Ehkä vähän aiheen ohi, mutta viime vuonna Telian kaapelitv:a koskevaan laskuun piti saada oikea nimi korjattua (maksaja). Aikaa tähän sitten meni kaikkiaan 4 kuukautta 20 päivää kunnes asia saatiin korjattua. Siinä välissä puolenkymmentä puhelinsoittoa asiakaspalveluun. Joka kerta luvattiin ja varmistettiin että tiedot on korjattu järjestelmään ja seuraavassa laskussa näkyvät oikeat asiakastiedot. No laskut tulivat koko ajan väärällä nimellä ja joka kerta yhteydenotto Telialle asian korjaamiseksi. Ja sama rumba jatkui ja jatkui, nyt pitäisi olla kunnossa jne. Viimein reilun neljän kuukauden jälkeen saivat korjattua . Myönsivät lopulta vian olleen siellä heidän päässään. Selitys oli se, että laskutustiedot Telian päässä näkyivät asianmukaisesti ja oikein , mutta kun pukkasivat laskun tulemaan minulle sähköpostitse niin tiedot jostain syystä muuttuivat (korjatut tiedot hävisit) matkalla. Sitä pähkäilivät pitkän tovin. Ei siis kannata ihmetellä, jos vähän mutkikkaamat ongelmat eivät ratkea ihan kuukaudessa tai kahdessa Telialla.