Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 908 406
  • 23 439

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Koko kauden tähän asti olen saanut seurata lätkää hyvällä laadulla Chromecastin kautta, pätkimättä. Lähetysten suhteen hyvää työtä.
Koosteisiin sen sijaan paneutumista kiitos, hirveää jälkeä tähän asti. Ruudusta esimerkkiä ja koosteet kuntoon, kiitos.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Koosteissa ei ole tarkoituksellista jättää maaleja näyttämättä ja siinä on nyt selkeästi virhettä tapahtunut!

Sanna / Telia
Diipadaapaduu... Kerro meille kun on moneen kertaan kysytty. Miksi ei tehdä kunnollista koostetta täysin epäkelvon tilalle? Tekeekö nuo koosteet joku ihminen vai valmistuvatko ne jollain automatiikalla? Katsooko noita koosteita kukaan ennen julkaisemista? Aikaa ainakin olisi koska niitä saa odottaa niin kauan.
 

Miju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ymmärrän, että tuo vastaus näyttää toistolta ja samalla tavoin on vastailtu moneen juttuun! Täällä päivystellään asiakaspalveluna ja kerätään palautteet jotta saadaan nämä toimitettua eteenpäin näistä vastaaville tahoille jotka nimenomaan pystyvät saadun palautteen kohteeseen vaikuttamaan! Mihinkään Ö-mappiin yksikään palaute ei siis mene, ja vastausta on jo saatu takaisin paljon puhututtaneisiin koosteisiin liittyen että näitä tullaan parantamaan ja saatuihin palautteisiin reagoidaan.
Koosteissa ei ole tarkoituksellista jättää maaleja näyttämättä ja siinä on nyt selkeästi virhettä tapahtunut!

Sanna / Telia


Saatteko te itse mitään palautetta noista eteenpäin laitetuista asioista? Toivottavasti, sillä itsestäni tuntuisi pahalta saada palautetta huonosta tuotteesta jos laittaisin vain ehdotuksia eteenpäin, ilman mitään vastakaikua.

Toivottavasti jollakin siellä Teliassa on salasana ehdotuslaatikkoon tallessa. Nyt näyttää siltä, että ehdotuksia laitetaan eteenpäin, mutta kukaan ei edes lue niitä. Voimia työhönne.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Ymmärrän, että tuo vastaus näyttää toistolta ja samalla tavoin on vastailtu moneen juttuun! Täällä päivystellään asiakaspalveluna ja kerätään palautteet jotta saadaan nämä toimitettua eteenpäin näistä vastaaville tahoille jotka nimenomaan pystyvät saadun palautteen kohteeseen vaikuttamaan! Mihinkään Ö-mappiin yksikään palaute ei siis mene, ja vastausta on jo saatu takaisin paljon puhututtaneisiin koosteisiin liittyen että näitä tullaan parantamaan ja saatuihin palautteisiin reagoidaan.
Koosteissa ei ole tarkoituksellista jättää maaleja näyttämättä ja siinä on nyt selkeästi virhettä tapahtunut!

Sanna / Telia

Ei tässä ongelmana ole asiakaspalvelijat, jotka tännekin on koulutettu vastaamaan käsikirjoitettua Telian diipadaapaa. Kärsivällisesti ja kohteliaasti olette kysymyksiin vastailleet. Respect.

Ongelma on monopolipalveluntarjoajan Telian kyky/halu tuottaa maksaville asiakkailleen lupaamaansa ja hehkuttamaansa palvelua. Tällä hetkellä Telia on housut kintuissa näiden lupaustensa kanssa. Jokainen lätkäfami ihan varmasti toivoo, että edes perusasiat olisivat ja saataisiin kuntoon ilman niitä pakkomyyntibokseja.
 

Telia

Jäsen
Mutta mistä palautteen antaja tietää ettei mene Ö-mappiin? Mitään muutoksia ei kuitenkaan ole tapahtunut. Hyvä esimerkki Rauman kamera. Tommonen ei saisi olla edes kokonaista erää ongelmana ja montako peliä se siellä on ollut ongelmana? Vai tarviiko se oman sovelluksen

Kyseinen palaute menee kehitystiimille, jotka ovat tuotannon puolella tätä palvelua kehittämässä. Suosittelen tuosta jättämään esimerkiksi chatin kautta ilmoitusta niin pääsemme sinulle viestillä /soittaen tiedottamaan kun nämä muutokset kehityksen puolella ovat valmiit.

Emma / Telia
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ei siihen mitään helvetin puheluita tai viestejä tarvita. Esimerkiksi nuo koosteet, 6min yhdessä koosteessa tarkastellaan maalia (joka hylätään). Eikä ole läheskään ainut kämmi mitä on käynyt. Miksei niitä voi saada kuntoon? Tähän olisi kiva saada oikea selitys, laittakaa vaikka esimiehille viestiä tai sitten koko saatanan lafkan meiliin tuo kysymys, luulisi vastauksen tulevan nopeasti.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kyseinen palaute menee kehitystiimille, jotka ovat tuotannon puolella tätä palvelua kehittämässä. Suosittelen tuosta jättämään esimerkiksi chatin kautta ilmoitusta niin pääsemme sinulle viestillä /soittaen tiedottamaan kun nämä muutokset kehityksen puolella ovat valmiit.
Kehitystiimille??? Ei kai siinä mitään tiimiä tarvita kertomaan kameramiehelle, että opettelee käyttämään sitä. Eikö kameramies saa säätää laitettaan ilman kehitystiimin ohjeistusta? Ei ihme, että kohennusta ei saada mihinkään aikaiseksi, jos tuollaiset pienet asiat viedään jollekin tiimille pähkäiltäväksi. Ja ei siihen mitään chattia ja ilmoituksia tarvita kun tuollainen asia saatu kuntoon. Kyllä sen näkee ihan lähetystä katsomalla. Ei hyvää päivää tuota teidän touhua.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Mutta mistä palautteen antaja tietää ettei mene Ö-mappiin? Mitään muutoksia ei kuitenkaan ole tapahtunut. Hyvä esimerkki Rauman kamera. Tommonen ei saisi olla edes kokonaista erää ongelmana ja montako peliä se siellä on ollut ongelmana? Vai tarviiko se oman sovelluksen

Kyseinen palaute menee kehitystiimille, jotka ovat tuotannon puolella tätä palvelua kehittämässä. Suosittelen tuosta jättämään esimerkiksi chatin kautta ilmoitusta niin pääsemme sinulle viestillä /soittaen tiedottamaan kun nämä muutokset kehityksen puolella ovat valmiit.

Emma / Telia
Pointti on että tommoinen vika pitää korjata heti sen ensimmäisen pelin aikana kun tuo huomataan, ei viikkojen tai kuukausien päästä. Sama ne vialliset koosteet. Heti uutta pihalle eikä jätetä sinne roikkumaan. Mutta te ette pysty tuohon. Te ette pysty sanomaan muuta kuin että palaute on laitettu eteenpäin ja sen kokemuksen perusteella mitä on tapahtunut ne eivät ole menneet mihinkään. Tai jos ovat, niin niille ei tehdä mitään. Tai jos tehdään niin ei ainakaan lähi viikkoina.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Diipadaapaduu... Kerro meille kun on moneen kertaan kysytty. Miksi ei tehdä kunnollista koostetta täysin epäkelvon tilalle? Tekeekö nuo koosteet joku ihminen vai valmistuvatko ne jollain automatiikalla? Katsooko noita koosteita kukaan ennen julkaisemista? Aikaa ainakin olisi koska niitä saa odottaa niin kauan.

Erätauoilla tulee ihan kohtuullista koostetta muista peleistä, miksiköhän näitä ei käytetä.

Tätäkin kysytty jo useampaan kertaan @Telia mutta eipä vastausta näy.
 

P Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avoimen liigan karsinnat, Marcin Kolusz
Niin kuin Ziege hyvin kiteyttää, Telia ei tässä nyt ilmeisesti ole ymmärtänyt ollenkaan, mitä on myyty, kenelle, ja millä lupauksilla. Lähetysten piti olla jo kauden alussa "uudella tasolla", ja kyseessä on kallis maksu-tv-paketti. Ei sitä ole tilattu periaatteella "soittakaa sitten, kun toimii", ja asiakkaalta ei todellakaan voi vaatia monikanavavaikuttamista, kunnes joku siellä putken toisessa päässä sattuu reagoimaan.

Teliaa ei ilmeisesti kiinnosta, kun yksinkertaisiakaan korjauksia ei pystytä tekemään alle kuukaudessa. Esimerkkeinä tässä viime viesteissä mainittu Rauman kamera, ja monta kertaa pöydälle nostettu alhainen äänitaso. Kyseessä on yksinkertaiset, parissa minuutissa korjattavat ongelmat. Miksi rustataan tuntikaupalla jotain damage control -viestejä Jatkoaikaan, kun paljon pienemmällä työ- ja minuuttimäärällä saisi montakin asiaa priimakuntoon?

Vinkkejä: Huonon kameran voi vaihtaa uuteen. Tai putsata. Nopeasti. Äänentasoa voi säätää nupeista, tai hiirellä. Aina.

Kysymyksiä, toistoa: Minkälainen on viive eri laitteilla? Haluan pelata live-vetoa, mutta se ei tässä uudessa uljaassa lähetysmaailmassa ole ainakaan selain/Android -seurannassa mahdollista. Onko mitään parannuksia tulossa?

Jossain vaiheessa siellä liigan "uudessa kodissa" todennäköisesti huomataan, miten huonosti tehtävää on suoritettu tähän asti. Ainoa oikea toimenpide tämän oivalluksen jälkeen on tilaajien rahojen osittainen takaisinmaksu, tai ainakin jotain alennusta loppukauteen. Sen voi hoitaa heti kuntoon, tai odottaa kuluttaja-asiamiehen ja muitten ylituomareiden aktivointia. Tuo viimeksi mainittu tuo vielä lisää negatiivista julkisuutta.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Jossain vaiheessa siellä liigan "uudessa kodissa" todennäköisesti huomataan, miten huonosti tehtävää on suoritettu tähän asti. Ainoa oikea toimenpide tämän oivalluksen jälkeen on tilaajien rahojen osittainen takaisinmaksu, tai ainakin jotain alennusta loppukauteen. Sen voi hoitaa heti kuntoon, tai odottaa kuluttaja-asiamiehen ja muitten ylituomareiden aktivointia. Tuo viimeksi mainittu tuo vielä lisää negatiivista julkisuutta.
En halua olla pessimisti, mutta ei kannata pitkästyä jotain rahallista korvausta odotellessa. Aktiivinen reklamoija saattaa saada jotain leffavuokrauslipukkeita joilla voi katsella joko Pekka ja Pätkä neekereinä tai vaihtoehtoisena jonkun televisiosta ennennäkemättömän Poliisiopiston tai Rambon. Kuluttajaviranomaiselle ei ole oikein lihaa luiden ympärille niin kauan kuin Telia toimittaa palveluaan sopimuksen mukaan. Mihinkään puhuvien päiden tai muiden markkinointihemmojen lupailemaan huikeaan katselukokemukseen tai mullistavaan äänimaailmaan on aivan turha vedota, koska ei niille olemassa mitään mittaria ja toisekseen ovat vain markkinamiesten diipadaapaa. Kannattaa toki kokeilla jos aikaa ja tarmoa riittää.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat
Tämä "viedään eteenpäin" tarkoittaa käytännössä sitä, että Asiakaspalvelija keskustelee ensin viiden kollegan kanssa että mitähän tälle pitäisi tehdä, ja sitten ne sanoo että "kirjota sinne että palaute on laitettu eteenpäin" ja oikeasti niitä ei edes laiteta kun asiat on jo tiedossa siellä päättävässä elimessä (jossa on jo kyllästytty näihin valituksiin ja tiedetään paremmin mitä tehdään), missä ei sitten tehdä mitään. Kuseen joutuu tämä @Telia -käyttiksellä vastaavat palvelijat ja tietävät itsekin ettei asia etene.

Nyt on sentään päästy "Vien eteenpäin" -tilanteesta "Vien ehdottomasti eteenpäin" -tilanteeseen. Mutta ei ne oikeasti mene lainkaan eteenpäin useista palautteista huolimatta, kun ne asiat on jo tiedossa. Ja Jatkoajassa on "pieni marginaali" katsojista ja "suurin osa" on tyytyväisiä palveluun.

Se vaan on fakta, ettei tällä palautteella ensinnäkään ole a) mitään vaikutusta kokonaisuuteen tai b) mikään kehitysidea täältä ei ole edennyt MILLÄÄN TAVALLA Telialla. Ei ole nähty parempia ääniä, ei parempaa kuvaa, ei laadukkaampaa sisältöä, ei helpompaa tilausta, ei parempia koosteita.

Mikä asia on paremmin kuin viime vuonna Liiga-lähetyksissä?
En keksi yhtäkään pois lukien liigalive360 -lähetys.
 
Viimeksi muokattu:

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Se vaan on fakta, ettei tällä palautteella ensinnäkään ole a) mitään vaikutusta kokonaisuuteen tai b) mikään kehitysidea täältä ei ole edennyt MILLÄÄN TAVALLA Telialla. Ei ole nähty parempia ääniä, ei parempaa kuvaa, ei laadukkaampaa sisältöä, ei helpompaa tilausta, ei parempia koosteita.
Tilauksia lukuunottamatta kyse ei ole edes mistään palautteen kautta tulleesta kehitysideasta vaan Telian itsensä markkinoinnissa hehkuttamista mullistavista uutuuksista, jotka tekevät katsojakokemuksesta ennen näkemättömän. Ei ole aivan onnistunut.

Mikä asia on paremmin kuin viime vuonna Liiga-lähetyksissä?
En keksi yhtäkään pois lukien liigalive360 -lähetys.
Liigalive on hyvä konsepti ja Telian itsensä kehittämä. Siitä pointsit.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
@lainelaser tuokin 360 lähetys oli Ruudulla ennen. Oliko nyt Rantanen&Nyholm ja joku asiantuntija aina messissä. Sitten viimeinen vuosi vedettiin säästölinjalla ja hyvä et oli selostajat mukana. Silti toteutus 5-vuotta Telian nykyistä edellä. Ainut parannus tähän mennessä on kuvanlaatu. Niille keillä se on sattunut toimimaan.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat
@lainelaser tuokin 360 lähetys oli Ruudulla ennen. Oliko nyt Rantanen&Nyholm ja joku asiantuntija aina messissä. Sitten viimeinen vuosi vedettiin säästölinjalla ja hyvä et oli selostajat mukana. Silti toteutus 5-vuotta Telian nykyistä edellä. Ainut parannus tähän mennessä on kuvanlaatu. Niille keillä se on sattunut toimimaan.

Minulla jostain syystä aina maalin tullessa koko kuva menee pimeäksi, kun hallin valot muuttuvat. Miten tämä vaikuttaa kuvanlaatuun? No siten, että toteutus vaikuttaa todella amatöörimäiseltä, kun yhtäkkiä ruutu pimenee ja näkee varjoisia selkiä pelaajista, joista ei saa selvää.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
@Telia Olisiko noihin Liigaviikko ja Maanantaivalmentajat jaksoihin mahdollista saada päivämäärät kodka esitetty? Ainakaan kännykän kanssa katsoessa ei noista jaksoista ilmene mikä niistä on uusin.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
@Telia Olisiko noihin Liigaviikko ja Maanantaivalmentajat jaksoihin mahdollista saada päivämäärät kodka esitetty? Ainakaan kännykän kanssa katsoessa ei noista jaksoista ilmene mikä niistä on uusin.
Veikkaan että kaikki korjaantuu kun saadaan Telian uusi mediaportaali-sovellus. Se mullistaa katselukokemuksen.
 

petete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
@Telia Olisiko noihin Liigaviikko ja Maanantaivalmentajat jaksoihin mahdollista saada päivämäärät kodka esitetty? Ainakaan kännykän kanssa katsoessa ei noista jaksoista ilmene mikä niistä on uusin.
Älä huoli, Telia on täällä jo ajat sitten kiittänyt palautteesta ja vienyt palautetta eteenpäin.

Päivämäärän lisääminen tallenteen tietoihin kuulostaa niin haastavalta jutulta, että ymmärrän täysin ettei Telia ole sitä kuukaudessa saanut lisättyä. Se on tuo päivämäärä muutenkin hirveän hankala juttu, kun on joka päivä erilainen. Todennäköisesti Telia joutuu tekemään erillisen sovelluksen, josta päivämäärä-tieto haetaan. Toivottavasti kuitenkin viimeistään keväällä päivämääriä päästään testaamaan.
 

Crank

Jäsen
- Kuka kehtaa julkaista 1-0 päättyneen ottelun koosteen, joka kestää n. 40 sekuntia sisältäen vain tämän yhden maalin?
- Miten ihmeessä te ette saa kaikkia maaleja koosteeseen? Se on jo varsinainen saavutus.
Missähän vaiheessa koittaa sen koosteen aika, kun peli päättyy 1-0 ja koosteessa ei näytetä sitä maalia.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Jos teillä @Telia on ongelmia esimerkiksi semmoisen kanssa että päivä tai kuukausi alkaa nollalla niin tässä PowerShell esimerkki aivan ilmaiseksi: $date = [datetime]::Today.ToString('MM-dd-yyy')

Sitten vaan käytätte tuota vaikka sen lähetyksen nimen alussa. Voitte laittaa asian eteenpäin.

Meillä oli oikeasti sama ongelma töissä tällä viikolla ja meni reilu 5min korjata. Ei tuossakaan voi teillä viikkoja mennä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Meillä oli oikeasti sama ongelma töissä tällä viikolla ja meni reilu 5min korjata. Ei tuossakaan voi teillä viikkoja mennä.

Meilläkään ei ole kukaan tänään töissä eikä tasan tarkkaan ole Teliallakaan. Katsotaan sitten maanantaina mitä pitäisi jollekin asialle tehdä tai tehdäänkö mitään.

Pomo mainitsi menevänsä matkan päähän tytärtään moikkaamaan ja kuinka on todella mukavaa viettää perheen kanssa aikaa. Se nimenomaan onkin todella hyvä asia.

Mutta jos olet tälläisessä julkisessa jutussa, niin pitäisi aivan hieman vähän alkaa maksaa koodareille ja testaajille. Asiat kun saisi kuntoon, jos ei olisi laskelmoitu ei tänään.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meilläkään ei ole kukaan tänään töissä eikä tasan tarkkaan ole Teliallakaan. Katsotaan sitten maanantaina mitä pitäisi jollekin asialle tehdä tai tehdäänkö mitään.

Pomo mainitsi menevänsä matkan päähän tytärtään moikkaamaan ja kuinka on todella mukavaa viettää perheen kanssa aikaa. Se nimenomaan onkin todella hyvä asia.

Mutta jos olet tälläisessä julkisessa jutussa, niin pitäisi aivan hieman vähän alkaa maksaa koodareille ja testaajille. Asiat kun saisi kuntoon, jos ei olisi laskelmoitu ei tänään.
Luin tämän viestin noin kymmeneen kertaan, enkä tajunnut siitä ensimmäisen kappaleen jälkeen mitään. En ainakaan löytänyt vähäisintäkään pointtia. Alkoi hulluus iskemään, kun yritin tuosta selkoa ottaa.

Yleensä ei ole luetun ymmärtämisessä suuria vaikeuksia, joten toivottavasti en ole menettämässä järkeäni nyt.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Meilläkään ei ole kukaan tänään töissä eikä tasan tarkkaan ole Teliallakaan. Katsotaan sitten maanantaina mitä pitäisi jollekin asialle tehdä tai tehdäänkö mitään.

Pomo mainitsi menevänsä matkan päähän tytärtään moikkaamaan ja kuinka on todella mukavaa viettää perheen kanssa aikaa. Se nimenomaan onkin todella hyvä asia.

Mutta jos olet tälläisessä julkisessa jutussa, niin pitäisi aivan hieman vähän alkaa maksaa koodareille ja testaajille. Asiat kun saisi kuntoon, jos ei olisi laskelmoitu ei tänään.
Onhan tuota päivämäärää haluttu jo useampi viikko tuohon. Ei siis mikään eilinen uusi juttu.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
@Telia Olisiko noihin Liigaviikko ja Maanantaivalmentajat jaksoihin mahdollista saada päivämäärät kodka esitetty? Ainakaan kännykän kanssa katsoessa ei noista jaksoista ilmene mikä niistä on uusin.
Sillä aikaa kun odotellaan että Telia saisi sen päivämäärän otsikkoon, niin suosittelen järjestämään nuo jaksot "Uusin ensin"-perusteella. Tuon pystyy siis kännykälläkin tekemään jo nyt, kun klikkaa siitä jaksolistan yläpuolelta Lajittele-kohdasta.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Sillä aikaa kun odotellaan että Telia saisi sen päivämäärän otsikkoon, niin suosittelen järjestämään nuo jaksot "Uusin ensin"-perusteella. Tuon pystyy siis kännykälläkin tekemään jo nyt, kun klikkaa siitä jaksolistan yläpuolelta Lajittele-kohdasta.

Kiitos vinkistä! En ollut tuota huomannutkaan aiemmin.

Erityiset kiitokset myös @muti ja @petete , piristivät aamua kummasti. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös