Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 505 799
  • 21 776

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Täällä kanssa sammui lähetys eikä mikään lähetys toimi...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Eetu

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tämä on mahdollista vain Suomessa, että maan ykkösurheilutuote annetaan harjoittelijoiden käsiin! Jos Ruotsissa suurella osaa katsojista jäisi lauantain kierros katsomatta niin siellä olisi päitä vadilla, ja saati sitten Keski-Euroopan isot urheilusarjat. Täällä tullaan vaan jonkun MikkoMatin tai RiittaLiisan toimesta hymistelemään ja selittelemään.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Ei,ei ja ei! Kausi etenee ja toiminta huononee. Aiemmin näkynyt hyvin, eilen oli epäselvä kuva ja tänään ei näy ollenkaan.
Luulisi että homma paranisi, mutta nyt on kyllä aivan päinvastoin!
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Helvetin telia... käski ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja sieltä ei osattu vastata mikä on vikana... pyysi siirtymään chattiin... sieltä tuli ilmoitis että chat on nyt täynnä. Onko taas joku kaivinkone katkaissut piuhat. Perkeleen amatöörit
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa

JPL

Jäsen
Kumarsin ohjeen mukaisesti mekkaan kolme kertaa ja käänsin antennit kohti Raksilaa, mutta Digital Rights Management on sitä mieltä, että jääkiekkoa pitäisi katsoa paikan päällä

Varmaan joku paikallinen ongelma.
 

Unbreakable

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Telia liigaboxi käytössä, eikä mikään liigapeli toimi tällä hetkellä. Boxin kautta tv kanavat näkyy normaalisti. Tähän mennessä ei mitään ongelmia ole liigan lähetyksissä ollut ja nyt kerralla kaikki pimeäksi eikä mikään liigalähetys toimi. Ei hyvä. :(
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Mulla on suurimman osan kaudesta ollut epäselvä kuva (ainoastaan ajoittain hyvälaatuinen) ja nyt vielä tämmöisiä "häiriöitä". On kyllä aivan järkyttävän noloa toimintaa ja eiköhän tämä tilaus ole tässä. Aika pitkämielinen olen ollut ja luottavainen siihen, että ongelmat korjaantuvat ajan myötä olkoonkin, että niitä ei alun alkaenkaan olisi pitänyt edes olla tai sitten nuo olisi pitänyt näkyä hyvityksinä asiakkaiden laskuissa.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Kaivurimiehet iskivät jälleen. On meillä ahkeria sellaisia, lauantaisaunankin aikaan jaksavat painaa hallien lähettyvillä.
 

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Kaksi erää näkyi tuo Kärpät-Lukko peli ongelmitta. Sitten kävin erätauolla Youtubessa, ja kun menin katsomaan kolmatta erää, kuvaruutu on nyt pimeänä. Minulla on kaapeli TV-digiboksi.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Kaksi erää näkyi tuo Kärpät-Lukko peli ongelmitta. Sitten kävin erätauolla Youtubessa, ja kun menin katsomaan kolmatta erää, kuvaruutu on nyt pimeänä. Minulla on kaapeli TV-digiboksi.
Mulla on hybridi ja siinä boksi. Sillä HIFK:n matsi toimii. Appin kautta ei.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jukurit-HIFK sekä HPK-Ilves näkyvät edelleen molemmat.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Jaa Mäenpää näköjään teki maalin. Mutta tästä päästään filosofiseen kysymykseen - jos Mäenpää tekee maalin, mutta kukaan ei sitä näe, muuttuuko tulos?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jukurit-HIFK sekä HPK-Ilves näkyvät edelleen molemmat.

Täällä ei näy HIFK:n matsi vieläkään prkl meni Kangasniemen hat trick maalikin nyt sivu suun...
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.84
  • 3.85
  • 3.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös