Minun mielestä ei ole OK myydä kuluttaja-asiakkaille tuotetta, jota ei voida välittää.
Miksi sitten rinnastat sopimuksettoman tilan tekniseen vikaan?
Että silleen...
Minun mielestä ei ole OK myydä kuluttaja-asiakkaille tuotetta, jota ei voida välittää.
Miksi sitten rinnastat sopimuksettoman tilan tekniseen vikaan?
Että silleen...
Lienee sama asiakkaan näkökulmasta, johtuuko pelien näkymättömyys siitä, ettei tarjoajalla sopimukset ole kunnossa pelien lähettämiseen vai jätetäänkö pelit vain muuten lähettämättä.
Eli teidän mielestä on OK myydä kuluttaja-asiakkaille tuotetta, jota ei ole lupa välittää. Käsittääkseni siinä on jonkinnäköisestä petoksesta kyse, mutta ainakin tämä kertoo sen, että millä ajatuksen tasolla keskustelette.
Että silleen...
Eikö hyvitys silloin pitäisi mennä sille, jolta ei sitä lupaa ole? Eikä asiaan mitenkään kuulumattomalle katsojalle?
15e tosiaan kaikille tilaajille meni hyvitystä kun muistaakseni alkoi toisen erän kohdalla vasta näkymään
Niin, hyvitys tuli siitä, että DNA myi tuotetta, jota heillä ei ollut. DNAlla ei ollut sopimusta ollenkaan pelien lähettämisestä ja se lienee aika kova rike.
Että silleen...
Tekijänoikeusrikkeestä tulee varmasti maksaa tekijänoikeuksien haltijalle. Sekä sitten tietysti asiakkaalle jokin korvaus, jos ei pysty toimittamaan palvelua/tuotetta lupauksen mukaisesti.
Että silleen...
Niin, eli että milleen? Että mikäs tässä nyt sitten oli se ongelma, alunperin sanottiin, että korvaus siitä kun ei näkynyt. Otit siihen kiinni meinaten et muusta syystä korvaus, kunnes nyt sitten kuitenkin viimeisen boldatusti. Eli, mikä tämän "ämpyilyn" tarkoitus nyt sitten oli?
@Telia Höpöhöpö. Kämpässä Telian laajakaista ja TeliaTV digiboksi parhaillaankin päällä, kanava neloselle ja ilmoitus ”Ei jakelulupaa, tilaa tallennuspalvelu”.
Edit: sama luonnollisesti myös kanavilla Liv, Jim & Hero
Telia TV laajakaistalla -palvelua käyttäessä Nelosen kanavat näkyvät normaalisti ilman tallennuspalvelua. Tämä tieto löytyy myös kanavakartasta.Niin @Telia , mitenkä tämä menee? Uskonko maksavaa asiakasta vai uskonko teitä kaikkien näiden vaiheiden jälkeen?
Kiinnostus heräsi.
Tai olisivatko syyllistyttäneet (!) asiakkaansa laittomuuksiin jos eivät olisi hyvittäneet. Siis jos rahalla ostan katseluoikeuden lähetykseen jota myyjällä ei ole oikeutta näyttää, niin sehän vaikuttaa aika laittomalta. Toisin sanoen maksan laittomasta streamista vs katselen sitä ilmaiseksi, eikö ensinmainittu ole rangaistavaa, jälkimmäinen ei (ei huomioida mahd jakamisproblematiikkaa tässä). Itse asiasta en tiedä mitään.Teknisen ongelman rinnastaminen siihen, että toinen palveluntarjoaja myy jotain, jota ei edes käytännössä saisi myydä. Ja näiden hyvityksien vertailu. Tottakai DNA maksaa enemmän, kun on käytännössä tehnyt jotain rikollista. Niillä oli ns paskat housussa moneen suuntaan.
Rikollista :D. Nyt on kyllä kovat piipussa. Mitään ollut paskat housussa, sopimus kaapelipuolella esitysoikeuksista pitkittyi ja vasta hommat meni maaliin kun oli pelit käynnissä. 15e hyvitys esti asiakaspaon ja reklamaatiotulvan.Teknisen ongelman rinnastaminen siihen, että toinen palveluntarjoaja myy jotain, jota ei edes käytännössä saisi myydä. Ja näiden hyvityksien vertailu. Tottakai DNA maksaa enemmän, kun on käytännössä tehnyt jotain rikollista. Niillä oli ns paskat housussa moneen suuntaan.
Että silleen...
Rikollista :D. Nyt on kyllä kovat piipussa. Mitään ollut paskat housussa, sopimus kaapelipuolella esitysoikeuksista pitkittyi ja vasta hommat meni maaliin kun oli pelit käynnissä. 15e hyvitys esti asiakaspaon ja reklamaatiotulvan.
Äänimaailman suhteen ei oo kyllä mitään merkittävää uudistusta tullu. Silloin alkukaudesta tais vissiin yhdessä kattomassani pelissä tolpan kilaus kuulua "NHL-tyyliin" ja sen jälkeen en oo huomannu mitään eroa aiempii kausiin. Eikä tossa Jatkoajan jutussakaan Telian ukko sanonu sen suhteen mitään...mullistuksia odotellessa.Aiemmassa katsauksessa Telia kertoi tilaajia olevan noin 70 000. Nyt kerrotaan kaikkien tv-palveluiden tilaajien kasvaneen 3000 tilaajalla. Telia on pettynyt kehitykseen. Kertonee myös, että pettyneitä on myös Telian kehitykseen. Alun jälkeen minulla on toiminut lähetykset ok, hyvällä laadulla ja harvoin pätkii. Ei tämä silti mitään mullistavaa ole, jota kovasti mainostettiin.
Tiedä sitten mikä realistinen tilaajamäärä olisi. Tuskin kovin paljoa enempää kuin nytkään. Jos tilaajia on tuo reilut 70 000 niin ei pettyneitä ainakaan enempää ole. Tuskin tulemme näkemään mitään mullistavaa seuraavan 5,5 vuoden aikana.
Telia TV laajakaistalla -palvelua käyttäessä Nelosen kanavat näkyvät normaalisti ilman tallennuspalvelua. Tämä tieto löytyy myös kanavakartasta.
Onhan digiboksille kirjauduttu Telia TV laajakaistalla -palvelun omilla tunnuksilla eikä Telia TV-sovelluksen tunnareilla? @IJR79
//Joonas S.
Nyt kun tämä tapahtuu ainakin kolmannen kerran, niin täytyy kysyä. @Telia Miksi sovelluksen castaus-nappi katoaa aina välillä katselukertojen välissä ja palautuu kun sovelluksen poistaa ja asentaa uudelleen?
Tämä tapahtui itselleni jälleen tänään. Viime matsi tällä viikolla näkyi aivan normaalisti, mutta kun tänään aloin katsomaan niin ei ole namiskuukkelia. Tai on, mutta kun siitä painaa se katoaa, eikä löydä Chromecastia. Sovelluksen uudelleenasennuksen jälkeen kaikki fine.
Eihän tässä ole pienintäkään järkeä. En kovin montaa kertaa aio tätä vemputusta enää tehdä.
Nyt kun tämä tapahtuu ainakin kolmannen kerran, niin täytyy kysyä. @Telia Miksi sovelluksen castaus-nappi katoaa aina välillä katselukertojen välissä ja palautuu kun sovelluksen poistaa ja asentaa uudelleen?
Tämä tapahtui itselleni jälleen tänään. Viime matsi tällä viikolla näkyi aivan normaalisti, mutta kun tänään aloin katsomaan niin ei ole namiskuukkelia. Tai on, mutta kun siitä painaa se katoaa, eikä löydä Chromecastia. Sovelluksen uudelleenasennuksen jälkeen kaikki fine.
Eihän tässä ole pienintäkään järkeä. En kovin montaa kertaa aio tätä vemputusta enää tehdä.
Löytävätkö muut sovellukset esim. Netflix tai katsomo chromecastia kun vikaa ilmenee? Korjaako puhelimen wlan yhteyden katkaisu ja TeliaTV- sovelluksen uudelleen käynnistys ongelmaa? Onko Wifi-reititittimessäsi mahdollisesti 2.4Ghz ja 5Ghz verkot ja myös Bandsteering ominaisuus? Jos bandsteering on päällä, voisit testata kytkeä sen pois päältä ja yhdistä chromecast ja laitteesi (jolla peilauksen haluat tehdä) samaan verkkoon kiinni. //Petri
Nyt kun tämä tapahtuu ainakin kolmannen kerran, niin täytyy kysyä. @Telia Miksi sovelluksen castaus-nappi katoaa aina välillä katselukertojen välissä ja palautuu kun sovelluksen poistaa ja asentaa uudelleen?
Tämä tapahtui itselleni jälleen tänään. Viime matsi tällä viikolla näkyi aivan normaalisti, mutta kun tänään aloin katsomaan niin ei ole namiskuukkelia. Tai on, mutta kun siitä painaa se katoaa, eikä löydä Chromecastia. Sovelluksen uudelleenasennuksen jälkeen kaikki fine.
Eihän tässä ole pienintäkään järkeä. En kovin montaa kertaa aio tätä vemputusta enää tehdä.
Aiemminkin ongelmaan törmänneenä, tuo on kyllä todella sekavaa että Digiboksilla ja Digiboksilla+laajakaistalla on eri kanavatarjonta. Edes teidän asiakaspalvelu ei tunnu olevan tuosta täysin kartalla. Minullekin on koitettu myydä sellaisia kanavapaketteja, mitä tarkempien selvitysten jälkeen ei edes osoitteessani saa näkyviin (Elisan valokuitualuetta).Telia TV laajakaistalla -palvelua käyttäessä Nelosen kanavat näkyvät normaalisti ilman tallennuspalvelua. Tämä tieto löytyy myös kanavakartasta.
Onhan digiboksille kirjauduttu Telia TV laajakaistalla -palvelun omilla tunnuksilla eikä Telia TV-sovelluksen tunnareilla? @IJR79
//Joonas S.
Eilisessä HPK-Kärpät pelissä kiekko kävi tolpassa ainakin kolme kertaa, kotisohvalle noista ei kuulunut yksikään. Tulee myös katsottua NHL-pelejä Viasatin kautta ja kyllähän noissa matseissa äänimaailma on ihan eri tasolla.Repesin ääneen kun Jukurit - KalPa pelissä selostaja sanoi "se kilahti tolppaan ja kilahduksen kuuli varmaan kotisohvalle". Niin no, illan selostajaa ei olisi edes tiennyt, että kiekko kävi tolpassa. Ja hidastuksesta tuon vasta näki.
Äänimaailma on todellakin mullistunut. Tolppalaukauksia ei kuule enää ollenkaan.
Telia TV laajakaistalla -palvelua käyttäessä Nelosen kanavat näkyvät normaalisti ilman tallennuspalvelua. Tämä tieto löytyy myös kanavakartasta.
Onhan digiboksille kirjauduttu Telia TV laajakaistalla -palvelun omilla tunnuksilla eikä Telia TV-sovelluksen tunnareilla? @IJR79
//Joonas S.