Minkämoista nopeutta netti antaa? Käytätkö nettiä WiFin yli vai suoraan piuhalla?@Telia , olisi kysymyksenpoikanen tuosta win10 sovelluksesta. Käytän siis pc:tä pelien katsomiseen ja itse kuvan laatu on ollut ihan tyydyttävää eli kelvollista kaikissa peleissä, jotka on tullut tiirattua, mulla on siis liigapassi, vaikkei tuolla kai merkitystä niinkään. Olen siis kiinnittänyt huomioni siihen, että aina, kun aloitan katselun ja avaan kanavista haluamani linkin, sovelluksen (lähetyksen) alkuun kestää aikaa tuhottomasti. Ensin ainoastaan ärsytti, mutta nyt olen alkanut kellottamaan, kuinka pitkään vie, ennen kuin ollaan tulilla lähetyksen kanssa. Otanta noin viiden matsin yhden 360 kanssa on, että vie joka kerta 4 - 5 minuuttia. Onko tämä ominaisuus, vai missä vika? Normaalisti streamin lataus toimii vajaassa minuutissa ja parikin minuuttia tuntuu ikuisuudelta. Kärsimätön hiirikäsi alkaa toimimaan yleensä itsenäisesti tuossa vaiheessa, kokien, että pingi palvelimelle ei ole onnistunut. Tuon sovelluksen kanssa aika on aina sama, joten olen yrittänyt rauhoitella hiirikäteni, kun yhtään sen nopeammin, vaan päinvastoin hitaammin, yhteys onnistuu sovelluksen boottaamisen kanssa.
Mitä helkuttia? TPS-KooKoo huippuhetket 3-3 ja sen jälkeen seuraava maali onki huippuhetkissä 6-3 tyhjiin?
Kiinnostaisi kyllä oikeasti saada ne ehkä illan hienoimmat maalit koosteeseen, onnistuuko?
Koosteesta tosiaan puuttui pari maalia ja tästä on viestiä laitettu eteenpäin. Pahoittelen tilannetta.
Telian liiga-appistä kaksi kysymystä.
1. Jos ei ehdi aloittaa katselua ottelun alkamisaikaan, voiko pelin kelata kuitenkin alkuun kun matsin avaa?
2. Kuinka nopeasti matsi ilmestyy kirjastoon, kun se on pelattu ja lähetetty?
Kiitos vastaajille jo etukäteen.
1. Voit aloittaa ottelun katsomisen alusta. Aloita alusta -toiminnosta löytyy lisätietoa Telia Yhteisöstä.
2. Ottelut ovat Liiga-cornerin kautta heti uudelleenkatseltavissa, kun ottelu on päättynyt. Kirjastot-välilehdelle ne tulee pienellä viiveellä.
Joonas S. / Telia