Jäi eilen asia kesken, joten jatketaan nyt:
Mikähän puhelimessa / minun luonteessa / taivaankappaleiden asennossa on vikana, kun ei puhelin suostu näyttämään pelejä. Oon ladannut useita kertoja jo tuon Telian sovelluksen, että näkisin pelit. Aina kun avaan sovelluksen, sovelluksen mukaan oon kirjautunut sisään, mutta siinä vaiheessa kun etsin pelin jota haluan katsoa ja avaan sen, sovellus herjaa seuraavaa: "Tarvitset sovelluksen käyttääksesi palvelua. Lataa sovellus täältä". Samalla pelin kohdalla lukee "Osta 9,90 e" - no en helvetissä osta. Jos tässä vaiheessa napautan sivupalkin auki, niin siellä lukee "Kirjaudu" -> heittää ilmeisesti minut pihalle käyttäjältäni? Jos painan siitä, niin sovellus herjaa seuraavaa: "Sisäänkirjautuminen ei ole mahdollista" Puhelin on Oneplus 3. Sovellus on varmasti päivitetty ja se on ladattu ihan varmasti kaikkien taiteen sääntöjen mukaan sovelluskaupasta.
Tähän voisi varmaan laittaa myös lukuisat valitukset kuvan muuttumisesta rakeiseksi huolimatta nopeasta netistä, joka toimii kaikin puolin hyvin kaiken muun internettiin liittyvän kanssa (voiko muuten pelin aikana muuttaa kuvanlaatua muuten heikommaksi / paremmaksi väkisin?)