Kyllähän 14.9. oltiin valmiina, kun pelit on siitä eteenpäin näkynyt ihmisille hienosti ja uudella tekniikalla, vaikka harjoituspeleissä jouduttiin vielä osittain käyttämään vanhaa tekniikkaa. Toki näitä lisäjuttuja ja muuta kehitystä tehdään vielä myös kauden aikana ja näin tulee tapahtumaan joka kaudella. Tekniikka menee kokoajan eteenpäin ja mahdollistaa aina vain hienompia juttuja, joten kyllä meidän täytyy kokoajan kehittää asioita eteenpäin. Varmasti myös kuvaaminen hioutuu tässä matkan aikana ja näitä palautteita on tosiaan viety eteenpäin.
Tämän pelin kooste tulee pysymään ennallaan ja jatkossa tähdätään siihen, että saadaan kaikki maalit koosteeseen mukaan.
Niko / Telia
Tähän vastaisin, että kaikille vielä toistaiseksi maksaville asiakkaille ei näy kunnolla.
Minulla on Telian 4G netti, OnePlus 5, TeliaTVapp, CC ultra ja LG älytv.
Kuva on välillä kelvollinen, mutta liian suuren osan ajasta kuva menee epäselväksi.
Hyvä kuva on yleensä ennen aloitusta, kun pelaajat ja kamera eivät liiku. Mutta kun kamera kääntyy tai zoomataan tai muuten on paljon liikettä, niin kuva menee epäselväksi.
CC:stä on laitettu päälle 50Hz asetus.
4Gn nopeus on Telian nopeustestin mukaan koko ajan n. 40Mbits. Jos katson nopeuden Netflixin Fast.com sivulla antaa nopeudeksi 6-12Mbits.
Voisitteko ystävällisesti kertoa minulle mitä tehdä, jotta minäkin näkisin saman hienon kuvan kuin ihmiset, jotka viestissänne mainitsette.
Olen koittanut kytkeä CCn Ethernet kaapelilla Telialta saamaani Huawei G525 reitittimeen , ei muutosta
Olen kuullut että täällä Porissa on samanlaista ongelmaa myös Telian digiboksin kanssa DNAn kuituyhteydellä.
Onko teillä liian vähän kaistaa yhteydellä Hesasta Poriin, vai olenko minä ostanut vielä liian vähän laitteita Telialta?
KHL Viaplayltä TVappilla ja CHL CMorelta CCn kautta näkyvät kokoajan paremmin kuin Liiga, jota näistä mieluimmin katsoisin.
PS. Olen kokeillut myös WIN10 appilla katsellen ja siinä kuva on myös samanlailla
huono.