Tietääkö tosiaan joku minne reklamaation voi laittaa? Meni kyllä ilta pilalle tämän takia. @Telia
"Soittele kuule tuonne meidän aspaan tai tule chattiin juttelemaan niin laitetaan asiat kuntoon!"
Tietääkö tosiaan joku minne reklamaation voi laittaa? Meni kyllä ilta pilalle tämän takia. @Telia
Voihan Telialle reklamaation laittaa, mutta vastaus on luokkaa:Tietääkö tosiaan joku minne reklamaation voi laittaa? Meni kyllä ilta pilalle tämän takia. @Telia
Kova kovaa vastaan vaan. Kyllä se perseily jossain vaiheessa loppuu. Toki vastapelurina on Telia, joka ei ole omasta mielestään vielä kertaakaan tehnyt virheitä. Tämäkin katkos on varmaan jonkun tuntemattoman tahon syy.
Voidaanko tehdä isolla porukalla joukkovalitus?Tietääkö tosiaan joku minne reklamaation voi laittaa? Meni kyllä ilta pilalle tämän takia. @Telia
Kuinka monta Telia-Nikoa tms on tänään näkynyt? Ei vittu yhtään. Ei tietenkään, koska huomenna raivoajien määrä on vähintäänkin puolittunut.
Eikös ne asiakaspalvelijat ole siellä tekniikka puolella "ratkaisemassa ongelmaa" . Näin ainakin viimeksi sanottiin.Kuinka monta Telia-Nikoa tms on tänään näkynyt? Ei vittu yhtään. Ei tietenkään, koska huomenna raivoajien määrä on vähintäänkin puolittunut.
Löivät ilmeisesti koko paskan kiinni samalla.Työaika päättyi tänään kello kuusi.
Löivät ilmeisesti koko paskan kiinni samalla.
Löivät ilmeisesti koko paskan kiinni samalla.
Oliko puhetta, että mikä Liiga-kausi? Jos tarkoitettiinkin esim. Liiga-kautta 22-23?
Ensi viikon aikana tulemme avaamaan hyvityspyyntölomakkeen, johon voitte jättää yhteystietonne.
Toimiiko lomake nykyaikaisella tietokoneella vai tarvitaanko aataminaikainen selain ja muutama lisäosa päälle? Tuleeko tästä oma, timanttinen sovelluksensa?
En lähde nyt suoraan lainaamaan kenenkään viestiä, koska vastattavia viestejä on niin monta. Tässä yleisesti kaikille vastaus: Ensi viikon aikana tulemme avaamaan hyvityspyyntölomakkeen, johon voitte jättää yhteystietonne. Kuittaamme jokaisen pyynnön heti kun ne on käsitelty. Pahoittelut eilisestä häiriöstä. Häiriö paikannettiin Telia TV:n taustajärjestelmiin, ja siksi osalla ei toimineet mitkään maksukanavat. Tilanne korjaantui 21:24. Telia TV -laajakaistalla ja kaapelitv-asiakkaita tämä ei koskenut. Tiedote on täällä.
Selvitän vielä tuon toukokuun laskutuksen ja palaan siihen heti kun tiedän. //Olivia
En lähde nyt suoraan lainaamaan kenenkään viestiä, koska vastattavia viestejä on niin monta. Tässä yleisesti kaikille vastaus: Ensi viikon aikana tulemme avaamaan hyvityspyyntölomakkeen, johon voitte jättää yhteystietonne. Kuittaamme jokaisen pyynnön heti kun ne on käsitelty. Pahoittelut eilisestä häiriöstä. Häiriö paikannettiin Telia TV:n taustajärjestelmiin, ja siksi osalla ei toimineet mitkään maksukanavat. Tilanne korjaantui 21:24. Telia TV -laajakaistalla ja kaapelitv-asiakkaita tämä ei koskenut. Tiedote on täällä.
Selvitän vielä tuon toukokuun laskutuksen ja palaan siihen heti kun tiedän. //Olivia
Häiriön alkamisaika 18:54? KooKoo-Pelicans alkoi 17:00 ja kuva oli kuraa alusta saakka. Pätki, puuroutui ja katkei välillä kokonaan. Välähdyksittäin kuva oli normaali.
Ja todellakin aioin vaatia hyvityksen.
Ja todellakin aioin vaatia hyvityksen.
Odottelinkin, että milloin ensimmäinen nillittäjä saapuu ja sieltähän se voittaja löytyi. Raha ja hyvityksethän ovat tosissaan tässäkin se tärkein asia.Toivottavasti fanit saavat paikattua nyt taloutensa ja Teliahan siis käsittelee nuo lomakkeet silleen, että käytännössä jokainen, joka omistaa jonkun passin ja keksii pyytää saa tuon huikean kompensaation. Tuokin on hintana pieni ylikompensaatio, koska ihan kaikilla ei ollut peliä sinä päivänä.