Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 943 811
  • 23 562

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Ei jumalauta. Kerran jo irtisanoin Telian tunnarit syksyllä kun homma ei toiminut ensimmäisen 15 pelin aikana ja nyt kun yrittää yksittäistä peliä katsoa niin sama farssi jatkuu.

Mitähän tällä kertaa selitellään... @Telia mene roskiin
 

U-Do

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, JYP
Mukava kun koko päivän odottaa ja fiilistelee, että pääsee katsomaan peliä. Käy salilla, laittaa oluet kylmään ja lämmittää saunan. Siitä raskaan työviikon jälkeiseen rentoon illanviettoon, joka on päätähteään - eli JYPin peliä - vaille valmis. Ja sitten kun erroria pukkaa... Mietin vaan, että on todella kiva maksaa tästä.

@Telia
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Älkääs nyt vauhkoontuko. @Telia on saanut kuitenkin suuren osan kauden peleistä näkymään. Mr. Takanen, eikö mitä - ihan kasin suoritus tämä kausi tähän mennessä..?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Onko kukaan saanut Telialta vastauksia että mikä siellä tällä hetkellä mättää ja millaisella aikataululla vika saadaan korjattua? Onko siellä edes ketään korjaamassa vikaa tällä hetkellä?
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Tulin, näin ja voi...". - VOI, VOI!
Laitoin viestin Botille:

Hyvin monella käyttäjällä jää Liiga-ottelu Kalpa - JYP näkemättä Telialla esiintyvän DRM-virheen takia. Laittakaa nämä perusasiat kuntoon siellä teidän päässä ja nopeasti. Ei voi kulua koko iltaa ongelman löytämisessä ja vian korjaamisessa. Nuo Botin antamat vian korjausohjeet ovat naurettavia ja turhauttavia näissä tilanteissa, joissa vika on vain ja ainoastaan Telian tuotantoketjussa.

Täysin turhaahan tuo on Botille viestitellä, enkä sitä enää tule tekemäänkään. Feilia on nimensä ansainnut.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko kukaan saanut Telialta vastauksia että mikä siellä tällä hetkellä mättää ja millaisella aikataululla vika saadaan korjattua? Onko siellä edes ketään korjaamassa vikaa tällä hetkellä?
Ei huolta, viimeinen ottelu on päättynyt ja kohta hommat toimii taas virheittä.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
Jaa siinähän tuli vielä kaksi maalia viimeiseen minuuttiin. Olisi voinut mennä jännäksikin. Mutta JYP hävisi niin ei tarttenut tuota kärvistellä livenä - kiitos @Telia !!!
 

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Onko jollain sitä Telian boxia? Toimiko sillä lähetys tänään hyvin? Epäilen, että kyllä. Vaihteleeko tuolla boxilla kuvanlaatu kesken ottelun? Epäilen, että ei. Ei Teliaa kiinnosta Liiga yhtään, vaan pelkästään raha. Sen vuoksi tämän toiminnan kehittämiseen käytetään melko vähän resursseja, kun tavoitteena on vain saada sekä noita boxeja että netti- ja puhelinliittymiä myytyä. Tämmöisellä puuhastelulla on kuitenkaan kovin vaikea nähdä, että kukaan haluaisi asioida Telian kanssa enempää kuin on pakko.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Onko jollain sitä Telian boxia? Toimiko sillä lähetys tänään hyvin? Epäilen, että kyllä. Vaihteleeko tuolla boxilla kuvanlaatu kesken ottelun? Epäilen, että ei. Ei Teliaa kiinnosta Liiga yhtään, vaan pelkästään raha. Sen vuoksi tämän toiminnan kehittämiseen käytetään melko vähän resursseja, kun tavoitteena on vain saada sekä noita boxeja että netti- ja puhelinliittymiä myytyä. Tämmöisellä puuhastelulla on kuitenkaan kovin vaikea nähdä, että kukaan haluaisi asioida Telian kanssa enempää kuin on pakko.
Boxilla toimii moitteitta. Sovellus ei toimi vieläkään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Botti on sentään saanut jo kahdesta illan pelistä huippuhetket kasattua Liigan sivuille, samalla kun Telian työntekijät raapivat päitään ja miettivät mistä kiikastaa...
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Ei näkynyt ei siis Kalpa -Jyp! Siis KOKO lähetys yhtä kuraa. Pitäisikö katkaista tilaus? Korvauksiahan ei tuolta suurelta TELIAlta saa?
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Kaikki ne ketä kiinnostaa. Telian kanavat alkoivat ilmeisesti juuri toimimaan. Noin 3 tunnin totaalibreikin jälkeen.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko joku nähnyt Telialta virallista vastausta vieläkään siitä TOUKOKUUN LASKUTUKSESTA, joka herätti isosti keskustelua silloin preseasonin tienoilla?

Kausihan menee mahdollisesti toukokuun puolelle, joka tarkoittaa.osalla ILMEISESTI sitä että maksat sen kuukausimaksun parin päivän takia.

Teliahan lupasi ratkaista ja tiedottaa jonkun kompromissin kun saavat sen itse sumplittua siten että se olisi reilua.

MYÖNTÄÄKÖ JOKU NÄHNEENSÄ TÄSTÄ ASIASTA jonkun virallisen statementin?

Nostin vain asian esille, kun on varmaan monelta unohtunut ja pahoittelut etukäteen jos homma on selvä. Minulle se ei ole ja sen takia kysyinkin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kaikki ne ketä kiinnostaa. Telian kanavat alkoivat ilmeisesti juuri toimimaan. Noin 3 tunnin totaalibreikin jälkeen.
Helvetin hitaasti kyllä latautuu mutta eipähän pukkaa enää erroria. Pienet sarkastiset taputukset täältä Telialle, kun saitte sovelluksenne joten kuten pelittämään KOLMESSA TUNNISSA.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Onko joku nähnyt Telialta virallista vastausta vieläkään siitä TOUKOKUUN LASKUTUKSESTA, joka herätti isosti keskustelua silloin preseasonin tienoilla?
Kausihan menee mahdollisesti toukokuun puolelle, joka tarkoittaa.osalla ILMEISESTI sitä että maksat sen kuukausimaksun parin päivän takia.
Teliahan lupasi ratkaista ja tiedottaa jonkun kompromissin kun saavat sen itse sumplittua siten että se olisi reilua.
MYÖNTÄÄKÖ JOKU NÄHNEENSÄ TÄSTÄ ASIASTA jonkun virallisen statementin?
Ei ole näkynyt eikä kuulunut! Telia siis uskoo että olemme unohtanut koko homman, siis ASIAKASTA aliarvioiden?
Miten me siis reagoimme? Onko tähän mielipiteitä?
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei ole näkynyt eikä kuulunut! Telia siis uskoo että olemme unohtanut koko homman, siis ASIAKASTA aliarvioiden?
Miten me siis reagoimme? Onko tähän mielipiteitä?

Näin vähän arvelinkin, että Telia on painanut homman villaisella. Toivottavasti tämän asian nostaminen palauttaa kyseisen keissin muidenkin palstaveljien mieleen.

Ei kai tässä auta, kuin lähteä jollain aikajänteellä irtisanomistalkoisiin. Hieno ajatus on olla laskuttamatta kesäkuukausilta, mutta en minä kyllä ainakaan lähde maksamaan toukokuun parista mahdollisesta pelistä koko kuukauden maksua.

Kova kovaa vastaan vaan. Kyllä se perseily jossain vaiheessa loppuu. Toki vastapelurina on Telia, joka ei ole omasta mielestään vielä kertaakaan tehnyt virheitä. Tämäkin katkos on varmaan jonkun tuntemattoman tahon syy.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Tietääkö tosiaan joku minne reklamaation voi laittaa? Meni kyllä ilta pilalle tämän takia. @Telia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös