Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 512 204
  • 21 783

petete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Menee hiukan OT:ksi, pahoittelut etukäteen. En ole viestinnän ammattilainen, mutta pystyn silti sanomaan, että @Telia saisi itselleen tilaa hengittää miettimällä viestintää toiselta kantilta.

Telia jättää palautteen tai kysymyksen antajalle luun käteen. Vastauksista puuttuu konkretia; miksi ja milloin? Teidän pitäisi avoimemmin ja rehellisesti kertoa miksi joku asia ei ole kunnossa ja milloin sille tehdään jotain (edes arvio). "Ei"-vastaus perusteltujen kanssa on parempi kuin tyhjä katteeton lupaus tai ympäripyöreä "viedään eteenpäin"-vastaus.

Esimerkkinä nuo koosteet. Kertoisitte rehellisesti miksi ne on leikattu kuten ovat ja milloin asia tulee kuntoon. Te varmasti olette todenneet niiden huonon laadun ja tiedätte myös juurisyyn. Samoin esimerkiksi kuvauslaatuun (liiallinen zoomaus ja ohjaus) olisi mielenkiintoista kuulla miksi se edelleen on niin kehnolla tasolla. Voi olla, että teillä olisi siihenkin joku hyvä syy mutta te ette kerro sitä. Kysyjä saisi vastauksen ja saattaisi jopa ymmärtää miksi asia on kuten on. Nyt vastaukset ovat ympäripyöreitä, joten porukka paukuttaa teille painetta samasta asiasta. Tai jos homma on teidän mielestänne ok, niin perustelkaa asia. Sama tilanne grafiikoiden, tilastojen, laskutuksen, kuvanlaadun, selotuksen poistosta CC:ssä yms. asioiden kanssa.

Otetaan analogia työelämään: Työmies käy esittämässä mielestään hyviä toiveita, kysymyksiä ja ideoita esimiehelle. Esimies vastaa joka kerta "kiitos palautteesta, pyritään kehittämään toimintaamme ja vien asiaa eteenpäin". Työmies jää joka kerta tyhjän päälle. Hän ei tiedä miksi joku asia on kuten on eikä esimies palaa myöhemminkään asiaan kertomaan syytä tai aikataulua. Mitä työmies tekee? Hän lopettaa kysymisen tai kysyy muualta (vrt. kuluttaja lopettaa Telian tilauksen ja vaihtaa Viasatin NHL-tilaukseen).

Teidän tulisi olla kuluttajillle ja myös itsellenne rehellisiä. Kootkaa joku kehityslista aikatauluineen ja perusteluineen mitä haasteita ko. asian kehityksessä on. Tehkää kyselyitä, joista saatte dataa mistä asiakkaat tykkää ja mistä ei. Jos todella olette vaikkapa pelikellosta sitä mieltä, että "olemme kehittäneet sitä ja saaneet positiivista palautetta", niin aliarvioitte asiakkaanne ja valehtelette itsellenne.

Kyllä tästä hyvä vielä tulee, kun muutatte hommaa avoimemmaksi ja alatte oikeasti kehittämään tuotetta eikä ainoastaan viemään palautteita eteenpäin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaan palataas vielä tuohon perseilyyn ja sen mahdolliseen tahallisuuteen. Foliohattu ei ole koskaan päätäni koristanut, eikä korista nytkään, mutta sanonpa vaan, että saattaa tuossa törttöilyssä olla jopa ripaus tahallisuuttakin. Nimittäin, mitä enemmän nettipalvelut pidetään vitullaan, sitä enemmän menee laitteita ja liittymiä, sitten kun ne kovasti mainostetut 16-22 appia isketään tulille.

Bisneshän on nykyään aivan sairas tuon suhteen, että miten ihmisille pitäisi koko ajan vaan myydä lisää ja lisää laitteita ja liittymiä.

Eli jep, Teliaa ei valitettavasti kiinnosta paskaakaan, vaikka täällä miten paljon purnataan.

Kyse ei tavallaan ole tahallisesta perseilystä vaan siitä miten asioita kannattaa tehdä. Olin firman ainoana konsulttina asiakkaan tiloissa Suomessa vajaa 10 vuotta sitten ja omalla toimistolla käydessäni kuulin keskustelun mikä ei todellakaan ollut minun korvilleni. Firman kakkosmies selittää suu vaahdossa "kyllähän mä nyt tiedän, että tuolla ei ole yhtään mitään tekemistä, mutta saadaan vielä ukko pidettyä siellä kuukauden ja laskutettavat tunnit."

Siellä ei ollut yhtään mitään tekemistä, mutta myöskään etätyötä ei sallittu. Siellä sitten vielä kuukauden yksinäni istuskelin, kun jonkunlainen konsulttisopimus oli tehty.

Teliaa ei kiinnosta liigatuote paskaakaan itsessään ja vain lopputulos merkitsee. Sillä ei ole pienintäkään merkitystä mikä toimii mitenkin, jos kokonaismyynti rullaa.

Kyse ei ole foliohattuilusta vaan bisneksestä. Nuo muutosvastarinnan huutelijat vituttaa kyllä enemmän kuin palvelun toimimattomuus, koska kyse ei voisi vähempää olla siitä. Eihän tässä ole muuta muutosta kuin huonompaan ja aivan samoilla laitteilla kuin viime kaudellakin. Mitä ihmeen muutosvastarintaa siis tarkoitatte.
--

Vieläkö muuten jossain prisman kassalla tyrkytetään jotain helvetin ässäarpapussukkaa. Jos et saa myytyä niitä, niin se on ensin puhuttelu ja sitten kenkää.
 

Telia

Jäsen
4G yhteys, OnePlus 6, pätkii sekä puhelimella katsottuna, että Chromecastilla telkkarin kautta. Kaikki muut käyttämäni suoratoistopalvelut (Netflix, ruutu, katsomo, Viaplay jne) toimivat täysin moitteettomasti. Ja ennen kuin ehdotatte, niin kyllä, kaikki viimeisimmät päivitykset ovat ajan tasalla, on kirjauduttu edestakaisin jne.

Tästä kannattaa tehdä meille häiriöilmoitus jotta päästään tarkemmin tutkimaan mistä pätkiminen voisi johtua. Sellaisen voi suoraan meille täyttää täältä, tai sitten voit kirjautua asiakassivuille osoitteessa telia.fi ja sieltä availla chat-keskustelua kanssamme! Missään nimessä tuollainen kuvan jatkuva pätkiminen ei kuulosta normaalilta

Sanna / Telia
 

Frölunda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Boston
Eiköhän kyse ole 19.90/24.90+10€/kk ajattelusta.

Eli palvelu verhoiltu edullisemmaksi, mutta ilman maksuboksia laatu vaihtelee, ja kaikkia vituttaa?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Veikkaan, että olet väärässä mutusi kanssa. Tuoreilla älytelkkareilla HTML5-videot pitäisi kyllä pyöriä selaimissa ilman mitään appeja. Edellyttäen, että suojaus on tehty normaaleilla standardeilla.
Onko tämä promisewarea vai todellisuutta? Kysyn tietämättömyyttäni, en vittuillakseni. Käyttääkö joku siis jotain vastaavaa palvelua äytelkkarin html5-tuen kautta? Yritin googlailla, mutta intternet tarjosi vain kysymyksiä ongelmiin, joita telkkarien browserit aiheuttavat.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Teliaa ei kiinnosta liigatuote paskaakaan itsessään ja vain lopputulos merkitsee. Sillä ei ole pienintäkään merkitystä mikä toimii mitenkin, jos kokonaismyynti rullaa.
Minä vain ihmettelen sitä, että toimiiko Telian "pakkomyynti" todellakin? Itse näkisin, että pidemmällä tähtäimellä asiakastyytyväisyyden kautta saadaan paremmat myynnit, kuin suututtamalla asiakkaat ja pakkomyymällä heille kaikenlaista.

Vaikka Telialla nyt yksinoikeus liigaan onkin, niin olisi ihan suositeltavaa, että jokainen liigasta välittävä ottaisi Telialta pois kaikki muut liittymät ja palvelut. On ihan ymmärrettävää, että jos liigaa haluaa katsoa, niin siihen on vain yksi vaihtoehto ja siitä haluaa sitten pitää kiinni, mutta ainakaan yhtään enempää ei kannattaisi Telian suuntaan kantaa rahojaan.

Jos Telia muuttaa strategiaansa ja alkaa keskittymään asiakkaiden tyytyväisyyteen, niin se on sitten eri asia.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Telia jättää palautteen tai kysymyksen antajalle luun käteen. Vastauksista puuttuu konkretia; miksi ja milloin? Teidän pitäisi avoimemmin ja rehellisesti kertoa miksi joku asia ei ole kunnossa ja milloin sille tehdään jotain (edes arvio). "Ei"-vastaus perusteltujen kanssa on parempi kuin tyhjä katteeton lupaus tai ympäripyöreä "viedään eteenpäin"-vastaus.
Täyttä asiaa koko viesti. Tietenkin on ymmärrettävää, ettei jokaiseen palautteeseen pysty heti vastaamaan asiantuntevasti juurisyyt selventäen, varsikaan kun aspan työntekijät ovat irrallaan toteuttavasta puolesta. Mutta varsinkin niiden palautteiden osalta, jotka toistuvat useasti ja jotka ovat asiakkaille tärkeitä, pitäisi mahdollisuuksien mukaan selventää miksi joku asia ei vielä toimi. Sillä saa nimenomaan voitettua asiakkaalta aikaa ja luottamusta, kun rehellisesti avaa ongelmia eikä vaan anna joka kerta sitä "viedään eteenpäin"-vastausta. Turhautunut palautteen antaja kun kokee helposti, että niiden oikeastikin eteenpäin vietyjen palautteiden loppuosoite on mappi Ö. Telia saa itseltäni plussaa siitä, että on jalkautunut esim. tänne jatkoaikalaisten keskuuteen, mutta mielestäni tästä saavutettava hyöty olisi moninkertainen jos kerrottaisiin myös ongelmien ja puutteiden syistä.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Onko tämä promisewarea vai todellisuutta? Kysyn tietämättömyyttäni, en vittuillakseni. Käyttääkö joku siis jotain vastaavaa palvelua äytelkkarin html5-tuen kautta? Yritin googlailla, mutta intternet tarjosi vain kysymyksiä ongelmiin, joita telkkarien browserit aiheuttavat.

Omakohtaista kokemusta ei ole. Samsungin mukaan täysi videoiden HTML5-tuki on kaikissa uusissa Smart teeveissä.

Telian purukumiviritelmäthän eivät aiheuta lainkaan kysymyksiä minkäänlaisiin ongelmiin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Omakohtaista kokemusta ei ole. Samsungin mukaan täysi videoiden HTML5-tuki on kaikissa uusissa Smart teeveissä.

Telian purukumiviritelmäthän eivät aiheuta lainkaan kysymyksiä minkäänlaisiin ongelmiin.
Purukumiviritelmistä puheen ollen, Samsungiin jollain lailla liittyvältä tukisivulta sain seuraavaa infoa:

Only option is a computer attached to the tv as the default web browser is a total joke. Most website or website functions are not supported. Most videos on websites that use html5 don't even work as the tv will override the websites player with its own. Causing you not to be able to buffer or sometimes not be able to seek in a video file like jump the time. Can't jump several minutes into the video. I havnt had any luck with it. The ps4 has a much better browser. We also don't need several unsuported messages when site loads, annoying and can't scroll while page is loading becuase of it. Lags bad even with just a cpl tabs. Then again never seen a tv with a good browser yet. Be nice if we could install a good open source browser in our tv's. No such option that i seen. The tv does not follow any of the standards correctly. If you ask me it is a nightmare. One last thing i figured web browsers had to improve in tv's since they first started including them. Not in the slightest the web browser is an after thought. If you find a tv with a good browser let me know becuase i have not seen one yet. Can't even compete with the worst browsers you can find on a pc.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Purukumiviritelmistä puheen ollen, Samsungiin jollain lailla liittyvältä tukisivulta sain seuraavaa infoa:

Käyttäjäkokemukset ainakin ko. mallin osalta ovat kyllä näiden Telian ongelmien tasoa.

Tätähän voisi joku tuoreen SmartTV:n omistava kaveri kokeilla. Selaimella ensin Youtubeen, jonka jälkeen Netflixiin. Pelittääkö? Tietysti voihan olla, että selain linkkaa videon automaattisesti sovellukseen, joten parempi olisi jos ko. sovelluksia ei olisi asennettuna.

Vai odotellaanko, että Telia saa HTML5-playerinsa häsättyä. Muita esimerkkejä, joiden palvelulle ei ole smart tv -tukea, en oikein keksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minä vain ihmettelen sitä, että toimiiko Telian "pakkomyynti" todellakin? Itse näkisin, että pidemmällä tähtäimellä asiakastyytyväisyyden kautta saadaan paremmat myynnit, kuin suututtamalla asiakkaat ja pakkomyymällä heille kaikenlaista.

Jos unohdetaan tekniikka, niin tämähän on se ongelman juurisyy. Telian kuuden vuoden soppari kestää siis ilmeisesti jonnekin 2024 asti.

Kenelläkään ei ole mitään mielenkiintoa eikä edes mahdollisuutta tietää mitä silloin on menossa.

Tässä kohtaa kiinnostaa ainoastaan miltä tulos näyttää Q2/2019 jälkeen. Silloin on liigan finaalit pelattu ja kannu jollekin jaettu. Jos tulos on positiivinen ja liittymien myynti odotettu, niin kaikki on hyvin ja voidaan jäädä rauhassa kesälomille.

Varsinkin, jos edeltävät vuosineljännekset ovat voitollisia, niin mitään radikaaleja ratkaisuja ei tarvitse tehdä.
--

Vastaamalla kysymykseesi, niin aivan varmasti pitkäjänteisempi ajattelu toimisi paremmin, mutta kun maailma ei toimi niin. Kunnolla tekemällä kuuden vuoden päästä olisi enemmän rahaa kassassa vaan ei voi ajatella kuin kolmen kuukauden päähän.
 

Crank

Jäsen
Katsoin juuri eilisen Lukko-HPK -pelin koosteen ja kyllä on taas ollut kameratyöskentely huipussaan! Kuvakulmia on joo useita, mutta harvassa edes näkyy kun kiekko menee maaliin. Hyvinä esimerkkeinä Liedeksen tekemä 1-1 ja Kuusiston tekemä 1-2. Kulmakameramies vatkaa kameraa miten sattuu eikä kuvassa näy yhtään mitään sen arvoista, että se pitäisi koosteeseen laittaa. Jos käytetyistä kuvakulmista ei näy jotain olennaista, niin jättäkää suosiolla pois. Tosin vaaranahan tässä sitten on, että koosteet kestää n. 30 sekuntia.

Tässä yksi toive mihin voitte kiinnittää huomiota ja viedä eteenpäin. Koosteen loppuun näkymään ottelun lopputulos ja tilastot. Maalintekijät, syöttäjät, torjunnat, jäähyt.

Ja minkä takia koosteiden kuva on tommoista harmaata suttua?
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katsoin juuri eilisen Lukko-HPK -pelin koosteen ja kyllä on taas ollut kameratyöskentely huipussaan!

Ja minkä takia koosteiden kuva on tommoista harmaata suttua?

Jokaisessa Lukon kotipelissä kameratyöskentely hankaloittaa pelin seuraamista plus pääkameran kuva on kuin sademetsässä kuvattu. Asia on ilmoitettu täällä muutamaankin otteeseen ja sitä viedään nyt toistamiseen puhuvan pään kautta eteenpäin. Ehkä se siitä vielä korjaantuu tai sitten ei.
 

Vatso

Jäsen
Hyvää palautetta tullut tuossa ylempänä. Suurin ongelma näissä Telian aspan vastauksissa on tosiaan tuo ”viety eteenpäin ja pyritään parantamaan” -vastaus ja tämä kulminoituu noihin Telian ottelukoosteisiin.

Koosteiden korjaaminen olisi yhden illan homma ja ne olisivat olleet kunnossa kierroksesta 1 alkaen, jos näin olisi haluttu. Mikäli projektista vastaavien osaaminen muissa asioissa on yhtä hyvällä tolalla, niin todennäköisesti tuote on kunnossa parin vuoden päästä, kun tarpeeksi suuri osa porukasta on vihdoin vaihdettu pätevämpiin henkilöihin.

Ja eikö sille täällä päivittäin itsensä naurettavaksi tekevälle asiakaspalvelijalle voisi kertoa, miksi noita ei korjata? Tulisi ainakin kaikille selväksi se, että palaute on viety eteenpäin ja sille nyt vain ei ole tehty mitään syystä x (jota en hyvällä mielikuvituksellakaan pysty keksimään).
 

Telia

Jäsen
Kulmakameramies vatkaa kameraa miten sattuu eikä kuvassa näy yhtään mitään sen arvoista, että se pitäisi koosteeseen laittaa. Jos käytetyistä kuvakulmista ei näy jotain olennaista, niin jättäkää suosiolla pois. Tosin vaaranahan tässä sitten on, että koosteet kestää n. 30 sekuntia.

Tässä yksi toive mihin voitte kiinnittää huomiota ja viedä eteenpäin. Koosteen loppuun näkymään ottelun lopputulos ja tilastot. Maalintekijät, syöttäjät, torjunnat, jäähyt.

Ja minkä takia koosteiden kuva on tommoista harmaata suttua?

Kiitos kovasti palautteestasi ja toiveesta liittyen koosteiden sisältöön! Vien tämän ehdottomasti eteenpäin. Koosteista ollaankin saatu paljon palautteita ja näitä tullaan ehdottomasti nyt nähdyistä parantamaan ja niiden sisältöön kiinnitetään huomiota!

Viimeksi ainakin tänään on Rauman suuntaan laiteltu myös viestiä että tarkastavat tuon pääkameran kuntoon!

Sanna / Telia
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Minä vain ihmettelen sitä, että toimiiko Telian "pakkomyynti" todellakin? Itse näkisin, että pidemmällä tähtäimellä asiakastyytyväisyyden kautta saadaan paremmat myynnit, kuin suututtamalla asiakkaat ja pakkomyymällä heille kaikenlaista.
Tuon myynnin kyllä huomaa varsin hyvin. Liigan tilauksen myötä tulee usean kertaa viikossa kaiken maailman erikoistarjouksia juuri Liigan tilaajille. Nettiliittymää kaupataan vaikka se on Telialta ollut taloudessani monta vuotta. Puhelinliittymiä kaupataan ja joka kerta saa sanoa että on firman liittymä kiitosta vaan.

Myönnän että Telian taktiikka taisi toimia omalla kohdallani, kun kyllästyin Telia TV:n kaatuiluun iOS/Apple TV-yhdistelmälläni useamman kerran pelien aikana ja otin tuon 3,50€/kk maksavan kaapelikortin jolla näen siis pelit suoraan kaapelista ja lisäksi sitten Telia TV:ssä. Tämähän onnistui toki vain siksi kun satun asumaan Telian kaapelin alueella. Mitään 10€/kk digiboksin paskoja minua ei saisi kyllä tilaamaan. Lähtökohtaisesti olen tällaista toimintaa vastaan mutta päätin armahtaa itseni siitä vitutuksesta kun peli ei pyöri kun muutenkin tunteella sitä jo tulee seurattua.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Kiitos kovasti palautteestasi ja toiveesta liittyen koosteiden sisältöön! Vien tämän ehdottomasti eteenpäin.
Sanna / Telia

Hih. On tämä kerrassaan huikeaa viihdettä. Juuri edellisessä viestissä purnataan tuosta standardivastauksesta, ja siihen perään sitten vastataan noin. Alkaa jo näyttää siltä, että aspakaan ei enää malta olla vittuilematta.

Vai tekeekö Telian automaatiikka maali/maalittomuuskoosteiden lisäksi myös nämä Jatkoajan jargonit?

You just can’t make this shit up!
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Vien tämän ehdottomasti eteenpäin. Koosteista ollaankin saatu paljon palautteita ja näitä tullaan ehdottomasti nyt nähdyistä parantamaan ja niiden sisältöön kiinnitetään huomiota!
Koosteet vaikuttavat lähinnä sairaalta camp-huumorilta ja mietin, että onko niitä tekemässä yksikään viestinnän ammattilainen, joka olisi koskaan seurannut jääkiekkoa?

Aika todennäköisesti palautteesta yli 98% on ollut negatiivista, jos jätetään huumoriarvoa kehuneet pois laskuista.

En oikein usko, että Suomesta löytyy kovin montaa videotuotantoa pääasiassa tekevää yritystä, joka pystyisi yhtä surkeaan laatuun mihin te olette pystyneet näiden koosteiden kanssa. Suoraan sanottuna vaikuttaa siltä, että näitä koosteita on tekemässä apukoulun pääsykokeissa reputtaneiden kerho.

- Mitä ihmeen järkeä on katsoa yhden maalin videotarkastusta koosteessa yli kuusi minuuttia?
- Kuka kehtaa julkaista 1-0 päättyneen ottelun koosteen, joka kestää n. 40 sekuntia sisältäen vain tämän yhden maalin?
- Miten ihmeessä te ette saa kaikkia maaleja koosteeseen? Se on jo varsinainen saavutus.
- Sitten, jos ja kun te julkaisette ottelusta koosteen josta puuttuu useita maaleja, niin kuinka ihmeessä te ette pysty korjaamaan tuota, eli tekemään uutta koostetta vanhan tilalle?
- Ja loppuun. Kuinka tämmöisten camp-huumoria sisältävien koosteiden julkaisussa voi mennä jopa seuraavaan päivään?

En varmasti ole täällä ainoa joka näitä ihmettelee.

Tulkaa nyt itse kertomaan.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eiköhän kyse ole 19.90/24.90+10€/kk ajattelusta.

Eli palvelu verhoiltu edullisemmaksi, mutta ilman maksuboksia laatu vaihtelee, ja kaikkia vituttaa?
Tekeeköhän Telia salaa kuitenkin osalle käyttäjistä parempaa palvelua, kun itsellä ei ole Chromecastin kanssa kuva vaihdellut yhtään vaan HD-kuvaa on tullut kaikissa katsomissani peleistä alusta loppuun. Ei ole boksia enkä aio hankkia, jos jossain vaiheessa menee siihen että pitää joku boksi olla niin pitäköön palvelunsa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Vai tekeekö Telian automaatiikka maali/maalittomuuskoosteiden lisäksi myös nämä Jatkoajan jargonit?
Täällä päivystävät asiakaspalvelijat ovat puhuvia päitä, jotka kommentoivat sisältöä ja tekniikkaa just tasan tarkkaan heille annetun käsikirjoituksen mukaan. Siksi kaikki kysymykset, joihin bottivastaus ei sovi mitenkään, sivuutetaan ilman mitään kommenttia.
 

Telia

Jäsen
Hih. On tämä kerrassaan huikeaa viihdettä. Juuri edellisessä viestissä purnataan tuosta standardivastauksesta, ja siihen perään sitten vastataan noin. Alkaa jo näyttää siltä, että aspakaan ei enää malta olla vittuilematta.

Ymmärrän, että tuo vastaus näyttää toistolta ja samalla tavoin on vastailtu moneen juttuun! Täällä päivystellään asiakaspalveluna ja kerätään palautteet jotta saadaan nämä toimitettua eteenpäin näistä vastaaville tahoille jotka nimenomaan pystyvät saadun palautteen kohteeseen vaikuttamaan! Mihinkään Ö-mappiin yksikään palaute ei siis mene, ja vastausta on jo saatu takaisin paljon puhututtaneisiin koosteisiin liittyen että näitä tullaan parantamaan ja saatuihin palautteisiin reagoidaan.
Koosteissa ei ole tarkoituksellista jättää maaleja näyttämättä ja siinä on nyt selkeästi virhettä tapahtunut!

Sanna / Telia
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Ymmärrän, että tuo vastaus näyttää toistolta ja samalla tavoin on vastailtu moneen juttuun! Täällä päivystellään asiakaspalveluna ja kerätään palautteet jotta saadaan nämä toimitettua eteenpäin näistä vastaaville tahoille jotka nimenomaan pystyvät saadun palautteen kohteeseen vaikuttamaan! Mihinkään Ö-mappiin yksikään palaute ei siis mene, ja vastausta on jo saatu takaisin paljon puhututtaneisiin koosteisiin liittyen että näitä tullaan parantamaan ja saatuihin palautteisiin reagoidaan.
Koosteissa ei ole tarkoituksellista jättää maaleja näyttämättä ja siinä on nyt selkeästi virhettä tapahtunut!

Sanna / Telia
Mutta mistä palautteen antaja tietää ettei mene Ö-mappiin? Mitään muutoksia ei kuitenkaan ole tapahtunut. Hyvä esimerkki Rauman kamera. Tommonen ei saisi olla edes kokonaista erää ongelmana ja montako peliä se siellä on ollut ongelmana? Vai tarviiko se oman sovelluksen?
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt joudun heittämään mutua, koska en ole alan asiantuntija. Mutta verrokkipalveluiden toimiminen on käsittääkseni täysin sidoksissa älytelkkareiden appsitukeen, jos ei ole hampaitaan kiristellen mennyt ostamaan sitä ulkoista härpäkettä. Tuossa kuluttaja on täysin laitevalmistajan armoilla, onko se appsi vielä toimiva esim. ensi helmikuussa. Kuvanlaatuun liittyvät seikat liittyvät taas standardeihin. Minua on valistettu, että Euroopassa sähköverkko on 50 Hz ja sen mukana tulee valinta, mennäänkö striimissä sen vai jenkkistandardin mukaan. Nuo älytelkkareiden verkkokikkareet juttelevat 60 Hz ja sillä sipuli. Onko pahis tässä standardia noudattava vai joku toinen? Sitä toimivuustakuuta on tyrkytetty niitä ulkoisia härpäkkeitä silmällä pitäen, ei noita proprietary-toteutuksia varten. Minusta se on kestävämpi vaihtoehto kuin lähteä säätämään joka laitevalmistajaa varten omaa kikkaretta, perävalotakuulla. Jos tuotetta ei ole saanut toimimaan Telian suosittelemilla ratkaisuilla, on toki oikeus valittaa tai reklamoida. Mutta jos ei saa palvelua toimimaan tavalla, josta on erikseen sanottu, että ei toimi, niin minusta silloin on tutustunut aika huonosti ostamaansa tuotteeseen.

Ansaittua kritiikkiä toki Telian suuntaan Silverlightin takia. Pöljä päätös.
Viittasin tuolla juurikin enemmissä määrin esim. tuohon selaimella katsomiseen. Mutta eipä tuo Telian suositeltu tapakaan eli cc:n kanssa pelaaminen ole kaikille autuutta tuonut. Tähän vielä lisätään esim nämä laskutus- ja kirjautumisongelmat ja muu säätö niin en nyt hirveästi hehkuttaisi Telian meininkiä.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Internet- ja kännypalveluntarjoajan puoleltahan tämä Telian touhu on ihan tuttua. Korporaatiossa kehityshommia puuhaavana ymmärrän kokonaisuuden kehittymisen hitauden, mutta niitä hommia voidaan kyllä priorisoida. Tässä on kuitenkin erittäin selkeitä kehityskohteita olemassa, joissa olisi tekemistä. Myöskin selkeitä tavoitteita on olemassa, mutta oikein mitään ei näytä tapahtuvan niiden osalta. Miksi edes luvata mitään, kun mitään ei oikein saada pihalle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös