ja asiakas ei saa maksamaansa palvelua, niin mikä on perustelu ettei aiheuta hyvitettävää?? Vahvistuu vaan käsitys että parempi pysyä kaikinpuolin kaukana koko saatanan puulaakista. Ei siinä hyvin työ vedätte, todellakin.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Pari kuukautta sivusta seuranneena Telian touhuja Liigan parissa, ei paina pätkääkään vaikka tiemme erkanivat. Edelleen tuntuu samoja ongelmia olevan kierroksesta toiseen ja palvelun taso ihan olematon. Elämässä nykyään vähän muita juttuja, niin on oma mielenkiinto vähän lopahtanut tähän kauteen (osasyy Ässien pelintaso). Toivottavasti Liigan televisiointiin tulee tapahtumaan jotain uutta mullistavaa lähitulevaisuudessa.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eilisen ottelukierroksen aikana osalla käyttäjistä Telia TV-sovellus näytti DRM-herjaa. Häiriö oli havaittavissa ainakin Windows 10-sovelluksella. Häiriön juurisyytä tutkitaan parhaillaan ja erillistä hyvityslomaketta ei näillä tiedoin tulla avaamaan. Pahoittelemme tilannetta.

//Joonas S.
En tiedä, mutta ihan pikkuisen tässä vastauksessa haiskahtaa @Telia :n ylimielisyys asiakkaita kohtaan. Ihme firma.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi, NJD, Barça
Eilisen ottelukierroksen aikana osalla käyttäjistä Telia TV-sovellus näytti DRM-herjaa. Häiriö oli havaittavissa ainakin Windows 10-sovelluksella. Häiriön juurisyytä tutkitaan parhaillaan ja erillistä hyvityslomaketta ei näillä tiedoin tulla avaamaan. Pahoittelemme tilannetta.

//Joonas S.
Toimiiko tämä molempiin suuntiin? Siis, jos mainosten perusteella olettaa näkevänsä kaikki Liigan pelit, ja sitten ei kuitenkaan näe, niin voin laskutukseen ilmoittaa, että laskua ei näillä spekseillä tulla maksaan, pahoittelemme tilannetta. Ja se on teille ihan jees? Siis ihan vaan yleisesti kyselen.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Eilisen ottelukierroksen aikana osalla käyttäjistä Telia TV-sovellus näytti DRM-herjaa. Häiriö oli havaittavissa ainakin Windows 10-sovelluksella. Häiriön juurisyytä tutkitaan parhaillaan ja erillistä hyvityslomaketta ei näillä tiedoin tulla avaamaan. Pahoittelemme tilannetta.

//Joonas S.

Mitä helvettiä! Miksi ei hyvitetä?

Eilen typeryyksissäni katkaisin streemin 2. erätauolla ja siihen se sitten kosahti. Varmaan 20:llä yrittämällä lähti uudestaan käyntiin, mutta peliä oli jäljellä silloin enää pari minuuttia.

Täytyyhän tässä nyt edes jonkunlainen vastaantulo tapahtua (edes se symbolinen 2 euroa), kun tuotteesta kerran maksetaan täyttä hintaa ja rahalle ei tule vastinetta. Jo toinen kerta tälle kaudelle kun jää jotain näkemättä.

Haista paskan firma.
 

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Alkaisikohan kuluttaja-asiamiestä kiinnostaa tämä Telian tapa hoitaa asioita? Ihan käsittämätöntä paskaa, onneksi en itse ole tässä sotkussa mukana. Tsemppiä muille jättiläisen kanssa taisteluun!
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Alkaisikohan kuluttaja-asiamiestä kiinnostaa tämä Telian tapa hoitaa asioita?
Kyllä tähän ketjuun marmattaminen saa kaikki hyvitykset laskulle ja tekniset viat korjaantumaan, vaikkei olisi edes asiakas. Single point of contact.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Jos virhe/vika on teille sattunut ja asiakas ei saa maksamaansa palvelua, niin mikä on perustelu ettei aiheuta hyvitettävää??
Kyseessä ei vika vaan palvelussa on ominaisuus, että toimii jos sattuu toimimaan. Hyvityksiä sitten jos ilmenee jotain vikaa.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Siis onhan tämä nyt jollain tapaa ihan todella kummallinen tilanne. Asiakas tilaa palvelun X, josta maksetaan summa Y kuukausittain. Pelien katsominen estyy asiakkaasta riippumattomista syistä, koska palveluntarjoajan peleissä ja vehkeissä on vikaa. Asiakas ei saa hyvitystä, koska palveluntarjoaja ei katso vikaa hyvityksen arvoiseksi. Tätä kutsutaan surkeaksi asiakaspalveluksi, joka voi johtaa asiakkaiden menettämiseen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minua kyllä ihmetyttää, että miksi Telia näin päättäväisesti nyhtää asiakkailtaan jokaisen mahdollisen pennosen, jos heillä oikeasti on tarkoituksena markkinoida Teliaa kokonaisuutena tämän liiga-tuotteen avulla. Tällä hetkellä Telia tekee itselleen vain hallaa, kun ei osoita arvostavansa asiakkaitaan.
 

Aapee79

Jäsen
@Leon kerrotko mikä sinun päämääräsi on tulla puolustamaan aina Teliaa ja kehumaan, että sinulla itselläsi homma toimii täydellisesti(ei yllätys)? Oletko rehellisesti sitä mieltä, että Telia on hoitanut tämän koko liigataipaleen kunnialla? Jos olet, ok. Jos et, niin miksi et ja miksi ihmiset eivät saisi valittaa asiasta esim. juuri tässä eli sille osoitettussa viestiketjussa? Ei nuo Telian ongelmat vaikenemalla korjaannu ja yhteydenotoista aspaan ei ole ollut mitään hyötyä, joten tämä on ihan hyvä kanava purkaa huonoja kokemuksia. Toki, osa porukasta täälläkin hassusti avautuu, vaikka ei edes ole ollut Teliaa eikä tule ottamaan, mutta se on eri keskustelu se.
 
Viimeksi muokattu:

Aapee79

Jäsen
Minua kyllä ihmetyttää, että miksi Telia näin päättäväisesti nyhtää asiakkailtaan jokaisen mahdollisen pennosen, jos heillä oikeasti on tarkoituksena markkinoida Teliaa kokonaisuutena tämän liiga-tuotteen avulla. Tällä hetkellä Telia tekee itselleen vain hallaa, kun ei osoita arvostavansa asiakkaitaan.

Samaa itsekin mietin. Tuntuu, että tahallaan sahataan itseään oksasta, minkä päällä istutaan. Ei siinä vaan ole mitään logiikkaa eli aika käsittämätöntä toimintaa. Tässä on selvästi nyt joku suurempi juju, koska Liiga on tällä hetkellä isosti miinumerkkinen tuote Telialle. Toki se oli ennakkoonkin odotettavissa ja eihän nämä muutamat kymmenet miljoonat eurot ole kuin taskurahoja kyseiselle yritykselle. Sama kuin itseltä tippuisi euron kolikko kaivoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös