Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 883 669
  • 23 350
Suosikkijoukkue
Pelicans
On kyllä huikea tuo Pelicans - Saipa matsin "ottelukooste". Minuutin mittainen kooste johon sullottu kaikki maalit, ei yhtään ylimääräistä, ei edes ääniä mukaan.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Noniin, kerrotaanpa oma kokemus tänne jonon jatkoksi. Olin täältä lukemieni kommenttien perusteella hyvin epäileväinen, onko tästä tilauksesta mitään iloa, mutta asioidessani Telian liikkeessä muiden juttujen tiimoilta, päätin samalla (myyjän ylipuhumana) tilata Kärppien joukkuepassin.

En muistanut, että minulla on ollut joskus aiemmin TeliaTV tunnukset, joten myyjä vaihtoi salasanan ja tsekkasi vielä paikanpäällä, että tunnukset toimivat ja kirjautuminen onnistuu. Samalla hän kytki kanavapaketin tunnuksilleni. Kotona kirjauduin jännittyneenä TeliaTV:seen ja käynnistin Chromecastin. Tsekkasin ensin iltapäivällä edellisten pelien ottelutallenteita, jotka toimivat, ja myös illan Kärpät-Jukurit peli toimi, kuvanlaatukin oli pääsääntöisesti laadukasta, välillä kuva puuroutui, mutta johtunee siitä, että nettiyhteys ei ollut parhimmillaan (jaan yhteyden puhelimesta, ja ko. tilanteissa puhuin puhelimessa tms). En osaa vielä yhden (puolihuolimattomasti seuratun) pelin jälkeen kommentoida hirveästi sisältöä muilta osin, mutta ensimmäinen vaatimukseni - alusta loppuun asti toimiva peli, toteutui. Seuraavaa pelipäivää innolla odotellessa!
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kyllähän 14.9. oltiin valmiina, kun pelit on siitä eteenpäin näkynyt ihmisille hienosti ja uudella tekniikalla, vaikka harjoituspeleissä jouduttiin vielä osittain käyttämään vanhaa tekniikkaa. Toki näitä lisäjuttuja ja muuta kehitystä tehdään vielä myös kauden aikana ja näin tulee tapahtumaan joka kaudella. Tekniikka menee kokoajan eteenpäin ja mahdollistaa aina vain hienompia juttuja, joten kyllä meidän täytyy kokoajan kehittää asioita eteenpäin. Varmasti myös kuvaaminen hioutuu tässä matkan aikana ja näitä palautteita on tosiaan viety eteenpäin.

Niko / Telia
Tämä vastaus on aivan täyttä paskaa, kuten muista ylläolevista viesteistä on saanut lukea.
Kiitos vaan Niko, mutta päätin juuri irtisanoa sopparin.

Sillä kaiken muun siedän ja mokille voi vaikka nauraa kippurassa. Mutta suoraa valehtelua en asiakkaana siedä. Se on hyvästi Telia.

Hienosti sanan tilalle, kun vaihtaisi sanan huonosti, niin olisimme lähempänä totuutta.

(uusi ja hieno Silverlight-tekniikka, uusi ja hieno laskutustapa, uusi ja hieno osta-tämä-ja-tämä-härpäke-jotta-saat-pelit-näkymään... ja näitä on paljon enemmänkin. Taidan palata tuohon myöhemmin, nyt ei vaan jaksa.)

"Vilpittömät pahoittelut" luin vasta jälkeenpäin, eli tällä kerralla ne eivät auta enää.
 
Viimeksi muokattu:

Crank

Jäsen
Pyritään tosiaan jatkossa siihen, että koosteissa olisi kaikki maalit. Tästä on palaute mennyt eteenpäin.
Tää on huikee! Ettäkö ihan pyritään jatkossa siihen, että koosteissa olis kaikki maalit? Muuta ku laittaa vaan ne kaikki maalit koosteeseen. Mikä siinä voisi olla esteenä, ettei pyrkimys johtaisikaan siihen lopputulokseen?
Uskomatonta, että kaikkien maalien näkyminen koosteessa ei ole edes mikään itsestäänselvyys, vaan koosteiden tekijöille pitää laittaa asiasta palautetta.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat
Kyllähän 14.9. oltiin valmiina, kun pelit on siitä eteenpäin näkynyt ihmisille

Älä nyt kehtaa :D Ihan selkeä lupaus oli että kaikki on valmista liiga-avauksessa. Hävettää teidän puolesta tuo mustan valkoiseksi valehtelu.

SINÄ henkilökohtaisesti Niko kirjoitit ja LUPASIT, että KAIKKI on valmista. Nyt ”kaikki” onkin että kuva näkyi (vaikka ei näkyny ONNEKS)?

Mutta eihän sua ees hävetä.

Edit: mulla näkyy kuva hyvin, monta asiaa on loistavasti mutta on täyttä shittiä väittää että kaikki oli valmista. Just luin että tuote on alkutekijöissä ja sitä vasta kehitetään.
 

Liitteet

  • C84E72B0-E399-4385-A562-6CD3374CDC2E.jpeg
    C84E72B0-E399-4385-A562-6CD3374CDC2E.jpeg
    20,4 KB · kertaa luettu: 256
Viimeksi muokattu:

chubster

Jäsen
@Telia mitä teillä tarkoittaa se, että kaikki on valmiina 14.9 kun pelit alkaa?

Omaan silmään tässä ollaan ihan lapsen kengissä kaiken suhteen. Jos se on valmiina olemista, että osalla näkyy liikkuvaa kuvaa niin olkoon sitten niin. Osalla näkyy paremmin, osalla huonommin. Sen sijaan mitään kaukaloäänien uudistuksia tai mitään muutakaan luvattua minä en ole kahden kaverilla katsotun pelin jälkeen huomannut. Myöskään kuvanlaatu ei ole ruudun ajoista miksikään muuttunut, mitä nyt välillä on jopa paskempaa. Grafiikoista lähtien kaikki on ihan kuin jonkun media-alan opiskelijan tekosia. Kaikki, kaikki, puuttuu. On sentään nimet saatu esille. Huippuna nuo ”maalikoosteet”. Kaikissa ei näy edes jokaista tehtyä maalia ja jatkossa siihen ”pyritään” että näkyis. Oikeasti, pyritään siihen, että maalikoosteissa näkyisi edes maalit. Ei hyvää päivää mitä puuhastelua. Missä on liigan vastuu tässä asiassa?!? Edelleen kiinnosaisi tietää kuka tän kilpailutuksen on tehnyt ja miten helvetissä voi olla ollut sisällöltään tällainen, että tän sortin munailu on mahdollista!

Kerrohan Niko tai Teppo tai Maija siellä @Telia , millasta sakkia teillä on siellä tuotannossa duunissa ja onko missään kohtaa ollut puheissa, että sinne palkattaisiin jopa joku ammattilainen töihin? Vai näilläkö mennään?
 

Jukisto

Jäsen
@Telia mitä teillä tarkoittaa se, että kaikki on valmiina 14.9 kun pelit alkaa?

Omaan silmään tässä ollaan ihan lapsen kengissä kaiken suhteen. Jos se on valmiina olemista, että osalla näkyy liikkuvaa kuvaa niin olkoon sitten niin. Osalla näkyy paremmin, osalla huonommin. Sen sijaan mitään kaukaloäänien uudistuksia tai mitään muutakaan luvattua minä en ole kahden kaverilla katsotun pelin jälkeen huomannut. Myöskään kuvanlaatu ei ole ruudun ajoista miksikään muuttunut, mitä nyt välillä on jopa paskempaa. Grafiikoista lähtien kaikki on ihan kuin jonkun media-alan opiskelijan tekosia. Kaikki, kaikki, puuttuu. On sentään nimet saatu esille. Huippuna nuo ”maalikoosteet”. Kaikissa ei näy edes jokaista tehtyä maalia ja jatkossa siihen ”pyritään” että näkyis. Oikeasti, pyritään siihen, että maalikoosteissa näkyisi edes maalit. Ei hyvää päivää mitä puuhastelua. Missä on liigan vastuu tässä asiassa?!? Edelleen kiinnosaisi tietää kuka tän kilpailutuksen on tehnyt ja miten helvetissä voi olla ollut sisällöltään tällainen, että tän sortin munailu on mahdollista!

Kerrohan Niko tai Teppo tai Maija siellä @Telia , millasta sakkia teillä on siellä tuotannossa duunissa ja onko missään kohtaa ollut puheissa, että sinne palkattaisiin jopa joku ammattilainen töihin? Vai näilläkö mennään?

Tässäpä aikalailla omat aatteet myös. Uskomatonta maksavan asiakkaan aliarvioimista nuo Telian asiakaspalvelijoiden kommentit.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Annetaanpa positiivista palautetta: Käytössä Chromecast, langaton yhteys ja Telian sovellus Android-puhelimessa. Kärppien pelejä on tullut katsottua ja toiminut hyvin. Kuvanlaatu paljon parempi kuin Ruutu-sovelluksella oli, aikalailla vastaa hd-kaapelilaatua mun silmään. Voittaa myös Viaplayn laadullisesti. Välillä tosin kuva puuroutuu hetken ajaksi, en tiedä johtuuko minun vai Telian päästä.

Kehitettävää on vielä, ja odotan, että kauden mittaan sitä myöskin tapahtuu. Pelaaja - ja valmentajahaastattelut? Vaihtoaition ja kaukalon mikitykset? Muu oheisohjelma? Hidastuksien kehittäminen?
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Meinataanko sitä korjausta siihen TPS-KooKoo matsin koosteeseen tulla? Viesti on kuulemma mennyt perille mutta mitään uutta ei näy Jatkoajassa tai Liigan sivuilla.

Tuleeko ne maalit näkyviin vai ei? Ei riitä enää pelkkä "viesti on mennyt perille", lohduttaa ihan vitusti. Sanokaa ihan suoraan että jos teitä ei kiinnosta asiakkaiden huomioiminen jos näin on.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Tämä vastaus on aivan täyttä paskaa, kuten muista ylläolevista viesteistä on saanut lukea.
Kiitos vaan Niko, mutta päätin juuri irtisanoa sopparin.

Sillä kaiken muun siedän ja mokille voi vaikka nauraa kippurassa. Mutta suoraa valehtelua en asiakkaana siedä. Se on hyvästi Telia.

Tuossa boldatulla on minunkin mielestä homman ydin. Maksavan asiakkaanko pitäisi sietää valehtelua? Jokainen itseään kunnioittava toimivaa bisnestä tekevä taho tietää, että tämä tie on lyhyt. Paska on Telian maine tällä hetkellä, muuallakin kuin tällä foorumilla.

On ilmeistä, että Telian valehtelu on osa organisaatiokulttuuria, eikä siitä niin vain päästä eroon. Sääli. Liiga olisi ansainnut paremman rakastajan. Olisikin kilpailua Liiga-tuotteen osalta.

Valehteluahan on jatkunut ihan alusta saakka.

-Toimii joka ruudulla ja yhteydellä
-Toimii kaikilla halukkailla
-Kaikki toimii 14.9

uusi ja hieno Silverlight-tekniikka, uusi ja hieno laskutustapa, uusi ja hieno osta-tämä-ja-tämä-härpäke-jotta-saat-pelit-näkymään...

Tuossapa hyvin kiteytettynä. Miksi ei suoraan myydä keskeneräistä tuotetta vaikka -20% alella, ilmoittaen reilusti että tuote on keskeneräinen eikä suinkaan valmis? Miksi ei suoraan myönnetä että ei toimi kaikilla? Tällä ylimielisellä kusetuksella Telia menettää suuren osan nykyisistäkin asiakkaista. Ja lisäksi ne uudet onnettomat, jotka narahtavat katteettomien lupausten träppiin.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nyt taitaa mennä janttereilla lupaukset ja valheet iloisesti sekaisin. Jos kysytään, että oliko kaikki valmiina viikko sitten ja kerrotaan, että kyllä oli, voidaan spekuloida valheella. Mutta jos kerrotaan etukäteen, että tiettynä päivämääränä kaikki on valmista, niin se on vain lupaus. Semantiikka on tärkeä asia.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Pyritään tosiaan jatkossa siihen, että koosteissa olisi kaikki maalit. Tästä on palaute mennyt eteenpäin.
Sana pyritään esiintyy vähän jokaisessa tuotteen kehitystä tai sen ongelmia käsittelevässä viestissä. Mielenkiinnolla odotan mikä on mahdollinen este maaleille koosteissa. Mitään ulkopuolista estettä ei tule mieleen, joten pyrkimyksen suurin este taitaa olla halu tehdä asioita kunnolla, varsinkin jos vaatii jotain resursseja. Toivottavasti ei tullut yllätyksenä, mutta vähänkään laadukkaan koosteen tekeminen vaatii oikeasti aikaa ja työtä. Ja myös ymmärrystä jääkiekosta. Valita kiinnostavat kohdat, oikeat kuvakulmat niistä hillittömistä kameramääristä mitä on uhottu olevan, säätää äänet, lista jatkuu... Noiden koosteiden tekeminen noudattaa melkolailla kehityskaarta mitä täällä näkee aivan liikaa. Hehkutetaan ja uhotaan mullistavaa kokemusta josta katsojat saavat nauttia. Kaikki näyttää hyvältä kunnes on tekemisen aika. Alkuun ei saada aikaiseksi yhtään mitään, sitten jotain kallekaksivuotiaan tekemää kiireellä huitaistua kötöstystä. Kuluttajat luonnollisesti pettyvät jolloin kaikkien puhuvien päiden äiti ja isä Niko liihottaa paikalle hehkuttamaan miljoonan hymiön kera kuinka tässä on hienoja ja huikeita koosteita tehty. Loppukaneettina tietenkin perinteinen pyritään tekemään edes jollain lailla kunnolla.

Touhu on totaalista kuluttajan aliarviointia. Luvataan hehkutetaan, luvataan hehkutetaan... Samanlainen luuppi kuin oravanpyörä johon joutuu kuluttaja pyörimään yrittäessään tilata palvelua. Pitkälti yksinoikeuden aiheuttamaa välinpitämättömyyttä ilmeisesti. Ei ole tarvista panosta tekemiseen kunnolla, kun liiga on niin haluttua katseltavaa, että ihmiset tilaa ja pitää tilauksensa yllä nähdäkseen liigaa edes jollain lailla. Kilpailtuna tuotteen kehitys olisi oltava aivan toista luokkaa tai Telialla ei olisi yhtään ainutta asiakasta.

Yhtenä monista pyrkimyksistä Takanen ilmoitti, että toukokuun laskutuksen osalta pyritään löytämään kaikkia osapuolia tyydyttävä ratkaisu. Eipä ole siitäkään pyrkimyksestä kuulunut sen jälkeen yhtään mitään. Ei tule heti mieleen mitä esteitä sillekään pyrkimykselle olisi. Tehtäisiin vaan päätös, että Telia tarjoaa uskollisille kauden mukana olleille tilaajille toukokuun maks kaksi peliä. Olisi reilu teko, kun nyt tilaajat maksavat täyttä hintaa aivan keskeneräisestä tuotteesta. Olisi vaan sen verran kallis pompsi Telialle, että pyrkimyksiin ei päästä ja laskutetaan toukokuu sellaisenaan, kun sopimusehdot sen mahdollistavat. Toivonkin kaikesta sydämestäni, että finaalit menevät poikki maks viidessä pelissä ja huhtikuun puolella. Olisi vuoden sykähdyttivin urheiluteko nähdä Takasen ja puhuvien päiden ilme kun matsit loppuu huhtikuussa ja toukokuu jää laskuttamatta kokonaan. Voi sitä ilon ja onnen päivää jos näin käy.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Mulla on kuva toiminut ok, oneplus5 + chromecast combolla. Sitten mitkä eivät ole toimineet niinkuin pitää:

- Itse olen eniten kaivannut tuota mullistavaa äänimaailmaa. KalPa peleissä on ollut useita tolppalaukauksia ja yhtäkään en ole kuullut. Samoin TVssä ääniasetusten pitää olla normaalikäytöstä 6 pykälää kovemmalla.
- Pelaajien nimet ja kuvat ovat sekaisin, jos niitä edes on
- Erätauko kelloa ei ole saatu joka peliin, puuttuipa yhdestä jopa erän aikanakin kello.
- Tulostaulu ei ole useista valituksista johtumatta muuttunut miksikään. Peittää ainakin Kuopiossa kuvatuissa peleissä myös kenttätapahtumia.
- Maalikoosteista puuttuu maaleja, mikä on aika käsittämätöntä. Ei kerran vaan useammankin kerran.
- Tilannehuone ei ole käytössä kauden alussa. Tuomarit soittelevat omilla luureillaan et hyväksynkö vai en? Ei ole siis toiminut kaikilla asiakkaillakaan, mutta jos peliä/uusintaa ei saada edes tuomareille niin HALOO!? Tuomarin päätös kun vaikuttaa suoraan siihen peliinkin!!
- Alkuun kaikki sanoivat, että zoomia vähemmän, että näkisi pelin. Nyt zoomia ei välillä käytetä ollenkaan ja olennainen asia menee ohi.
- Pelitilanteista ei saa uusintaa. Esimerkiksi jos pelaaja saa jäähyn, niin vasta kenttäkuulutuksesta saat tietoon syyn. Sitä ennen olet vain oman nopean silmän ja selostajan arvailujen varassa. Sama joissakin maaleissa. Tilanteen synty jää täysin historiaan.

Kaikilla siis homma toimii ja millä alustalla vaan. Ollaan valmiina kun kausi alkaa :)
 

Teikel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers&Barkov
Puuhastelua. En pysty mitenkään ymmärtämään että tuote on näin keskeneräinen. Miten jollekin voi riittää vain se että peli näkyy, muusta viis. Irtisanoin liigapassin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
- Pelaajien nimet ja kuvat ovat sekaisin, jos niitä edes on

Rupesin miettimään miten tämä on edes mahdollista. Sen jotenkin ymmärtäisi, jos jonkun bugin takia grafiikkaa ei tule ollenkaan, mutta miten saadaan nimet ja kuvat sekaisin. Mikä koodin pätkä siellä pyörii ja mistä se data tulee.

Miten tuon saa vahingossakaan rikottua. Sen kuin laittaisi Reiska = reiska.jpg.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt kun Telia näköjään lopettanut tuon tarjouksen jolla CMoren (formulat ym) näkee Telia TV:stä ilmaiseksi, niin kostoksi alan minäkin vittuilla kaikesta.
Oli kyllä hyvä tarjous sinänsä. Puolitoista vuotta vai mitä se mahtoi kestää, eli arvo jotain viitisensataa jos sen niin haluaa ajatella, ei kehdannut kovasti valittaa jostain turhasta paskasta.

Joko pian tulee html5?? AndroidTV??? Tepsin maalit????
 

Wire

Jäsen
Nyt kun Telia näköjään lopettanut tuon tarjouksen jolla CMoren (formulat ym) näkee Telia TV:stä ilmaiseksi, niin kostoksi alan minäkin vittuilla kaikesta.
Oli kyllä hyvä tarjous sinänsä. Puolitoista vuotta vai mitä se mahtoi kestää, eli arvo jotain viitisensataa jos sen niin haluaa ajatella, ei kehdannut kovasti valittaa jostain turhasta paskasta.

Joko pian tulee html5?? AndroidTV??? Tepsin maalit????

Yleensä nämä menee siten että palvelua tuottavat tahot sanovat ettei sopimusta jatketa tai hinta on niin posketon. Samalla tavalla Telia on sanonut Elisalle ja kumppaneille ”ette saa Liigaa, piste”.

Sama kuvio oli keväällä kun Ruutu katosi monilta esim Viasatin paketeista.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Paras tapa vaikuttaa on olla tilaamatta huonoa ja keskeneräistä tuotetta. Se on ainut keino saada Telian päättäjät tajuamaan tilanne ja tehdä asialle jotain. Palautteen antaminen ei selvästikään toimi, koska mitään ei ole muutettu tai korjattu kauden alkamisen jälkeen.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Tietenkin tää on yksi osaalue vaan Telian liiketoimminasta mutta vähän harmittaa senki takia kun mulla on sekä laajakaista että puhelinliittymä toisella operaattorilla ja olen miettinyt että vaihtais. Ja vertailua tehdessä Telia houkuttelisi. Lähinnä hintojen vuoksi. Mutta nyt kieltämättä mietin että uskaltaako vaihtaa..

Jos pieni offtopic sallitaan
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yleensä nämä menee siten että palvelua tuottavat tahot sanovat ettei sopimusta jatketa tai hinta on niin posketon. Samalla tavalla Telia on sanonut Elisalle ja kumppaneille ”ette saa Liigaa, piste”.
Joo siis kyllähän CMoren edelleen saa, mutta ei enää ilmaiseksi (oli siis 6kk toistaiseksi voimassa oleva soppari jonka eka kuukausi ilmainen, eli pystyi kuukauden välein irtisanomaan ja ottamaan uudestaan).
 

Wire

Jäsen
Joo siis kyllähän CMoren edelleen saa, mutta ei enää ilmaiseksi (oli siis 6kk toistaiseksi voimassa oleva soppari jonka eka kuukausi ilmainen, eli pystyi kuukauden välein irtisanomaan ja ottamaan uudestaan).
Ensin kierrät systeemiä ja sitten kun se blokataan tulet vittuilemaan? Hyvin sä vedät....
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ensin kierrät systeemiä ja sitten kun se blokataan tulet vittuilemaan? Hyvin sä vedät....
Miten tarjousten hyödyntäminen on systeemin kiertämistä? Olisko pitänyt vaan mukavana miehenä maksella täyttä hintaa?
Olen lulenut ketjua ja ymmärtänyt että tämä on nimenomaan Telialle vittuiluun tarkoitettu.
 
Mulla on kuva toiminut ok, oneplus5 + chromecast combolla. Sitten mitkä eivät ole toimineet niinkuin pitää:

- Itse olen eniten kaivannut tuota mullistavaa äänimaailmaa. KalPa peleissä on ollut useita tolppalaukauksia ja yhtäkään en ole kuullut. Samoin TVssä ääniasetusten pitää olla normaalikäytöstä 6 pykälää kovemmalla.
- Pelaajien nimet ja kuvat ovat sekaisin, jos niitä edes on
- Erätauko kelloa ei ole saatu joka peliin, puuttuipa yhdestä jopa erän aikanakin kello.
- Tulostaulu ei ole useista valituksista johtumatta muuttunut miksikään. Peittää ainakin Kuopiossa kuvatuissa peleissä myös kenttätapahtumia.
- Maalikoosteista puuttuu maaleja, mikä on aika käsittämätöntä. Ei kerran vaan useammankin kerran.
- Tilannehuone ei ole käytössä kauden alussa. Tuomarit soittelevat omilla luureillaan et hyväksynkö vai en? Ei ole siis toiminut kaikilla asiakkaillakaan, mutta jos peliä/uusintaa ei saada edes tuomareille niin HALOO!? Tuomarin päätös kun vaikuttaa suoraan siihen peliinkin!!
- Alkuun kaikki sanoivat, että zoomia vähemmän, että näkisi pelin. Nyt zoomia ei välillä käytetä ollenkaan ja olennainen asia menee ohi.
- Pelitilanteista ei saa uusintaa. Esimerkiksi jos pelaaja saa jäähyn, niin vasta kenttäkuulutuksesta saat tietoon syyn. Sitä ennen olet vain oman nopean silmän ja selostajan arvailujen varassa. Sama joissakin maaleissa. Tilanteen synty jää täysin historiaan.

Kaikilla siis homma toimii ja millä alustalla vaan. Ollaan valmiina kun kausi alkaa :)

Tästä sanasta sanaan samaa mieltä.
Nyt @Telia HERÄTYS! Siellä on pelit käynnissä. Meinasin jo tilata oman Liigapassin mutta taidan jättää väliin.
 

Wire

Jäsen
Miten tarjousten hyödyntäminen on systeemin kiertämistä? Olisko pitänyt vaan mukavana miehenä maksella täyttä hintaa?
Olen lulenut ketjua ja ymmärtänyt että tämä on nimenomaan Telialle vittuiluun tarkoitettu.

Todennäköisesti c moren ehdot on myös Telian kautta tilattuna valideja. Lue kohta 1.3
https://www.mtv.fi/yritys/kayttoehdot

Edit: tottakai se on Telian oma moka jos tällainen kikkailu on mahdollista mutta aika kornia tulla huutelemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös