Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 901 340
  • 23 432

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Odottelinkin, että milloin ensimmäinen nillittäjä saapuu ja sieltähän se voittaja löytyi. Raha ja hyvityksethän ovat tosissaan tässäkin se tärkein asia.

No mikäs tässä on se tärkein asia? Kun sitä 100 % :sta ja takuuvarmaa palvelua ei vieläkään löydy. Kaikki tässä maailmassa, joka on netin varassa, on siltä osin haavoittuva. Ihan samalla tavalla kuin sähkölaitteet ovat haavoittuvia, jos tulee sähkökatkos niin eivät ne toimi.

Kun katsoo tätä purnaamisen määrää niin mikä tässä on se tärkein asia? Jos se ei ole se hyvitys niin onko se tärkein asia se, että pääsee huutamaan tuskaansa maailmalle? Valaise nyt vähän!
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kun katsoo tätä purnaamisen määrää niin mikä tässä on se tärkein asia? Jos se ei ole se hyvitys niin onko se tärkein asia se, että pääsee huutamaan tuskaansa maailmalle? Valaise nyt vähän!
Noin 99% varmuudella arvaan tärkeimmiksi asioiksi, että a) laittaisivat palvelun kuntoon b) eivät käyttäisi kivikauden tekniikoita c) eivät valehtelisi asiakkaille

Kerropa minulle mikä niiden asiakkaiden korvaus pitäisi olla jotka ovat ostaneet yksittäisen pelin, mikä ei ole näkynyt?
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
a) laittaisivat palvelun kuntoon

Palvelussa toki on toivomisen varaa ja uskon ihan vakaasti, että Telia, joka haluaa tällä palvelulla ihan oikeaa bisnestä tehdä - pyrkii ihan aidosti siihen, että toimintavarmuus yms. on se 100 % . Se on tavoite - voit luottaa siihen, että on ihan oikeasti. Ei tarvitse mitään salaliittoteorioita kehitellä, koska jokainen, joka haluaa rahaa palveluistaan niin totta kai pyrkii palvelua kehittämään. Kun katsoo tätäkin ketjua niin kun kerran sattuu niin täällä on nämä oman elämänsä sankarit huutamassa kuin hyeenat. Minä en ole kokenut Telian palvelussa mitään katkoa koko kaudella ja eletään tammikuuta. Harjoituspeleissä oli ongelmia, sen jälkeen ei ole ongelmia. Koen, että olen saanut rahoille vastinetta - ja koen myös, että ei ole ollut niin paljoa ongelmia. Jos joku kokee, että palvelu on itselle aivan liian ongelmainen niin suosittelen irtisanomista, kun minä olen pärjännyt ihan hyvin tällä.

b) eivät käyttäisi kivikauden tekniikoita

Tämä se oma ongelma varmaan on, kun en ymmärrä näistä tekniikoista mitään. Minä olen saanut pelin ulos yhdistelmällä ChromeCast+Android-puhelin ihan hyvin. Kuvanlaatu on ollut riittävä ja kukaan ei ole koskaan valittanut - pelit on myös näkynyt. Olen myös käyttänyt samaa viritelmää kavereiden kanssa. Toki parannuksen paikkoja on - toivon minäkin sitä parempaa selaintoistoa HTML5 muodossa, mutta en ole kärsinyt tästäkään ratkaisusta. Ja uskon, että Telia tuota pyrkii parantamaan ihan omaehtoisesti. Viasta voi mainita asiallisesti, mutta tämä ketju menee ihan lukukelvottomaksi, kun on sitä vikaa. Uhkailua ja huutelua, kuinka paketit lähtee ja liioittelua, kun mikään ei ole koskaan toiminut. Jos haluaa hyvää asiakaspalvelua niin kannattaa olla hyvä asiakas eikä huudella pää punaisena somessa - se on mun oma mielipide toki vaan.

c) eivät valehtelisi asiakkaille

Minulle ei ainakaan ole valehdeltu. Minun ongelmani alkoi juurikin noihin aikoihin, kun Telia kertoo ja en edes tiedä, koska toiminta palautui normaaliksi. Kokeilin parilla eri laitteella ja totesin, että voi harmi. Sitten menin tekemään muuta, koska vika selvästi oli Telian päässä. En minä tässä episodissa mitään massiivista valehtelua ole nähnyt Telian päästä - ovathan he myöntäneet, että ongelma oli heidän päässään ja jo luvanneetkin jotain korvata.

Kerropa minulle mikä niiden asiakkaiden korvaus pitäisi olla jotka ovat ostaneet yksittäisen pelin, mikä ei ole näkynyt?

Vähän ikävä sanoa, mutta ei tätä voi mitenkään korvata. Asiakkaalle voi palauttaa tuotteeseen käytetyn rahan, mitä se yksittäisen pelin kohdalla onkin ja pahoitella tilannetta tai asiakkaan intressin mukaan pyrkiä korvaamaan jotenkin muuten. Asiakashan sen päättää, minkä hyvityksen hän hyväksyy ja palveluntarjoaja sitten rajaa sen, mitä on valmis hyvittämään. Kaikissa suoratoistopalveluissa on sama ongelma, kun hetki on lyönyt niin enempää ei voi tehdä. Ei mikään palauta sitä menetettyä peliä ja jokainen aikuinen ihminen sen myös ymmärtää.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Vähän ikävä sanoa, mutta ei tätä voi mitenkään korvata. Asiakkaalle voi palauttaa tuotteeseen käytetyn rahan, mitä se yksittäisen pelin kohdalla onkin ja pahoitella tilannetta tai asiakkaan intressin mukaan pyrkiä korvaamaan jotenkin muuten. Asiakashan sen päättää, minkä hyvityksen hän hyväksyy ja palveluntarjoaja sitten rajaa sen, mitä on valmis hyvittämään.
Asiakkaalle voi ja pitäisi palauttaa tuotteeseen käytetty raha etenkin yksittäisen pelin kohdalla, mutta siinä vaiheessa, kun hyvitykseksi tarjotaan vain leffavuokrausta, niin pelikirjassa on palveluntarjoajalla väärät sivut auki.

Mielessäkään ei ilmeisesti käynyt, että tarjoaisivat uutta matsilppua hyvitykseksi. Tai jopa kahta, koska yksittäispelin jo ostanut saattaisi ainakin minun mielestäni olla asiakas myös jatkossa ostamalla jonkun toisenkin pelin. Kunhan ne pelit vain näkyisivät kunnolla.

Edes 97% hyvää kuvaa ei riitä, jos matsin viimeinen ja ratkaiseva kolme minuuttia jää näkymättä kokonaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Liigapassilla sentään saa vähän isomman hyvityksen, peräti 85 senttiä!
Ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä Allstar-paketilla napsahtaa hyvitystä peräti 1,20 €.
Vähän kovilta nuo hyvitykset tuntuu. Eikös katkos ollut vain n 2,5h, eli karkeasti 10% päivästä, joka on 0,3% koko kuukaudesta. Ja lisäksi, eikös arkiston tallenteet toimineet kuitenkin, nämähän ovat kuitenkin valtaosa palveluista: noin 290 peliä oli arkistossa, ja lauantaina pelattiin seitsemän peliä (~2% otteluista), jotka nekin jo arkistosta löytyvät, eli sikäli mitään pysyvää vahinkoa tai haittaa ei asiakkaille koitunut. Toki voidaan ajatella että pelin näkemisellä livenä on joku keinotekoinen "arvo", eli tuo 2% voidaan goodwillinä tuplata neljään prosenttiin.
Näinollen asiakkaalla oikeus 0,012% hyvitykseen palvelun hinnasta. Liigapassilla 0,3 senttiä. Pahoittelut jos sekosin desimaaleissa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ensimmäinen viesti palvelun kaatumisesta tuli Jatkoajan otteluseurantaan kello 18.47. Ainakin yhdeksän muutakin viasta raportoivaa viestiä on tullut ennen tuota Telian häiriötiedotteessa ilmoitettua aikaa 18.54. *

Tähän ketjuun ensimmäinen vikaraportti tuli 18.42 ja ennen tuota 18.54 vielä 12 kappaletta lisää. *

*) Muistin aluksi, että vikaraporttiin oli laitettu 18.55, joten luvuissa voi olla pieni heitto. Toki pitää ottaa huomioon sekin, ettei tänne voi kirjoittaa samalla sekunnilla kuin vika pamahtaa päälle. Joten luvut lienevät jopa alakantissa.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ensimmäinen viesti palvelun kaatumisesta tuli Jatkoajan otteluseurantaan kello 18.47. Ainakin yhdeksän muutakin viasta raportoivaa viestiä on tullut ennen tuota Telian häiriötiedotteessa ilmoitettua aikaa 18.54. *

Ettei nyt vaan menisi kuitenkin vähän hiusten halkomiseksi? Tuonkin olisi Telia varmaan hoitanut monen mielestä paremmin, kun olisi sanonut, että häiriö alkoi noin klo 19:00.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ettei nyt vaan menisi kuitenkin vähän hiusten halkomiseksi? Tuonkin olisi Telia varmaan hoitanut monen mielestä paremmin, kun olisi sanonut, että häiriö alkoi noin klo 19:00.

Hiusten halkomistahan tuo toki oli, mutta otin kantaa kun aihetta sivuttiin tuossa ylempänä. Ja tosiaan olisi ollut parempi ilmoittaa aika suosiolla vain suunnilleen, kuin tämä toteutunut skenaario jossa aika on ilmoitettu tarkasti, mutta aivan poskelleen.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Palvelussa toki on toivomisen varaa ja uskon ihan vakaasti, että Telia, joka haluaa tällä palvelulla ihan oikeaa bisnestä tehdä - pyrkii ihan aidosti siihen, että toimintavarmuus yms. on se 100 % . Se on tavoite - voit luottaa siihen, että on ihan oikeasti. Ei tarvitse mitään salaliittoteorioita kehitellä, koska jokainen, joka haluaa rahaa palveluistaan niin totta kai pyrkii palvelua kehittämään.
Yksikään firma ei pyri siihen että toimintavarmuus on 100%, lähelle tuota pyrkivät, mutta 100% toimintavarmuuden toteuttaminen vaatisi niin isot kustannukset ettei tuota olisi järkevää toteuttaa. Toimintavarmuudessa otetaan tietty riski, jonka mukaan eri skenaariot lasketaan. Muutenhan varakaapelien varakaapeleita olisi aika paljon.

Toisekseen jos haluaa rahaa palveluistaan (tarkoittaen ilmeisesti voittoa, eikä pelkästään liikevaihtoa), niin kehittäminen taas syö sitä rahaa. Ruutukin oli varmaan viimeisellä kaudellaan tuottoisampi kuin aikaisemmilla, vaikka kehittäminen oli lopetettu ja kustannuksia pienennetty. Ja kun on yksinoikeus Liigaan, niin itse liigapalvelua on turha kehittää tietyn rajan jälkeen. Netflixillä yms on asiat sitten hieman eri tavalla
 

Grafix

Jäsen
Palvelussa toki on toivomisen varaa ja uskon ihan vakaasti, että Telia, joka haluaa tällä palvelulla ihan oikeaa bisnestä tehdä - pyrkii ihan aidosti siihen, että toimintavarmuus yms. on se 100 % . Se on tavoite - voit luottaa siihen, että on ihan oikeasti. Ei tarvitse mitään salaliittoteorioita kehitellä, koska jokainen, joka haluaa rahaa palveluistaan niin totta kai pyrkii palvelua kehittämään.

Varmaan pyrkivätkin joo kehittämään palvelua, mutta panostukset siihen tuntuvat olevan aika olemattomat. Jos Telia oikeasti haluaisi saada tuotteensa kuntoon, niin se olisi tapahtunut jo viime kesänä ilman sen suurempia hikipisaroita. Ei tässä puhuta mistään käänteentekevästä verkkopalvelusta tms, vaan suoratoistopalvelusta. Siis samankaltaisesta palvelusta, joita olisi ollut benchmarkattavaksi vaikka kuinka paljon. Monopoliasemassa vaan palveluntarjoajalle minimi usein tuppaa riittämään ja meinaa vähän laiskistuttaa.

Jos Telia olisi oikeasti halunnut lähteä tekemään käyttäjälähtöistä palvelua, eli mullistanut käyttökokemuksen niin kuin joskus uhosivat, niin tämä koko projekti näyttäisi tällä hetkellä ihan erilaiselta. Välillä tuntuu, että tuotesuunnittelussa ja määrittelyssä on ollut paljon sellaista porukkaa, joka ei tiedä lätkästä tuiki taivaallistakaan. Ei täällä porukka pyydä kuuta taivaalta, vaan ihan yleisiä, modernin urheilulähetyksen peruspalikoita. Ei sellaisista pitäisi joutua vääntämään enää tässä vaiheessa pääsarjakautta.

Mitä asiakaspalveluun tulee, niin ihan perusperiaate on tunnustaa tarvittavissa kohdissa, että "hei, epäonnistuimme, lupasimme liikoja, aikataulu petti ja olemme pahoillamme". En ole ainakaan itse nähnyt tällaista ulostuloa missään vaiheessa. Syy on aina toisaalla tai jollain mystisellä tavalla ongelmat yritetään vaieta pois näkyvistä. Ryhtiliikkeen paikka, mutta sellaista ei varmasti ole tulossa.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Haittaakohan Teliaa, jos asiakkailla alkaa olla yhtä paljon ongelmia laskujen maksamisessa kuin heillä on tässä katselukokemuksen mullistavassa tuotteessa?
 

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itselleni oli ensimmäinen kerta, kun peli jäi näkemättä. En lähde vielä repimään kalsareita. Muuten olen tyytyväinen palveluun. On tainnut aika kullata muistot, jos URHOtv oli jonkun mielestä parempi...
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Ensimmäinen viesti palvelun kaatumisesta tuli Jatkoajan otteluseurantaan kello 18.47. Ainakin yhdeksän muutakin viasta raportoivaa viestiä on tullut ennen tuota Telian häiriötiedotteessa ilmoitettua aikaa 18.54. *

Tähän ketjuun ensimmäinen vikaraportti tuli 18.42 ja ennen tuota 18.54 vielä 12 kappaletta lisää.

Minä olin tainnut 18:54 laittaa viestin tänne ongelmasta. Ja siihen mennessä olin kahdesti resetoinut Chromecastin, asentanut TeliaTV-appin uudelleen ja uudelleenkäynnistänyt kännykänkin.

KalPa-JYP-peliä aloin katsomaan 18:25 ja silloin homma oli jo seis. Sanokoon Telia ajoista mitä vaan.
 

Telia

Jäsen
En lähde nyt suoraan lainaamaan kenenkään viestiä, koska vastattavia viestejä on niin monta. Tässä yleisesti kaikille vastaus: Ensi viikon aikana tulemme avaamaan hyvityspyyntölomakkeen, johon voitte jättää yhteystietonne. Kuittaamme jokaisen pyynnön heti kun ne on käsitelty. Pahoittelut eilisestä häiriöstä. Häiriö paikannettiin Telia TV:n taustajärjestelmiin, ja siksi osalla ei toimineet mitkään maksukanavat. Tilanne korjaantui 21:24. Telia TV -laajakaistalla ja kaapelitv-asiakkaita tämä ei koskenut. Tiedote on täällä.

Selvitän vielä tuon toukokuun laskutuksen ja palaan siihen heti kun tiedän. //Olivia

Lopullista infoa tämän osalta ei vielä ole kerrottavaksi, mutta mikäli toukokuussa ei pelejä ole, silloin ei paketista veloiteta. Infoamme tarkemmat speksit vielä ennen kevättä. //Merja
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Lopullista infoa tämän osalta ei vielä ole kerrottavaksi, mutta mikäli toukokuussa ei pelejä ole, silloin ei paketista veloiteta. Infoamme tarkemmat speksit vielä ennen kevättä. //Merja
Eikös elo-/syskuussa sanottu että toi toukokuun laskutus selvitetään ja ilmoitetaan mahdollisimman pian. Nyt se "mahdollisimman pian" on jo semmoinen 7-8kk. Siinä on maksimissaan kaksi peliä ja viimeinen 4.5 ja vieläkin arvotte laskutetaanko koko kuukausi?
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haittaakohan Teliaa, jos asiakkailla alkaa olla yhtä paljon ongelmia laskujen maksamisessa kuin heillä on tässä katselukokemuksen mullistavassa tuotteessa?

Sinähän voit kokeilla kuinka käy, kun jätät laskut maksamatta. Sehän yleensä johtaa hyvään lopputulokseen, jos asiakas jättää laskun maksamatta koska itse on sitä mieltä, että on saanut huonoa palvelua...
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Telia voisi tulla tässä vastaan siten, että kuukausitilaajat näkevät nuo kaksi pelia samaan etuhintaan, kuin yksittäisen pelin ostajatkin, eli toukokuulta veloitetaan 19,80€/kk. Eikö ole hyvä? No perkele, menköön vielä se hyvitys viime lauantailta tähän samaan, eli tarjous vanhoille asiakkaille toukokuulta: 19,80€/kk.

Vakavasti ottaen, on ihan lapsellisen päivänselvä asia, että toukokuusta ei pitäisi veloittaa heitä joilla on huhtikuussa tilaus voimassa. Saa nähdä mitä Telia tekee.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Se nyt lienee selvää, että toukokuulta tulee kaikille lasku (pl joukkue passi, jotka ei pelaa) ja hyvityksenä mielipahasta joku leffatiketti heidän palveluun.

Ei jää se puoli miljoonaa laskuttamatta vaikka kuinka koittavat löytää kaikille sopivan ratkaisun.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vakavasti ottaen, on ihan lapsellisen päivänselvä asia, että toukokuusta ei pitäisi veloittaa heitä joilla on huhtikuussa tilaus voimassa. Saa nähdä mitä Telia tekee.

Eihän sen niin pitäisi voida mennä, että Telialla katsotaan toimistolla kimpassa finaaleja ja samppanjapullot poksuu, kun sarja venyy toukokuulle ja saadaan lisämyyntiä.

Saattaapi vain silti mennäkin.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Lopullista infoa tämän osalta ei vielä ole kerrottavaksi, mutta mikäli toukokuussa ei pelejä ole, silloin ei paketista veloiteta. Infoamme tarkemmat speksit vielä ennen kevättä. //Merja
Telia loves Kummeli, osa XXXXX. Tuotako selvitit päivän? Asia joka on päivänselvä ja tullut ilmi jo ennen kauden alkua. Siellä on ilmeisesti menossa joku kisa kuka saa postattua turhimman ja typerimmän päivityksen. Tällä pärjää jo aika pitkälle. Kokeile selvittää seuraavaksi mikä on se Takasen lupailema kaikille hyvä ratkaisu jos toukokuussa pelataan yksi tai maks kaksi peliä. Vastaus on kyllä tiedossa kun on kaikessa hiljaisuudessa yritetty unohtaa ja vaieta. Kuluttajat näkee sen pelin tai kaksi ja telia laskuttaa tuottamastaan palvelusta normaalisti. Sehän on kaikille hyvä. Eikö vain?
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Se nyt lienee selvää, että toukokuulta tulee kaikille lasku (pl joukkue passi, jotka ei pelaa) ja hyvityksenä mielipahasta joku leffatiketti heidän palveluun.

Ei jää se puoli miljoonaa laskuttamatta vaikka kuinka koittavat löytää kaikille sopivan ratkaisun.

Tietenkin tulee. Laskutetaanhan aina alkavalta tunnilta ja alkavalta minuutiltakin niin tottakai jos toukokuun puolella on peli ja palvelua "tarvitaan" niin tietenkin se veloitetaan kuten kk maksu sanoo. Eikä vähiten juuri tuon takia, että helppoa rahaa noinkin paljon, pitäähän se pois ottaa kuleksimasta.

Luuleko joku, että noiden kivikautinen laskutusohjelmajärjestelmä pystyisi jotenkin laskuttamaan vaan vain pienen siivun esimerkiksi? Heh.. kyllä näillä näytöillä voi sanoa, että ei kannata odottaa liikoja.

Ei muuten luulisi hetkauttavan kk:tta maksaa parin pelin takia, onhan täällä nytkin jo vaikka kuinka paljon väkeä joita ei haittaa, vaikka palvelu on mykkä ja pelit ei näy, koska mitä se nyt haittaa, rahaa on ja mikään ei toimi aina täydellisesti. No, samallahan se menee se yksi kk maksu myös, rahaa löytyy ei oo iso summa, ja kai se on sama jääkö pelit näkemättä sen takia kun palvelu ei toimi, tai että niitä ei vain ole ollenkaan enää.
Telialle muuten ilmainen vinkki, keksikää joku "kesäpaketti" myös jossa pääsee maksamaan kesäkuukaudetkin, täältä löytyy varmasti monta siihenkin hymyssä suin maksamaan ihan vaan koska on varaa eikä haittaa vaikkei vastinetta saa. Helppoa rahaa, ja jos kerran kysyntää on niin tarjontaakin kannattaa luoda.
 

Diver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En lähde nyt suoraan lainaamaan kenenkään viestiä, koska vastattavia viestejä on niin monta. Tässä yleisesti kaikille vastaus: Ensi viikon aikana tulemme avaamaan hyvityspyyntölomakkeen, johon voitte jättää yhteystietonne. Kuittaamme jokaisen pyynnön heti kun ne on käsitelty. Pahoittelut eilisestä häiriöstä. Häiriö paikannettiin Telia TV:n taustajärjestelmiin, ja siksi osalla ei toimineet mitkään maksukanavat. Tilanne korjaantui 21:24. Telia TV -laajakaistalla ja kaapelitv-asiakkaita tämä ei koskenut. Tiedote on täällä.
//Olivia


@Telia Tiedotteessa lukee
Päivitys: Vika koskee vain osaa asiakkaista, joilla on käytössä Telia TV -sovellus tai digiboksi.
Minulla ei ole noista kumpaakaan ja silti vika koski minualkin. Veikkaan että aika moni vielä katsoo otteluita selaimella, vaikka se onkin hyvin vaikeaksi tehty huonon kuvanlaadun ja jumittamisen sekä pätkimisen vuoksi. Win7 + Chrome selain on käytössä.
 
Viimeksi muokattu:

JPL

Jäsen
Sattumaltako soitti tänään Telialta joku (ihan asiallinen hemmo) ja kauppasi laajakaistaa ja muita lisäpalveluita liigapaketin kylkiäiseksi?

Ystävällisesti kieltäydyin lisäpalveluista.
 

Telia

Jäsen
Telia loves Kummeli, osa XXXXX. Tuotako selvitit päivän? Asia joka on päivänselvä ja tullut ilmi jo ennen kauden alkua. Siellä on ilmeisesti menossa joku kisa kuka saa postattua turhimman ja typerimmän päivityksen. Tällä pärjää jo aika pitkälle. Kokeile selvittää seuraavaksi mikä on se Takasen lupailema kaikille hyvä ratkaisu jos toukokuussa pelataan yksi tai maks kaksi peliä. Vastaus on kyllä tiedossa kun on kaikessa hiljaisuudessa yritetty unohtaa ja vaieta. Kuluttajat näkee sen pelin tai kaksi ja telia laskuttaa tuottamastaan palvelusta normaalisti. Sehän on kaikille hyvä. Eikö vain?

Jos pelejä tulee toukokuun puolella ne muutamat, niin emme veloita koko kuukautta. Tarkempia summia ei tässä vaiheessa vielä voida sanoa, mutta näihin palaamme kyllä kevään korvalla.

// Tanja
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Tämä ehkä jossakin jo kysytty ja vastattu, mutta enpä ole huomannut.

Minulla on Pelicansin joukkuepassi. Jos Pelicans tipahtaa esimerkiksi jo sääleissä, loppuuko laskutus automaattisesti siihen vai pitääkö erikseen irtisanoa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös