Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 946 570
  • 23 567

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Harmi vain, että riittävän isolla volyymilla ihmisten kyllästyessä tämä saattaa alkaa tuntumaan myös Telian lompakossa.
Telian kannalta tässä harmillista on myös se, että tuotemerkki saa isoa iskua. Ei ainakaan minulla ole mitään erityistä halua olla Telian asiakkaana kuin pakon edessä, eli tässä tapauksessa Liigan tilaajana. Telian toive siitä, että Liigan oikeidet hommaamalla se olisi saanut kiillotettua brändiään, alkaa olemaan ainakin syyskauden osalta kuopattu. Tällä hetkellä kyseinen teleoperaattori aiheuttaa minussa lähinnä ärsytyksen puistatuksia. Paljon saa Telia tehdä jatkossa oikein, ettei kuuden vuoden kallissopimus ole lopulta muuta kuin särö maineessa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Näitkö eilisessä Lukko-Ifk pelissä oliko se nyt Lauri Kulmalan maalitilanteen alun, kulmakamera zoomaus moodi päällä ja sitten kiekko onkin yllättäen maalissa. Eikä ole ensimmäinen eikä taatusti viimeinen kerta kun noin käy, tämäkö on sitä mullistavaa katsomiskokemusta prkl.
Valitettavasti näin =D

Tuli sentään hidastuksena tuo kunnolla.
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Telia muuten lupasi oliko satoja kausikortteja ja pelipaitoja kun ennakkotilasi palvelun. Onko nämä voittajat julkaistu jossain?

EDIT:
Oli 50+50. Onko joku voittanut jotain?
 
Viimeksi muokattu:

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
On kyllä uskomattoman surkeaa touhua Telialta.

Tekisi mieli irtisanoa palvelu, mutta haluan kuitenkin jääkiekkoa televisiostani katsella. Viasatin jo irtisanoin, kun eivät lupauksista huolimatta näytäkään kaikkia NHL-pelejä. Joten kaipa tämä Liiga-paketti nyt sitten on pakko pitää. Ja minun kaltaiset henkilöthän ovat syy siihen, että Telia ei ole kiinnostunut oikeasti tätä touhua kehittämään, kun rahaa tulee joka tapauksessa.
Viaplay näyttää kaikki NHL pelit ja Viasatin asiakkaat saavat Viaplayn?
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Ei saa jos on Viasat Telian kautta.
Jaa niin kun noissa tilanteissa et olekaan Viasatin asiakas vaan nyt Telian. Toisaalta voihan sen aina irtisanoa ja siirtyä pelkästään Viasatin asiakkaaksi niin pääsee kokonaan eroon Teliasta.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
No eivät kyllä olleet. :D Ei kannata yleistää. Ruudulla oli ihan samanlaista hyvitysitkua kuin nytkin on. Ruutuhan vaan jatkoi tilausta parilla veloituksettomalla päivällä, josta ei ollut ainakaan minulle mitään hyötyä, kun en muuta katsonut kuin Liigaa :D



Mitä Telian pitäisi antaa livelähetyksen tilalle, JOS livelähetys on jo mennyt? Puhdasta rahaa? Se on se 20 senttiä per asiakas. Jos sinun taloutesi ja maksuhalukkuutesi tuosta paranee niin hyvä. Toki minä nyt puhun vain omasta puolestani, mutta jos yhdessä pelissä on ongelmia niin minulle on aivan se ja sama ja en tarvi minkään valtakunnan hyvityksiä ollakseni tyytyväinen. Minulle riittää, kun vika on korjattu ja varmistettu, että seuraavalla kertaa toimii.

Kärpillä on muuten 11 peliä lokakuussa, jotka kuuluvat joukkuepassiin. Kuukausihinta on 19,90 palvelulle. Jos yksi peli ei näy niin hyvitys on: 1,80 e. Koska osa pelistä näkyi eli kolmas erä niin ihan tarkasti ottaen tuo on sitten varmaan n. 1,20 e. Se on se hyvitys, mistä asiakkaat on nyt jäänyt paitsi. SaiPalla vastaavasti pelejä on kymmenen, joten hyvityssumma kuukausitasolla on pikkuisen isompi, peräti 1,99 e per asiakas, jos hyvitetään koko peli.

Eli jos jonkun talous nyt näillä hyvityksillä pelastuu ja mieli paranee niin go for it. Minä saan kyllä kulutettua tuon 2 euroa paljon turhempaankin.

Älkääkä please aloittako sitä "minulla on periaate"-jankutusta. Minullakin on periaatteita, mutta yleensä siinä, missä periaate alkaa myös järki loppuu.

Jos meet kahvilaan ja otat kahvin, se maksaa sen 2euroa. Maksat, mutta sitten kassa sanookin et joo sori keitin paskana et nyt saakkaan sitä kahvia, mut hyvää päivänjatkoa!
Niin sinäkinkö vaan hymyssä suin siitä lähet ilman sitä kahvia et joo kiitti moii! ?

Täytyy sanoa, että mielenkiintoinen on joidenkin ajatusmaailma. Maksaa mielellään jostain tyhjästä, haluamastaan vastikkeesta saamatta sitä vastinetta rahalle.

No eikai siinä, jos rahaa ja varaa ja halukkuutta siihen on niin mikäpä ettei. En kuitenkaan oikein ymmärrä, jos ei pysty sulattamaan ettei kaikki muut välttämättä tälläisestä tykkää..
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täytyy sanoa, että mielenkiintoinen on joidenkin ajatusmaailma. Maksaa mielellään jostain tyhjästä, haluamastaan vastikkeesta saamatta sitä vastinetta rahalle.

Mielenkiintoinen on myös se ajatusmaailma, että vertaat kahta täysin toisenlaista palvelua keskenään. Nyt kannattaa ihan ekana erottaa omassa päässään erilaisia tuotteita toisistaan. Sähkö, internet ja netflix ovat hyvin erilaisia tuotteita kuin kahvilan kahvikuppi. Kahvilassa - ja vähittäiskaupassa - saat itse valita tuotteen ja sitä oletettavasti siellä on tarjolla, mitä tulet ostamaan. Kaupassa näet jo hyllyssä, että jaahas taas on maito loppu - kysyt ehkä korkeintaan, koskas sitä on tulossa lisää. Kauppias kertoo, että huomenna tulee 3 kuormaa ja siitä saat sitten useamman purkin. Menet seuraavana päivänä kauppaan hakemaan ne maitosi ja maksat ne. Et saa maitoja ilmaiseksi, koska niitä ei ollut eilen.

Lopetetaan kahden täysin erilaisin tuotteen vertaaminen toisiinsa. Millekään digitaaliselle tuotteelle ei voida taata 100 %:sta toimivuutta 24/7. Esimerkiksi sähköyhtiö on voimaton myrskyä vastaan ja operaattori on voimaton, jos joku kaivaa kaapelin ylös. Koska kyseessä on luottokauppaan perustuva kuukausiveloitteinen tuote, jonka määrä ei ole rajoitettu kuten vaikka kahvin määrä kupissa ja sinun ei tarvitse erikseen ostaa santsikuppia niin kaikki yllättävät vahingot ja viat ovat inhimillisiä. Telia voi hyvänä asiakaspalveluna halutessaan hyvittää asiakkaille sen puuttuvan pelin kustannuksen kuukausitasolla, mutta faktuaalisesti mikään ei tuo menetettyä peliä takaisin. Oletan, että asiakkaat ymmärtävät yleisellä tasolla, millaista tuotetta Telia tarjoaa.

Ja niin utopistista kuin minun ajatusmaailmani sinulle on niin olen saanut Telialta 25 €:llä enemmän kuin riittävästi vastinetta rahoilleni ja useammin minulta jää tuote hyödyntämättä sen takia, että työnantajani määrää minut iltavuoroon kuin sen vuoksi, että Telian tekniset ongelmat estäisivät tuotteen käytön. On myös jokseenkin hassua lähteä pitämään hirveää somehaloota suhteellisen pienestä asiasta ja jokaisesta mahdollisesta asiasta vaatia hyvityksiä. Muutoinkin hyvitykset tulee aina kohdistaa suhteellisesti kärsittyyn haittaan ja meitä tyytyväisiä on jonoksi asti. Kun on tyytyväisiä jonoksi asti niin parin ulisijan hiljentäminen hyvityksillä on väärin kaikkia muita maksavia asiakkaita kohtaan, joilla on virhetoleranssia.

Olen huomannut sen myös yleisesti, että vaikeat asiakkaat, jotka ovat kuittivihkonsa kanssa heti valmiina penäämässä hyvityksiä, ovat pääsääntöisesti vielä kaiken hyvän päälle tyhmiä. Keskimääräisesti hyvityksen saaminen kestää asiakaspalvelussa (puhelimessa) tuollaisen 20-30 minuuttia. Linjalla roikkuminen maksaa pääsääntöisesti 7 snt minuutti. Jos lähdet jonottamaan johonkin asiakaspalveluun tuon ajan sen 1,5 euron takia niin olet jo tuhlannut saman verran sekä omaa että sinua palvelevan yrityksen aikaa ja tämän lisäksi olet hyvin pienen summan takia käyttänyt puhelinlaskustasi melkein yhtä paljon rahaa.

Telialla on Liigan näyttämiseen yksinoikeus, joten heidän ei myöskään tarvitse tarjota seuraavaan kuuteen vuoteen parasta mahdollista palvelua, koska kukaan muukaan ei tule näyttämään noita pelejä. Jos haluat nähdä pelisi 100 %:lla toimintavarmuudella niin vielä tänäkin päivänä paras vaihtoehto on nostaa perse ylös tuolista, ostaa lippu hallille ja maksaa oman joukkueen tukemisesta hallilla. Jos et kestä mahdollisia digitaalisten palveluiden lukuisia ongelmia niin silloin olet väärässä paikassa, koska toimintavarmuus ei tule olemaan 100 % vielä moneen vuoteen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos haluat nähdä pelisi 100 %:lla toimintavarmuudella niin vielä tänäkin päivänä paras vaihtoehto on nostaa perse ylös tuolista, ostaa lippu hallille ja maksaa oman joukkueen tukemisesta hallilla. Jos et kestä mahdollisia digitaalisten palveluiden lukuisia ongelmia niin silloin olet väärässä paikassa, koska toimintavarmuus ei tule olemaan 100 % vielä moneen vuoteen.

Hieno ja pitkä kirjoitus lähinnä pelkkää paskaa ja sitten sujuvasti unohdit sen mitä mainostettiin. Ja sen, että muissa palveluissa uptime on käytännössä 100%.

Ai niin ja sen, että kaikki ei aina hallille pääse, koska ei vain ole realistista muiden kuvioiden ja asuinpaikan takia. Ei olisi edes firman rahoilla. Onneksi nyt ei ole ollut kiinnostavia pelejä ja on voinut katsoa Yle Arenaa ja Netflixia. Yhtä yhden pätkimistä ei ole kummaltakaan tullut, mahtaa olla vikaa omissa laitteissa.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs

Sillä ei ole mitään väliä sillä "tuotteella" vaan pointti oli se, että asiakas maksaa -jostain- ja saa siitä "sitä jotain" vastineeksi - sitä mitä haluaa ostopäätöksen tehtyään. Ja jos ei saa, niin osaa nyt vaan sylettää maksaa "tyhjästä".
Olet aivan oikeassa, peliä kohti hiluja, mutta ne pelit siinä on ostettu. Sillä summalla ei ole väliä. Jos taas nämä palvelut myydään "saattaa näkyä tai sit ei, whuu nous, mut mitä sen väliä kun ei maksa paljoa" niin sitten pitää taas ihmetellä sitä, kuka tuommosta tilaa..

Joo minä nyt varmasti ainakin olen tyhmä, kun en vapaaehtoisesti halua/tykkää maksaa tyhjästä ja olla kusetuksen kohde.

Ymmärrän kyllä hyvin mitä meinaat, mutta tosiaan kyllä minä ainakin haluan sille rahalle vastinetta jos sitä jotakin vastaan asioikseni käytän. Sitten taas jos hyväntekeväisyyteen tai muuten vaan nuotion setelillä sytyttää niin ihan sama.
Ei muuten tunnu missään sekään vitonen jolla notskin laittaa tulille metällä, vaikken millään muotoa rikas ole.

Ainiinjoo, siitäkin kun saa vastineeksi makkara - kahvi - tunnelmatulet..
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
@AaTee kuten sanoin olen saanut Telialta runsaasti vastineeksi 25 eurosta tähän mennessä. Huomasin ihan saman nykimisen kuin kaikki muutkin ja toivon, että vika on korjattu. Se riittää minulle ihan hyvin. Ja minun tyytyväisyyttäni ei lisää tai muuta yhtään se kaksi euroa, jonka tästä voi hyvitystä saada. Suhteellisuutta - ei nämä ongelmat niin mojovia ole ollut. En ymmärtänyt tätä nillitystä Ruutu-aikakaudella ja sitä oli ihan yhtä lailla jo silloin. Ja sielläkin jäi välillä ihan kokonainen peli näkemättä.

Sitten hyvitettiin passiin kaksi lisäpäivää ja asiakkaat oli tyytyväisiä - ainakin niin tässä ketjussa taas maalaillaan. Silloin oltiin ihan samalla tavalla täällä huutamassa. Toivottavasti nettinne menee hetkeksi kiinni niin saatte tähdellisempää tekemistä kuin öyhöttää täällä kahden euron perään. Minua ei ainakaan Ruudun kahden päivän hyvitykset kiinnostanut yhtään, kun en katsonut sieltä kuin Liigaa.

@pernaveikko sinulle en jaksa edes vastata. Me ei varmasti toisiamme tästä keskustelusta löydetä. Asiallistakin kieltä voi käyttää.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Niin, yksi peli nyt sinne ja tänne. Isossa kuvassa sillä ei ole merkitystä vaikka kuinka, anteeksi ilmaisu, polkisi jalkaa. Ja miten sen hyvittäisi? Elisa Viihde halusi muistaa minua pitkän linjan kantista antamalla kolme vuokrausta ilmatteeksi. Leffat toki oli valkattu ajan säästämiseksi etukäteen ja tarjolla oli joku suomiraina, Viron Luokkakokous 2 ja Late Lammas 2. Tai lähinnä tuo kuvaa operaattoreiden ja palveluntarjoajien käsitystä "asiakaslahjoista", Noh, se siitä, mutta arvon @peterra ymmärräthän kuitenkin, että kyse ei ole pelkästään tästä yhdestä pelistä, vaan pystyy ihan sanomaan, että laskutavasta riippuen nämä kaksi, tai kolme ketjua on yhteenlaskien käytännössä noin viiden sadan sivun reklaamatio. Ihmisillä alkaa palaa se kuuluisa käpy ja lauantain Kärpät-SaiPa-matsi toimii ikäänkuin symbolina sille, että pian pitäisi Telialta tulla jotain vastinetta/ hyvitystä/toimenpiteitä, siis muutakin kuin, että "tiimi toimii ja saadaan palautetta".

En tiedä mitä homma oli Ruudun/ Nelonen Pron aikana tietokoneelta katseltuna, kun mulla matsit tuli kaapelinettiä pitkin suoraan televisioon, mutta en ainakaan siinä combossa muista kamalasti ongelmia olleen. Tosin en ole ollut koko taipaleella mukana, Sanoman siis. Onhan täällä ne vanhat Ruudun triidit vielä jäljellä. Ah, otetaan takaisin... Ruutu plussan nettistriimiä taidettiin haukkua täällä myöskin sen toimimattomuudesta. Ei se toki ole puolustus suuntaan, toiseen, mutta "pätkivä ruutu" taisi olla jopa ihan ominaisuus. :)
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
No @peterra kirjoituksille ei kannata korviaan lotkauttaa,mieshän on luultavasti itse Telialla töissä,myymässä tätä paskapakettia ihmisille.
Muutenkin kirjoituksista saa sen kuvan että kannattaisi vaihtaa ammattia kun asiakkaat noin vaikeiksi koetaan kun vielä kehtaavat valittaa.

Telian kannattaisi pikkuhiljaa miettiä kyllä hyvityskäytäntöjään uusiksi,live-urheilun toimimattomuus on suht iso juttu ja voi vielä maksaa paljon asiakkaita kauden aikana.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
OP arvioi aamukatsauksessaan, että Telian Liiga-palvelun tilaajamäärä olisi jäänyt kauaksi tavoitteista. Ennusteen mukaan tilaajia olisi 40k-50k (vrt. OP:n aiempi ennuste 70k).

Määrähän tästä todennäköisesti vähenee, kun tilaajat äänestävät jaloillaan. Todella vaikeaa tulee olemaan heidän voittaminen puolellensa lähivuosinakaan, edes palvelun alkaessa toimimaan.

Vaikka Liiga onkin ihan pisara meressä firman koko bisneksen kannalta, se on kuitenkin käyntikortti potentiaalisille uusille liittymä- ym. asiakkaille.

Tätä ei olisi voinut pahemmin vetää vihkoon. Ei ihme, että projektin johto on mystisesti kadonnut.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Niin ja kyse kun ei ole vain yhdestä pelistä. Harkkakaudella oli lähes joka kiekalla ongelmia ja pari kierrosta jäi "kaivurin" takia välistä.

Viime viikolla meni Ässät - Lukko pelin ratkqisut sivi suun. Samoin Kärpät - SaiPa pelistä puolitoista erää.

Mutta Telian sanoin. Ei ole tarvetta hyvityksille.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
@Telia voisitte kertoa miten lähetyksen täytyy mennä pieleen, että kuluttaja saa hyvitystä? Lauantaina tökki monella paikkakunnalla ja pahiten tuo Oulun peli, mikä meni täysin vihkoon. Jos tuossa ei hyvitysperusteet täyty, niin kertokaa miksi ei? On kyllä surkea tuote teillä tällä hetkellä ei voi muuta sanoa. Puhelinliittymät vaihdan tieltä pois, enkä mitää tule enää teiltä tilamaan. Aiheutatte sen verran suurta harmitusta kierroksesta toiseen.
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Telia muuten lupasi oliko satoja kausikortteja ja pelipaitoja kun ennakkotilasi palvelun. Onko nämä voittajat julkaistu jossain?

EDIT:
Oli 50+50. Onko joku voittanut jotain?
Minä voitin paidan. Kerhon toimiston kanssa sai sopia painettavan pelaajan nimen ja numeron ja järjestivät vielä ko. pelaajan nimmarin paitaan. Postissa tuli pakettina perheen pienimmälle. Tuo onkin niitä harvoja positiivisia kokemuksia Teliasta tältä kaudelta.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Äänestäkää lompakolla. Niin kauan kuin maksajia löytyy, voi tarjota kuraa asiakkaille.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Äänestäkää lompakolla. Niin kauan kuin maksajia löytyy, voi tarjota kuraa asiakkaille.

Tästä täsmälleen samaa mieltä. Toivon mukaan mahdollisimman moni ymmärtäisi tämän. Vähenemään päin on maksajat joka tapauksessa, kuten jo mainitsinkin.

En tiedä, onko tässä laillista ”mainostaa” toista ketjua, mutta tuolla on ketju jaloilla/lompsalla äänestämiselle; sinne ääntä kehiin ja perusteluja alle.
 
H

Hidas_ja_kankea

Alkaa olla lähellä pinnan loppuminen Telian suuntaan. Täysin amatöörejä monessa suhteessa: Kuvaus, ohjaus, laskutus ja kaikki mahdolliset himmelit, joilla yrittää katsoa lähetystä. Graafinen ilme, jossa tekstiä esitetään syvyyssuunnassa liikkuvien kuvien päällä kovilla värikontrasteilla. Aiheuttaa migreenikohtauksen, kun on altis sille. "Asiaa viedään eteenpäin". Aspa toistaa vakiomantraa antaumuksella asiaan kuin asiaan.

Viihdyttävä ketju tämä on kuitenkin ollut, kun pesukoneita buutataan ja koiran kirsu suunnataan koilliseen. "Onkos liittymä ja laitteet kunnossa?" Hehheh.

Eikös Telian sopimus ole lähtökohtaisesti tappiollinen, mutta uskotaan oheismyyntiin ja laajasti leviävään Good Will:iin. Täysin perseelleen tämä on mennyt. Jos jotain korjausliikkeitä haluttaisiin tehdä, tulisi ne tehdä asap. Virheiden julkinen tunnustus olisi myös paikallaan ja vakiomantrojen toistamisen voisi myös lopettaa. Esittää uskottava jatkosuunnitelma, muu kuin joku uusi appi.

Hyvä kun lyhennettiin fanien viidesketju mainosta. Ei siitäkään mitään ole kuulunut, enkä edes moista kaipaa. Tietääpä jo tässä vaiheessa vuoden ärsyttävimmän mainoksen.

Yli kuukausi on liittymä ollut ja laskua ei ole kuulunut. Odottaako tässä s-postia vai kirjettä? En laita pahakseni vaikka olisi laskutus lopullisesti toimimaton.

Jos joku Telian aspalainen tämän lukee, kirjoitukseni ei pitänyt sisällään mitään kysymystä.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@peterra sinultakin uupuu vähän suhteellisuuden tajua. Pelissä on muutakin kun sinulle mitätön parin euron maksu. Katsoja on varannut ajan itselleen katsoa peliä. Aika jolloin olisi voinut tehdä jotain muuta jos peliä ei olisi. Telia on luvannut näyttää pelin, ei näkynyt kunnolla.

Entä jos olisit tehnyt sopimuksen paikallisen kauppasi kanssa että haet kaksi kertaa viikossa paketin maitoa ja maksat tästä lystistä 25€/kk. Olet yksi tiistai menossa hakemaan purkkiasi ja myyjä sanoo että tilattiin vain 1 kuorma vahingossa ja maidot on tänään loppunut. Kysyt että saisitko torstaina 2 pakettia? Myyjä vastaa että emme näe aihetta hyvitykselle koska osa sai maitonsa. Olisitko että no perkele, näillä mennään.
 

Taklaustyyny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Telian olisi nyt aika ottaa se kuuluisa lusikka kauniiseen käteen. Telian hokema kiekon seuraamisen mullistuksesta on valitettavsati pitänyt paikkansa... Kaikki on mennyt ihan vihkoon. Kuva on edes Ruudun tasolla mutta pätkii; äänet ihan yhtä huonot kuin Ruudulla; kameratyöskentely/leikkaus surkeaa. Laittaisivat vaikka nyt ensin kuvan toimimaan ja sen jälkeen äänet, kun tuo taso on saavutettu niin voivat mun puolesta alkaa tekemään muuta höttöä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
OP arvioi aamukatsauksessaan, että Telian Liiga-palvelun tilaajamäärä olisi jäänyt kauaksi tavoitteista. Ennusteen mukaan tilaajia olisi 40k-50k (vrt. OP:n aiempi ennuste 70k).

Wau, tämä olikin tosi osuva arvio OP:lta. Samaa sarjaa pörssiyhtiöiden suositusten/ennusteiden kanssa, saa käyttää mut ei oo pakko hei. No tuo aiempi ennuste sentään osui lähelle. *tap tap*

https://www.jatkoaika.com/uutiset/t...änsä-–-liiga-hanke-on-alkanut-vahvasti/206281
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Paitsi, että tuo 70k sisältää ne, jotka peruivat tilauksen ennen kauden alkua eli veikkaisin, et tosta voi sen 10k ottaa pois.

edit: omaa mutua on joo.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös