Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 505 110
  • 21 776

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Tietääkö tosiaan joku minne reklamaation voi laittaa? Meni kyllä ilta pilalle tämän takia. @Telia

"Soittele kuule tuonne meidän aspaan tai tule chattiin juttelemaan niin laitetaan asiat kuntoon!"
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Kova kovaa vastaan vaan. Kyllä se perseily jossain vaiheessa loppuu. Toki vastapelurina on Telia, joka ei ole omasta mielestään vielä kertaakaan tehnyt virheitä. Tämäkin katkos on varmaan jonkun tuntemattoman tahon syy.

Meillä on liian huonot laitteet, yhteydet(Telia) tai jotain muuta vikaa... siis asiakaspäässä on vain vikaa?
Käynnistä uudestaan, resetoi, nollaa, asenna yms?
Kaivuri sitä tai tätä, varalinja tai varalinjan vara ei toiminut?

Ruudun aikaan sentään joskus myönsivät viat ja antoivat jotain korvauksiakin!
Nyt ei saada kun pahoitteluja. Kiitos, sehän lämmittää.
Harjoituskausi meni jo ja lähetykset vaan huononee!
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuinka monta Telia-Nikoa tms on tänään näkynyt? Ei vittu yhtään. Ei tietenkään, koska huomenna raivoajien määrä on vähintäänkin puolittunut.
 

JPL

Jäsen
Kuinka monta Telia-Nikoa tms on tänään näkynyt? Ei vittu yhtään. Ei tietenkään, koska huomenna raivoajien määrä on vähintäänkin puolittunut.

Työaika päättyi tänään kello kuusi.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Oliko puhetta, että mikä Liiga-kausi? Jos tarkoitettiinkin esim. Liiga-kautta 22-23?

Se tarkoitti ja tarkoittaa sitä kautta, kun joku muu kuin Telia tekee tämän palvelun ja näyttää pelit. Ei huvittas rummuttaa samaa tynnyriä, mutta mutta... kyl mää nii pal vaan ihmettelen miks porukka jaksaa...

Sanokaa nyt vittu irti jokainen tuo. Takaan, että kun suurin osa/kaikki sanoo irti, niin alkaa tapahtua. Jos ei, niin omapahan on häpeänsä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
”Hei! Kiitos palautteestasi. Tänään pääsi kyllä pahimpaan paikkaan vikatilanne yllättämään ja ymmärrän että se ottaa päähän. Vika saatu nyt korjattua ja Liiga tiimi tekee kaikkensa ettei pääse uudelleen tapahtumaan. Pahoittelut häiriöstä vielä kerran. //MikkoMatti” Klo 00.10 tänään tullut vastausviesti.

Kaikki hyvin eli voimme olla rauhallisin mielin.
 

Telia

Jäsen
En lähde nyt suoraan lainaamaan kenenkään viestiä, koska vastattavia viestejä on niin monta. Tässä yleisesti kaikille vastaus: Ensi viikon aikana tulemme avaamaan hyvityspyyntölomakkeen, johon voitte jättää yhteystietonne. Kuittaamme jokaisen pyynnön heti kun ne on käsitelty. Pahoittelut eilisestä häiriöstä. Häiriö paikannettiin Telia TV:n taustajärjestelmiin, ja siksi osalla ei toimineet mitkään maksukanavat. Tilanne korjaantui 21:24. Telia TV -laajakaistalla ja kaapelitv-asiakkaita tämä ei koskenut. Tiedote on täällä.

Selvitän vielä tuon toukokuun laskutuksen ja palaan siihen heti kun tiedän. //Olivia
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Ensi viikon aikana tulemme avaamaan hyvityspyyntölomakkeen, johon voitte jättää yhteystietonne.

Toimiiko lomake nykyaikaisella tietokoneella vai tarvitaanko aataminaikainen selain ja muutama lisäosa päälle? Tuleeko tästä oma, timanttinen sovelluksensa?
 

Telia

Jäsen
Toimiiko lomake nykyaikaisella tietokoneella vai tarvitaanko aataminaikainen selain ja muutama lisäosa päälle? Tuleeko tästä oma, timanttinen sovelluksensa?

Tämä toimii kyllä ihan tietokoneella ilman uutta julkaistavaa sovellusta :) //Olivia
 

Surmanajaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Yritin aamulla etsiskellä eilistä liigalive360 ohjelmaa puhelimen teliatv apista ja selailla pelien loppupuolelle josko olisi nähnyt jotain haastatteluja tms. unen näin, en löytänyt siitä sillisalaatista koko ohjelmaa, melko monta 2019 vuoden ohjelmaa kyllä, en alkanut aukomaan niitä yksitellen. Tehkää nyt noista liigaliven jottelua koskevista koosteista & haastattelupalasista omat klippinsä jotka löytäisi sen maalikoosteen rinnalta.

Suoraan sanottuna syyskuussa vellonut petetyksi tulemisen tunne on taas nostanut päätään, ei näy HTML5 soitinta, ja lähetykset pätkii ja kakoo taas, odotuksissa kun oli että tämä on edeltäjäänsä selvästi parempi tuote. jos nyt saataisiin edes täysi fullhd lähetys hyvityksenä ja mahdollisimman pian!
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
En lähde nyt suoraan lainaamaan kenenkään viestiä, koska vastattavia viestejä on niin monta. Tässä yleisesti kaikille vastaus: Ensi viikon aikana tulemme avaamaan hyvityspyyntölomakkeen, johon voitte jättää yhteystietonne. Kuittaamme jokaisen pyynnön heti kun ne on käsitelty. Pahoittelut eilisestä häiriöstä. Häiriö paikannettiin Telia TV:n taustajärjestelmiin, ja siksi osalla ei toimineet mitkään maksukanavat. Tilanne korjaantui 21:24. Telia TV -laajakaistalla ja kaapelitv-asiakkaita tämä ei koskenut. Tiedote on täällä.

Selvitän vielä tuon toukokuun laskutuksen ja palaan siihen heti kun tiedän. //Olivia

Häiriön alkamisaika 18:54? KooKoo-Pelicans alkoi 17:00 ja kuva oli kuraa alusta saakka. Pätki, puuroutui ja katkei välillä kokonaan. Välähdyksittäin kuva oli normaali.

Ja todellakin aioin vaatia hyvityksen.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En lähde nyt suoraan lainaamaan kenenkään viestiä, koska vastattavia viestejä on niin monta. Tässä yleisesti kaikille vastaus: Ensi viikon aikana tulemme avaamaan hyvityspyyntölomakkeen, johon voitte jättää yhteystietonne. Kuittaamme jokaisen pyynnön heti kun ne on käsitelty. Pahoittelut eilisestä häiriöstä. Häiriö paikannettiin Telia TV:n taustajärjestelmiin, ja siksi osalla ei toimineet mitkään maksukanavat. Tilanne korjaantui 21:24. Telia TV -laajakaistalla ja kaapelitv-asiakkaita tämä ei koskenut. Tiedote on täällä.

Selvitän vielä tuon toukokuun laskutuksen ja palaan siihen heti kun tiedän. //Olivia

Telia varmaan muistaa laittaa linkin tuohon lomakkeeseen niin päästään porukalla täyttelemään. Ainakin jotain puuhaa saavat työpäiviinsä kun iso kasa tulee hyvityspyyntöjä.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Veikkaan, että tuohon tulee kuittausvastauksena "kiitos lomakkeesta, viedään eteenpäin" En tosin pidättäisi hengitystä, että se mihinkään koskaan silti johtaisi..
 

Kemppilukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Harmittavasti vika oli ensimmäistä kertaa Telian päässä. Ehdin jo käynnistään kaikki laitteet uusiks, käynnistään sähköt uusiks, käynnistään koko kerrostalon sähköt ja netit uusiks ja itseasiassa purkaan koko talon ja tänään sit joudun rakentaan uusiks.
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Häiriön alkamisaika 18:54? KooKoo-Pelicans alkoi 17:00 ja kuva oli kuraa alusta saakka. Pätki, puuroutui ja katkei välillä kokonaan. Välähdyksittäin kuva oli normaali.

Ja todellakin aioin vaatia hyvityksen.

Eikö lie koiteta vain kaunistella ongelmia näissä ilmoitetuissa ajoissakin. Tai sitten ilmoitetaan aika, jolloin Telian puuhapetet on ongelman itse lopulta todenneet ja vahvistaneet, kun vikailmoituksia on tullut reilun puolen tunnin ajan ovista ja ikkunoista. Itse en nähnyt sekuntiakaan KalPa-JYP pelistä ja kun ottelu alkoi klo 18.30 ja lähetys käsittääkseni klo 18.15, niin jotain kai siitäkin voi päätellä.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja todellakin aioin vaatia hyvityksen.

Varmasti saatkin. Toivottavasti hyvityksellä on mieli sitten hyvä ja pystyt jotenkin katsomaan seuraavan pelin. :)

Ihan vakavissaan - eiköhän monikin tuon hyvityspyynnön täytä, kun todennäköisesti Telialla ei ole hirveästi resursseja laittaa tuota tutkintaan. Hyvitysmäärähän on sinänsä naurettava, jos on pelkkä Liigapassi. Pyöristettynä hyvitettävä summa on huikeat 0,70 snt, joten toivottavasti tuo maksaa vaivan.

Liigapassilla sentään saa vähän isomman hyvityksen, peräti 85 senttiä!

Ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä Allstar-paketilla napsahtaa hyvitystä peräti 1,20 €.

Toivottavasti fanit saavat paikattua nyt taloutensa ja Teliahan siis käsittelee nuo lomakkeet silleen, että käytännössä jokainen, joka omistaa jonkun passin ja keksii pyytää saa tuon huikean kompensaation. Tuokin on hintana pieni ylikompensaatio, koska ihan kaikilla ei ollut peliä sinä päivänä.
 

Patrick Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täällä kanssa yksi tuohtunut @Telia

KooKoo-Pelicans lähetys katkesi eilen 0-3 tilanteessa kolmannessa erässä, enkä yrityksistä huolimatta sitä enää toimimaan saanut.
KooKoon kausi lähentelee loppuaan ja KooKoon otteet kaukalossa kaudella 2018-2019 oli Telian tekniikan tasoa.
En tiedä kiinnostaako hyvitykset ja voinko niitä edes saada, kun irtisanoin sopimuksen tänään aamulla ja olen taas ns. Vapaa agentti.

Ei liity sinänsä Teliaan, mutta illan kruunasi kattava leffatarjonta vapailta tv kanavilta.
Oli valinnanvaikeutta Rockyn, X-Men ja Spidermanin muodossa. Hahaha.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Toivottavasti fanit saavat paikattua nyt taloutensa ja Teliahan siis käsittelee nuo lomakkeet silleen, että käytännössä jokainen, joka omistaa jonkun passin ja keksii pyytää saa tuon huikean kompensaation. Tuokin on hintana pieni ylikompensaatio, koska ihan kaikilla ei ollut peliä sinä päivänä.
Odottelinkin, että milloin ensimmäinen nillittäjä saapuu ja sieltähän se voittaja löytyi. Raha ja hyvityksethän ovat tosissaan tässäkin se tärkein asia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös