holynordic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Україна
Kuinka korvaatte @Telia aiheutuneen mielipahan?
Telian uusi slogan "kun kausi päättyy, niin kaikki on valmista""Kun kausi alkaa, niin kaikki on valmista"
Oliko puhetta, että mikä Liiga-kausi? Jos tarkoitettiinkin esim. Liiga-kautta 22-23?"Kun kausi alkaa, niin kaikki on valmista"
Ei huolta, viimeinen ottelu on päättynyt ja kohta hommat toimii taas virheittä.Onko kukaan saanut Telialta vastauksia että mikä siellä tällä hetkellä mättää ja millaisella aikataululla vika saadaan korjattua? Onko siellä edes ketään korjaamassa vikaa tällä hetkellä?
Boxilla toimii moitteitta. Sovellus ei toimi vieläkään.Onko jollain sitä Telian boxia? Toimiko sillä lähetys tänään hyvin? Epäilen, että kyllä. Vaihteleeko tuolla boxilla kuvanlaatu kesken ottelun? Epäilen, että ei. Ei Teliaa kiinnosta Liiga yhtään, vaan pelkästään raha. Sen vuoksi tämän toiminnan kehittämiseen käytetään melko vähän resursseja, kun tavoitteena on vain saada sekä noita boxeja että netti- ja puhelinliittymiä myytyä. Tämmöisellä puuhastelulla on kuitenkaan kovin vaikea nähdä, että kukaan haluaisi asioida Telian kanssa enempää kuin on pakko.
Mikä on tällä hetkellä tilanne? Saadaanko vielä tänään korjattua?Telia TV:ssä on havaittu häiriö myös täällä päässä ja korjaus on päällä! Häiriötiedote löytyy täältä:
https://www.telia.fi/asiakastuki/ha...=aspa&utm_content=someid_AS81216&utm_term=100 //Olivia
Helvetin hitaasti kyllä latautuu mutta eipähän pukkaa enää erroria. Pienet sarkastiset taputukset täältä Telialle, kun saitte sovelluksenne joten kuten pelittämään KOLMESSA TUNNISSA.Kaikki ne ketä kiinnostaa. Telian kanavat alkoivat ilmeisesti juuri toimimaan. Noin 3 tunnin totaalibreikin jälkeen.
Ei ole näkynyt eikä kuulunut! Telia siis uskoo että olemme unohtanut koko homman, siis ASIAKASTA aliarvioiden?Onko joku nähnyt Telialta virallista vastausta vieläkään siitä TOUKOKUUN LASKUTUKSESTA, joka herätti isosti keskustelua silloin preseasonin tienoilla?
Kausihan menee mahdollisesti toukokuun puolelle, joka tarkoittaa.osalla ILMEISESTI sitä että maksat sen kuukausimaksun parin päivän takia.
Teliahan lupasi ratkaista ja tiedottaa jonkun kompromissin kun saavat sen itse sumplittua siten että se olisi reilua.
MYÖNTÄÄKÖ JOKU NÄHNEENSÄ TÄSTÄ ASIASTA jonkun virallisen statementin?
Ei ole näkynyt eikä kuulunut! Telia siis uskoo että olemme unohtanut koko homman, siis ASIAKASTA aliarvioiden?
Miten me siis reagoimme? Onko tähän mielipiteitä?