Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 514 630
  • 21 783

Algo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
IFK ei pelaa, niin katsotaan Kiekko-Espoota. Tuli minullekin yllätyksenä kuinka hyvin ja toimivasti voi peliä katsoa.
Mitäs sä sit oot silloin katsonut kun IFK pelaa, ethän sä oo pystynyt liigaa tilaamaan? :D Mutta joo se on ihan mistä kukakin tykkää. Itse en ruudun fanikamera-systeemiä kyllä liigaan haluaisi.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yksikin Teliaa puolusteva täällä ja menee hermo, lauantaista lähtien yritetty saada yhteyttä mutta eipä vittu vielekään näy, viimeisin aspalvelu sanoi että oli tilaus "jotenkin" hävinnyt. Nyt kiitos ja näkemiin Telia, siirryn paikallisradioon.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitäs sä sit oot silloin katsonut kun IFK pelaa, ethän sä oo pystynyt liigaa tilaamaan? :D Mutta joo se on ihan mistä kukakin tykkää. Itse en ruudun fanikamera-systeemiä kyllä liigaan haluaisi.

Radio Citysta katson IFK:n pelit eikä pätki nekään.

Näillä resursseilla tämä on todella hyvä ja selostajakin osaa hommansa. Aivan jo pelkkä grafiikkapalkki kannattaisi kopioida täältä, jos NHL:n varastaminen ei kiinnosta.
 

Algo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Radio Citysta katson IFK:n pelit eikä pätki nekään.

Näillä resursseilla tämä on todella hyvä ja selostajakin osaa hommansa. Aivan jo pelkkä grafiikkapalkki kannattaisi kopioida täältä, jos NHL:n varastaminen ei kiinnosta.
Juu.

Laitetaan negaaki Just kun oli viimeinen aloitus 1s jäljellä niin tuli joku Telian automaattikatko klo 21:00. Ei vittu tämmösiä.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sehän oli hieno suoritus JYP-KalPa pelissä. Kello kun löi 21.00 niin tilililu-musa soimaan ja kuva poikki pelistä, vaikka varsinaisen peliajan viimeinen aloitus oli vielä jäljellä.
 

JPL

Jäsen
Jyp-KalPa 1s. Jäljellä ja hyökkäyspään aloitus... Vähän ennen kiekon tippumista hyppää joku helvetin insertti esille, missä pelaajat lentelee siellä ja täällä. Vähän tarkkuutta siellä ohjauksessa hommaan... Amatöörimäinen virhe.
 
JYP-KalPa -matsissa 1 sekunti peliaikaa jäljellä, aloitus JYPin päädyssä tasatilanteessa, KalPalla ei maalivahtia, mitä voisikaan tapahtua? No vittu Telia laittaa sen ärsyttävän pimputuspätkän ruutuun jolloin ainakin itse missasin kyseisen alotuksen. Onneksi KalPa ei tehnyt maalia, olisi voinut hyvin olla henkilökohtaisesti viimeinen niitti tälle perseilylle.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aivan. Sitä muuten ihmettelen että miksei sitä kunnollista koostetta voida tehdä? Ei pitäis olla vaikeeta
En ymmärrä myöskään. Ei paljoa tulevaisuudessa auta jos tämän pelin kaksi hienoa maalia puuttuu koosteesta. MAALIkoosteessa PITÄÄ olla pelin MAALIT. Piste. Eikä ole edes ensimmäistä laatuaan Telialta.
 

sloke

Jäsen
Ei kuulemma saada ollenkaan korjattua. Telia aikaisemmin kirjoitti jotta pyritään tulevaisuudessa saada kaikki maalit koosteisiin..:)
Jaahas. Ei kyllä mahdu minun päähäni miksei tätä voi sitten korjata.

EDIT:
Mä taas ihmettelen, että eikö niitä tuotoksia tarkisteta ollenkaan ennen kuin painetaan lähetä-nappulaa.
No virheitä nyt voi sanoa sattuvan kenelle vaan, itseäni häiritsee enemmän tässä se ettei sitä virhettä sitten voi edes korjata kun siihen nyt selkeästi on kuitenkin mahdollisuus.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Jaahas. Ei kyllä mahdu minun päähäni miksei tätä voi sitten korjata.

EDIT:

No virheitä nyt voi sanoa sattuvan kenelle vaan, itseäni häiritsee enemmän tässä se ettei sitä virhettä sitten voi sitten edes korjata kun siihen nyt selkeästi on mahdollisuus.


Totta. Ja mä muistaisin että viime kaudella jos olisi tullut tollainen maali, johon Kakko antoi syötön (3-0) niin siitä olisi tullut klippi. Mutta eipä näy Telialta. Samoin myös 5-3 maalissa
 

Odvelli

Jäsen
Jäi eilen asia kesken, joten jatketaan nyt:

Mikähän puhelimessa / minun luonteessa / taivaankappaleiden asennossa on vikana, kun ei puhelin suostu näyttämään pelejä. Oon ladannut useita kertoja jo tuon Telian sovelluksen, että näkisin pelit. Aina kun avaan sovelluksen, sovelluksen mukaan oon kirjautunut sisään, mutta siinä vaiheessa kun etsin pelin jota haluan katsoa ja avaan sen, sovellus herjaa seuraavaa: "Tarvitset sovelluksen käyttääksesi palvelua. Lataa sovellus täältä". Samalla pelin kohdalla lukee "Osta 9,90 e" - no en helvetissä osta. Jos tässä vaiheessa napautan sivupalkin auki, niin siellä lukee "Kirjaudu" -> heittää ilmeisesti minut pihalle käyttäjältäni? Jos painan siitä, niin sovellus herjaa seuraavaa: "Sisäänkirjautuminen ei ole mahdollista" Puhelin on Oneplus 3. Sovellus on varmasti päivitetty ja se on ladattu ihan varmasti kaikkien taiteen sääntöjen mukaan sovelluskaupasta.

Tähän voisi varmaan laittaa myös lukuisat valitukset kuvan muuttumisesta rakeiseksi huolimatta nopeasta netistä, joka toimii kaikin puolin hyvin kaiken muun internettiin liittyvän kanssa (voiko muuten pelin aikana muuttaa kuvanlaatua muuten heikommaksi / paremmaksi väkisin?)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No virheitä nyt voi sanoa sattuvan kenelle vaan, itseäni häiritsee enemmän tässä se ettei sitä virhettä sitten voi edes korjata kun siihen nyt selkeästi on kuitenkin mahdollisuus.

Tietenkin sen voisi korjata, mutta ylempää tulee käsky tähän ei nyt käytetä resursseja. Ekselissä on kaikille työntekijöille tuntimäärät mitä järjestelmään voi laittaa. Enpä hirveästi yllättyisi, jos Telia käyttää CATSia. Sinne pitää laittaa tietyllä koodilla mitä on puuhastellut ja aivan järkyttävää paskaa ja kyselyitä tulee, jos siellä on jotain kummallisia tunteja.

Halukkuutta varmasti olisikin korjata helpot jutut, mutta ei vain ole lupaa niin tehdä, niin sitten ei tehdä.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No nyt sitten lyhennetty koostetta, ainakin Pelicans-SaiPan osalta. Noin puoleentoista minuuttiin on toki saatu kaikki maalit, mutta muuta ei ole ilmeisesti pelissä tapahtunut. Lisäksi ainakaan minun laitteellani ei kuulu ääniä alun mainoksen jälkeen.

5-7 minuutin koosteet, maalit ja muut tärkeät tilanteet sisällyttäen olisi juuri passeli.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itelle käy juurikin noin kun Odvellille. Periaatteessa oikeudet on mutta ei siihen pääse kirjautumaan millään konstilla, ei edes aspan neuvoilla. Kuinka vitussa voidaan tulla näin paljon alaspäin, jo vuosia sitten näkyi Urho aivan moitteetta.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Kuvan laatu ihan hyvä, ei nykinyt ei pätkinyt. Valmentajiakin oli haastalteltu. Olen erittäin tyytyväinen, kaikki lisä tällä hinnalla extraa. Mulle kelpaa.

Kokoonpano: Ulkoinen 4k CC ja 4k telkkari.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös